(e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία ©
Unofficial Hellenic Air Force Portal
Greek Falcon 4 Community
Main e-HAF Forum

 
Κανονισμός ΛειτουργίαςΚανονισμός Λειτουργίας   Επίσημα Setup ομάδας e-HAFΕπίσημα Setup   Οδηγός για πολλαπλά Falcon 4.0 Setup στο PC ΣαςΟδηγός για πολλαπλά Setup   English SectionEnglish Section
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της 321 Μοίρας Κ.Χ.Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 321Μ   Αποποίηση ΕυθύνηςΑποποίηση Ευθύνης   Forum RSS Feed   Feedback to AdministratorΕπικοινωνία
e-HAF Domain GateΠεντάγωνο   Περιοχή Πτήσεων e-HAFΠεριοχή Πτήσεων   Φοριαμός Αποθήκευσης ΑρχείωνFile Area   Facebook GroupFB Group
...στο Fox2
Συχνές ΕρωτήσειςF.A.Q.   ΑναζήτησηΑναζήτηση   ΕγγραφήΕγγραφή   Δείτε ποιοί είναι Τώρα OnLine στο TeamSpeak !TeamSpeak
ΣύνδεσηΣύνδεση
 News HOT NEWS

322 vMTM "ΕΡΜΗΣ"

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> (e)Μοίρες e-HAF
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot


Ένταξη: 29 Μάρ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 27 Μάι 2010
Δημοσιεύσεις: 4095
Τόπος: Bόλος
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ, 2008 2:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: 322 vMTM "ΕΡΜΗΣ" Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

322 vMTM "ΕΡΜΗΣ" / 322 vTTS "HERMES"

Σκοπός Ιδρύσεως Μοίρας

Η 322Μ ιδρύθηκε για τους κάτωθι τρεις λόγους:

1) Να προσομοιώσει το έργο των τακτικών μεταφορικών αεροσκαφών της HAF στην Ελλάδα και ανά την υφήλιο εκτελώντας πληθώρα μεμονωμένων και ομαδικών πτήσεων / αποστολών εντός του ελληνικού χώρου και προς διάφορες περιοχές του πλανήτη χρησιμοποιώντας -όσο το δυνατόν περισσότερο- ρεαλιστικές διαδικασίες.

2) Να δώσει μια ευκαιρία στα μέλη της e-HAF που ασχολούνταν -εκτός από το Falcon- και με το FS να αποκτήσουν ταυτότητα στο FS διαμέσου της e-HAF.

3) Nα αποκτήσει η e-HAF εκπροσώπηση στο FS.

ANΣΚ Μοίρας

Ο Αντικειμενικός Σκοπός της Μοίρας είναι διττός:

1) Ρεαλιστική εξομοίωση των πτήσεων / αποστολών -και των διαδικασιών αυτών- των C-130 της HAF. Ρεαλιστική εικονική εκπαίδευση πάνω στο C-130 της Captain Sim.

2) Επαγγελματισμός, τυποποίηση διαδικασιών και σοβαρότητα, στοιχεία που συνάδουν με το ευρύτερο πνεύμα της VATSIM.


Κώδικας Κλήσεως

Ο κώδικας κλήσης της 322Μ στο δίκτυο της VATSIM είναι HAFΧΧΧ (HELLENIC AIR FORCE) ή "ΠΟΛΕΜΙΚΗ".
_________________


HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Επιστροφή στην κορυφή
gas1975



Ένταξη: 14 Ιούν 2009
Τελευταία Επίσκεψη: 15 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 1

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιούν, 2009 11:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος


Καλησπερα σε ολους. Θα επιθυμους να ειμαι υποψηφιος δοκιμος στο ποιο ασφαλες και διασημο αεροσκαφος ολων των εποχων.

Με εκτιμηση

ενας ταπεινος Ηρακλης....
Επιστροφή στην κορυφή
ΜΑΝΟΣ



Ένταξη: 08 Δεκ 2008
Τελευταία Επίσκεψη: 08 Ιούν 2017
Δημοσιεύσεις: 22

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν, 2009 5:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα gas.Κάνε post εδώ,για ένταξη στην Μοίρα: http://commit.e-haf.org/viewtopic.php?t=7066&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Επιστροφή στην κορυφή
Gabri



Ένταξη: 10 Δεκ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 01 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 293

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 1:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δύο ερωτήσεις θέλω να κάνω
Επειδή σκέφτομαι να ασχοληθώ με το αντικείμενο:

1. Έχω το FSX. Τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσω σε σχέση με το FS9 και γενικά αν μπορώ να χρησιμοποιώ το FSX?

2. Δεν έχω καμία εμειρία με το FS γενικότερα και κατα συνέπεια ούτε με το C-130. Πρέπει πρώτα να ασχοληθώ μόνος μου για να αποκτήσω κάποια ευχέρια ή μπορώ να δηλώσω ενδιαφέρον στην 322?

Ευχαριστώ
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot


Ένταξη: 29 Μάρ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 27 Μάι 2010
Δημοσιεύσεις: 4095
Τόπος: Bόλος
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 3:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gabri, προσωπικά δεν έχω ιδέα από FSX. Έτσι, τουλάχιστον εγώ προσωπικά δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω στο σετάρισμα του FSX. Αν γνωρίζει ο Μάνος δεν ξέρω...

Αναφορικά με τη δεύτερη σου ερώτηση, πλέον χρειάζεται να είσαι κάπως familiar με το FS και γενικότερα με τις IFR/VFR διαδικασίες για να ενταχθείς στην 322Μ. Το C-130 το μαθαίνεις εκεί μέσα.

Και αυτό διότι οι IFR διαδικασίες κυρίως, είναι ΜΕΓΑ κεφάλαιο για τον εξομοιωτή αυτό και επουδενί δεν γίνεται να τα μάθεις όλα μέσα στην 322Μ. Ούτε χρόνος υπάρχει από εμένα και τον Μάνο για κάτι τέτοιο.

Χρειάζεται δλδ προσωπικό διάβασμα και προσωπικό μεράκι. Μέσα στην 322Μ στο commit υπάρχουν πολύ καλά manuals (απλά και βατά) που σου τα μαθαίνουν αυτά. Σου συνιστώ να τα διαβάσεις, να εξασκηθείς και όταν νιώσεις έτοιμος να κάνεις αίτηση για ένταξη.

Το FS στο δίκτυο VATSIM απευθύνεται σε πολύ σοβαρά άτομα που γνωρίζουν καλά τι κάνουν στο έδαφος και στον αέρα.
_________________


HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Επιστροφή στην κορυφή
Gabri



Ένταξη: 10 Δεκ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 01 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 293

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 3:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ώραία.

Έχω αρχίσει και κατεβάζω τα manuals που λες για IFR/VFR (από το commit area) και μου φαίνονται μια χαρά.

Οπότε θα προσπαθήσω να δω τι παίζει με αυτά και αν τυχών έχω καμία απορία μεγάλου μεγέθους Razz θα σου στείλω πμ.

Από την άλλη ας μου πεί ο Μάνος τι ξέρει από FSX,και αν ξέρει έχει καλώς αλλιώς θα προσπαθήσω να βρώ το FS9
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
skend



Ένταξη: 25 Νοέ 2008
Τελευταία Επίσκεψη: 07 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 227
Τόπος: 6.4 Nm final RWY36 ELEFSIS AB
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 5:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα αρκετά βασικό σημείο που πρέπει να δεις ειναι και η φρασεολογία με το ΑΤC !

Πρώτα βλέπεις τα VFR και με ενα μικρό αεροσκάφος και μετα με το C-130 και μετά τα IFR.

Στην δίάθεση σου για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση οπουδήποτε offline ή online στην VATSIM.

Πιστεύω ο Μystic να μην έχει αντίρηση ! Ορθόν ? Smile

Καλή συνέχεια ..... Smile
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
GRaecuS



Ένταξη: 23 Απρ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 25 Μάι 2011
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: ΣαΛονίκη - Hellas
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 5:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελείως άσχετο, sorry!
γιατί πετάτε μόνο C-130 και δεν βάζετε και Embraer EMB-145H AEW?
Ένα αεροσκάφος της ΠΑ που είναι και αυτό άχρηστο στο Falcon.
_________________

www.graecus.net
Επιστροφή στην κορυφή
ΜΑΝΟΣ



Ένταξη: 08 Δεκ 2008
Τελευταία Επίσκεψη: 08 Ιούν 2017
Δημοσιεύσεις: 22

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 5:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Gabri
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 3:59 pm Θέμα δημοσίευσης:
Ώραία.

