Hi-Fi Flight Models για το Falcon 4.0: Αριθμοί και άλλα...
Συντονιστής: Διαχείριση
Hi-Fi Flight Models για το Falcon 4.0: Αριθμοί και άλλα...
Με τη γλώσσα των αριθμών μπορούμε να περιγράψουμε αρκετά πράγματα. Ορίστε λοιπόν οι σημαντικότερες αλλαγές ανάμεσα στο default FM του FF3 και στο νέο, για όσο αφορά το F-16CJ.
Πρώτα απ'όλα όμως δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε πως η μεγαλύτερη αλλαγή συντελέστηκε με το εκτελέσιμο του BMS 2.0, το οποίο εισήγαγε τον περιοριστή CAT I. Ο συγκεκριμένος περιοριστής έπρεπε να υπάρχει από την εμπορική έκδοση του Falcon 4.0 (καθώς στο εγχειρίδιό του περιλαμβάνονται πληροφορίες για τη λειτουργία του). Εντάξει, υπήρχε στα πτητικά μοντέλα αλλά ο κώδικας του εξομοιωτή δεν τον χρησιμοποιούσε... Η λειτουργία του CAT I Limiter αρχίζει (ανεξαρτήτου ταχύτητας) στις 15 μοίρες AoA. Μέχρι αυτό το ποσό, ο χειριστής μπορεί πάντα να «τραβήξει» 9G, ας πούμε 440 κόμβους. Ακόμα όμως και αν η ταχύτητα παραμείνει εκεί, αν η γωνία προσβολής του αεροσκάφους μεγαλώσει και πάρει π.χ. την τιμή των 19 μοιρών, ο χειριστής έχει στη διάθεσή του 8G. Αν η γωνία προσβολής μεγαλώσει περισσότερο (π.χ. 23 μοίρες) ο χειριστής έχει στη διάθεσή του μόλις 3,8G. Καταλαβαίνουμε λοιπόν τη σημασία του συγκεκριμένου περιοριστή σε μια κλειστή αερομαχία - η ελάττωση της ταχύτητας συντελείται πολύ γρηγορότερα.
Τα νέα πτητικά μοντέλα μπορείτε να τα βρείτε εδώ
http://homepage.hispeed.ch/FR2FU/download/Hffms.zip
Αν θέλετε μόνο το εγχειρίδιο χρήσης, μπορείτε να το βρείτε εδώ
http://www.falcon5.nl/download/patches/HFFM-manual.rar
Στην πρώτη και στη δεύτερη εικόνα που ακολουθούν παρακάτω, υπάρχουν οι αλλαγές στους συντελεστές που καθορίζουν την πτητική συμπεριφορά του αεροσκάφους στον εξομοιωτή (ας πούμε τις ανεξάρτητες μεταβλητές Χ, να χρησιμοποιήσουμε και έναν όρο από Regression Analysis ). Δυστυχώς δε θα βρείτε τις αλλαγές στις εξαρτώμενες μεταβλητές Υ, καθώς αυτές είναι εκατοντάδες και είναι κάπως δύσκολο για εμένα να τις περιγράψω και να τις ερμηνεύσω...
Εικόνα 1
http://img67.exs.cx/my.php?loc=img67&image=FM1.jpg
Εικόνα 2
http://img67.exs.cx/my.php?loc=img67&image=FM2.jpg
Μια άλλη αλλαγή που έγινε, είναι η κατάργηση της γραμμικής σχέσης μεταξύ ώσης και συντελεστή ροής καυσίμου, και της συνολικής κατανάλωσης καυσίμου. Μέχρι τώρα, η κατανάλωση καυσίμου προέκυπτε από τον τύπο
Κατανάλωση = Ώση x Συντελεστής Ροής καυσίμου
Consumption = Thrust x Fuel Flow Factor
Τώρα πλέον οι συντελεστές Thrust Multiplier και Fuel Flow Multiplier (Συντελεστής Ώσης και Συντελεστής Ροής Καυσίμου) χρησιμοποιούνται χωρίς γραμμική σχέση για τον υπολογισμό της Κατανάλωσης.
