Απορια για ICP/DED & Bullseye
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Απορια για ICP/DED & Bullseye
διαβασα καπου πως για να δουμε το Bullseye στα MFD παμε στο ICP επειτα κλικαρουμε στο list και τελος παταμε 0,8,0 και εμφανιζει το Bullseye στα MFD.Για ολα αυτα οι τιμες στο DED αλλαζουν φυσικα...συνεπως για να γυρισω πισω στο αρχικο μενου με τα steerpoints κ.λ.π τι κανω ???
ευχαριστω εκ των προτερων
ευχαριστω εκ των προτερων
Sto DCS patas RTN,dhladh reset k ola epanerxontai(Selida 48/manual sp3).Ayto me to bullseye anaferetai sth selida 57 toy manual toy sp3.To DCS einai akrivws aristera apo to DRIFT C/O(selida 77,manual sp3.) to opoio einai ayto poy kedrarei fpm k hud ladder.
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Re: Απορια για ICP/DED & Bullseye
viper έγραψε:διαβασα καπου πως για να δουμε το Bullseye στα MFD παμε στο ICP επειτα κλικαρουμε στο list και τελος παταμε 0,8,0 και εμφανιζει το Bullseye στα MFD.Για ολα αυτα οι τιμες στο DED αλλαζουν φυσικα...συνεπως για να γυρισω πισω στο αρχικο μενου με τα steerpoints κ.λ.π τι κανω ???
ευχαριστω εκ των προτερων
Μια καλη ιδεα θα ηταν να κανεις τις αλλαγες που θελεις και μετα να τις κανεις save ωστε να μην χρειαζεσαι καθε φορα να τις κανεις.
nai prosoxi omos pote tha to kaneis
to kalitero tha itan molis mpeis sto cockpit giati an to kaneis stin poreia pros ena wp tis apostolis kai exeis girisei ta opla sou sta analoga modes,kai kaneis save se ekeini ti fasi,tin epomeni fora pou tha paikseis tha vreis ta organa sou opos itan stin fasi pou ekanes save
kai aei meta vres to config file na to kaneis delete . . .
to kalitero tha itan molis mpeis sto cockpit giati an to kaneis stin poreia pros ena wp tis apostolis kai exeis girisei ta opla sou sta analoga modes,kai kaneis save se ekeini ti fasi,tin epomeni fora pou tha paikseis tha vreis ta organa sou opos itan stin fasi pou ekanes save
kai aei meta vres to config file na to kaneis delete . . .
e-HAF Admin
Paidia kalo tha einai na mathoume siga siga oles tis leitourgies tou ICP kai DED opws sto Real F-16 oste na ginoume pio familiar me to olo seisthmaAnzac έγραψε:nai prosoxi omos pote tha to kaneis
to kalitero tha itan molis mpeis sto cockpit giati an to kaneis stin poreia pros ena wp tis apostolis kai exeis girisei ta opla sou sta analoga modes,kai kaneis save se ekeini ti fasi,tin epomeni fora pou tha paikseis tha vreis ta organa sou opos itan stin fasi pou ekanes save
kai aei meta vres to config file na to kaneis delete . . .
GERAKI
Σωστά όλα αυτά που είπατε, αλλά ήθελα να τονίσω ότι αν είσαι μακριά από το Bullseye (τριψήφιο αριθμό μιλλίων), ο παραπάνω τρόπος θα σου δείξει μόνο την διόπτευση και όχι την απόσταση (το κυκλάκι θα είναι κενό).
Ένας εναλλακτικός τρόπος να βρούμε την απόσταση/διόπτευση από το Bullseye, είναι να μετακινήσουμε το Radar Cursor στο αεροπλάνο μας (όλο προς τα κάτω). Με αυτό τον τρόπο έχουμε πάντα απόσταση, αλλά απαιτεί περισσότερο χρόνο (ιδίως άμα είσαι σε εμπλοκή...)
Ένας εναλλακτικός τρόπος να βρούμε την απόσταση/διόπτευση από το Bullseye, είναι να μετακινήσουμε το Radar Cursor στο αεροπλάνο μας (όλο προς τα κάτω). Με αυτό τον τρόπο έχουμε πάντα απόσταση, αλλά απαιτεί περισσότερο χρόνο (ιδίως άμα είσαι σε εμπλοκή...)
Σάκης "Monster" Γκιόκας
391 SQ Pilot
315 SQ CO
391 SQ Pilot
315 SQ CO
Στο config/callsign.ini, αυτο πρεπει να γινει delete αν χρειαστει.Anzac έγραψε:nai prosoxi omos pote tha to kaneis
to kalitero tha itan molis mpeis sto cockpit giati an to kaneis stin poreia pros ena wp tis apostolis kai exeis girisei ta opla sou sta analoga modes,kai kaneis save se ekeini ti fasi,tin epomeni fora pou tha paikseis tha vreis ta organa sou opos itan stin fasi pou ekanes save
kai aei meta vres to config file na to kaneis delete . . .