FF3.1 (C1.1) Impressions bugs and chrashlogs reporting
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Apofasistike mallon apla na mpainei epanw apo to palio exe , oxi redanceraptor έγραψε:PiGaSoS έγραψε:To S/K anamenetai nea veltiwmenh ekdosh tou Cobra.exe
Basil
ΠΑΛΙ Σ-Κ...??????!!!!! ΦΤΟΟΥΥΥΥΥ!!!!
ΓΚΡΡΡΡΡΡ........
Fixxes mexri stigmhs sthn ekdosi Cobra 1.1.1
- All A/C jamming bug fixed.
- Flying greater than 50,000' puts A/C at 14,000' fixed.
- The "taxipoint CTD" reported .
- Midair collisions with "ghost" a/c workaround (hack):
Enable No Collisions in Setup/Simulation page.
There is no points penalty for enabling No Collisions (hardcoded).
This is a temporary fix until we can find the bug.
Enhancement:
- Option to give all aircraft the IFF interrogator.
Add set g_bAllHaveIFF 1 to cobra.cfg.
Einai pisteuw perito na pw na eimaste diakritikoi ....
Basil
-
- Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 19:32
- Τοποθεσία: Trikala-Athina
να αναφερω και εγω μερικα bugs απο αποκαλυψα στο FF3.1 που ειναι και το dafault setup μας. Εχουμε και λεμε
1. δημιουργησα μια αποστολη εκπ. για βολες με ρουκετες LAU 3.
Στην οθονη Munitions η εικονα του LAU 3 ειναι τελειως ασχετη με το οπλο, δειχνει μια ασχετη βομβα με μαυρη μυτη.
2. εντος πτησης ενεργοποιωντας AG mode & εκτοξευτηρες , δεν υπαρχει πια το σχετικο κυκλακι στοχοποιησης στο HUD για την εκτοξευση .
3. επισης δεν καταφερα με το πληκτρολογιο να γυρισω σε GUNS για AG βολη, παρα μονο με το mouse και στο OSB1 !!!!!
4. αν και πεταγαμε κορεα, το kneepad στο ποδι του πιλοτου ειναι ελλειπες οσον αφορα τα αεροδρομια και τα στοιχεια τους δηλ. Tacan, ils, R/W's κλπ.
δηλαδη ενα κυριοτατο και γνωστο Α/Δ το Mandumi δεν υπαρχει στην λιστα.
μιλαω παντα για το default pit που ερχεται μαζι με το FF3.1, και δεν εχω περασει τα addittional cockpits ....
5. τελος , παλι σχετικα με kneepad, απουσιαζουν ολες οι υπολοιπες σελιδες με ενεργειες που τις βλεπαμε με pageDown.
υπενθυμιζω δεν εχω περασει τα additional cockpits και δεν ξερω αν διορθωνεται με την εγκατασταση τους.
ευχαριστω
1. δημιουργησα μια αποστολη εκπ. για βολες με ρουκετες LAU 3.
Στην οθονη Munitions η εικονα του LAU 3 ειναι τελειως ασχετη με το οπλο, δειχνει μια ασχετη βομβα με μαυρη μυτη.
2. εντος πτησης ενεργοποιωντας AG mode & εκτοξευτηρες , δεν υπαρχει πια το σχετικο κυκλακι στοχοποιησης στο HUD για την εκτοξευση .
3. επισης δεν καταφερα με το πληκτρολογιο να γυρισω σε GUNS για AG βολη, παρα μονο με το mouse και στο OSB1 !!!!!
4. αν και πεταγαμε κορεα, το kneepad στο ποδι του πιλοτου ειναι ελλειπες οσον αφορα τα αεροδρομια και τα στοιχεια τους δηλ. Tacan, ils, R/W's κλπ.
δηλαδη ενα κυριοτατο και γνωστο Α/Δ το Mandumi δεν υπαρχει στην λιστα.
μιλαω παντα για το default pit που ερχεται μαζι με το FF3.1, και δεν εχω περασει τα addittional cockpits ....
5. τελος , παλι σχετικα με kneepad, απουσιαζουν ολες οι υπολοιπες σελιδες με ενεργειες που τις βλεπαμε με pageDown.
υπενθυμιζω δεν εχω περασει τα additional cockpits και δεν ξερω αν διορθωνεται με την εγκατασταση τους.
