322 vMTM "ΕΡΜΗΣ"
Συντονιστές: the_ripper, Arty, sparta, SETRAHD, Διαχείριση
322 vMTM "ΕΡΜΗΣ"
322 vMTM "ΕΡΜΗΣ" / 322 vTTS "HERMES"
Σκοπός Ιδρύσεως Μοίρας
Η 322Μ ιδρύθηκε για τους κάτωθι τρεις λόγους:
1) Να προσομοιώσει το έργο των τακτικών μεταφορικών αεροσκαφών της HAF στην Ελλάδα και ανά την υφήλιο εκτελώντας πληθώρα μεμονωμένων και ομαδικών πτήσεων / αποστολών εντός του ελληνικού χώρου και προς διάφορες περιοχές του πλανήτη χρησιμοποιώντας -όσο το δυνατόν περισσότερο- ρεαλιστικές διαδικασίες.
2) Να δώσει μια ευκαιρία στα μέλη της e-HAF που ασχολούνταν -εκτός από το Falcon- και με το FS να αποκτήσουν ταυτότητα στο FS διαμέσου της e-HAF.
3) Nα αποκτήσει η e-HAF εκπροσώπηση στο FS.
ANΣΚ Μοίρας
Ο Αντικειμενικός Σκοπός της Μοίρας είναι διττός:
1) Ρεαλιστική εξομοίωση των πτήσεων / αποστολών -και των διαδικασιών αυτών- των C-130 της HAF. Ρεαλιστική εικονική εκπαίδευση πάνω στο C-130 της Captain Sim.
2) Επαγγελματισμός, τυποποίηση διαδικασιών και σοβαρότητα, στοιχεία που συνάδουν με το ευρύτερο πνεύμα της VATSIM.
Κώδικας Κλήσεως
Ο κώδικας κλήσης της 322Μ στο δίκτυο της VATSIM είναι HAFΧΧΧ (HELLENIC AIR FORCE) ή "ΠΟΛΕΜΙΚΗ".
Σκοπός Ιδρύσεως Μοίρας
Η 322Μ ιδρύθηκε για τους κάτωθι τρεις λόγους:
1) Να προσομοιώσει το έργο των τακτικών μεταφορικών αεροσκαφών της HAF στην Ελλάδα και ανά την υφήλιο εκτελώντας πληθώρα μεμονωμένων και ομαδικών πτήσεων / αποστολών εντός του ελληνικού χώρου και προς διάφορες περιοχές του πλανήτη χρησιμοποιώντας -όσο το δυνατόν περισσότερο- ρεαλιστικές διαδικασίες.
2) Να δώσει μια ευκαιρία στα μέλη της e-HAF που ασχολούνταν -εκτός από το Falcon- και με το FS να αποκτήσουν ταυτότητα στο FS διαμέσου της e-HAF.
3) Nα αποκτήσει η e-HAF εκπροσώπηση στο FS.
ANΣΚ Μοίρας
Ο Αντικειμενικός Σκοπός της Μοίρας είναι διττός:
1) Ρεαλιστική εξομοίωση των πτήσεων / αποστολών -και των διαδικασιών αυτών- των C-130 της HAF. Ρεαλιστική εικονική εκπαίδευση πάνω στο C-130 της Captain Sim.
2) Επαγγελματισμός, τυποποίηση διαδικασιών και σοβαρότητα, στοιχεία που συνάδουν με το ευρύτερο πνεύμα της VATSIM.
Κώδικας Κλήσεως
Ο κώδικας κλήσης της 322Μ στο δίκτυο της VATSIM είναι HAFΧΧΧ (HELLENIC AIR FORCE) ή "ΠΟΛΕΜΙΚΗ".
Καλησπέρα gas.Κάνε post εδώ,για ένταξη στην Μοίρα: http://commit.e-haf.org/viewtopic.php?t ... highlight=
Δύο ερωτήσεις θέλω να κάνω
Επειδή σκέφτομαι να ασχοληθώ με το αντικείμενο:
1. Έχω το FSX. Τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσω σε σχέση με το FS9 και γενικά αν μπορώ να χρησιμοποιώ το FSX?
2. Δεν έχω καμία εμειρία με το FS γενικότερα και κατα συνέπεια ούτε με το C-130. Πρέπει πρώτα να ασχοληθώ μόνος μου για να αποκτήσω κάποια ευχέρια ή μπορώ να δηλώσω ενδιαφέρον στην 322?
