Το προφίλ των πτήσεων αξιολόγησης (eval)
Συντονιστές: the_ripper, Arty, sparta, SETRAHD, Διαχείριση
Το προφίλ των πτήσεων αξιολόγησης (eval)
Είμαι περίεργος να μάθω τι περιλαμβάνουν αυτές οι περίφημες πτήσεις αξιολόγησης που πετάνε οι τελειόφοιτοι της 321; Ποιός τις σχεδιάζει; Επίσης θα ήθελα να ακούσω και τις εντυπώσεις ατόμων που πέταξαν, χωρίς να έχει σημασία το αποτέλεσμα, τόσο απο παλαιότερους όσο και απο νεότερους καθώς και κατα πόσο έχει τροποποιηθεί ή εμπλουτιστεί η φύση τους στην πορεία.
Φίλε Woodpecker,
το πρόγραμμα εκπαίδευσης και πτήσεων της 321 Μοίρας έχει διαμορφωθεί από επαγγελματίες του είδους, οι οποίοι απλόχερα και με πολύ μεράκι μας βοηθούν, πάντοτε στα μέτρα του δυνατού και του επιτρεπτού.
Σε διαβεβαιώνω οτι η ποιότητα των πτήσεων είναι πλέον "as real as it gets".
Υπάρχει συγκεκριμένη ύλη που πρέπει να αφομοιώσουν οι δόκιμοι (κατα το περισσότερο στα αγγλικά), και συγκεκριμένες πτητικές έξοδοι που γίνονται με έναν ή περισσότερους εκπαιδευτές.
Οι πτήσεις "eval" έχουν πλέον το χαρακτήρα Review Flights, οι οποίες γίνονται για κάθε μια ενότητα. Δεν υπάρχει πλέον η έννοια του τελικού EVAL, αλλά η έννοια των review flights. Αν ο εκάστοτε δόκιμος εκτελεί αυτές τις πτήσεις σε ικανοποιητικό επίπεδο (πράγμα που κρίνουν καθαρά οι εκπαιδευτές σε συλλογικό επίπεδο), τότε θεωρείται οτι ο δόκιμος αποφοιτά από τη Μοίρα.
Επίσης, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι κάτι το οποίο διαρκώς βελτιώνεται και ανανεώνεται όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.
Αλλά... επειδή οι καλύτεροι κριτές των δασκάλων είναι πάντα οι μαθητές τους, ας εκφέρουν -αν θέλουν- τη γνώμη τους οι ίδιοι οι εν ενεργεία Δόκιμοι.
Φιλικά,
Cannon
321 CO
το πρόγραμμα εκπαίδευσης και πτήσεων της 321 Μοίρας έχει διαμορφωθεί από επαγγελματίες του είδους, οι οποίοι απλόχερα και με πολύ μεράκι μας βοηθούν, πάντοτε στα μέτρα του δυνατού και του επιτρεπτού.
Σε διαβεβαιώνω οτι η ποιότητα των πτήσεων είναι πλέον "as real as it gets".
Υπάρχει συγκεκριμένη ύλη που πρέπει να αφομοιώσουν οι δόκιμοι (κατα το περισσότερο στα αγγλικά), και συγκεκριμένες πτητικές έξοδοι που γίνονται με έναν ή περισσότερους εκπαιδευτές.
Οι πτήσεις "eval" έχουν πλέον το χαρακτήρα Review Flights, οι οποίες γίνονται για κάθε μια ενότητα. Δεν υπάρχει πλέον η έννοια του τελικού EVAL, αλλά η έννοια των review flights. Αν ο εκάστοτε δόκιμος εκτελεί αυτές τις πτήσεις σε ικανοποιητικό επίπεδο (πράγμα που κρίνουν καθαρά οι εκπαιδευτές σε συλλογικό επίπεδο), τότε θεωρείται οτι ο δόκιμος αποφοιτά από τη Μοίρα.
Επίσης, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι κάτι το οποίο διαρκώς βελτιώνεται και ανανεώνεται όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.
Αλλά... επειδή οι καλύτεροι κριτές των δασκάλων είναι πάντα οι μαθητές τους, ας εκφέρουν -αν θέλουν- τη γνώμη τους οι ίδιοι οι εν ενεργεία Δόκιμοι.
Φιλικά,
Cannon
321 CO
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS
απάντηση σε αυτό θα πάρεις απο παλαιότερους evaluatedWoodpecker έγραψε:καθώς επίσης και να ακούσω εντυπώσεις ανθρώπων που συμμετείχαν σε αυτές ώστε να ξέρει κάποιος τι θα "αντιμετωπίσει" στο τέλος.
το σίγουρο πάντως είναι ότι η πτήσεις eval είναι πάνω στην ύλη που έχεις κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή
στην παρούσα η ομάδα έχει ολοκαίνουργιο πρόγραμμα εκπαίδευσης, πρόγραμμα με βάση HAF , αλλά Δόκιμοι δεν έχουν αποφοιτήσει ακόμα απο αυτή τη φουρνιά !