Νέα πτητικά μοντέλα και F-16C HAF Block 52+
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πάντα κάνουμε αντίγραφα ασφαλείας στα αρχεία που πρόκειται να τροποιήσουμε.
Αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το νέο FM του F-16CJ που κατέβασε, στα F-16C HAF Block52+ μπορεί να κάνει ένα copy-paste των περιεχομένων του αρχείου f16cbk52.dat που βρίσκεται στο φάκελο
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata\f-16 blocks\f16-cj\block 52 - pw 229
στο αρχείο f16cbk52haf.dat (σβήνοντας όλα τα προηγούμενα στοιχεία), που βρίσκεται στο simdata.zip στο φάκελο
C:\MicroProse\Falcon4\zips
Πληροφορίες για αλλαγές στο simdata.zip μπορείτε να βρείτε εδώ
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=725 ,
και εδώ
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=715 .
Στη συνέχεια θα πρέπει να κάνει και τις ακόλουθες αλλαγές στο νέο αρχείο f16cbk52.dat , οι οποίες παρουσιάζονται εδώ:
Εικόνα 3
http://img67.exs.cx/my.php?loc=img67&image=FM3.jpg
Επιπροσθέτως, ο χρήστης πρέπει να αλλάξει την πρώτη γραμμή του νέου f16cbk52.dat σε
F16C Block 52 /HAF with -229 engine and CFTs
Καταλαβαίνω πως είναι ένας ανακριβής τρόπος, αλλά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οι CFTs υπάρχουν μόνο σαν τρισδιάστατα μοντέλα χωρίς να αναφέρονται πουθενά στον "εικονικό φάκελο πτήσης" (συντελεστές οπισθέλκουσας κλπ)...
Στη συνέχεια, σειρά έχει το F4Browse. Αφού κάνουμε backup στα αρχεία
falcon4.fed
falcon4tree.fed
ανοίγουμε την εφαρμογή, επιλέγουμε από τη διαβάθμιση αριστερά Vehicles->Aircraft και κάνουμε διπλό κλικ στο εικονίδιο F-16C HAF. Εκεί καταχωρούμε στο πεδίο Empty Weight την τιμή 19635 και
στο Fuel την τιμή 10220.
Πατάμε Update και κλείνουμε το F4Browse.
Στη συνέχεια ξαναβάζουμε το νέο f16cbk52.dat στο simdata.zip (σύμφωνα με τις πληροφορίες στα παραπάνω links) και αντιγράφουμε το πρώτο στους φακέλους
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\Persist\flight models group\sim\acdata
και είμαστε έτοιμοι να δοκιμάσουμε το νέο πτητικό μοντέλο.
Στις δικές μου δοκιμές μέχρι τώρα με το νέο FM του F-16C HAF, τα ευρήματα συμφωνούν με τους πίνακες επιτάχυνσης του manual (σελίδες 112-119) όπου και εκτελέστηκαν σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του (Altitude, Gross Weight, Initial Mach). Συγκεκριμένα, είμαι +-0.5 δευτερόλεπτο σε χρόνους επιταχύνσεων για κάθε interval (εντάξει, όχι όλα τα Intervals αλλά για κάθε αύξηση της ταχύτητας της τάξης του Μ0.2) που υπάρχει σε αυτούς τους πίνακες.
Τέλος, αν δε θέλετε να προχωρήσετε στις παραπάνω επεμβάσεις μόνοι σας (δε φημίζομαι και για την ανάλυσή μου σε οδηγίες :biggrin: :biggrin: :biggrin: ) μπορώ να του στείλω εγώ τα αρχεία να τα δοκιμάσει, καθώς και οδηγίες (άντε πάλι αυτές οι οδηγίες...) και αντίγραφα ασφαλείας.
