Φαίνονται χρήσιμα αλλά...
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Οππ, superr! Δν το χα δει αυτό. Bravo κράκερ!
Φυσικά σε μια μάχη αλλάζεις αρκετά συχνά υψόμετρο και ταχύτητα. Προσπαθείς να κρατηθείς σε ένα ψηλό κινηματικό επίπεδο (μεγάλη ταχύτητα κοινώς, 370-430knots),είτε χαλαρώνοντας λίγο το στικ σε ανoδικές στροφές, είτε τραβώντας το περισσότερο σε καθοδικές.
Σε Level στροφές, δεδομένου ότι Ps=dh/dt +[(V/g) x dV/dt]
προφανώς dh/dt=0, οπότε για PS=0 δίνει dV/dt=0, που σημαίνει V=σταθερό. Στρίβουμε/πολεμάμε κοινώς με σταθερή ταχύτητα στην PS=0 σε Level Fight/Flight.
Επίσης PS=[(T x V)-(D x V)]/W, oπότε πάλι προφανώς (χεχε), για την PS=0 δίνει T=D THRUST=DRAG. (Για αυτό έχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη. Επειδή όταν τραβάμε G που τέμνουν αυτή την καμπύλη στα Mach που έχουμε πιάσει, η ώση γίνεται ίση με την οπισθέλκουσα, που πολύ απλά σημαίνει ότι ούτε κερδίζουμε ενέργεια(κυρίως ταχύτητα/ύψος) Τ>D, αλλά ούτε και χάνουμε ενέργεια Τ<D.
Αυτό είναι και το νόημα του Sustained energy fight / Sustained energy turns που διαβάζουμε και ακούμε γενικά. H καμπύλη PS=0. Η οποία μας δείχνει, σε κάθε ταχύτητα που στρίβουμε όταν πολεμάμε, τα G που πρέπει να τραβήξουμε ώστε να διατηρηθούμε ενεργειακά αλλά και δευτερευόντας να πετύχουμε έναν αρκετά καλό ρυθμό στροφής. Προφανώς αν πέσει η ταχύτητα μας, στα V<330kn ας πούμε, εκεί πλεόν δε μπορούμε να μιλάμε για energy fight και sustained turns.
Αυτή είναι η "specific excess power curve" (PS) που μας ενδιαφέρει κάθε φορά. Η PS=0.
Παραθέτω 4 μόνο σελίδες, από βιβλίο, που λέει αναλυτικά και πάρα πολύ κατανοητά όλα αυτά. (Διαβάστε από το 6.6 Accelerated Flight και κάτω). Θα ενθουσιαστείτε , trust me.
Nα προσθέσω τέλος ότι το energy concept είναι εντελώς ΑΧΡΗΣΤΟ, αν δεν έχεις την ικανότητα να κρίνεις τι πρεπει να κάνεις με το στικ σου, σε κάθε γεωμετρια που έχεις με τον αντίπαλο σου Το πιο πιθανό είναι να σου δώσει ήττα παρά νίκη!!!!! Η καλή αντίληψη της μάχης και η άμεση κατανόηση της γεωμετρίας που εχουμε με τον αντίπαλο μας, σε συνδυασμό με ένα καλό sustained energy fighting, έχει δείξει πολλάκις ότι δίνει φοβερά αποτελέσματα. 8)
Εκεί είναι που έρχεται και δίνει μεγάλη βοήθεια το vol.5 (διάβασε σελ 39-72). Όλα όσα περιγράφονται εκεί μας οξύνουν αρκετά τη γεωμετρική σκοπιά μιας μάχης, που θα έλεγα έχει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα από το energy concept. H εμπειρία σχηματίζεται από τα συχνά DFs, και οι δύο συνιστώσες της είναι ένα καλό sustained energy fight τραβώντας ή χαλαρώνοντας το στικ ώστε να διατηρούμαστε ενεργειακά (PS=0), αλλά και για να ικανοποιούμε τη δεύτερη συνιστώσα, τη γεωμετρία μας με τον αντίπαλο.
edit:Ξέχασα να ανεβάσω το pdf... https://rapidshare.com/files/458426737/ ... rf_Des.pdf
There ya go'
Συμπληρωματικά: Αυτό είναι το βασικό concept των διαγραμματων. Όταν εμπλακείς σε ένα Head On BFM, και ακόμα πιο συγκεκριμένα σε μάχη δύο κύκλων, να τραβήξεις κατά τη διάρκεια όλης της μάχης τόσα G, ώστε σε κάθε ταχύτητα/Mach που πιάνεις να είσαι όσο πιο κοντά στη PS=0 καμπύλη. Στα 0.6 Μach τράβα τα G που τέμνουν την PS=0. Το ίδιο και στα 0.7, το ίδιο και στα 0.8κτλ κτλ.Πρόβλημα: Θέλουμε να κάνουμε παρατεταμένη στροφή, χωρίς να χάσουμε υψόμετρο ή
ταχύτητα, και με όσο το δυνατό υψηλότερο ρυθμό στροφής. Με τι ταχύτητα και πόσα
G πρέπει να στρίψουμε;
Λύση: Αφού δεν θέλουμε να χάσουμε ενέργεια, διαλέγουμε την καμπύλη Ps = 0.
