Μέγιστη ανάλυση
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Οι πληροφοριες σας παιδες, ειναι ανεκτιμητες.!
Θα σας προβληματισω λιγακι ακομα.
Οντως, με το -hires , η αναλυση μεγαλωσε , ομως...
μεγαλωσε και το μοντελο του α/π στην εξωτερικη θεα ( πληκτρα 9 και 0) Ειδικα στην προσγειωση , ειναι ισως και πεντε(5) φορες μεγαλυτερο του πραγματικου, και την στιγμη της προσγειωσης, το συστημα βυθιζεται εντος του Δ/Π.
Τις πταιει:
Θα σας προβληματισω λιγακι ακομα.
Οντως, με το -hires , η αναλυση μεγαλωσε , ομως...
μεγαλωσε και το μοντελο του α/π στην εξωτερικη θεα ( πληκτρα 9 και 0) Ειδικα στην προσγειωση , ειναι ισως και πεντε(5) φορες μεγαλυτερο του πραγματικου, και την στιγμη της προσγειωσης, το συστημα βυθιζεται εντος του Δ/Π.
Τις πταιει:
ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
Sugarmate έγραψε:Και όμως φτάνει σε απύθμενα βάθη...raptor έγραψε:-g5 πάντα, πρώτη φορά ακούω για -g6..
(από το GlobalFalcon site)Command Switches
1-7 Default Falcon (no graphic switch)
-g2 = 1-13
-g3 = 1-19
-g4 = 1-25
-g5 = 1-31
-g6 = 1-37
-g7 = 1-43
-g8 = 1-49
~
-g15 = 1-91
-g16 = 1-97
-g17 = 1-99
Each -g level gives you another six terrain and detail points untill you get up to -g16 and then you only go up two more points to finally max out at 99.
-hires Allow higher resolution than 800x600 to be selected.
Απλά τα μεγαλύτερα νούμερα πρέπει να τα σηκώνει και η κάρτα/cpu.
Όσο για την ανάλυση, ορθώς αναφέρθηκε το -hires
Για να το πώ και ποιό σωστά, μέχρι g5 σου ξεκλιδώνει τις αντίστοιχες μπάρες στα details όπου αν τις αυξήσεις σταδιακά και αναλόγως και της κάρτας/συστήματος σου μπορείς να δείς περισσότερες λεπτομέρειες αλλά με μεγάλα fps drops, απο εκεί και πάνω ήταν για μελλοντικά updates της Microprose.
Και ξαναεπαναλαμβάνω, τόσα χρόνια ποτέ δεν είχε χρησιμοποιηθεί πουθενά παγκοσμίως σε κανένα setup και σε καμία κοινότητα/ομάδα απο g5 και πάνω.. Άν βρείτε κάτι θα κάνουμε ευχαρίστος myth-busting!!
-
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: 10 Δεκ 2007, 21:55
- Τοποθεσία: Αθήνα
Για τσέκαρε την ρύθμιση από τo setup-graphics για το vehicle magnification, αν είναι στο 1...Monty έγραψε: μεγαλωσε και το μοντελο του α/π στην εξωτερικη θεα ( πληκτρα 9 και 0) Ειδικα στην προσγειωση , ειναι ισως και πεντε(5) φορες μεγαλυτερο του πραγματικου, και την στιγμη της προσγειωσης, το συστημα βυθιζεται εντος του Δ/Π.
Τις πταιει:
Το δοκίμασα σε -g6, με φουλ έξτρα AA και AF. Όλες οι ρυθμίσεις του παιχνιδιού στο 37.
Παιδιά, το αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά το μοντέλο του F-16 ήταν εκπληκτικό. Βέβαια με τρομερά frame drops. Δοκίμασα να πάρω screenshot, αλλά κόλλησε ο υπολογιστής!
Παιδιά, το αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά το μοντέλο του F-16 ήταν εκπληκτικό. Βέβαια με τρομερά frame drops. Δοκίμασα να πάρω screenshot, αλλά κόλλησε ο υπολογιστής!
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Κοίτα, το δοκίμασα σε ανάλυση 2048x1536... Βαρύ όσο να' ναι!Sugarmate έγραψε:Με λίγα λόγια, -g17 ούτε σε κβαντικό υπερυπολογιστή με 16 SLI κάρτες, ε;
Μετά το ξαναδοκίμασα με τις ρυθμίσεις Object Detail και Terrain Detail στο 12. Όντως αποδίδει πολύ καλά, με μικρές επιπτώσεις στο ρυθμό καρέ. Σε 1600x1200 αυτή τη φορά.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.