Προβλήματα με dedicated Server Falcon 4

Γενικά θέματα για το Falcon 4.0

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Προβλήματα με dedicated Server Falcon 4

Δημοσίευση από Anzac »

Αγαπητοι συνάδελφοι ,
Θα μπορουσε κανεις με καλή γνώση της Αγγλικής και με Account στα γνωστά Forums με Support για το Falcon, να κάνει μιά ερώτηση σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τις OnLine πτήσεις μας?

Σας γράφω τί ακριβώς κάνουμε :

Στον Server, τρέχουμε το FalconSp.exe με τα Switches -time -window
* Απο αυτά το -time είναι για να λειτουργεί το falcon σαν Server (not join into the 3D World).
* και το -window απαιτει την χρήση 16bit color depth στο Desktop και εξυπηρετεί πιό πολύ τον ελάχιστο χρόνο που χρειάζετε ο Admin για να πάρει πίσω εικόνα γραφικών απο τον Server στο Pc του.
** επίσης στο F4Patch έχουμε επιλέξει το "MP Server Mode" και "MP Host all units"

Kατάληξη αυτού είναι αν έχουμε πχ 4 συνολικά Α/φη για να πετάξουν (ανεξαρτήτος ομάδας red/blue) , και συνολικά 2 ή 3 Human players, να μας γυρνάει πίσω στην αποστολή μετα το Commit λόγο "Unsigned Pilots".

To πρόβλημα αυτό ("Unsigned Pilots") διορθώνεται μόνο αν στα "Victory Conditions" με edit της Αποστολής, προσθέσουμε 2 Teams. Greece & Turkey.

Nαι μέν Αλλά, διότι το επόμενο πρόβλημα (Σοβαρό) που μας προκύπτει είναι ανεξάρτητα άν κάνουμε Commit στο TAXI ή στο Takeoff, να βγαίνουμε όλοι μα όλοι στον Αέρα και μακριά απο το WP1 που αποτελεί και το Α/Δ που κανονικά θα έπρεπε να απογειωθούμε.

Όλα τα παραπάνω αποδεδειγμένα ΔΕΝ έχουν σχέση με LAG.
e-HAF Admin
Απάντηση