OpenFalcon απο ηθικής πλευράς
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Reverse Engineering Anzac ε. Ζόρικα τα πράγματα... αν όχι αδύνατο.
Αυτό που είδα στο site του BlackShark έκανε εντύπωση. Είναι φτιαγμένο με μια scripting language!!!
http://www.lua.org/manual/5.1/
Η ίδια χρησιμοποιήται για τα της Adobe LightRoom (πολύ καλό εργαλείο για digitalPhotoDevelopment)
Το Falcon λογικά για την εποχή του θα έχει βάση τη C. Για τα γραφικά αναφέρει στη WikiPedia. Η dataBase θα έχει να κάνει με τα γραφικά περισσότερο και το rendering γενικά. Για το λόγο αυτό και τα μεταγενέστερα updates (OF 4.5) έκαναν αρκετή ώρα τα πατερημά τους μέχρι να φέρουν την db έτσι ώστε τα αρχικά πολύγωνα του 4.0 να δείχνουν καλύτερα. Δε γνωρίζω όμως ειδικότερα τι περιέχει το παιχνίδι μιας που δεν έχω ασχοληθεί προγραμματιστικά μαζί του εκτώς απο κάποια βασικά scripting-configuration files που έχει κατα directories.
Αφού όμως η LeadPursuit λαμόγεψε (τα μαϊμούνια) τότε τα πράγματα για το Falcon είναι πραγματικά δύσκολα. Ειδικότερα τώρα που θα τρέξει το DX10.
Όσο για τις σφαγές διεθνώς μεταξύ των developers είναι γεγονός. Ακόμα και τα Gentoo Linux που χρησιμοποιώ καιρό έχουν προβλήματα οργάνωσης. Ο ανοιχτός κώδικας γενικά είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο. Η οργάνωσή του όμως ειδικά οταν παίζουν απο απόσταση είναι πολύ δύσκολη. Κάθε εταιρία έχει πάντα ένα guru developer ανα τμήμα και αρκετούς υλοποιητές. Πέρα όμως της ανθρωπιστικής οργάνωσης θέλει και hardwarική (server bandwith codeVersionigSystem κ.α.) Σίγουρα δεν είναι απλό.
Αυτό που λέω γενικά είναι όμως οτι λαμόγια του είδους LeadPersuit καλό είναι να τα έχουμε υπόψη μας.
Αυτό που είδα στο site του BlackShark έκανε εντύπωση. Είναι φτιαγμένο με μια scripting language!!!
http://www.lua.org/manual/5.1/
Η ίδια χρησιμοποιήται για τα της Adobe LightRoom (πολύ καλό εργαλείο για digitalPhotoDevelopment)
Το Falcon λογικά για την εποχή του θα έχει βάση τη C. Για τα γραφικά αναφέρει στη WikiPedia. Η dataBase θα έχει να κάνει με τα γραφικά περισσότερο και το rendering γενικά. Για το λόγο αυτό και τα μεταγενέστερα updates (OF 4.5) έκαναν αρκετή ώρα τα πατερημά τους μέχρι να φέρουν την db έτσι ώστε τα αρχικά πολύγωνα του 4.0 να δείχνουν καλύτερα. Δε γνωρίζω όμως ειδικότερα τι περιέχει το παιχνίδι μιας που δεν έχω ασχοληθεί προγραμματιστικά μαζί του εκτώς απο κάποια βασικά scripting-configuration files που έχει κατα directories.
Αφού όμως η LeadPursuit λαμόγεψε (τα μαϊμούνια) τότε τα πράγματα για το Falcon είναι πραγματικά δύσκολα. Ειδικότερα τώρα που θα τρέξει το DX10.
Όσο για τις σφαγές διεθνώς μεταξύ των developers είναι γεγονός. Ακόμα και τα Gentoo Linux που χρησιμοποιώ καιρό έχουν προβλήματα οργάνωσης. Ο ανοιχτός κώδικας γενικά είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο. Η οργάνωσή του όμως ειδικά οταν παίζουν απο απόσταση είναι πολύ δύσκολη. Κάθε εταιρία έχει πάντα ένα guru developer ανα τμήμα και αρκετούς υλοποιητές. Πέρα όμως της ανθρωπιστικής οργάνωσης θέλει και hardwarική (server bandwith codeVersionigSystem κ.α.) Σίγουρα δεν είναι απλό.
Αυτό που λέω γενικά είναι όμως οτι λαμόγια του είδους LeadPersuit καλό είναι να τα έχουμε υπόψη μας.
διαβάστε και αυτή την συζήτηση στο globalfalcon forum : http://www.f4forums.com/forums/showthre ... post115204