F-15SE "Σιωπηλός Αετός"για την Ιαπωνία;

Γενικά θέματα για το Falcon 4.0

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
vamos_kostakis
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 22 Φεβ 2009, 22:00
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

F-15SE "Σιωπηλός Αετός"για την Ιαπωνία;

Δημοσίευση από vamos_kostakis »

http://www.defpro.com/data/gfx/news/124 ... b8_big.jpg
http://www.persmedjeback.se/images/F-15/F-15_1.jpg



Η Boeing αποκάλυψε χθες 17 Μαρτίου το F-15 «Σιωπηλός Αετός» (Silent Eagle: SE) για να καλύψει τις μελλοντικές απαιτήσεις διεθνών πελατών. Ο Αντιπρόεδρος Προγράμματος F-15 Μαρκ Μπας δήλωσε πως το F-15SE καλύπτει τις απαιτήσεις για οικονομικά αποδοτικές τεχνολογίες χαμηλής έκθεσης στην παρατήρηση (VLO, Stealth) και για μεγάλα, ποικίλα φορτία όπλων: «Το καινοτομικό Silent Eagle είναι μια ισορροπημένη, οικονομικά προσιτή προσέγγιση σχεδιασμένη να εκπληρώσει μελλοντικές ανάγκες επιβιωσημότητας.»
Οι βελτιώσεις Stealth περιλαμβάνουν επικαλύψεις και κατεργασίες, καθώς και ανασχεδιασμένες Σύμμορφες Δεξαμενές Καυσίμου (CFT) οι οποίες επιτρέπουν εσωτερική μεταφορά οπλισμού και συγκεκριμένα βλημάτων αέρος-αέρος όπως τα ΑΙΜ-9, ΑΙΜ-120 και όπλων προσβολής όπως τα Διακλαδικά Όπλα Άμεσης Προσβολής (JDAM) και οι Βόμβες Μικρής Διαμέτρου (SDB). Οι χρήστες μπορούν να αντικαταστήσουν τις CFT εσωτερικής μεταφοράς οπλισμού με τις παραδοσιακές CFT, για μέγιστη χωρητικότητα καυσίμου και εξωτερική ανάρτηση του πλήρους φορτίου όπλων των τρεχουσών εκδόσεων F-15. Τα κάθετα σταθερά εξωτερικής κλίσης βελτιώνουν την αεροδυναμική αποδοτικότητα, παρέχουν άντωση και περιορίζουν το δομικό βάρος. Πρόσθετη αεροδυναμική βελτίωση είναι το Ψηφιακό Σύστημα Ελέγχου Πτήσης, το οποίο ενισχύει την αξιοπιστία του αεροσκάφους και περιορίζει επίσης το δομικό βάρος. Οι βελτιώσεις επιβιωσημότητας περιλαμβάνουν επίσης το Ψηφιακό Σύστημα Ηλεκτρονικού Πολέμου (DEWS) της BAE Systems, το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με το ραντάρ Ενεργής Διάταξης Ηλεκτρονικής Σάρωσης (AESA) APG-63(V)3 της Raytheon. Στην ανακοίνωση της επιλογής του DEWS για μελλοντικές εκδόσεις του μαχητικού στις 29 Οκτωβρίου 2009, η Boeing τόνιζε πως το σύστημα θα προσφέρεται για επαναληπτικές προμήθειες από χρήστες του F-15 όπως η Σαουδική Αραβία και η Ιαπωνία, καθώς και για νέους διεθνείς πελάτες. Βεβαίως η Σαουδική Αραβία αποκτά 72 Eurofighter Typhoon, ωστόσο η ιαπωνική κυβέρνηση ενδιαφέρεται διακαώς για το F-22A Raptor αλλά συναντά την κατηγορηματική άρνηση εξαγωγής της Ουάσιγκτον, με αποτέλεσμα να θέτει επίσης υποψηφιότητα το πολυεθνικό ευρωπαϊκό μαχητικό. Τα χαρακτηριστικά Stealth του F-15SE φαίνεται να αντιπροσωπεύουν την απόπειρα της Boeing να διατηρήσει τα σκήπτρα του F-15J στην ιαπωνική αγορά. Η ανακοίνωση της εταιρείας στις 17 Μαρτίου προσθέτει πως ολοκληρώθηκε πρωτότυπο αντίληψης της CFT εσωτερικής μεταφοράς οπλισμού, ενώ η πτητική δοκιμή ενός λειτουργικού πρωτότυπου σχεδιάζεται για το πρώτο τρίμηνο του 2010, περιλαμβάνοντας την εκτόξευση πραγματικού βλήματος. Η σχεδίαση, ανάπτυξη και δοκιμή του συστήματος εσωτερικής μεταφοράς μπορεί να αποτελέσει πρόγραμμα συνεργασίας με εταίρο κάποια διεθνή αεροδιαστημική βιομηχανία.

Πηγή
http://strategy-geopolitics.blogspot.co ... -15se.html
Εικόνα
Αν δεν θυσιάζεσαι για τις ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις, ή οι ιδέες σου.
Εικόνα
Απάντηση