Η ΕΑΒ και το Eurofighter
Συντονιστής: Διαχείριση
-
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 2006
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 12:01
- Τοποθεσία: 37°57'1.29"N - 23°44'41.98"E
Η ΕΑΒ και το Eurofighter
Σύμφωνα με το Defencenet.gr η ΕΑΒ ανέλαβε την κατασκευή τμήματος του μαχητικού EF-2000 Typhoon (Eurofighter). Περισσότερα εδώ Λέτε να πλησιάζει η ώρα?
FLY LOW - HIT HARD
- would_love_to_be_a_pilot
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:22
- Τοποθεσία: Αthens
-
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 2006
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 12:01
- Τοποθεσία: 37°57'1.29"N - 23°44'41.98"E
Αν και αυτό που θα πω είναι ΟΤ θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι το JSF/F-35 είναι ένα α/φος που σχεδιάστηκε για να εκτελεί αποστολές κρούσης. Άρα (αν δεν κάνω λάθος) οι επιδόσεις του σε α/α αγώνα είναι σαφώς υποδυέστερες συγκρινόμενες με εκείνες ενός α/φους που σχεδιάστηκε εξ αρχής με έμφαση στον αντιαεροπορικό αγώνα.jojo έγραψε:Πιστεύω πως το Ραφάλ είναι καλύτερη επιλογή... Είναι πιο ευέλικτο από το EF2000 και θα είναι δυσκολότερος αντίπαλος για το JSF
Δεν νομίζω ότι τα μεμέτια θα "σπαταλήσουν" τα F-35 σε αποστολές CAP/BARCAP/HAVCAP. Για αυτές τις αποστολές θα έχουν τα F-16. Τα F-16 θα προσπαθήσουν να εμπλέξουν τα νέα μας μαχητικά α/φη (όποια και αν είναι αυτά) και όχι τα F-35. Οπότε δεν είναι για μένα λογικό το επιχείρημα ότι αφού το Rafale είναι πιο ευέλικτο (αν συμβαίνει στην πραγματικότητα αυτό) από το EF-2000 τότε θα είναι δυσκολότερος αντίπαλος για τα F-35. Αυτο το λέω γιατί αντίπαλος των Rafale/EF-2000 θα είναι τα F-16 που θα προσθήσουν να προστατεύσουν, εμπλεκόμενα με τα μαχητικά μας, τα F-35. Άρα με αυτά (F-16) θα εμπλακούν και σε αυτά μας ενδιαφέρει να είναι δυσκολότερος αντίπαλος
FLY LOW - HIT HARD
Μην ξεχνάτε ότι το Rafale έχει σχεδιαστεί ως μαχητικό πολλαπλών ρόλων, να μπορεί δηλαδή να εκτελεί και αποστολές βομβαρδισμού. Το Typhoon από την άλλη μόλις το καλοκαίρι πραγματοποίησε την πρώτη άφεση βόμβας κατευθυνόμενης με λέιζερ. (Paveway II ή ΙΙΙ, δε θυμάμαι)
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Αέρος-αέρος ναι.Jojo έγραψε: Όντως, τότε δεν το γνώριζα... Μετά από πολλές ώρες ψάξιμο και διάβασμα το EF είναι σαφώς καλύτερο!
Αλλά:
Πόσα άρματα μάχης μπορεί να καταστρέψει ένα EF ενώ φέρει και Α/Α οπλισμό; Κανένα. Ούτε και το Rafale. Και τα δύο είναι μαχητικά αεροπορικής υπεροχής κυρίως - ειδικά το EF. Μόνο το F-16 μπορεί να τα κάνει ΟΛΑ μαζί!
