Σχετικά με Διόδια

Θέματα που δεν ανήκουν σε καμία άλλη κατηγορία

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Σχετικά με Διόδια

Δημοσίευση από Anzac »

Το παρακάτω το βρήκα στο FB, δεν ξέρω κατα πόσον ισχύει...
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ! ΤΟ ΛΕΕΙ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε.

Το παρακάτω είναι πραγματικότητα... Διαβάστε το και μοιραστείτε το με τους φιλους σας.

"Αρνήθηκε να πληρώσει τα διόδια Σκοτίνας-Τεμπών-Σκοτίνας ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αναγέννησης κ. Σταύρος Βιτάλης, υλοποιώντας την οδηγία 1999/62 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία και ξεκαθαρίζει το νομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί μια χώρα μέλος να επιβάλλει διόδια.
Συγκριμένα ο κ. Βιτάλης, καλώντας και το περιπολικό της Τροχαίας Εθνικών Δρόμων στα διόδια της Σκοτίνας, εξήγησε στους αστυνομικούς αλλά και στον επόπτη της ιδιωτικής εταιρίας "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου" που εκμεταλλεύεται τα διόδια, πως αρνείται να πληρώσει τα διόδια, δεδομένης της σχετικής οδηγίας της ΕΕ. Μιας οδηγίας που προβλέπει την ύπαρξη διπλής λωρίδας ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας ως προϋπόθεση για την είσπραξη διοδίων.

Σε σχετική της ανακοίνωση εξάλλου η Δημοκρατική Αναγέννηση, καλεί το ΥΠΕΧΩΔΕ να αποδεχθεί αμέσως τις συνθήκες που προκύπτουν από την
ευρωπαϊκή οδηγία 1999/62/EC και να καταργήσει τα διόδια που επιβάλλονται σε δρόμους που δεν έχουν διπλή λωρίδα ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας, όπως
είναι πχ των Τεμπών και τμήματα της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου. Μέχρις εξάλλου το ΥΠΕΧΩΔΕ αποδεχθεί πως δεν είμαστε... μπανανιστάν, αλλά χώρα της ΕΕ, οι πολίτες μπορούν να ασκούν το δικαίωμά τους να μην πληρώνουν διόδια, όπου το δοβλέτι, επιμένει να λειτουργεί με όρους χαρατσιού
e-HAF Admin
anka
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 2006
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 12:01
Τοποθεσία: 37°57'1.29"N - 23°44'41.98"E

Δημοσίευση από anka »

Αν κρίνω από αυτό
Σε σχετική της ανακοίνωση εξάλλου η Δημοκρατική Αναγέννηση, καλεί το ΥΠΕΧΩΔΕ να αποδεχθεί αμέσως τις συνθήκες που προκύπτουν από την
ευρωπαϊκή οδηγία 1999/62/EC και να καταργήσει τα διόδια που επιβάλλονται σε δρόμους που δεν έχουν διπλή λωρίδα ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας, όπως
είναι πχ των Τεμπών και τμήματα της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου.
, τότε είτε το κόμμα δεν ξέρει τι του γίνεται, ή αυτός που το ανέβασε το FB ζει σε άλλη χώρα
Γιατί όπως ίσως γνωρίζουμε όλοι μας η Ε.Ο. Αθηνών Κορίνθου, πράγματι δεν έχει 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση, αλλά τρεις!!!!! Η Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρων στο μεγαλύτερο μέρος της έχει όντως 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση
FLY LOW - HIT HARD
MicaGR
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 14:37
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΒΠ

Δημοσίευση από MicaGR »

Η ευρωπαϊκή οδηγία σε PDF

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 050:EN:PDF

Εικόνα


"Αμες δε γεσόμεθα, πολλώ κάρρονες"
MicaGR
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 14:37
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΒΠ

Δημοσίευση από MicaGR »

«Εικόνισμα» την Ευρωπαϊκή οδηγία 1999/62/EC

Σύμφωνα με προηγούμενο δημοσίευμα, καλούσαμε τον κόσμο να μην πληρώνει διόδια για τη χρήση της Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών. Οι ξένοι δεν πληρώνουν, βάσει νομοθεσίας της Ε.Ε., καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμία προδιαγραφή για εθνικό οδικό δίκτυο. Τώρα, που βρήκαμε και την Κοινοτική Οδηγία σχετικά με το θέμα αυτό, τα πράγματα γίνονται πιο απλά για όλους.
Η Ευρωπαϊκή οδηγία την οποία επικαλούμαστε για την άρνηση πληρωμής διοδίων στον συγκεκριμένο δρόμο-«καρμανιόλα», είναι η 1999/62/EC, «περί επιβολής τελών στα βαρέα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούν ορισμένα έργα υποδομής», θέτοντας το νομικό πλαίσιο για τα τέλη χρήσης Εθνικών Δρόμων από εμπορικά οχήματα. Στους γενικούς όρους της οδηγίας αυτής προβλέπονται επίσης: «οι συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τις χώρες/μέλη, εφόσον επιθυμούν να θεσπίσουν διόδια σε μία οδό».
Ο ορισμός της έννοιας του δρόμου για τη διέλευση του οποίου παρέχεται στα κράτη η δυνατότητα να επιβάλουν την πληρωμή διοδίων είναι ξεκάθαρη: «Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μία λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων, καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων». Ως αυτοκινητόδρομος ορίζεται: «κάθε οδός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα, που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ' εξαίρεση, με άλλα μέσα».
Επίσης, «δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς». Από τα 141 χλμ. μεταξύ Κορίνθου-Πατρών, τα περισσότερα διαθέτουν μία λωρίδα κυκλοφορίας (και «μισή» βοηθητική-ΛΕΑ), χωρίς την ύπαρξη νησίδας και χωρίς φωτισμό το βράδυ(;) Οι υπάλληλοι των διοδίων γνωρίζουν το πρόβλημα και δεν αντιδρούν σε «ψαγμένους» οδηγούς (δηλαδή όλους εσάς που από τώρα και στο εξής, γνωρίζετε την πραγματικότητα), που επικαλούνται την Ευρωπαϊκή διάταξη για να αποφύγουν την παράνομη επιβολή πληρωμής και σηκώνουν τις μπάρες ασφαλείας για να περάσουν.
Βέβαια, όλη αυτή η κατάσταση «προκαλεί» το ΥΠΕΧΩΔΕ, αφού όλο και περισσότεροι γνωρίζουν την πραγματικότητα, η οποία δεν συμβαδίζει εδώ με τη νομιμότητα της είσπραξης τέλους διοδίων. Αυτή η αμφισβήτηση τείνει να πολλαπλασιαστεί, καθώς αγανακτισμένοι φίλοι οδηγοί, βλέπουν ότι οι εισπράξεις των διοδίων τόσα χρόνια, εξυπηρετούσαν (προφανώς) άλλους σκοπούς, πλην του ιδίου.

Δημήτρης Σπυράκης
http://www.ixauto.gr/article.php?id=490

Εικόνα


"Αμες δε γεσόμεθα, πολλώ κάρρονες"
Απάντηση