Πηγές:
http://forums.frugalsworld.com/vbb/show ... hp?t=77186
Falcon 4.0 Flight Handbook
Hi-Fidelity Flight Models Manual
Realism Patch 5 Manual
Πρώτα απ'όλα όμως δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε πως η μεγαλύτερη αλλαγή συντελέστηκε με το εκτελέσιμο του BMS 2.0, το οποίο εισήγαγε τον περιοριστή CAT I. Ο συγκεκριμένος περιοριστής έπρεπε να υπάρχει από την εμπορική έκδοση του Falcon 4.0 (καθώς στο εγχειρίδιό του περιλαμβάνονται πληροφορίες για τη λειτουργία του). Εντάξει, υπήρχε στα πτητικά μοντέλα αλλά ο κώδικας του εξομοιωτή δεν τον χρησιμοποιούσε... Η λειτουργία του CAT I Limiter αρχίζει (ανεξαρτήτου ταχύτητας) στις 15 μοίρες AoA. Μέχρι αυτό το ποσό, ο χειριστής μπορεί πάντα να «τραβήξει» 9G, ας πούμε 440 κόμβους. Ακόμα όμως και αν η ταχύτητα παραμείνει εκεί, αν η γωνία προσβολής του αεροσκάφους μεγαλώσει και πάρει π.χ. την τιμή των 19 μοιρών, ο χειριστής έχει στη διάθεσή του 8G. Αν η γωνία προσβολής μεγαλώσει περισσότερο (π.χ. 23 μοίρες) ο χειριστής έχει στη διάθεσή του μόλις 3,8G. Καταλαβαίνουμε λοιπόν τη σημασία του συγκεκριμένου περιοριστή σε μια κλειστή αερομαχία - η ελάττωση της ταχύτητας συντελείται πολύ γρηγορότερα.
Τα νέα πτητικά μοντέλα μπορείτε να τα βρείτε εδώ
http://homepage.hispeed.ch/FR2FU/download/Hffms.zip
Αν θέλετε μόνο το εγχειρίδιο χρήσης, μπορείτε να το βρείτε εδώ
http://www.falcon5.nl/download/patches/HFFM-manual.rar
Στην πρώτη και στη δεύτερη εικόνα που ακολουθούν παρακάτω, υπάρχουν οι αλλαγές στους συντελεστές που καθορίζουν την πτητική συμπεριφορά του αεροσκάφους στον εξομοιωτή (ας πούμε τις ανεξάρτητες μεταβλητές Χ, να χρησιμοποιήσουμε και έναν όρο από Regression Analysis ). Δυστυχώς δε θα βρείτε τις αλλαγές στις εξαρτώμενες μεταβλητές Υ, καθώς αυτές είναι εκατοντάδες και είναι κάπως δύσκολο για εμένα να τις περιγράψω και να τις ερμηνεύσω...
Εικόνα 1
http://img67.exs.cx/my.php?loc=img67&image=FM1.jpg
Εικόνα 2
http://img67.exs.cx/my.php?loc=img67&image=FM2.jpg
Μια άλλη αλλαγή που έγινε, είναι η κατάργηση της γραμμικής σχέσης μεταξύ ώσης και συντελεστή ροής καυσίμου, και της συνολικής κατανάλωσης καυσίμου. Μέχρι τώρα, η κατανάλωση καυσίμου προέκυπτε από τον τύπο
Κατανάλωση = Ώση x Συντελεστής Ροής καυσίμου
Consumption = Thrust x Fuel Flow Factor
Τώρα πλέον οι συντελεστές Thrust Multiplier και Fuel Flow Multiplier (Συντελεστής Ώσης και Συντελεστής Ροής Καυσίμου) χρησιμοποιούνται χωρίς γραμμική σχέση για τον υπολογισμό της Κατανάλωσης.
Νέα πτητικά μοντέλα και F-16C HAF Block 52+
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πάντα κάνουμε αντίγραφα ασφαλείας στα αρχεία που πρόκειται να τροποιήσουμε.
Αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το νέο FM του F-16CJ που κατέβασε, στα F-16C HAF Block52+ μπορεί να κάνει ένα copy-paste των περιεχομένων του αρχείου f16cbk52.dat που βρίσκεται στο φάκελο
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata\f-16 blocks\f16-cj\block 52 - pw 229
στο αρχείο f16cbk52haf.dat (σβήνοντας όλα τα προηγούμενα στοιχεία), που βρίσκεται στο simdata.zip στο φάκελο
C:\MicroProse\Falcon4\zips
Πληροφορίες για αλλαγές στο simdata.zip μπορείτε να βρείτε εδώ
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=725 ,
και εδώ
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=715 .
Στη συνέχεια θα πρέπει να κάνει και τις ακόλουθες αλλαγές στο νέο αρχείο f16cbk52.dat , οι οποίες παρουσιάζονται εδώ:
Εικόνα 3
http://img67.exs.cx/my.php?loc=img67&image=FM3.jpg
Επιπροσθέτως, ο χρήστης πρέπει να αλλάξει την πρώτη γραμμή του νέου f16cbk52.dat σε
F16C Block 52 /HAF with -229 engine and CFTs
Καταλαβαίνω πως είναι ένας ανακριβής τρόπος, αλλά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οι CFTs υπάρχουν μόνο σαν τρισδιάστατα μοντέλα χωρίς να αναφέρονται πουθενά στον "εικονικό φάκελο πτήσης" (συντελεστές οπισθέλκουσας κλπ)...
Στη συνέχεια, σειρά έχει το F4Browse. Αφού κάνουμε backup στα αρχεία
falcon4.fed
falcon4tree.fed
ανοίγουμε την εφαρμογή, επιλέγουμε από τη διαβάθμιση αριστερά Vehicles->Aircraft και κάνουμε διπλό κλικ στο εικονίδιο F-16C HAF. Εκεί καταχωρούμε στο πεδίο Empty Weight την τιμή 19635 και
στο Fuel την τιμή 10220.
Πατάμε Update και κλείνουμε το F4Browse.
Στη συνέχεια ξαναβάζουμε το νέο f16cbk52.dat στο simdata.zip (σύμφωνα με τις πληροφορίες στα παραπάνω links) και αντιγράφουμε το πρώτο στους φακέλους
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\Persist\flight models group\sim\acdata
και είμαστε έτοιμοι να δοκιμάσουμε το νέο πτητικό μοντέλο.
Στις δικές μου δοκιμές μέχρι τώρα με το νέο FM του F-16C HAF, τα ευρήματα συμφωνούν με τους πίνακες επιτάχυνσης του manual (σελίδες 112-119) όπου και εκτελέστηκαν σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του (Altitude, Gross Weight, Initial Mach). Συγκεκριμένα, είμαι +-0.5 δευτερόλεπτο σε χρόνους επιταχύνσεων για κάθε interval (εντάξει, όχι όλα τα Intervals αλλά για κάθε αύξηση της ταχύτητας της τάξης του Μ0.2) που υπάρχει σε αυτούς τους πίνακες.
Τέλος, αν δε θέλετε να προχωρήσετε στις παραπάνω επεμβάσεις μόνοι σας (δε φημίζομαι και για την ανάλυσή μου σε οδηγίες :biggrin: :biggrin: :biggrin: ) μπορώ να του στείλω εγώ τα αρχεία να τα δοκιμάσει, καθώς και οδηγίες (άντε πάλι αυτές οι οδηγίες...) και αντίγραφα ασφαλείας.
Πηγές:
http://forums.frugalsworld.com/vbb/show ... hp?t=77186
Falcon 4.0 Flight Handbook
Hi-Fidelity Flight Models Manual
Realism Patch 5 Manual
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Επισκέπτης την 14 Νοέμ 2004, 08:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 3916
- Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 14:18
Καλά όλα αυτά αλλά να καταλάβουμε κάτι.... (είμαι και πόντιος τι να κάνω...)