ευχαριστω
e-HAF Admin
Anzac έγραψε:να αναφερω και εγω μερικα bugs απο αποκαλυψα στο FF3.1 που ειναι και το dafault setup μας. Εχουμε και λεμε
1. δημιουργησα μια αποστολη εκπ. για βολες με ρουκετες LAU 3.
Στην οθονη Munitions η εικονα του LAU 3 ειναι τελειως ασχετη με το οπλο, δειχνει μια ασχετη βομβα με μαυρη μυτη.
2. εντος πτησης ενεργοποιωντας AG mode & εκτοξευτηρες , δεν υπαρχει πια το σχετικο κυκλακι στοχοποιησης στο HUD για την εκτοξευση .
3. επισης δεν καταφερα με το πληκτρολογιο να γυρισω σε GUNS για AG βολη, παρα μονο με το mouse και στο OSB1 !!!!!
4. αν και πεταγαμε κορεα, το kneepad στο ποδι του πιλοτου ειναι ελλειπες οσον αφορα τα αεροδρομια και τα στοιχεια τους δηλ. Tacan, ils, R/W's κλπ.
δηλαδη ενα κυριοτατο και γνωστο Α/Δ το Mandumi δεν υπαρχει στην λιστα.
μιλαω παντα για το default pit που ερχεται μαζι με το FF3.1, και δεν εχω περασει τα addittional cockpits ....
5. τελος , παλι σχετικα με kneepad, απουσιαζουν ολες οι υπολοιπες σελιδες με ενεργειες που τις βλεπαμε με pageDown.
υπενθυμιζω δεν εχω περασει τα additional cockpits και δεν ξερω αν διορθωνεται με την εγκατασταση τους.
ευχαριστω
Πρίν λίγο μίλαγα με τον Goose απο κοντά για την εκπαιδευτική σας!... BTW, ωραία frames ρε c!! 1-2!!! χαχαχα! Τί έχεις κάνει στο pc σου???!!!
Καταρχάς τί εννοείς "στο FF3.1 που ειναι και το dafault setup μας"...??? Το FF3.1 με το Cobra v1.1.1 έγινε default???
Μετά:
1. Το LAU 3 είναι ένα "κέλυφος" που μέσα έχει ρουκέτες... Για να διατηρήσει αεροδυναμικό σχήμα το σύστημα όταν φορτώνεται σε α/φη έχει στο μπροστινό μέρος ενα "καπάκι" απο συνθετικό υλικό που κρύβει το εμπρός μέρος και το view των ρουκετών... Όταν εκτοξευθεί η 1η ρουκέτα αυτή θα σπάσει το κέλυφος το οποίο θα αποκοληθεί τελείως. Στην οθονη Munitions μέσα στο Falcon βλέπεις ακριβώς αυτό το πράγμα... Το σύστημα με το κέλυφος του. Άν σε πτήση ρίξεις με το LAU 3 και έχεις external view θα το δείς να αλλάζει σε αυτό που το είχες συνηθήσει! Δηλαδή θα δείς τις 4 "τρύπες" υποδοχής των ρουκετών... Μάλιστα άν έχεις φορτώσει 2 LAU 3, με το που θα ρίξεις την πρώτη ριπή, θα αδειάσει μόνο ο ένας φορέας και θα καταλάβεις την διαφορά...
2. Το κυκλάκι είναι... παρελθόν... Στο Block 52 αναπαριστάτε με μιά γραμμή-μπάρα ακριβώς κάτω απο το Flight Path Marker, το αεροπλανάκι δηλαδή. Άν έχεις σωστή ταχύτητα και έχεις κλίση προς τα κάτω (pitch down) θα το δείς... Αυτή η "μπάρα" σου δείχνει το "εύρος" που θα πέσουν οι ρουκέτες την κάθε στιγμή, ενώ ταυτίζεται σχεδόν με το Flight Path Marker γιατί οι ρουκέτες είναι ευθυγραμμισμένες με τον διαμηκή άξονα του α/φους...
3. Και εγώ το παρατήρησα αυτό. Έχει σχέση με το KEYBOARD που έχεις φορτώσει, πχ BMS, LAPTOP κτλ κτλ στο setup...
4 & 5. Σε εμένα δουλεύει κανονικά... Και εγώ έχω clean FF3 + FF3.1 hotfix /cobra v1.1.1 ... στο Laptop here in work!