Τηλεκατευθυνόμενος Ανζάκ
Συντονιστής: Διαχείριση
Πήγα σήμερα Ασπρόπυργο το πρωί, ήμουν μόνος παρέα με πολύ αέρα.
Τελικά έφυγα αφού το Τ/Κ ακόμα και στο έδαφος το έπερνε ο άνεμος.
Βρήκα έναν χώρο στο πάρκο του Τρίτση στους Αγ. Αναργύρους, ο οποίος είναι και δεν είναι μέσα στο πάρκο. Λέτε να χρειάζομαι ειδική άδεια για να πάω να πετάξω εκεί ή δεν τρέχει λόγος ;
Τελικά έφυγα αφού το Τ/Κ ακόμα και στο έδαφος το έπερνε ο άνεμος.
Βρήκα έναν χώρο στο πάρκο του Τρίτση στους Αγ. Αναργύρους, ο οποίος είναι και δεν είναι μέσα στο πάρκο. Λέτε να χρειάζομαι ειδική άδεια για να πάω να πετάξω εκεί ή δεν τρέχει λόγος ;
e-HAF Admin
Tο νεότερο μοντέλο μου, είναι και αυτό ένα μεταχειρισμένο 0,40 KYOSHO Calmato Sports, στο οποίο έχει γίνει modification απο τον προηγούμενο χρήστη του, ο οποίος αφαίρεσε τους 2 πτερυγικούς τροχούς και τον ρινιαίο, και τοποθέτησε νέο μεταλικό και στηβαρό μπροστινό σύστημα 2 τροχών, καθώς και μικρό τροχό στο πίσω μέρος, ο οποίος στρίβει με το rudder.
Φωτο αν θέλετε μου λέτε.
Η μοναδική μαλακία με αυτό το μοντέλο είναι ότι όλα τα καυσαέρια και τα λάδια, πάνω πάνω στο μοντέλο
Δεξιά μεριά , φτερά κλπ, όλα γλύτσα
Φωτο αν θέλετε μου λέτε.
Η μοναδική μαλακία με αυτό το μοντέλο είναι ότι όλα τα καυσαέρια και τα λάδια, πάνω πάνω στο μοντέλο
Δεξιά μεριά , φτερά κλπ, όλα γλύτσα
e-HAF Admin
Με γειές, με γειές!!!Anzac έγραψε:Tο νεότερο μοντέλο μου, είναι και αυτό ένα μεταχειρισμένο 0,40 KYOSHO Calmato Sports, στο οποίο έχει γίνει modification απο τον προηγούμενο χρήστη του, ο οποίος αφαίρεσε τους 2 πτερυγικούς τροχούς και τον ρινιαίο, και τοποθέτησε νέο μεταλικό και στηβαρό μπροστινό σύστημα 2 τροχών, καθώς και μικρό τροχό στο πίσω μέρος, ο οποίος στρίβει με το rudder.
Φωτο αν θέλετε μου λέτε.
Η μοναδική μαλακία με αυτό το μοντέλο είναι ότι όλα τα καυσαέρια και τα λάδια, πάνω πάνω στο μοντέλο
Δεξιά μεριά , φτερά κλπ, όλα γλύτσα
Να το χαρείς φίλε!
Ωραίο και πρωτότυπο modification με τις ρόδες! Λογικά έχει και μερικά μολυβένια αυτοκόλλητα βαριδάκια κολλημένα πίσω ώστε να γίνει πιό πισόβαρο, ώστε να μην βάζει "μούρη" στην προσγείωση, ή η θέση των μπροστικών τροχών ήταν αρκετή;
Όσο για τα καυσαέρια... αναγκαίο κακό. Έχε πάντα μαζί σου φωτιστικό (μπλε) οινόπνευμα κι ένα ρολό κουζινόχαρτο, και καθαρίζεις.
Αν μένουν γλύτσες στο συγκεκριμένο μοντέλο, σχετικά σύντομα θα αρχίσουν να ξεκολλάνε τα monocote του.