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anzac την 08 Δεκ 2009, 14:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
e-HAF Admin
Παλιότερα πραγματοποιούσαμε δύο πτήσεις που εξέταζαν την ικανότητα των δοκίμων για ένταξη στην 391. Βέβαια η πτητικές ικανότητες δεν αρκούν για την ένταξη. Πετάγαμε μία αποστολή μέρα και άλλη μία νυχτερινή. Φυσικά η κάθε πτήση περιελάμβανε τα πάντα και ότι είχαμε διδαχθεί. Θα καταλάβεις τι εννοώ αν δεις τη περιλαμβάνουν οι ενότητες. Οι αποστολές σχεδιάζονται από τους εκπαιδευτές.
Ευκαιρία να μας πούν... ήρθε το πλήρωμα του χρόνουAnzac έγραψε:απάντηση σε αυτό θα πάρεις απο παλαιότερους evaluatedWoodpecker έγραψε:καθώς επίσης και να ακούσω εντυπώσεις ανθρώπων που συμμετείχαν σε αυτές ώστε να ξέρει κάποιος τι θα "αντιμετωπίσει" στο τέλος.
το σίγουρο πάντως είναι ότι η πτήσεις eval είναι πάνω στην ύλη που έχεις κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή
στην παρούσα η ομάδα έχει ολοκαίνουργιο πρόγραμμα εκπαίδευσης, πρόγραμμα με βάση HAF , αλλά Δόκιμοι δεν έχουν αποφοιτήσει ακόμα απο αυτή τη φουρνιά !
e-HAF Admin
Εσύ δε μετράς....... να μας πεις τι δηλαδή?....... ότι έκανες eval με Spitfire....και για επικοινωνίες είχατε το περιστέρι .....Jester έγραψε:Μετραμε κ εμεις που περασαμε Eval αρχες του 2003 επι vhaf ? ? ?
Τι μας θύμησες τώρα ωρέ Στάθη...... κάπου έχω ένα παλιό βιντεάκι από vHAF με δοκιμαστικό πτήσης σε κάποιο ρεπορτάζ περιοδικού......αν τα θυμάμαι και καλέ ε? .......
Το 1ο Lan Meeting.......αει καλά......γεράσαμε ωρέ πάρτε το χαμπάρι.......
Armada ή απλά....Γεώργιος...
Παλιοτερα πετουσαμε στην vHAF 2 πτησεις, 1 προ EVAL και μια EVAL. Εκει λοιπον το μενου περιελαμβανε κλασσικα πραγματα πλεον, αλλα τοτε φαινονταν βουνο.
Δλδ το στανταρ σχημα ηταν ΑΑ με βληματα μακρας εμβελειας, μετα προσβολη ΑΔ και τελειωνες με ΑΑ με πυροβολα/IR βληματα.
Δεν ηταν κατι φοβερα δυσκολο, απλα ηταν το αγχος, οπως κ το οτι ολα ετρεχαν πολυ γρηγορα, δλδ οι χρονικες αποστασεις μεταξυ των STPs ηταν πολυ μικρες, της ταξης των 30sec.
Μετα επι eHAF εποχης, ειχα φτιαξει κατι eval αποστολες στο ιδιο πλαισιο. Ομοιως ο scorpion ειχε πεταξει eval με τον Shadowman ομολογουμενως δυσκολο με PATRIOT ΑΑΑ σε προσβολη επιγειου στοχου τη νυχτα.
Συμπερασματικα: Οι πτησεις αξιολογησης δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, απλα πρεπει να ονομαστουν ετσι για λογους διαδικαστικους.
Προσωπικα θεωρω οτι ενας επιμελης Δ επιτυγχανει 100% μετα απο το εντατικο προγραμμα εκπαιδευσης. Ειναι ας πουμε μια επισημη Σουμα ολων οσων εχεις μαθει.
Αλλωστε το να αποτυγχανουν οι Δ το θεωρω οχι μονο αποτυχια των Δ αλλα κ των εκπαιδευτων αλλα και του συστηματος.
Κοινως: ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΧΟΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ. Πιεζεσαι στην εκπαιδευση για περισσοτερη αποδοση, ωστε στο τελος να σε φανουν ολα παιχνιδακι. Κ να στο πω κ αλλιως: Αμα δε σε BIP δε γινεσαι μαγκας. Εκει ψηνεσαι, και στην συνεχη εκπαιδευση και εκει που οταν πας στο Eval τρεμουν τα ποδια σου, οταν σε ψαρωνει ο παλιοτερος....Αυτα!
ΥΓ. ...η εμπειρια ειναι αναντικαταστατη, αλλα οχι πανακεια... 8)
Δλδ το στανταρ σχημα ηταν ΑΑ με βληματα μακρας εμβελειας, μετα προσβολη ΑΔ και τελειωνες με ΑΑ με πυροβολα/IR βληματα.