Δηλ με τα νέα HFFM δεν αλλάζουν τα δεδομένα για τα F16 της HAF block52+?
Τα αφήνει ως έχουν? (και αν ναι αυτό είναι λάθος?)
Με τις οδηγίες αυτές εμείς τα ρυθμίζουμε να έχουν απλά ίδια πτητική συμπεριφορά με τα CJ? ή με τις αλλαγές αυτές είναι πιο ρεαλιστικά???
ρωτάω γιατί στο manual λέει ότι αλλαγές αφορούν και τα και τα block 50/52. Τα δικά μας δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία? Άρα γιατί να κάνουμε αυτές τις αλλαγές? ή το + μετά το 52 σηναίνει διαφορετικό μοντέλο??? οπότε πρέπει να κάνουμε τις αλλαγές?
Και άντε και τα κάναμε όλα αυτά πως πετάμε (που το επιλέγουμε?) με το Ελληνικό block52+????
Arty out...
Δηλ με τα νέα HFFM δεν αλλάζουν τα δεδομένα για τα F16 της HAF block52+?
Τα αφήνει ως έχουν? (και αν ναι αυτό είναι λάθος?)
Με τις οδηγίες αυτές εμείς τα ρυθμίζουμε να έχουν απλά ίδια πτητική συμπεριφορά με τα CJ? ή με τις αλλαγές αυτές είναι πιο ρεαλιστικά???
ρωτάω γιατί στο manual λέει ότι αλλαγές αφορούν και τα και τα block 50/52. Τα δικά μας δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία? Άρα γιατί να κάνουμε αυτές τις αλλαγές? ή το + μετά το 52 σηναίνει διαφορετικό μοντέλο??? οπότε πρέπει να κάνουμε τις αλλαγές?
Και άντε και τα κάναμε όλα αυτά πως πετάμε (που το επιλέγουμε?) με το Ελληνικό block52+????
Arty out...
Arty out...
Οποιαδήποτε εγκατάσταση χωρίς το εκτελέσιμο του BMS 2.0 είναι ασύμβατη με τα νέα πτητικά μοντέλα επειδή μόνο αυτό (είτε υπάρχει σαν FF2+BMS2, είτε σαν FF3, ή σαν SP4+BMS2) υποστηρίζει τον CAT I limiter. Χωρίς το τελευταίο τα FM πάνε στράφι...viper έγραψε:Λαζαρε για FF 2.1 ειπαμε δε κανουν ε? και γιατι παρακαλω ?
Τα νέα FM δεν τροποποιούν καθόλου τα C/D 52+ HAF και τα αφήνει ως έχουν. Και σε θέματα κινητήρα δεν είναι ρεαλιστικό. Ο τρόπος είναι μεν κάπως ανακριβής όσο αφορά την αεροδυναμική (θα ήταν ακριβέστατος αν είχε υλοποιηθεί η αρχική ιδέα για το FF3, όπου τα CFts θα ήταν προσθαφαιρούμενα από το Munitions Screen) αλλά σε θέματα κινητήρα πλησιάζει πάρα πολύ.Arty έγραψε:Καλά όλα αυτά αλλά να καταλάβουμε κάτι.... (είμαι και πόντιος τι να κάνω...)
Δηλ με τα νέα HFFM δεν αλλάζουν τα δεδομένα για τα F16 της HAF block52+?
Τα αφήνει ως έχουν? (και αν ναι αυτό είναι λάθος?)
Για να δοκιμάσεις τα CJ (π.χ. επιτάχυνση με πλήρη μετάκαυση στα 15000 πόδια MSL), βάλε κοιλιακή δεξαμενη, πιάσε τις άλλες προϋποθέσεις (υψόμετρο, αρχική ταχύτητα), κάνε jettison τη δεξαμενή (βάρος α/φους+7200lbs κάυσιμα που θα μείνουν μετά το jett = 26797 lbs που γράφει το manual σαν Gross Weight) και βάλε μετάκαυση. Καλό είναι να ξεκινήσεις και το χρονόμετρο εκείνη ακριβώς τη στιγμή από το ICP-DED.Arty έγραψε:Με τις οδηγίες αυτές εμείς τα ρυθμίζουμε να έχουν απλά ίδια πτητική συμπεριφορά με τα CJ? ή με τις αλλαγές αυτές είναι πιο ρεαλιστικά???
Για να δοκιμάσεις τα τροποποιημένα C 52+, απλά κατεβάζεις τα καύσιμα σε 3000-3100lbs (πάλι GW=26797) και ακολουθείς την ίδια διαδικασία.
Κατά τη γνώμη μου είναι αρκετά πιο ρεαλιστικό. Θα μπορούσε να ήταν πολύ περισσότερο βέβαια, αν υπήρχαν στοιχεία για τα CFTs και για stores -που πολύ σωστά παρατήρησε ο Mystic (drag indices κλπ) καθώς θα αλλάζουν πολλά.
Οι αλλαγές αυτές γίνονται ακριβώς επειδή μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα (F100-PW-229).Arty έγραψε:ρωτάω γιατί στο manual λέει ότι αλλαγές αφορούν και τα block 50/52. Τα δικά μας δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία? Άρα γιατί να κάνουμε αυτές τις αλλαγές?
Πληροφορίες για διαφορές μεταξύ των 50/52 και αυτών με το "+" (καθώς και για πολλά άλλα) μπορείς να βρεις εδώ.Arty έγραψε:το + μετά το 52 σηναίνει διαφορετικό μοντέλο??? οπότε πρέπει να κάνουμε τις αλλαγές?
http://www.f-16.net/f-16_versions_article9.html
http://www.voodoo.cz/falcon/versions.html
http://www.habu2.net/vipers/viperblocks/
Οι σημαντικότερες είναι η ύπαρξη νέου radar [τα + έχουν το AN/APG-68(V9)], υποστήριξη για σκοπευτικό κάσκας (HMCS) και νέο IFF.
Αν έχεις FF3, τα C\D 52+ είναι διαθέσιμα για οποιαδήποτε Tactical Engagement. Επίσης, αν το θέλεις σε campaign, ο τρόπος βρίσκεται εδώ (τελευταίο post)Arty έγραψε:Και άντε και τα κάναμε όλα αυτά πως πετάμε (που το επιλέγουμε?) με το Ελληνικό block52+????
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.ph ... c&start=15
Α, υπάρχει και στο campaign του θεάτρου Korea (Eurowar) που περιλαμβάνεται μαζί με το FF3. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι στο Kimhae International.
Re Silvy ta ekana ola opos eipes kai exo problemo sto FF3!!!
Meta to install ton neon FMs:
Ekana copy-paste ta periexomena toy f16cbk52.dat apo to fakelo
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata\f-16 blocks\f16-cj\block 52 - pw 229
sto arxeio f16cbk52haf.dat poy einai sto C:\MicroProse\Falcon4\zips\simdata.zip
Esbhsa oles tis prohgoumenes kataxorhseis kai allaksa kai thn proth grammh se F16C Block 52 /HAF with -229 engine and CFTs... Epishs diorthoso kai to DRUGCHUTE apo 0 se 1...
Ekana thn idia diadikasia kai gia to D montelo, dhl to f-16i......dat
Epishs (edo den ksero an ekana lathos!) ekana ta idia akribos bhmata kai gia ta paromoia dat arxeia stoys fakeloys
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata
&
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\Persist\flight models group\sim\acdata
EPISHS se aytous toys 2 fakeloys ekana copy kai to f16cbk52.dat , to neo FM dhladh...
Ekana kai tis allages poy deixnei h ''eikona 3'' gia tis pragmatikes times kai epishs tis allages meso F4Browse kanonika...
ALLA
Mesa sto FF3 se dokimasthkh TE:
1. Den exo AEROFRENA!!!::: dhl afta ekteinontai kanonika alla den epireazoun KATHOLOU thn taxythta... Einai san na mhn exoun anoiksei kai den prokaloun drug!!!...
2. Sta 2 skelh ton troxon tou main landing gear oi 2 braxiones poy anoigoun toys troxous deixnoun san na exoun ksekollhsei sto shmeio poy efarmozoun sto a/fos kai einai ston aera!!! (gnosto bug an diabasetai sto freefalcon px alla den to eixa pote prin!!!)...
(PS: to drugchute douleyei ok...)
Den ksero an exo kanei kati allo lathos... Ta bhmata poy ekana einai akribos ayta poy grafo parapano...
(Isos Silvy to arxiko soy manual na eprepe na to kaneis ligo poio ''analytiko''... )
Meta to install ton neon FMs:
Ekana copy-paste ta periexomena toy f16cbk52.dat apo to fakelo
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata\f-16 blocks\f16-cj\block 52 - pw 229
sto arxeio f16cbk52haf.dat poy einai sto C:\MicroProse\Falcon4\zips\simdata.zip
Esbhsa oles tis prohgoumenes kataxorhseis kai allaksa kai thn proth grammh se F16C Block 52 /HAF with -229 engine and CFTs... Epishs diorthoso kai to DRUGCHUTE apo 0 se 1...
Ekana thn idia diadikasia kai gia to D montelo, dhl to f-16i......dat
Epishs (edo den ksero an ekana lathos!) ekana ta idia akribos bhmata kai gia ta paromoia dat arxeia stoys fakeloys
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata
&
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\Persist\flight models group\sim\acdata
EPISHS se aytous toys 2 fakeloys ekana copy kai to f16cbk52.dat , to neo FM dhladh...
Ekana kai tis allages poy deixnei h ''eikona 3'' gia tis pragmatikes times kai epishs tis allages meso F4Browse kanonika...
ALLA
Mesa sto FF3 se dokimasthkh TE:
1. Den exo AEROFRENA!!!::: dhl afta ekteinontai kanonika alla den epireazoun KATHOLOU thn taxythta... Einai san na mhn exoun anoiksei kai den prokaloun drug!!!...
2. Sta 2 skelh ton troxon tou main landing gear oi 2 braxiones poy anoigoun toys troxous deixnoun san na exoun ksekollhsei sto shmeio poy efarmozoun sto a/fos kai einai ston aera!!! (gnosto bug an diabasetai sto freefalcon px alla den to eixa pote prin!!!)...
(PS: to drugchute douleyei ok...)
Den ksero an exo kanei kati allo lathos... Ta bhmata poy ekana einai akribos ayta poy grafo parapano...
(Isos Silvy to arxiko soy manual na eprepe na to kaneis ligo poio ''analytiko''... )
kolo cat 1 limiter de pernei me tipota to kolo a/f me 100knots.kollaei sa kota sta psalidia k o allos apo 200 ftanei 300 se dt k ade geia.Nakoo00!!!A to mpo ton vgazei off ton limiter???ta non fbw exoyn orio aoa alla ama to peraseis kanei perierga to a/f,ta fbw de se afhnoyn na ton peraseis mh strivontas swsta??
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Καλησπέρα Πάνο!raptor έγραψε:Epishs (edo den ksero an ekana lathos!) ekana ta idia akribos bhmata kai gia ta paromoia dat arxeia stoys fakeloys
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata
&
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\Persist\flight models group\sim\acdata
EPISHS se aytous toys 2 fakeloys ekana copy kai to f16cbk52.dat , to neo FM dhladh...
