Afterburner
Συντονιστής: Διαχείριση
Afterburner
re paidia
mporei na mas pei kaneis ti logiki eksigisi iparxei gia tous kuklous/daxtilidia stin floga tou afterburner?
efxaristo
mporei na mas pei kaneis ti logiki eksigisi iparxei gia tous kuklous/daxtilidia stin floga tou afterburner?
efxaristo
e-HAF Admin
Re: Afterburner
Anzac έγραψε:re paidia
mporei na mas pei kaneis ti logiki eksigisi iparxei gia tous kuklous/daxtilidia stin floga tou afterburner?
efxaristo
Katarxas den yparxei se ola ta a/fh / se oloys toy kinhthres... Oi perissoteroi einai palioteroi..
Se osa to blepeis apla o kinhthras otan mpei AB psekazei kaysiko esoterika sto thalamo kayshs diakekomena. Dhl den yparxei synexomenos psekasmos kaysimou alla me kapoies poly mikres xronikes payseis.
An skefths oti ta kaysaeria / proionta ths kayshs feygoun pros ta piso me yperhxitikh taxythta (eksou kai o thorybos!) skepsou poso mikres einai aytes oi payseis poy blepeis mono merika ''daxtylidia'' sth gloga ths metakayshs...
Px sto site tou Lock-on sta downloads/screenshots yparxoun kapoies photos apo to game me F-15 / Mig-29 poy deixnoun tetoia daktylidia... Ayta einai yperbolh!... Sta real den yfistantai!!!...
-
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 15:32
Re: Afterburner
Pws ginetai auto? Exw dei apeires foto me auta ta daxtylidia.raptor έγραψε:Px sto site tou Lock-on sta downloads/screenshots yparxoun kapoies photos apo to game me F-15 / Mig-29 poy deixnoun tetoia daktylidia... Ayta einai yperbolh!... Sta real den yfistantai!!!...Anzac έγραψε:re paidia
mporei na mas pei kaneis ti logiki eksigisi iparxei gia tous kuklous/daxtilidia stin floga tou afterburner?
efxaristo
fenontai se oloes tis faseis toy ab,alla akomh kalytera fenontai sto max ab.sto soyroypo h to kshmerwma h th nyxta k genika se ligosth hliofaneia fenontai akomh kalytera.
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Μετά από λίγο ψάξιμο, και αρκετή σκέψη, κατέληξα σε κάτι για τα mach diamonds ('Η shock diamonds, ή shock cones).
Τα mach diamonds, εμφανίζονται, επειδή το ακροφύσιο του κινητήρα ποτέ δεν επαναφέρει τα καυσαέρια στην ατμοσφαιρική πίεση, καθώς αυτά βγαίνουν από τον κινητήρα. Μόλις αυτά φύγουν από το ακροφύσιο, υφίστανται μια σειρά συστολών και διαστολών (ουσιαστικά ταλαντώνονται), για να επιστρέψουν στις κανονικές συνθήκες. Τα ορατά σχέδια που παρατηρούμε, είναι το αποτέλεσμα αλλαγής θερμοκρασίας στα αέρια, κατά τη διάρκεια της μετατόπισης ισορροπίας. Εμπειρικά υπάρχει μία σχέση που ενώνει την απόσταση των mach diamonds με την ώση του κινητήρα : F = 3(d^2), όπου F ή ώση και d η απόσταση σε ίντσες μεταξύ των mach diamonds.
Τα mach diamonds, εμφανίζονται, επειδή το ακροφύσιο του κινητήρα ποτέ δεν επαναφέρει τα καυσαέρια στην ατμοσφαιρική πίεση, καθώς αυτά βγαίνουν από τον κινητήρα. Μόλις αυτά φύγουν από το ακροφύσιο, υφίστανται μια σειρά συστολών και διαστολών (ουσιαστικά ταλαντώνονται), για να επιστρέψουν στις κανονικές συνθήκες. Τα ορατά σχέδια που παρατηρούμε, είναι το αποτέλεσμα αλλαγής θερμοκρασίας στα αέρια, κατά τη διάρκεια της μετατόπισης ισορροπίας. Εμπειρικά υπάρχει μία σχέση που ενώνει την απόσταση των mach diamonds με την ώση του κινητήρα : F = 3(d^2), όπου F ή ώση και d η απόσταση σε ίντσες μεταξύ των mach diamonds.
Δεν ειναι κατι τραγικο!
Για να το εξηγησω λιγο!
Σε λειτουργεια χωρις ΑΒ τα καυσαερια του κινητηρα κινουνται υποηχητικα. Γι' αυτο τα nozzles κλεινουν ωστε να τα επιταχυνουν και να κερδισουμε ωση.
Σε λειτουργεια με ΑΒ τα καυσαερια γινονται υπερηχητικα ακομα και σε minimum AB. Γι' αυτο και τα ακροφυσια αρχιζουν και ανοιγουν εως το max AB οπου ειναι πληρως ανοιχτα. Αυτο ως γνωστο γινεται γιατι σε υπερηχητικα ρευστα για να εχουμε επιταχυνση πρεπει να εχουμε αποκλινον ακροφυσιο!! (αναποδα δλδ) Οποτε παλι κερδιζουμε ωση!
Αποτελεσμα στη 2η περιπτωση ειναι οτι λογω αποτομης επιβραδυνσης και τριβης με τον αερα η υπερηχητικη ροη επιβραδυνεται σχηματιζοντας κρουστικα κυματα που απο εξω φαινονται ως "δακτυλιδια".
Ευκολο ε?
8)
Για να το εξηγησω λιγο!
Σε λειτουργεια χωρις ΑΒ τα καυσαερια του κινητηρα κινουνται υποηχητικα. Γι' αυτο τα nozzles κλεινουν ωστε να τα επιταχυνουν και να κερδισουμε ωση.
Σε λειτουργεια με ΑΒ τα καυσαερια γινονται υπερηχητικα ακομα και σε minimum AB. Γι' αυτο και τα ακροφυσια αρχιζουν και ανοιγουν εως το max AB οπου ειναι πληρως ανοιχτα. Αυτο ως γνωστο γινεται γιατι σε υπερηχητικα ρευστα για να εχουμε επιταχυνση πρεπει να εχουμε αποκλινον ακροφυσιο!! (αναποδα δλδ) Οποτε παλι κερδιζουμε ωση!
Αποτελεσμα στη 2η περιπτωση ειναι οτι λογω αποτομης επιβραδυνσης και τριβης με τον αερα η υπερηχητικη ροη επιβραδυνεται σχηματιζοντας κρουστικα κυματα που απο εξω φαινονται ως "δακτυλιδια".
Ευκολο ε?
8)