FlightGear Flight Simulator
Συντονιστής: Διαχείριση
FLIGHT SIMULATOR (ανοιχτου κωδικα)
Καλησπερα σε ολους.
Το FGFS ειναι ενα project ανοιχτου κωδικα, πραγμα που σημαινει οτι ο πηγαιος κωδικας ειναι διαθεσιμος σε καθε ενδιαφερομενο.
Ριχνω την ισως 'τρελη' ιδεα, κατα ποσο θα μπορουσαμε να 'παντρεψουμε' το Falcon με το παραπανω game, μιας και τα γραφικα του ειναι κατα πολυ ανωτερα απο του Open Falcon.
Παραθετω το link για περαιτερω πληροφοριες:
http://www.flightgear.org/
Υ.Γ.:Οι ειδημονες των γλωσσων προγραμματισμου, καλο θα ηταν να ριξουν μια ματια.
Το FGFS ειναι ενα project ανοιχτου κωδικα, πραγμα που σημαινει οτι ο πηγαιος κωδικας ειναι διαθεσιμος σε καθε ενδιαφερομενο.
Ριχνω την ισως 'τρελη' ιδεα, κατα ποσο θα μπορουσαμε να 'παντρεψουμε' το Falcon με το παραπανω game, μιας και τα γραφικα του ειναι κατα πολυ ανωτερα απο του Open Falcon.
Παραθετω το link για περαιτερω πληροφοριες:
http://www.flightgear.org/
Υ.Γ.:Οι ειδημονες των γλωσσων προγραμματισμου, καλο θα ηταν να ριξουν μια ματια.
"Dio, ha creato l'uomo...
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani
Μην το λες, έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις. Δύο που γνωρίζω:winder έγραψε:μπορεί να γίνονται γάμοι ομοφυλοφίλων... αλλά γάμοι τελείως διαφορετικών προγραμμάτων δύσκολο...
1. Πολλοί cocpit builders χρησιμοποιούν το Precision Simulator της Aerowinx για το 747 και το MSFS σαν graphics generator (αυτό που θέλει να κάνει ο Τόλης). Στην ουσία πετούν με το PS το οποίο έχει τέλειο systems simulation και fm, αλλά μέτρια γραφικά. Εξάγουν τα δεδομένα θέσης στο MSFS που έχει δυνατότητα να τρέξει σαν slave, δηλαδή να του λες εσύ που είναι το α/φ και απλά να υπολογίζει τα views.
2. Αντίστοιχα το VBS που είναι battle simulator με το steel beasts αν δεν κάνω λάθος. Έτσι ένας μπορεί να οδηγεί άρμα και οι υπόλοιποι να μάχονται πεζή στο ίδιο virtual περιβάλλον.
Το πρόβλημα είναι ότι το falcon (χωρίς "πείραγμα") δεν εξάγει τις απαραίτητες πληροφορίες. Μπορείς από τη shared memory να βρεις θέση και στάση του α/φ αλλά όχι πληροφορίες για το περιβάλλον, άλλα α/φ, βλήματα, εκρήξεις κλπ.
+1Χάρος έγραψε: Μην το λες, έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις.
Για αυτο το εθεσα σαν θεμα, μιας και ολοι μας παραπονιομαστε για τα τραγικα sceneries του O.F.
Τι ιδανικοτερο απο ενα game με ρεαλιστικοτητα Falcon (ως πτητικης μηχανης) και γραφικα Flight Simulator !
"Dio, ha creato l'uomo...
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani
Πάντως όταν μίλησα για γάμο είχα στο μυαλό μου κάτι άλλο και όχι το output του ενός προγράμματος να πηγαίνει στο input του άλλου. Αν κατάλαβα καλά αυτό περιγράφεις.Χάρος έγραψε:Μην το λες, έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις. Δύο που γνωρίζω:winder έγραψε:μπορεί να γίνονται γάμοι ομοφυλοφίλων... αλλά γάμοι τελείως διαφορετικών προγραμμάτων δύσκολο...
1. Πολλοί cocpit builders χρησιμοποιούν το Precision Simulator της Aerowinx για το 747 και το MSFS σαν graphics generator (αυτό που θέλει να κάνει ο Τόλης). Στην ουσία πετούν με το PS το οποίο έχει τέλειο systems simulation και fm, αλλά μέτρια γραφικά. Εξάγουν τα δεδομένα θέσης στο MSFS που έχει δυνατότητα να τρέξει σαν slave, δηλαδή να του λες εσύ που είναι το α/φ και απλά να υπολογίζει τα views.
2. Αντίστοιχα το VBS που είναι battle simulator με το steel beasts αν δεν κάνω λάθος. Έτσι ένας μπορεί να οδηγεί άρμα και οι υπόλοιποι να μάχονται πεζή στο ίδιο virtual περιβάλλον.
Το πρόβλημα είναι ότι το falcon (χωρίς "πείραγμα") δεν εξάγει τις απαραίτητες πληροφορίες. Μπορείς από τη shared memory να βρεις θέση και στάση του α/φ αλλά όχι πληροφορίες για το περιβάλλον, άλλα α/φ, βλήματα, εκρήξεις κλπ.
Εγώ σκεφτόμουν κάτι σε physics, avionics falcon και graphics engine flight gear σε ένα ενοποιημένο exe.
Το θέμα με είχε απασχολήσει και παλαιότερα... http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=8650.
Δεν ξέρω πως είναι υλοποιημένο το falcon και αν είναι modular. Πάντως το ευτύχημα θα ήταν να μπορούσαμε να κρατήσουμε όλα τα άλλα εκτός απο την graphics engine, και να την αντικαταστήσουμε με την ogre3d.
http://www.ogre3d.org/
υ.γ ένα δείγμα τι έκανα με την ogre σε 2 μήνες : http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.ph ... =powerboat
Αν και δεν γνωριζα οτι εχει ξανασυζητηθει, καντα ενα merge, γιατι ειναι σημαντικο το θεμα.
Ευκαιρια να ευδοκιμησει παλι.
Στο πτητικο μοντελο του F-16 δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να επεμβουμε και ισως να μην ειναι δουλεια δικια μας κατι τετοιο.
Ασε που ο ρεαλισμος του ειναι σε υψηλα επιπεδα πλεον.
Αλλα το να ανεβασουμε το 'status' ολων των υπολοιπων πτυχων του game, δεν ειναι καθολου κακη ιδεα (μιας και πολυς λογος γινεται τον τελευταιο καιρο για e-θεατρα στο forum).
Γιατι κακα τα ψεματα εκει υστερει !!!
Τι λετε?
Θελουμε γνωμες...
Υ.Γ.:Εχουν αποδειξει πολλα μελη οτι και τεχνογνωσια διαθετουν και μερακι.
Ευκαιρια να ευδοκιμησει παλι.
Στο πτητικο μοντελο του F-16 δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να επεμβουμε και ισως να μην ειναι δουλεια δικια μας κατι τετοιο.
Ασε που ο ρεαλισμος του ειναι σε υψηλα επιπεδα πλεον.
Αλλα το να ανεβασουμε το 'status' ολων των υπολοιπων πτυχων του game, δεν ειναι καθολου κακη ιδεα (μιας και πολυς λογος γινεται τον τελευταιο καιρο για e-θεατρα στο forum).
Γιατι κακα τα ψεματα εκει υστερει !!!
Τι λετε?
Θελουμε γνωμες...
Υ.Γ.:Εχουν αποδειξει πολλα μελη οτι και τεχνογνωσια διαθετουν και μερακι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ScarFace την 28 Σεπ 2008, 02:14, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
"Dio, ha creato l'uomo...
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani