Tιποτα φιλε.ScarFace έγραψε:Greg, thanks για την εκτενη ενημερωσηΕιχα την εντυπωση οτι ειναι οτι καλυτερο εχει βγει μεχρι σημερα σε B737 old familyLantirN έγραψε:(Mε εξαιρεση το 737-300-400-500 το οποιο ηταν αρκετα καλο της Feelthere).
Αληθεια...η PMDG, γιατι δεν ασχοληθηκε ποτε με τα πιο 'διασημα' Boeing ?
Βασικα εχει ως εξης.
737-200->Tinmouse (Freeware) Απιστευτο
737-300-400-500->Feelthere Wilco (Payware) Ικανοποιητικο
737-600-700-800-900-(NG)->PMDG (Payware) Πολυ καλο (με εξαιρεση το pressurization)
Η PMDG εχει ασχοληθει με το 737 και το 747. Το 747 ως τωρα ηταν οτι καλυτερο εχει βγει (To MD-11 θα του παρει τη θεση τωρα, το οποιο ειναι boeing σημερα αφου την αγορασε την MD), και το 737ΝG ηταν το μοναδικο addon στο FS το οποιο ειχε (και εχει) τις μεγαλυτερες πωλησεις που εγιναν ποτε.
Με το 767 δεν ασχοληθηκε λογω της Level-D.
Mε το 757 δεν ασχοληθηκε λογω της Captain sim + PSS (αν θυμαμαι καλα)
Με το 727 (το εχω σκισει...!!!!) δεν ασχοληθηκε για ενω ειναι ενα πολυαγαπημενο αεροσκαφος εχει φαει τα ψωμια του τοσα χρονια(Αλλα ποιο αλλο αεροσκαφος κανει τετοιο descent), και εχει βγει απο την Captain sim + Dreamfleet
Με τα Airbus υπαρχει πιθανοτητα να ασχοληθει στο προσεχες μελλον.
Το θεμα ειναι οτι οσες εταιριες βγαζουν add ons και δεν τα τελειοποιουν, χαλανε "τη πιατσα". Αυτο συμβαινει γιατι το μεγαλυτερο ποσοστο των flight simmers κοιταει απλα να εχει υποτυπωδες αεροσκαφος. Δεν εχουν ολοι ορεξη να διαβαζουν τα εγχειριδια, κατι που σημαινει οτι bugs που εχουν καποια αεροσκαφη, δεν τα αναγνωριζουν ποτε, γιατι απλα ποτε δε τα ηξεραν. (Δεν μιλαω για CTD κτλπ αλλα για συστηματα, συμπεριφορα του μοντελου, ποιοτητα και εμπιστοσυνη στον αεροπορικο εξοπλισμο(FMS) κτλπ) Ετσι, οι περισσοτεροι μολις βγει ενα addon, θα πανε να το αγορασουν αμεσως, χωρις να περιμενουν αποψεις αλλων,γιατι το θελουν τωρα ή γιατι πολυ απλα θελουν να εχουν στο "στολο" τους αυτο το αεροσκαφος. Δεν τους νοιαζει αν ειναι πολυ καλο ή αν ειναι μετριο, γιατι πολυ απλα δεν θα καταλαβουν τη διαφορα.
Ομως, ολο αυτο εμποδιζει τις καλες εταιριες να κανουν developing πανω σε ενα αεροπλανο. Σου λεει το εβγαλε η ταδε εταιρια, εκανε τις πωλησεις του. Δεν περιμενουν να δικαιωθουν απο τους "hardcore simmers" πολυ απλα γιατι ΔΕΝ ειναι το μεγαλυτερο ποσοστο του αγοραστικου κοινου, και μη ξεχναμε οτι και αυτες οι εταιριες, θελουν να βγαλουν λεφτα.
Οπωτε να ξεκινησουν κατι και να τους βγει το λαδι, χωρις να ειναι σιγουροι οτι θα πετυχει, δεν το κανουν ετσι ευκολα.
Το MD11 για παραδειγμα ειναι ενα αφος το οποιο ισως δεν αφορα τον Ελληνα flight simmer, γιατι ο Ελληνας flight simmer εχει μια ταση να πεταει αεροσκαφη που πεταει η Αιγαιο και η Ολυμπιακη(To oτι εχουμε εξαιρετικους Ελληνες Flight simmers ειναι γνωστο φυσικα, με μερακι και οχι μονο). Κοινως, σχεδον ολοι εχουν τσακισει το 737-300-400 της Wilco και το ATR. Μετα βλεποντας οτι δεν ειναι και τοσο καλο ειτε επειδη το ακουσε καπου ειτε επειδη το διαπιστωσε μονος του, μεταπηδαει στο 737NG της PMDG. Ομως υπαρχει μεγαλο αγοραστικο κοινο που θελει να δει το MD-11 στο FS απο το εξωτερικο.
Οσο αφορα το Airbus 320, αποτελει μια εξαιρεση γιατι το θελει και σημερα ακομα πολυς κοσμος αφου το πρωτο ηταν μια σχετικη αποτυχια. (Ασχετα αν πουλησε πολυ η Wilco, ειναι ενα αποτυχημενο add on, απο τη στιγμη που αυτο το πραγμα δε πεταει σαν airbus.)
Τελος παντων, λιγο τα "ελειπη" addon, λιγο η πειρατεια, ελπιζω να συνεχισουμε να εχουμε στο μελλον καλα αεροσκαφακια
PS->Snapper νομιζω λεγεται...αλλα δεν ειμαι σιγουρος παρολο που το τρεχω καθε μερα, βλεπεις δεν εχω το μηχανημα που "πεταω" εδω...