Όταν πετούσα αυτό το μοντέλο είχα τα ίδια θέματα. Γι'αυτό και κάποια στιγμή μου την έδωσε και το "έγδυσα" απο τα εργοστασιακά του monocote και πειραματίστηκα βάζοντας δικά μου (http://www.youtube.com/watch?v=0AqCfhrNsgw).
Επίσης είχα προβλήματα με την 40άρα "μανίσια" Kyosho, η οποία είχε κάποια προβλήματα στο εσωτερικό της (μικρή συμπίεση, δε ρουφούσε εύκολα καύσιμο κ.α.) που συντελούσαν στο να σβήνει συχνά. Απ'τη μια ήταν καλό αυτό γιατί με εκπαίδευσε καλά στο Flameout Landing , απο την άλλη αναγκάστηκα να αγοράσω νέα μηχανή (Irvine, 2stroke/.53), η οποία ταίριαξε μια χαρά στο μοντέλο και το έκανε ... "πύραυλο" !
Κάποια στιγμή όμως το βαρέθηκα και το Calmato και πήγα πλέον στο Showtime 50 της Hangar9, το οποίο έστησα εξ'αρχής, αφού πρώτα έμαθα κάποια "μυστικά" στησίματος ARF (Almost-Ready-to-Fly) φτιάχνοντας με έναν φίλο ένα μεγαλούτσικο Bossanova.
8)
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS
Κινητήρα είχε ήδη το μοντέλο και ήταν OS MAX .46 ίδιος ακριβώς με αυτόν που είχα στο chessna-κι. Τώρα έχω 2
Επίσης, εχτές που πήγα είχε κάμποσο αέρα πλαϊνό, και το μοντέλο έστριβε προς τον αέρα μόνο του κάθε φορά που προσπαθούσα να το απογειώσω.
Φτερό στον άνεμο που λένε. Πισόβαρα δεν έχω, όχι.
Το μονοκότ της συγκεκριμένης εταιρίας είναι πραγματικά για τα ΜΠΑΖΑ. Έχει ήδη αρκετά θέματα και το δικό μου.
ΥΓ. Ο νέος χώρος στην Ελευσίνα, απίστευτος
Επίσης, εχτές που πήγα είχε κάμποσο αέρα πλαϊνό, και το μοντέλο έστριβε προς τον αέρα μόνο του κάθε φορά που προσπαθούσα να το απογειώσω.
Φτερό στον άνεμο που λένε. Πισόβαρα δεν έχω, όχι.
Το μονοκότ της συγκεκριμένης εταιρίας είναι πραγματικά για τα ΜΠΑΖΑ. Έχει ήδη αρκετά θέματα και το δικό μου.
ΥΓ. Ο νέος χώρος στην Ελευσίνα, απίστευτος
e-HAF Admin
Την τρώει από το πλάι το κάθετο σταθερό και γυρίζει κώλο. Εκεί βάζεις χέρι στο Rudder, τόσο όσο χρειάζεται για να πηγαίνει ευθεία στον διάδρομο καθώς επιταχύνει και τελικά να σηκωθεί στον αέρα σε ευθεία πορεία.Anzac έγραψε:Επίσης, εχτές που πήγα είχε κάμποσο αέρα πλαϊνό, και το μοντέλο έστριβε προς τον αέρα μόνο του κάθε φορά που προσπαθούσα να το απογειώσω.
Φτερό στον άνεμο που λένε.
Πού ακριβώς είναι (google LAT/LONG); Ανήκει σε κάποιο αεραθλητικό σωματείο;Anzac έγραψε:ΥΓ. Ο νέος χώρος στην Ελευσίνα, απίστευτος
Μου έχουν πεί πως στον αερομοντελισμό αεροπλάνων κρατιέται ένα standard όσων αφορά τα μεγέθη των Αllen που χρησιμοποιούνται, και αριθμούν σε 4 είδη (αν θυμάμαι καλά). Γι'αυτό πωλούνται σε καταστήματα μοντελισμού έτοιμα σετάκια από κατσαβίδια-Allen. Προσωπικά έχω αγοράσει τέτοιο σετακι και μου έχει επαληθευτεί το standard σε όσα μοντέλα αεροπλάνων χρειάστηκε να μαστορέψω (βίδες κινητήρων, servo, σασσί κτλ).Anzac έγραψε:κάτι κουφό ακόμα, είναι ότι δεν έχω αλενάκι που να ταιριάζει σωστά στις 2 αλενόβιδες που σφίγουν την πτέρυγα απο κάτω
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS
Cannon έγραψε:Είναι χώρος του ΟΣΕ, όπως και ο προηγούμενος.Anzac έγραψε:Πού ακριβώς είναι (google LAT/LONG); Ανήκει σε κάποιο αεραθλητικό σωματείο;Anzac έγραψε:ΥΓ. Ο νέος χώρος στην Ελευσίνα, απίστευτος
Κατι σαν χώρος αναμονής να το πώ ; Εχει άσφαλτο αλλά όχι μονοκόματη. Κόβεται σε λωρίδες με σχάρες για να φεύγουν τα νερά.
Επίσης τα αυτοκίνητα μένουν έξω απο τον χώρο αυτό, κάτι που σημαίνει ότι για κάμποσα μέτρα κουβαλάς με το χέρι όλα τα συμπράγκαλα.
Στην έξοδο της Αττικής οδού (έξοδος Ασπρόπυργος) στο κανα google map , αν βοηθάει
συντεταγμένες
38.092671,23.58829
έχω βγάλει screenshots (θα τα ανεβάσω σε λίγο)
e-HAF Admin
http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... 7620887021
Με πράσινο φαίνεται ο νέος χώρος, ο οποίος είναι ασφαλτοστρωμένος (η φώτο είναι παλιά προφανός).
Με κόκκινο φαίνεται ο δρόμος στον παλιό χώρο, όπου εκτός του δρόμου, χρησιμοποιούσαμε και την χωμάτινη έκταση.
http://maps.google.com/?ie=UTF8&t=h&ll= ... 27208&z=16
Με πράσινο φαίνεται ο νέος χώρος, ο οποίος είναι ασφαλτοστρωμένος (η φώτο είναι παλιά προφανός).
Με κόκκινο φαίνεται ο δρόμος στον παλιό χώρο, όπου εκτός του δρόμου, χρησιμοποιούσαμε και την χωμάτινη έκταση.
http://maps.google.com/?ie=UTF8&t=h&ll= ... 27208&z=16
e-HAF Admin
στα λεφτά που έδωσες για το showtime, εγώ θα έπερνα ένα extra 300 που το ήθελα και πολύCannon έγραψε:
Κάποια στιγμή όμως το βαρέθηκα και το Calmato και πήγα πλέον στο Showtime 50 της Hangar9, το οποίο έστησα εξ'αρχής, αφού πρώτα έμαθα κάποια "μυστικά" στησίματος ARF (Almost-Ready-to-Fly) φτιάχνοντας με έναν φίλο ένα μεγαλούτσικο Bossanova.
8)
e-HAF Admin
Πτητικά, δεν είμαι έτοιμος για Extra300, καθώς έχει πιό στενά ακροπτερύγια και είναι πολύ "νευρικότερο" σε σχέση με το Showtime.Anzac έγραψε:στα λεφτά που έδωσες για το showtime, εγώ θα έπερνα ένα extra 300 που το ήθελα και πολύ
To Showtime έχει αρκετά ομαλότερη πτήση, και εξελίξιμη δυσκολία, ανάλογα με το hardware που θα του βάλεις (servos, ρυθμισεις κτλ).Επίσης τα SFGs (Side Force Generators) που έχει, βοηθάνε πολύ στην αρχή για τη μετάβαση από Calmato σε αεροπλάνο τύπου Pattern.
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS