Σωστο Α-7 ηταν με παρεμβολεα που το εκρυβε απο το ρανταρ του F-16..δε θυμαμαι αποσταση ομως, αλλα ηταν καλη.
Για τις βομβες βληματα αυτο που λεω ειναι οτι ο κατασκευαστης δε "γουσταρει" να σου δωσει τη τεχνογνωσια, γιατι θα αρχισεις να τις παραγεις κ εσυ μετα. Π.χ μια LGB δεν ειναι τιποτα το περιεργο να φτιαξει καποιος γνωστης.
Για παραδειγμα, εαν καποιος ανοιξει εναν AMRAAM, και αφαιρεσει το κομματι του καυσιμου και της πυροδοτησης, μπορει ευκολα με υπολογιστη να εξομοιωσει βολη και να δει τις κινησεις του βληματος και τις αντιδρασεις σαν να ηταν σε πτηση.Προφανως κατι τετοιο ειναι ανεπιθυμητο για την εταιρια, αφου μετα απο μελετη θα βγει στη φορα ο "ακρως" απορρητος φακελος του προς τα εξω.
Οπως και απαγορευεται να κανεις δοκιμαστικες βολες χωρις να το ξερει η εταιρια.
Και εκει δεν εχει "χαθηκε" βλημα και τετοια, θα τσακιστεις να το βρεις αλλιως θα πεσει πελεκυς.
Τροποποίηση/αναβάθμιση(;) αεροσκαφών
Συντονιστής: Διαχείριση
Βασικά το ερώτημα μου δημιουργήθηκε εδώ και καιρό διαβάζοντας για την Ισραηλινή αεροπορία όπου όλο και κάπου διαβάζεις ότι "τα Χ αεροσκάφη είναι πιο βελτιωμένα με ηλεκτρονικά" κτλπ.πχAnzac έγραψε:να το θέσουμε απλά ?
έχεις μερικά σαίνια που πιάνουνε τα χέρια τους και μπορουν να σου φτιάξουν ένα σύστημα που θα δίνει έξτρα ικανότητες στο αεροσκάφος σου
ε! αυτό το σύστημα και οτιδήποτε δεν είναι μαμά, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπάλου απο τον κατασκευαστή
από http://www.globalsecurity.org/military/ ... /f-16i.htmThe Sufa has been customized with new avionic technologies, internally mounted FLIR, forward looking infrared, viewers, and cutting edge weapon system hardware provided by the Israeli defense company Lahav - a division of Israel Aircraft Industries. The Lahav technology will allow for simultaneous, multi-target air-to-air engagement and increased standoff and survivability capabilities
Μήπως χρειάζεται να έχεις γραμμή παραγωγής αεροσκαφών για να σου δοθεί η άδεια επέμβασης σ'αυτά;