-
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56
Gerodinis
Και το EF σχεδιάστηκε ως μαχητικό πολλαπλών ρόλων. Και θα τα καταφέρει και πολύ καλά σε ρόλους κρούσης. Έπειτα μην σε μπερδεύει τι δηλώνει η εταιρεία στην αρχή. Οταν πρωτοπέταξαν τα F16 και Tornado κανένας δεν υπολόγιζε ότι θα τα καταφέρνουν τόσο καλά σε αποστολές Α/Εδαφους. Τα μαχητικά αυτά είναι πολύ καλά και τα δύο και είναι δύσκολο να τα κρίνουμε έτσι απλά με βάση το τι διαβάσαμε. Στο κάτω κάτω της γραφής μεγάλη σημασία έχει και η υποστήριξη που μπορεί να σου δώσει η κάθε εταιρεία, η διαθεσιμότητα των αεροσκαφών (που εξαρτάται από το πόσο θα μπείς στην παραγωγή και επισκευή) και τέλος η εξελιξιμότητα του αεροσκάφους. Είναι ακόμα νωρίς.Μην ξεχνάτε ότι το Rafale έχει σχεδιαστεί ως μαχητικό πολλαπλών ρόλων, να μπορεί δηλαδή να εκτελεί και αποστολές βομβαρδισμού. Το Typhoon από την άλλη μόλις το καλοκαίρι πραγματοποίησε την πρώτη άφεση βόμβας κατευθυνόμενης με λέιζερ. (Paveway II ή ΙΙΙ, δε θυμάμαι)
-
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 2006
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 12:01
- Τοποθεσία: 37°57'1.29"N - 23°44'41.98"E
Καταρχάς συγχωρέστε μου το ΟΤ.....
Σχετικά με το Tornado. Το συγκεκριμένο αφος εξελίχθηκε αρχικά για ρόλους αέρος-εδάφους (έκδοση IDS InterDiction/Strike). Η συγκεκριμένη παραλλαγή αγορασθηκε και από τις 3 χώρες συμπαραγωγής (Ιταλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία) και από εξαγωγικό πελάτη (Σαουδική Αραβία
). Στην συνέχεια και κατ' απαίτηση της Μ.Β. εξελίχθηκε η έκδοση αεράμυνας (ADV - Air Defence Variant) η οποία αγοράσθηκε μόνο από τους Βρετανούς. Τέλος αναπτύχθηκε και η έκδοση ECR (Electronic Combat/Reconnaissance) η οποία ουσιαστικά είναι η εξειδικευμένη εκδοχή του IDS για ΗΠ. Αυτή την έκδοση την υιοθέτησε η Γερμανική (35 καινούργια) και η Ιταλική (16 μετασκευασμένα αφη IDS) Αεροπορία
Ως εκ τούτου, το Tornado εκ κατασκευής ήταν βελτιστοποιημένο για ρόλους Α/Ε και όχι Α/Α
Σχετικά με το Tornado. Το συγκεκριμένο αφος εξελίχθηκε αρχικά για ρόλους αέρος-εδάφους (έκδοση IDS InterDiction/Strike). Η συγκεκριμένη παραλλαγή αγορασθηκε και από τις 3 χώρες συμπαραγωγής (Ιταλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία) και από εξαγωγικό πελάτη (Σαουδική Αραβία
). Στην συνέχεια και κατ' απαίτηση της Μ.Β. εξελίχθηκε η έκδοση αεράμυνας (ADV - Air Defence Variant) η οποία αγοράσθηκε μόνο από τους Βρετανούς. Τέλος αναπτύχθηκε και η έκδοση ECR (Electronic Combat/Reconnaissance) η οποία ουσιαστικά είναι η εξειδικευμένη εκδοχή του IDS για ΗΠ. Αυτή την έκδοση την υιοθέτησε η Γερμανική (35 καινούργια) και η Ιταλική (16 μετασκευασμένα αφη IDS) Αεροπορία
Ως εκ τούτου, το Tornado εκ κατασκευής ήταν βελτιστοποιημένο για ρόλους Α/Ε και όχι Α/Α
FLY LOW - HIT HARD
Κάνεις λάθος για το EF... μπορει να φέρει 12-18 αέρος-εδάφους αντιαρματικους BRIMSTONE
Ευχαριστώ Anka
Ευχαριστώ Anka
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kongrigo την 17 Μαρ 2008, 08:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.