Φυσικά σε μια μάχη αλλάζεις αρκετά συχνά υψόμετρο και ταχύτητα. Προσπαθείς να κρατηθείς σε ένα ψηλό κινηματικό επίπεδο (μεγάλη ταχύτητα κοινώς, 370-430knots),είτε χαλαρώνοντας λίγο το στικ σε ανoδικές στροφές, είτε τραβώντας το περισσότερο σε καθοδικές.
Σε Level στροφές, δεδομένου ότι Ps=dh/dt +[(V/g) x dV/dt]
προφανώς dh/dt=0, οπότε για PS=0 δίνει dV/dt=0, που σημαίνει V=σταθερό. Στρίβουμε/πολεμάμε κοινώς με σταθερή ταχύτητα στην PS=0 σε Level Fight/Flight.
Επίσης PS=[(T x V)-(D x V)]/W, oπότε πάλι προφανώς (χεχε), για την PS=0 δίνει T=D THRUST=DRAG. (Για αυτό έχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη. Επειδή όταν τραβάμε G που τέμνουν αυτή την καμπύλη στα Mach που έχουμε πιάσει, η ώση γίνεται ίση με την οπισθέλκουσα, που πολύ απλά σημαίνει ότι ούτε κερδίζουμε ενέργεια(κυρίως ταχύτητα/ύψος) Τ>D, αλλά ούτε και χάνουμε ενέργεια Τ<D.
Αυτό είναι και το νόημα του Sustained energy fight / Sustained energy turns που διαβάζουμε και ακούμε γενικά. H καμπύλη PS=0. Η οποία μας δείχνει, σε κάθε ταχύτητα που στρίβουμε όταν πολεμάμε, τα G που πρέπει να τραβήξουμε ώστε να διατηρηθούμε ενεργειακά αλλά και δευτερευόντας να πετύχουμε έναν αρκετά καλό ρυθμό στροφής. Προφανώς αν πέσει η ταχύτητα μας, στα V<330kn ας πούμε, εκεί πλεόν δε μπορούμε να μιλάμε για energy fight και sustained turns.
Αυτή είναι η "specific excess power curve" (PS) που μας ενδιαφέρει κάθε φορά. Η PS=0.
Παραθέτω 4 μόνο σελίδες, από βιβλίο, που λέει αναλυτικά και πάρα πολύ κατανοητά όλα αυτά. (Διαβάστε από το 6.6 Accelerated Flight και κάτω). Θα ενθουσιαστείτε , trust me.
Nα προσθέσω τέλος ότι το energy concept είναι εντελώς ΑΧΡΗΣΤΟ, αν δεν έχεις την ικανότητα να κρίνεις τι πρεπει να κάνεις με το στικ σου, σε κάθε γεωμετρια που έχεις με τον αντίπαλο σου Το πιο πιθανό είναι να σου δώσει ήττα παρά νίκη!!!!! Η καλή αντίληψη της μάχης και η άμεση κατανόηση της γεωμετρίας που εχουμε με τον αντίπαλο μας, σε συνδυασμό με ένα καλό sustained energy fighting, έχει δείξει πολλάκις ότι δίνει φοβερά αποτελέσματα. 8)
Εκεί είναι που έρχεται και δίνει μεγάλη βοήθεια το vol.5 (διάβασε σελ 39-72). Όλα όσα περιγράφονται εκεί μας οξύνουν αρκετά τη γεωμετρική σκοπιά μιας μάχης, που θα έλεγα έχει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα από το energy concept. H εμπειρία σχηματίζεται από τα συχνά DFs, και οι δύο συνιστώσες της είναι ένα καλό sustained energy fight τραβώντας ή χαλαρώνοντας το στικ ώστε να διατηρούμαστε ενεργειακά (PS=0), αλλά και για να ικανοποιούμε τη δεύτερη συνιστώσα, τη γεωμετρία μας με τον αντίπαλο.
edit:Ξέχασα να ανεβάσω το pdf... https://rapidshare.com/files/458426737/ ... rf_Des.pdf
There ya go'
-
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 360
- Εγγραφή: 11 Απρ 2008, 18:15
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία: