WWI εξομοιωτής;;

PC Sims, Arcade Sims, Flash Game Sims, Java Game Sims, etc.

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Nikolas_A
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: 27 Φεβ 2007, 17:46

Δημοσίευση από Nikolas_A »

Orion έγραψε:To αλεξίπτωτο είναι άχρηστο όταν είσαι επάνω απο εχθρική περιοχή.
Ε; :?:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nikolas_A την 29 Οκτ 2007, 19:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Jojo
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1546
Εγγραφή: 24 Ιαν 2007, 19:27

Δημοσίευση από Jojo »

Μάλλον λέει για το B'ΠΠ
Γιώργος
Nikolas_A
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: 27 Φεβ 2007, 17:46

Δημοσίευση από Nikolas_A »

Για όποιον πόλεμο και αν μιλάμε, καθήκον κάθε μαχητή είναι να συνεχίσει τη μάχη όσο μπορεί, να διαφύγει τη σύλληψη και να δραπετεύσει αν συλληφθεί. Ηρωικό να πέσεις με το φλεγόμενο αεροπλάνο αλλά πιο ουσιαστικό να σωθείς και να πετάξεις και άλλες αποστολές, όπως έκαναν πολλοί πιλότοι σε όλους τους πολέμους.

Νικόλας
Orion
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 16:57
Τοποθεσία: Ηράκλειο - Κρήτη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Orion »

Χάρος έγραψε:
Orion έγραψε:To αλεξίπτωτο είναι άχρηστο όταν είσαι επάνω απο εχθρική περιοχή.
Ε; :?:
Ναί σωστά θα πρέπει να το εξηγήσω καλύτερα αυτό γιατί για όσους δέν έχουν ασχοληθεί με το IL2 Online δέν θα καταλάβουν σε τί αναφέρομαι.

Στο IL2 έχουμε τρείς τύπους Online πτήσεων

Η μία είναι το κλασικό dogfight, βαρετό αλλα έχει την πλάκα του, απλά περνάς την ώρα σου.

Η δεύτερη είναι οι Cooperative αποστολές με κάποιο στόχο, κρούση, βομβαρδισμό, συνοδεία κ.τ.λ

Η τρίτη και η πιό ενδιαφέρουσα είναι οι Online Virtual Wars.

Εδώ απλά αναφερόμαστε σε Cooperative αποστολές με την διαφορά όμως ότι τις αποστολές αυτές τις δημιουργεί ένας generator και όχι άνθρωπος.

Υπάρχει ένας χάρτης για ένα χρονικό διάστημα και η κάθε πλευρά (RED's BLUE's) προσπαθεί να κερδίσει την υπεροχή στον αέρα και τις μάχες που γίνονται στο έδαφος ώστε να κερδίσει όλο τον χάρτη.

Το αποτέλεσμα του κάθε mission το στέλνουμε μετά το τέλος της αποστολής και το αναλύει ο generator όπου και ανασχεδιάζει τα σύνορα και την συνολική κατάσταση.

Μιλάμε δηλαδή για Online Realtime virtual War

Ένα παράδειγμα είναι αυτό :

http://war.by-airforce.com/game-map.html

Αυτό είναι η Αirforce War

Κάθε αποστολή καταγράφεται και με βάση τα αποτελέσματα αλλάζουν τα σύνορα υπέρ ή κατά της κάθε πλευράς. Οι χάρτες είναι πραγματικοί (εποχής) τα αεροπλάνα είναι συγκεκριμένης χρονιάς (σε κάθε χάρτη) και κάνεις μόνο μία έξοδο την κάθε φορά.

Άν πέσεις τέλος, θα πρέπει να βγείς και να μπείς στην επόμενη και μηδενίζουν τα στατιστικά σου.

Άν χρησιμοποιήσεις το αλεξίπτωτο και πέσεις σε εχθρική περιοχή τότε απλά γίνεσαι capture που σημαίνει πως είναι το ίδιο με το να πέσεις με το αεροπλάνο σου.

Η μόνη διαφορά είναι ότι μπορεί κάποιος άλλος πιλότος της πλευράς σου ή της ομάδας σου να προσγειωθεί σχετικά κοντά σου (σε κάποιον δρόμο) και να κάνει rescue. Το έχουμε κάνει πολλές φορές ιδιαίτερα εάν κάποιος πιλότος έχει πολλές αποστολές ζωντανός, (είναι θέμα στατιστικών της ομάδας)

Κατεβαίνεις κοντά στο σημείο που έπεσε ο πιλότος με το αλεξίπτωστο (σε κάποιο δρόμο όπως είπα) σβήνεις την μηχανή σου, περιμένεις λίγο (ανάλογα με το πόσο μακριά είσαι απο τον πιλότο που θέλεις να σώσεις, σημασία επίσης στον χρόνο αναμονής έχει και το άν ο πιλότος είναι τραυματισμένος... θέλει περισσότερο χρόνο να περιμένεις σε αυτήν την περίπτωση) ξαναβάζεις την μηχανή μπροστά και πέρνεις heading για την βάση.

Όταν προσγειωθείς το logfile έχει καταγράψει την διάσωση και ο πιλότος που έπεσε κάνει escape :D

Αυτό είναι το σενάριο στα Virtual Wars

Όλα αυτά και πολλά άλλα μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ :

http://war.by-airforce.com/manual.htm

Οι περισσότεροι ίσως δέν γνωρίζουν αυτό το κομμάτι του IL2 γιατί απλά δέν είναι μέσα στο παιχνίδι, ότι βλέπετε είναι δουλειά ατόμων - προγραμματιστών που δούλεψαν επάνω σε αυτό μιάςκαι ο κώδικας του IL
το επέτρεψε να γίνει.

Υπάρχουν και άλλα Virtual Wars αλλα αυτό που σας έδωσα είναι το πιό διαδεδομένο αυτήν την στιγμή με εκατοντάδες πιλότους να δέρνονται καθημερινά :D

η μεγάλη διαφορά επίσης είναι ότι σε αυτά τα missions κάνεις μόνο μία έξοδο κάθε φορά και μπορεί να πετάς μιά ώρα και να μήν κάνειs kill ή να κάνεις μόνο ένα ή δύο. To επίπεδο δυσκολίας είναι FULL REAL επομένως θα πρέπει να γνωρίζεις πραγματικές τακτικές μάχης - ελιγμούς και να γίνει η σχεδίαση της αποστολή με πολύ προσοχή (επιλογή στόχου κ.τ.λ)

Προσπάθησα να είμαι περιεκτικός

Για αυτόν τον λόγο δέν έχει σημασία το αλεξίπτωτο εάν είσαι σε εχθρική περιοχή, bail = kill εάν δέν σε σώσει κάποιος

Αυτά είναι τα στατιστικά της 335, τα βάζω μόνο για να καταλάβετε αυτό που είπα ότι όλα καταγράφονται.

http://war.by-airforce.com/sqd_file.php?sqd=335th_GR

Στην περίπτωση την δική μου σε 23 εξόδους έχω φέρει 20 kills σε αυτά έχω ένα MIA

Ενώ ο Icarus για παράδειγμα έχει 66 missions ζωντανός και έχει φέρει 54 kills !!

θα προσέξετε επίσης ότι έχει καί το Resc που ανέφερα πιό πάνω

Όσοι έχουν ground kills είναι οι βομβαρδιστές μας και αυτοί συνήθως κερδίζουν έδαφος με τους βομβαρδισμούς που κάνουν, τα μαχητικά τους καλύπτουμε συνήθως και καθαρίζουμε την περιοχή πρίν τον βομβαρδισμό απο τα εχθρικά fighters. Πρίν απο τους βομβαρδισμούς γίνονται και οι αεροφωτογραφίσεις των στόχων (αποστολές Recon) ώστε στο επόμενο mission να γνωρίζουν τί θα βομβαρδίσουν.

Αυτά σε γενικές γραμμές :D
Nikolas_A
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: 27 Φεβ 2007, 17:46

Δημοσίευση από Nikolas_A »

Α, οκ γιατί νόμιζα ότι μιλούσες για την πραγματικότητα. Είχατε βγει λίγο ΟΤ εδώ και νόμισα ότι δεν μιλάτε για το sim πια...
Orion έγραψε:
Jojo έγραψε: Δεν νομίζω... Στο ΑΠΠ αν σε πετύχαιναν πήγαινες μαζί με το αεροπλάνο κάτω!
Στον Β' είχες και αλεξίπτωτο :wink:
Συμφωνώ αλλα στην περίπτωση του IL2 δέν έχει και πολύ μεγάλη σημασία το αλεξίπτωτο εάν έχεις εμένα στο 6 σου για παράδειγμα, το πιό πιθανό είναι να μήν προλάβεις να το χρησιμοποιήσεις :wink:
Άβαταρ μέλους
insider
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Οκτ 2007, 23:12

Δημοσίευση από insider »

IL-2 Sturmovik 1946

από τα πιο ωραία για παγκόσμιο.... ~

Wings of Honor - Red Baron δεν αξίζει τόσο...
Απάντηση