Έχω αρχίσει και κατεβάζω τα manuals που λες για IFR/VFR (από το commit area) και μου φαίνονται μια χαρά.

Οπότε θα προσπαθήσω να δω τι παίζει με αυτά και αν τυχών έχω καμία απορία μεγάλου μεγέθους Razz θα σου στείλω πμ.

Από την άλλη ας μου πεί ο Μάνος τι ξέρει από FSX,και αν ξέρει έχει καλώς αλλιώς θα προσπαθήσω να βρώ το FS9


Καλησπέρα Gabri.Όταν ξεκίνησα κ εγώ είχα την ίδια ακριβώς απορία: Γιατί να μην πετάω online με FSX?
Η απάντηση ήρθε λίγο αργότερα,αφού δ έβρισκα όλα τα προγράμματα που ήθελε η μοίρα, για να πετάξω,ή όσα έβρισκα αντιμετώπιζα προβλήματα συμβατότητας (το περίφημο fsx & vista).
Επίσης άλλο βασικότατο ήταν ότι τα addon sceneries για το fsx ήταν ανύπαρκτα σε σχέση με αυτά για το fs9. (σχεδόν κάθε αεροδρόμιο της Ελλάδας έχει μεταφερθεί στο fs9 με μεγάλη ακρίβεια)
Έτσι όπως κατάλαβες αναγκάστηκα να αφήσω το, καλύτερο σε γραφικά, FSX για το, πιο "δοκιμασμένο", FS9.
Αν θέλεις βέβαια μπορείς να κάνεις την αρχή κ να μας πεις αν υπάρχει κάποια πρόοδος με το θέμα του fsx.
Η απόφαση είναι δική σου..
Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Gabri



Ένταξη: 10 Δεκ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 01 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 293

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 5:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ παιδιά.

@Μάνο: το FSX το τρέχω σε XP. Οπότε τα περι συμβατότητας ίσως, να είναι πιο light μορφής - δεν ξέρω κιόλας απλά υποθέσεις κάνω.

@Skend: Ευχαριστώ πολύ. Για ότ θελήσω θα σε ενοχλήσω να είσαι σίγουρος
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
skend



Ένταξη: 25 Νοέ 2008
Τελευταία Επίσκεψη: 07 Αύγ 2016
Δημοσιεύσεις: 227
Τόπος: 6.4 Nm final RWY36 ELEFSIS AB
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 6:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gabri έγραψε:
@Skend: Ευχαριστώ πολύ. Για ότ θελήσω θα σε ενοχλήσω να είσαι σίγουρος



Δεν ειναι ενόχληση .... διασκέδαση είναι ... και υποχρέωση απο τον καθένα να καταθέτει την γνώση του γιατι έτσι πάμε ποιο γρήγορα μπροστά !



Πιστεύω με τον συνδιασμό FSX και ΧP να μην εχεις πρόβλημα !
Το FSPassenger δεν έχω ιδία γνώμη ... αλλα νομίζω η εκδοση που έβγαλε για FSX δεν εχει κατι "κακό" ... Smile

Προσωπικά έχω και τα 2 εγκατεστημένα ....

Συμφωνώ με τον ΜΑΝΟ για τα scenary των αεροδρομίων οτι δεν ειναι πλούσια και με κάθε λεπτομέρια.

.. next report ... ready ...for ??? Smile
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot


Ένταξη: 29 Μάρ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 27 Μάι 2010
Δημοσιεύσεις: 4095
Τόπος: Bόλος
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 7:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

skend έγραψε:
Ενα αρκετά βασικό σημείο που πρέπει να δεις ειναι και η φρασεολογία με το ΑΤC !

Πρώτα βλέπεις τα VFR και με ενα μικρό αεροσκάφος και μετα με το C-130 και μετά τα IFR.

Στην δίάθεση σου για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση οπουδήποτε offline ή online στην VATSIM.

Πιστεύω ο Μystic να μην έχει αντίρηση ! Ορθόν ? Smile

Καλή συνέχεια ..... Smile


Ναι ρε καμία αντίρρηση. Άλλωστε είσαι γκουρού στο CS C-130 Smile
_________________


HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> (e)Μοίρες e-HAF Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Commercials
Powered by phpBB 2.0.23 © 2001, 2002 phpBB Group for e-HAF.org

Board Security