Camera View ff3 problem

Περιοχή αναφοράς πακέτων αναβάθμισης<br>(FreeFalcon, SuperPack, OpenFalcon)

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
winder
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 19:26

Camera View ff3 problem

Δημοσίευση από winder »

loipon edo kai kairo exo diapistosi ena problima pou iparxei sto ff3 kai den ksero an mporei na ftiaxtei. To problima entopizete akrivos stin perioxi pou dixni i eikona:

http://www.e-haf.org/uploads/user_photo ... roblem.jpg

na dieukriniso pos to problima den ine to roz xroma.. auto den pezei kanena rolo.. to problima ine pos to texture pou xrisimopoieite gia na fenonte ta grammata kai to rescue... otan i camera vlepei to aeroplano apo to plai fenete kanonika... eno oso i camera kinite pros ti miti tou aeroskafous ... paratirite to fenomeno pou fenete stin eikona. dil to texture auto arxizei na svinei kai na fenete to xroma pou exei to apo kato texture mono.

P.S auto den ginete mono sto elliniko aeroskafos pou blepete alla kai se ola ta f-16 tou ff3.
any idea?
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Ayto to blepo monima mono sto F-16CJ sto FF3... kai ayto meta to default setup!... Sta HAF F-16 no problemo...

Poia skins exeis gia ta HAF F-16??? Ta original h h ayta poy exo dosei ego???

Basika ayto poy katalaba ego otan ta beltiona einai oti sta sygkekrimena shmeia (opos kai se meros toy kinhthra kai ths ''missionized'' raxhs toy D) kapoia skins ''patane'' kai syndiazontai me kapoia alla! (??? :roll: ) Einai ligo polylpoko (toulaxiston gia mena me ton xrono poy diatheto tora!!!) na ta epekserasto peretero...

Pantos exo thn entyposh oti me kapoies allages (antikatastash kapoion dds) gia to CJ me alla yparxonta hdh to problhma tha diorthothei... Tha to dokimaso to S-K... :wink:
Εικόνα
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

...An kai apo oti eida me mia prosextikoterh matia, to kranos toy pilotou einai prasino kai h forma den exei shmata... To opoio shmainei oti ta sygkekrimena dds einai palia!!!...

Opote gia dokimase se proth fash na baleis ta antistoixa updated skins na doume!!!...


:?: :?: :?:

:wink:
Εικόνα
winder
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 19:26

Δημοσίευση από winder »

koita epeidei ftiaxno diafora skins... ta exo kanei anokato sto ff3. den exo oute ta dika sou, oute ta default tou ff3. ekana append to modelo xoris cft sti thesi tou f16 haf (to modelo pou ixe to ato) kai ebala kai ta skins tou ato..

an breis tipota .. enimerose... an kai ine poli parakseno.... dioti eksartate apo tin peristrofi tis cameras :?
Απάντηση