Ευχαριστώ
Επειδή σκέφτομαι να ασχοληθώ με το αντικείμενο:
1. Έχω το FSX. Τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσω σε σχέση με το FS9 και γενικά αν μπορώ να χρησιμοποιώ το FSX?
2. Δεν έχω καμία εμειρία με το FS γενικότερα και κατα συνέπεια ούτε με το C-130. Πρέπει πρώτα να ασχοληθώ μόνος μου για να αποκτήσω κάποια ευχέρια ή μπορώ να δηλώσω ενδιαφέρον στην 322?
Ευχαριστώ
Gabri, προσωπικά δεν έχω ιδέα από FSX. Έτσι, τουλάχιστον εγώ προσωπικά δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω στο σετάρισμα του FSX. Αν γνωρίζει ο Μάνος δεν ξέρω...
Αναφορικά με τη δεύτερη σου ερώτηση, πλέον χρειάζεται να είσαι κάπως familiar με το FS και γενικότερα με τις IFR/VFR διαδικασίες για να ενταχθείς στην 322Μ. Το C-130 το μαθαίνεις εκεί μέσα.
Και αυτό διότι οι IFR διαδικασίες κυρίως, είναι ΜΕΓΑ κεφάλαιο για τον εξομοιωτή αυτό και επουδενί δεν γίνεται να τα μάθεις όλα μέσα στην 322Μ. Ούτε χρόνος υπάρχει από εμένα και τον Μάνο για κάτι τέτοιο.
Χρειάζεται δλδ προσωπικό διάβασμα και προσωπικό μεράκι. Μέσα στην 322Μ στο commit υπάρχουν πολύ καλά manuals (απλά και βατά) που σου τα μαθαίνουν αυτά. Σου συνιστώ να τα διαβάσεις, να εξασκηθείς και όταν νιώσεις έτοιμος να κάνεις αίτηση για ένταξη.
Το FS στο δίκτυο VATSIM απευθύνεται σε πολύ σοβαρά άτομα που γνωρίζουν καλά τι κάνουν στο έδαφος και στον αέρα.
Αναφορικά με τη δεύτερη σου ερώτηση, πλέον χρειάζεται να είσαι κάπως familiar με το FS και γενικότερα με τις IFR/VFR διαδικασίες για να ενταχθείς στην 322Μ. Το C-130 το μαθαίνεις εκεί μέσα.
Και αυτό διότι οι IFR διαδικασίες κυρίως, είναι ΜΕΓΑ κεφάλαιο για τον εξομοιωτή αυτό και επουδενί δεν γίνεται να τα μάθεις όλα μέσα στην 322Μ. Ούτε χρόνος υπάρχει από εμένα και τον Μάνο για κάτι τέτοιο.
Χρειάζεται δλδ προσωπικό διάβασμα και προσωπικό μεράκι. Μέσα στην 322Μ στο commit υπάρχουν πολύ καλά manuals (απλά και βατά) που σου τα μαθαίνουν αυτά. Σου συνιστώ να τα διαβάσεις, να εξασκηθείς και όταν νιώσεις έτοιμος να κάνεις αίτηση για ένταξη.
Το FS στο δίκτυο VATSIM απευθύνεται σε πολύ σοβαρά άτομα που γνωρίζουν καλά τι κάνουν στο έδαφος και στον αέρα.
Ώραία.
Έχω αρχίσει και κατεβάζω τα manuals που λες για IFR/VFR (από το commit area) και μου φαίνονται μια χαρά.
Οπότε θα προσπαθήσω να δω τι παίζει με αυτά και αν τυχών έχω καμία απορία μεγάλου μεγέθους θα σου στείλω πμ.
Από την άλλη ας μου πεί ο Μάνος τι ξέρει από FSX,και αν ξέρει έχει καλώς αλλιώς θα προσπαθήσω να βρώ το FS9
Έχω αρχίσει και κατεβάζω τα manuals που λες για IFR/VFR (από το commit area) και μου φαίνονται μια χαρά.
Οπότε θα προσπαθήσω να δω τι παίζει με αυτά και αν τυχών έχω καμία απορία μεγάλου μεγέθους θα σου στείλω πμ.
Από την άλλη ας μου πεί ο Μάνος τι ξέρει από FSX,και αν ξέρει έχει καλώς αλλιώς θα προσπαθήσω να βρώ το FS9
Ενα αρκετά βασικό σημείο που πρέπει να δεις ειναι και η φρασεολογία με το ΑΤC !
Πρώτα βλέπεις τα VFR και με ενα μικρό αεροσκάφος και μετα με το C-130 και μετά τα IFR.
Στην δίάθεση σου για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση οπουδήποτε offline ή online στην VATSIM.
Πιστεύω ο Μystic να μην έχει αντίρηση ! Ορθόν ?
Καλή συνέχεια .....
Πρώτα βλέπεις τα VFR και με ενα μικρό αεροσκάφος και μετα με το C-130 και μετά τα IFR.
Στην δίάθεση σου για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση οπουδήποτε offline ή online στην VATSIM.
Πιστεύω ο Μystic να μην έχει αντίρηση ! Ορθόν ?
Καλή συνέχεια .....
Καλησπέρα Gabri.Όταν ξεκίνησα κ εγώ είχα την ίδια ακριβώς απορία: Γιατί να μην πετάω online με FSX?Gabri
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιούλ, 2009 3:59 pm Θέμα δημοσίευσης:
Ώραία.
Έχω αρχίσει και κατεβάζω τα manuals που λες για IFR/VFR (από το commit area) και μου φαίνονται μια χαρά.
Οπότε θα προσπαθήσω να δω τι παίζει με αυτά και αν τυχών έχω καμία απορία μεγάλου μεγέθους Razz θα σου στείλω πμ.
Από την άλλη ας μου πεί ο Μάνος τι ξέρει από FSX,και αν ξέρει έχει καλώς αλλιώς θα προσπαθήσω να βρώ το FS9
Η απάντηση ήρθε λίγο αργότερα,αφού δ έβρισκα όλα τα προγράμματα που ήθελε η μοίρα, για να πετάξω,ή όσα έβρισκα αντιμετώπιζα προβλήματα συμβατότητας (το περίφημο fsx & vista).
Επίσης άλλο βασικότατο ήταν ότι τα addon sceneries για το fsx ήταν ανύπαρκτα σε σχέση με αυτά για το fs9. (σχεδόν κάθε αεροδρόμιο της Ελλάδας έχει μεταφερθεί στο fs9 με μεγάλη ακρίβεια)
Έτσι όπως κατάλαβες αναγκάστηκα να αφήσω το, καλύτερο σε γραφικά, FSX για το, πιο "δοκιμασμένο", FS9.
Αν θέλεις βέβαια μπορείς να κάνεις την αρχή κ να μας πεις αν υπάρχει κάποια πρόοδος με το θέμα του fsx.
Η απόφαση είναι δική σου..
Gabri έγραψε:@Skend: Ευχαριστώ πολύ. Για ότ θελήσω θα σε ενοχλήσω να είσαι σίγουρος
Δεν ειναι ενόχληση .... διασκέδαση είναι ... και υποχρέωση απο τον καθένα να καταθέτει την γνώση του γιατι έτσι πάμε ποιο γρήγορα μπροστά !
Πιστεύω με τον συνδιασμό FSX και ΧP να μην εχεις πρόβλημα !
Το FSPassenger δεν έχω ιδία γνώμη ... αλλα νομίζω η εκδοση που έβγαλε για FSX δεν εχει κατι "κακό" ...
Προσωπικά έχω και τα 2 εγκατεστημένα ....
Συμφωνώ με τον ΜΑΝΟ για τα scenary των αεροδρομίων οτι δεν ειναι πλούσια και με κάθε λεπτομέρια.
.. next report ... ready ...for ???
Ναι ρε καμία αντίρρηση. Άλλωστε είσαι γκουρού στο CS C-130skend έγραψε:Ενα αρκετά βασικό σημείο που πρέπει να δεις ειναι και η φρασεολογία με το ΑΤC !
Πρώτα βλέπεις τα VFR και με ενα μικρό αεροσκάφος και μετα με το C-130 και μετά τα IFR.
Στην δίάθεση σου για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση οπουδήποτε offline ή online στην VATSIM.
Πιστεύω ο Μystic να μην έχει αντίρηση ! Ορθόν ?
Καλή συνέχεια .....