Ερασιτεχνικό δίπλωμα πιλότου
Συντονιστής: Διαχείριση
Εγώ πάλι δεν βλέπω την τύφλα μου από τη μυωπία (3 βαθμοί στο ένα μάτι και 0,25 στο άλλο) και φυσικά δεν έβαλα την Ικάρων στο μηχανογραφικό... Τώρα σε ό,τι αφορά τις επεμβάσεις, δεν έχουν νόημα αν δεν είσαι τουλάχιστον 21-23 ετών ώστε να έχει σταματήσει η αύξηση της μυωπίας.
Και όσοι έχουν μυωπία ξέρουν ότι η όρασή τους είναι πλέον ασταθής. Ενώ π.χ. με τα γυαλιά βλέπω μια χαρά, αν τα κουράσω την προηγούμενη νύχτα πάνω απ' το βιβλίο ή μπροστά στην οθόνη, όλη την επόμενη ημέρα θα βλέπω θολά - με τα γυαλιά!
Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές, δεν βλέπω καλά πέρα από τα 20 εκατοστά κι έχω κολλήσει στην οθόνη.
Το μόνο που δεν ξέρω για την Ικάρων είναι αν ο μόνος τρόπος κατάταξης (ή όπως λέγεται) είναι μέσω Πανελληνίων εξετάσεων. Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε μπράβο μας: είμαστε ηλίθιοι.
Και όσοι έχουν μυωπία ξέρουν ότι η όρασή τους είναι πλέον ασταθής. Ενώ π.χ. με τα γυαλιά βλέπω μια χαρά, αν τα κουράσω την προηγούμενη νύχτα πάνω απ' το βιβλίο ή μπροστά στην οθόνη, όλη την επόμενη ημέρα θα βλέπω θολά - με τα γυαλιά!
Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές, δεν βλέπω καλά πέρα από τα 20 εκατοστά κι έχω κολλήσει στην οθόνη.
Το μόνο που δεν ξέρω για την Ικάρων είναι αν ο μόνος τρόπος κατάταξης (ή όπως λέγεται) είναι μέσω Πανελληνίων εξετάσεων. Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε μπράβο μας: είμαστε ηλίθιοι.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Μηπως εχεις και αστιγματισμο?
Οσο για το σχολιο περι του τροπου εισαγωγης στην ΣΙ περισσοοτερα εδω http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
και παρακαλω χωρις απρεπεις χαρακτηρισμους!
Οσο για το σχολιο περι του τροπου εισαγωγης στην ΣΙ περισσοοτερα εδω http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
και παρακαλω χωρις απρεπεις χαρακτηρισμους!
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
- Hardpilotjohn
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 13:29
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Δεν ειδα αν εχει ηδη αναφερθει, αλλα υπαρχει και πιο οικονομικη λυση : τα υπερ-ελαφρα..
ταχυτητες λιγο μικροτερες 60-80 κομβοι, αλλα η αισθηση ειναι σχεδον ιδια με το cessna, το διπλωμα στοιχιζει περιπου 3500 ευρα, η ωρα πτησης αρκετα φθηνοτερη, δεν εχεις την γραφειοκρατια των αερολιμενων (γενικοτερα το νομικο καθεστως ειναι ολιγον ομιχλωδες..), και το κυριοτερο :
μπορεις να αποκτησεις το δικο σου ελαφρως μεταχειρισμενο αεροπλανακι με κοστος οσο ενος μικρο-μεσαιου αυτοκινητου, αν εχεις φυσικα ενα ευρυχωρο παρκινγκ (τα φτερα διπλωνουν) και ενα trailer..
ταχυτητες λιγο μικροτερες 60-80 κομβοι, αλλα η αισθηση ειναι σχεδον ιδια με το cessna, το διπλωμα στοιχιζει περιπου 3500 ευρα, η ωρα πτησης αρκετα φθηνοτερη, δεν εχεις την γραφειοκρατια των αερολιμενων (γενικοτερα το νομικο καθεστως ειναι ολιγον ομιχλωδες..), και το κυριοτερο :
μπορεις να αποκτησεις το δικο σου ελαφρως μεταχειρισμενο αεροπλανακι με κοστος οσο ενος μικρο-μεσαιου αυτοκινητου, αν εχεις φυσικα ενα ευρυχωρο παρκινγκ (τα φτερα διπλωνουν) και ενα trailer..
Πριν φύγεις, κάνε το πάθος σου ιστορία...
Πολύ ενδιαφέρον μου ακούγεται αυτό για τα υπερελαφρά.Τ αχρήματα όντως είναι λίγα.Ποιες αερολέσχες προσφέρουν εκαπίδευση για υπερελαφρά?Απ'ότι είδα η αερολέσχη θεσ/νικης δεν προσφέρει εκπαίδευση για υπερελαφρά.Ξέρεις καμιά άλλη στη θεσσαλονίκη?colt79 έγραψε:Δεν ειδα αν εχει ηδη αναφερθει, αλλα υπαρχει και πιο οικονομικη λυση : τα υπερ-ελαφρα..
ταχυτητες λιγο μικροτερες 60-80 κομβοι, αλλα η αισθηση ειναι σχεδον ιδια με το cessna, το διπλωμα στοιχιζει περιπου 3500 ευρα, η ωρα πτησης αρκετα φθηνοτερη, δεν εχεις την γραφειοκρατια των αερολιμενων (γενικοτερα το νομικο καθεστως ειναι ολιγον ομιχλωδες..), και το κυριοτερο :
μπορεις να αποκτησεις το δικο σου ελαφρως μεταχειρισμενο αεροπλανακι με κοστος οσο ενος μικρο-μεσαιου αυτοκινητου, αν εχεις φυσικα ενα ευρυχωρο παρκινγκ (τα φτερα διπλωνουν) και ενα trailer..
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=10166zafos έγραψε: Ποιες αερολέσχες προσφέρουν εκαπίδευση για υπερελαφρά?Απ'ότι είδα η αερολέσχη θεσ/νικης δεν προσφέρει εκπαίδευση για υπερελαφρά.Ξέρεις καμιά άλλη στη θεσσαλονίκη?
"Dio, ha creato l'uomo...
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani
...e l'uomo, per ringraziarlo, ha creato SuperScooper"
Bombardieri d'acqua Italiani