Σε αυτούς τους φακέλους δεν περιάζεις περιεχόμενα αρχείων ΑΛΛΑ αντικαθιστάς αρχεία. Με λίγα λόγια, οι 2 αυτοί φάκελοι υπάρχουν για να δημουργούν καινούργιο Simdata.zip κάθε φορά που αλλάζεις τα FM από το F4Patch (τα πειραγμένα αρχεία τα βάζουμε και εκέι ώστε κάθε φορά που αλλάζει το Simdata.zip, αυτά να είναι μόνιμα μέσα).
Τα αρχεία που αλλάζει το F4Patch στο Simdata.zip είναι μόνο αυτά που βρίσκονται στο φάκελο
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata\f-16 blocks\
και στους υποφακέλους του. Τα υπόλοιπα πρέπει να είναι ίδια με αυτά του Simdata.zip. Γι' άυτό τα βάζουμε και στο simdata και στους 2 φακέλους που προανέφερα...
Όσο για τα αερόφρενα, plz κοίτα στο .dat (αυτό που είναι στο Simdata.zip) του αεροσκάφους που χρησιμοποιείς, τι τιμή έχει δίπλα η καταχώρηση
CDSPDBFactor.
Γειά Στάθη!Jester έγραψε:A to mpo ton vgazei off ton limiter???
AFAIK το MPO Override επηρεάζει μόνο τα όρια της γωνίας προσβολής [-8, 25]. Αν το ενεργοποιήσεις θα μπορείς να έχεις τιμές του AoA εκτός του διαστήματος αυτού (π.χ. -10 ή 28 ).
Δε νομίζω να επηρεάζει τον περιοριστή CAT I, o οποίος έχει να κάνει με τα Gs που μπορείς να τραβήξεις για μια δεδομένη airspeed...
Συγγνώμη που δημιουργώ προβλήματα...
Την Παρασκευή θα είμαι στον υπολογιστή μου και θα προσπαθήσω να σας έχω συγκεκριμένες απαντήσεις.
Σε όποιο F-16 έχεις αντίστοιχο πρόβλημα με το κύριο σκέλος, άνοιξε το dat του α/φους και κάνε τις εξής αλλαγές:raptor έγραψε:Sta 2 skelh ton troxon tou main landing gear oi 2 braxiones poy anoigoun toys troxous deixnoun san na exoun ksekollhsei sto shmeio poy efarmozoun sto a/fos kai einai ston aera!!! (gnosto bug an diabasetai sto freefalcon px alla den to eixa pote prin!!!)... :cry
http://img.photobucket.com/albums/v123/ ... on/dat.jpg
Ουσιαστικά αυτό που προσέχεις, είναι οι τιμές στα δεξιά του κύκλου που πρέπει οπωσδήποτε να είναι
90
45
75
για κάθε F-16
Απλό παράδειγμα:
Τα dat που πρέπει να αλλάξεις (αν υποθέσουμε πως τα α/φη που έχουν πρόβλημα είναι τα C/D HAF) είναι τα
f16cbk52haf.dat
f16ibk52.dat
που βρίσκονται στο Simdata.zip και στους φακέλους
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata
και
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\Persist\flight models group\sim\acdata
Το αποτέλεσμα;
F-16C HAF Block52+
F-16D HAF Block52+
Για τα άλλα F-16 (ειδικά αυτά που περιλαμβάνονται στο Patch με τα νέα Πτητικά Μοντέλα πρέπει να πειράξεις τα dat στους φακέλους και στο simdata που προανέφερα και τα dat που βρίσκονται στους φακέλους
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\falconbms\flight models\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata\f-16 blocks
C:\MicroProse\Falcon4\F4Patch\Persist\flight models group\f16 high fidelity fm's\sim\acdata\f-16 blocks
Αυτό με τους τροχούς που έχει σπάσει τα νεύρα σε πολύ κόσμο που κατέβασε τα HFFMs είναι bug, όχι ότι ο χρήστης κάνει κάτι λάθος... Μπερδεμένο ε; Μόνο έτσι διορθώνεται χειροκίνητα...