Δεν ηταν κατι φοβερα δυσκολο, απλα ηταν το αγχος, οπως κ το οτι ολα ετρεχαν πολυ γρηγορα, δλδ οι χρονικες αποστασεις μεταξυ των STPs ηταν πολυ μικρες, της ταξης των 30sec.
Μετα επι eHAF εποχης, ειχα φτιαξει κατι eval αποστολες στο ιδιο πλαισιο. Ομοιως ο scorpion ειχε πεταξει eval με τον Shadowman ομολογουμενως δυσκολο με PATRIOT ΑΑΑ σε προσβολη επιγειου στοχου τη νυχτα.
Συμπερασματικα: Οι πτησεις αξιολογησης δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, απλα πρεπει να ονομαστουν ετσι για λογους διαδικαστικους.
Προσωπικα θεωρω οτι ενας επιμελης Δ επιτυγχανει 100% μετα απο το εντατικο προγραμμα εκπαιδευσης. Ειναι ας πουμε μια επισημη Σουμα ολων οσων εχεις μαθει.
Αλλωστε το να αποτυγχανουν οι Δ το θεωρω οχι μονο αποτυχια των Δ αλλα κ των εκπαιδευτων αλλα και του συστηματος.
Κοινως: ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΧΟΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ. Πιεζεσαι στην εκπαιδευση για περισσοτερη αποδοση, ωστε στο τελος να σε φανουν ολα παιχνιδακι. Κ να στο πω κ αλλιως: Αμα δε σε BIP δε γινεσαι μαγκας. Εκει ψηνεσαι, και στην συνεχη εκπαιδευση και εκει που οταν πας στο Eval τρεμουν τα ποδια σου, οταν σε ψαρωνει ο παλιοτερος....Αυτα!
ΥΓ. ...η εμπειρια ειναι αναντικαταστατη, αλλα οχι πανακεια... 8)
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Σε κάθε πτήση αξιολογείται ένας δόκιμος.
Αξιολογείται από την στιγμή που θα ξεκινήσει η ενημέρωση μέχρι και την απενημέρωση.
Η κάθε ενότητα ολοκληρώνεται με μια πτήση Review, η οποία περιλαμβάνει ότι έχει διδαχθεί.
Το ίδιο αξιολογούμαστε και εμείς που έχουμε ευθύνη για την εκπαίδευση.
Αν κάποιος από εμάς δεν κάνει καλά την δουλειά του δεν θα έχουμε και το αποτέλεσμα που θέλουμε.
Άρα λοιπόν υπάρχει αμφίδρομη σχέση.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΣΜΕΤ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ "ΧΕΙΡΩΝΑΣ" έχει 19 εκπαιδευτικές πτήσης.
Το επίπεδο δυσκολίας αυξάνει σταδιακά
Για την πρώτη ενότητα αναφέρω εν συντομία, ότι ο δόκιμος θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτελέσει με ακρίβεια όλους τους ελιγμούς που διδάχθηκε, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να απογειωθεί, να μεταβεί στις περιοχές πτήσεων, να πετάξει όλων των ειδών τους σχηματισμούς, να εκτελέσει IFR και VFR ναυτιλία να κάνει επανένταξη οποτεδήποτε με τον αρχηγό του και τέλος να προσγειώσει το αεροσκάφος με ή χωρίς κινητήρα.
Για όλα αυτά λοιπόν είναι απαραίτητο να έχει μελετήσει την βιβλιογραφία που απαιτείται σε βάθος.
Μοίραρχος ΣΜΕΤ
Αξιολογείται από την στιγμή που θα ξεκινήσει η ενημέρωση μέχρι και την απενημέρωση.
Η κάθε ενότητα ολοκληρώνεται με μια πτήση Review, η οποία περιλαμβάνει ότι έχει διδαχθεί.
Το ίδιο αξιολογούμαστε και εμείς που έχουμε ευθύνη για την εκπαίδευση.
Αν κάποιος από εμάς δεν κάνει καλά την δουλειά του δεν θα έχουμε και το αποτέλεσμα που θέλουμε.
Άρα λοιπόν υπάρχει αμφίδρομη σχέση.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΣΜΕΤ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ "ΧΕΙΡΩΝΑΣ" έχει 19 εκπαιδευτικές πτήσης.
Το επίπεδο δυσκολίας αυξάνει σταδιακά
Για την πρώτη ενότητα αναφέρω εν συντομία, ότι ο δόκιμος θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτελέσει με ακρίβεια όλους τους ελιγμούς που διδάχθηκε, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να απογειωθεί, να μεταβεί στις περιοχές πτήσεων, να πετάξει όλων των ειδών τους σχηματισμούς, να εκτελέσει IFR και VFR ναυτιλία να κάνει επανένταξη οποτεδήποτε με τον αρχηγό του και τέλος να προσγειώσει το αεροσκάφος με ή χωρίς κινητήρα.
Για όλα αυτά λοιπόν είναι απαραίτητο να έχει μελετήσει την βιβλιογραφία που απαιτείται σε βάθος.
Μοίραρχος ΣΜΕΤ