Ποια έκδοση του F-16 είναι πιο ευέλικτη;

Θέματα που δεν ανήκουν σε καμία άλλη κατηγορία

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Ποια έκδοση του F-16 είναι πιο ευέλικτη;

Δημοσίευση από gerodinis »

Καλησπέρα συνφορουμίτες. Μια βοήθεια παρακαλώ. Ψάχνω να βρω ποια έκδοση του F-16 είναι πιο ευέλικτη σε κλειστές αερομαχίες.

Σύμφωνα με τα όσα λέγονται στο forum εδώ, τα -52 και -52+ υστερούν σε σχέση με τα -Α και τα -30.

Με τα δεδομένα που βρήκα στο f-16.net, κάνοντας τη διαίρεση για να βρω το λόγο ώσης προς βάρους, μου βγαίνει υπέρτερο το -52.
Για αριθμητή έβαλα τη μέγιστη ώση του κινητήρα με μετάκαυση και για παρονομαστή το "σύνηθες" φορτίο που αναφέρεται στην ίδια ιστοσελίδα.

Τελικά τι ισχύει;
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
thundercat
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 23:08

Δημοσίευση από thundercat »

Έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Όσον αφορά τις ελληνικές εκδόσεις, το 30αρι είναι λίγο πιο ευέλικτο, αλλά ο κινιτήρας του είναι μακράν λιγότερο αξιόπιστος απο τον PW.
Τώρα, αν στο 52άρι βάλεις και τις σύμμορφες δεξαμενές, η ευελιξία περιορίζεται..
****\NTG/****
Εικόνα
PREDATOR
Δημοσιεύσεις: 3310
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2004, 20:27

Δημοσίευση από PREDATOR »

Από λόγια F-16άρηδων και κατα γενική παραδοχή των, η πιο ευέλικτη έκδοση των Γερακιών είναι το Block 30, χωρίς να ληφθούν υπόψη παράγοντες όπως CFTs -όπως πολύ σωστά ανέφερε ο thundercat-, που όντως μειώνουν την ευελιξία...
''TRAIN AS YOU WILL FIGHT''
HAF
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

PREDATOR έγραψε:CFTs - που όντως μειώνουν την ευελιξία

Για να είμαστε ακριβείς, και στο αναλογικό FLCS του Block 30 και στο ψηφιακό του Block 52 φορτωμένο με CFTs οι G limiters σταματούν στο 9 (και 9.3 κάτω απο ορισμένες προϋποθέσεις), για καθαρή διαμόρφωση. Οπότε με αυτή την παραδοχή έχουν την ίδια "ευελιξία". Η διαφορά είναι στο οτι το 30άρι με το μικρότερο βάρος και τον (λίγο) δυνατότερο κινητήρα χάνει δυσκολότερα ταχύτητα άρα και ικανότητα διατήρησης παρατεταμένων στροφών και Gs σε σχέση με το 52άρι που και με τις CFTs πάνω λόγο drag θα χάσει γρηγορότερα ταχύτητα, άρα "ευελιξία". :wink:
Εικόνα
PREDATOR
Δημοσιεύσεις: 3310
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2004, 20:27

Δημοσίευση από PREDATOR »

Ωραίος mate! ;) Αναλυτικότατος και σωστότατος!
''TRAIN AS YOU WILL FIGHT''
HAF
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Ευχαριστώ συνάδελφοι για τις απαντήσεις σας.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Μια διευκρίνηση: όταν λέμε αναλογικό FLCS, τι εννοούμε; Το σύστημα ελέγχου πτήσης του F-16 δεν ήταν εξαρχής ψηφιακό;
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
keadas
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 12 Μάιος 2007, 22:06
Τοποθεσία: ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευση από keadas »

Ποιο ευελικτο ειναι αυτο με το ποιο "ποιο καλο χερι"
που βρισκετε στο καθισμα του! :wink:
Εικόνα
_ΑΛΕΕΣ ΔΕ ΑΡΙΣΤΟΙ ΑΝΔΡΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ

"Λακεδαιμόνιοι κατά μεν ένα μαχόμενοι ουδαμών εισί κακίονες ανδρών, αλέες δε άριστοι ανδρών άπαντων"
Απάντηση