Αποφοίτηση Sparta
- kefallonitis
- Δημοσιεύσεις: 94
- Εγγραφή: 03 Σεπ 2007, 23:06
- Τοποθεσία: Αθηνα
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους
(όπως έχω αναφέρει παλιότερα στο commit ευκαιρία να το γράψω και στο main forum):
Αν και δεν ήταν η πρώτη φορά που πέταξα falcon online (παλιότερα πέταγα στη Vhaf ναι είμαι γέρος) οι τότε μικρο-γκρίνιες καθώς και οι απαιτήσεις της δουλειάς με απέτρεψαν από τις online πτήσεις αλλά ξαφνικά μπήκε στη ζωή μου η e-HAF με την 320 που με αγκάλιασε αμέσως (δίνοντάς μου κίνητρο να ασχοληθώ περισσότερες ώρες από όσες έπρεπε) και με τα μέλη της να υπάρχει πραγματική και εγκάρδια φιλία.
Πάντα θα είμαι θερμός υποστηρικτής της 320 και χωρίς να το κρύψω η e-καρδιά μου ανήκει στην 320.
Περνώντας στην 321 βρήκα αυτό που πάντα έψαχνα. Το falcon γίνεται πλέον αληθινός εξομοιωτής πτήσης και να τι μου άρεσε:
1) Σαφώς νοιώθω πλέον ότι πετάω F16 ελέγχω όλα τα όργανα, ξέρω τι κάνει το καθένα, η πτήση είναι λες και γίνεται σε πραγματικές συνθήκες.
2) Δεν μπαίνω στο αεροπλάνο και βούρ στο πατσά και ότι κάτσει. Όλα είναι προσχεδιασμένα ξέρω τι πρέπει να κάνω – ξέρω τι περιμένω από τους άλλους να κάνουν.
3) Καταλαβαίνω πλέον αρκετά καλά την ορολογία και τα περισσότερα δεν μου ακούγονται κινέζικα, μπορώντας πλέον να συνεννοηθώ με το σμήνος σύντομα/κοφτά και με ακρίβεια όπως στην πραγματική αεροπορία.
4) Στο πτητικό κομμάτι τώρα (σχηματισμοί, IFR πτήσεις, ραδιοναυτιλία, νυχτερινές πτήσεις μόνο με όργανα, air to air ή air to ground) η εκπαίδευση στις τακτικές ήταν τρομερή, οι tageas και seyba μου έμαθαν τόσα πολλά που είναι αδύνατο να τα περιγράψω σε ένα μόνο post.
5) Ακόμα και οι επικοινωνίες μέσα από το ασύρματο του F16 (IVC) και όχι από το TS (με το φύσημα των VHF, οι αλλαγές συχνοτήτων πύργο ελέγχου, approach, αρχηγό σμήνους κ.α.) προσδίδουν τόση αληθοφάνεια που μόνο αν το ζήσεις μπορείς να καταλάβεις.
Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο θα μπορούσα να γράφω όλη μέρα.
Καταλήγω λοιπόν ανεπιφύλαχτα σε αυτό:
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 321 ΧΑΝΕΙ ΤΟ 80% ΤΟΥ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΞΟΜΟΙΩΤΗ.
ΥΓ Αν ένας γέρος πέρασε και του άρεσε εμπιστευθείτε τον κάτι ξέρει.
(όπως έχω αναφέρει παλιότερα στο commit ευκαιρία να το γράψω και στο main forum):
Αν και δεν ήταν η πρώτη φορά που πέταξα falcon online (παλιότερα πέταγα στη Vhaf ναι είμαι γέρος) οι τότε μικρο-γκρίνιες καθώς και οι απαιτήσεις της δουλειάς με απέτρεψαν από τις online πτήσεις αλλά ξαφνικά μπήκε στη ζωή μου η e-HAF με την 320 που με αγκάλιασε αμέσως (δίνοντάς μου κίνητρο να ασχοληθώ περισσότερες ώρες από όσες έπρεπε) και με τα μέλη της να υπάρχει πραγματική και εγκάρδια φιλία.
Πάντα θα είμαι θερμός υποστηρικτής της 320 και χωρίς να το κρύψω η e-καρδιά μου ανήκει στην 320.
Περνώντας στην 321 βρήκα αυτό που πάντα έψαχνα. Το falcon γίνεται πλέον αληθινός εξομοιωτής πτήσης και να τι μου άρεσε:
1) Σαφώς νοιώθω πλέον ότι πετάω F16 ελέγχω όλα τα όργανα, ξέρω τι κάνει το καθένα, η πτήση είναι λες και γίνεται σε πραγματικές συνθήκες.
2) Δεν μπαίνω στο αεροπλάνο και βούρ στο πατσά και ότι κάτσει. Όλα είναι προσχεδιασμένα ξέρω τι πρέπει να κάνω – ξέρω τι περιμένω από τους άλλους να κάνουν.
3) Καταλαβαίνω πλέον αρκετά καλά την ορολογία και τα περισσότερα δεν μου ακούγονται κινέζικα, μπορώντας πλέον να συνεννοηθώ με το σμήνος σύντομα/κοφτά και με ακρίβεια όπως στην πραγματική αεροπορία.
4) Στο πτητικό κομμάτι τώρα (σχηματισμοί, IFR πτήσεις, ραδιοναυτιλία, νυχτερινές πτήσεις μόνο με όργανα, air to air ή air to ground) η εκπαίδευση στις τακτικές ήταν τρομερή, οι tageas και seyba μου έμαθαν τόσα πολλά που είναι αδύνατο να τα περιγράψω σε ένα μόνο post.
5) Ακόμα και οι επικοινωνίες μέσα από το ασύρματο του F16 (IVC) και όχι από το TS (με το φύσημα των VHF, οι αλλαγές συχνοτήτων πύργο ελέγχου, approach, αρχηγό σμήνους κ.α.) προσδίδουν τόση αληθοφάνεια που μόνο αν το ζήσεις μπορείς να καταλάβεις.
Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο θα μπορούσα να γράφω όλη μέρα.
Καταλήγω λοιπόν ανεπιφύλαχτα σε αυτό:
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 321 ΧΑΝΕΙ ΤΟ 80% ΤΟΥ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΞΟΜΟΙΩΤΗ.
ΥΓ Αν ένας γέρος πέρασε και του άρεσε εμπιστευθείτε τον κάτι ξέρει.