..."Στραβό" ραντάρ στα F-16 Νο 2
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
..."Στραβό" ραντάρ στα F-16 Νο 2
Έχω παρατηρήσει ότι στο OF 4.7 EGE (και όχι μόνο, το ίδιο ήταν και στο 4.5) το ραντάρ πολλές φορές δε βλέπει τίποτα εκεί που υποτίθεται ότι υπάρχει στόχος.
Π.χ.
Έβαλα σήμερα να πετάξω 2 vs. 2 F-16 εναντίον τούρκικων. Τους έβλεπα στο RWR, και έστριψα ώστε να τους έχω φάτσα κάρτα στις 12'. Το ραντάρ δεν έδειχνε τίποτα. Μέχρι που έφτασαν σε visual range δεν έπιανε τίποτα. Δηλαδή ούτε και τότε τους έπιανε.
Μόνο όταν το γύρισα σε ACM έβλεπε στόχους (και κλείδωνε).
Το δοκίμασα 5 φορές και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
Γιατί;
Φταίει το VEAF radar mod ίσως;
Επίσης έχω παρατηρήσει ότι αν κλειδώσεις ένα στόχο, μπορεί να "σπάσει" το κλείδωμα, ακόμα και αν ο στόχος δεν πραγματοποιεί ελιγμούς. Το έχω παρατηρήσει ειδικά όταν πετάω με άλλα αεροπλάνα πέρα από το F-16, ιδίως στο F-14. Μετά από 3-4 δευτερόλεπτα έχανε το στόχο. Και οι τέσσερις Phoenix χαμένοι. Γιατί;
Παρεμπιπτόντως στο AF δε μου κάνει τέτοια.
Π.χ.
Έβαλα σήμερα να πετάξω 2 vs. 2 F-16 εναντίον τούρκικων. Τους έβλεπα στο RWR, και έστριψα ώστε να τους έχω φάτσα κάρτα στις 12'. Το ραντάρ δεν έδειχνε τίποτα. Μέχρι που έφτασαν σε visual range δεν έπιανε τίποτα. Δηλαδή ούτε και τότε τους έπιανε.
Μόνο όταν το γύρισα σε ACM έβλεπε στόχους (και κλείδωνε).
Το δοκίμασα 5 φορές και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
Γιατί;
Φταίει το VEAF radar mod ίσως;
Επίσης έχω παρατηρήσει ότι αν κλειδώσεις ένα στόχο, μπορεί να "σπάσει" το κλείδωμα, ακόμα και αν ο στόχος δεν πραγματοποιεί ελιγμούς. Το έχω παρατηρήσει ειδικά όταν πετάω με άλλα αεροπλάνα πέρα από το F-16, ιδίως στο F-14. Μετά από 3-4 δευτερόλεπτα έχανε το στόχο. Και οι τέσσερις Phoenix χαμένοι. Γιατί;
Παρεμπιπτόντως στο AF δε μου κάνει τέτοια.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Από ό,τι θυμάμαι - δε θυμάμαι υψόμετρο - οι κέρσορες ήταν στο κέντρο της οθόνης, και βρισκόμασταν περίπου στο ίδιο ύψος.
Εν τω μεταξύ, αυτό δεν το κάνει πάντα. Στο campaign συνήθως λειτουργεί σωστά, όπως και σε άλλες περιπτώσεις που έβαλα Tactical Engagement.
Εν τω μεταξύ, αυτό δεν το κάνει πάντα. Στο campaign συνήθως λειτουργεί σωστά, όπως και σε άλλες περιπτώσεις που έβαλα Tactical Engagement.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Δεν κατάλαβες.
Στην αρχή ήμασταν αρκετά μακριά, και πάλι σε CRM δεν τους έβλεπε. Πέρασαν 1-2 λεπτά μέχρι να έρθουμε σε οπτική επαφή.
Όταν ήρθαμε σε οπτική επαφή, σε df mode (ACM δηλαδή) τους κλείδωνε κανονικά (τον έφαγαν τον iris-t κιόλας, ΜΠΟΥ ΧΑ ΧΑ!).
Και όσο για το break lock, ούτε εγώ ούτε οι στόχοι έκαναν βίαιους ελιγμούς. Και οι δύο ευθεία και οριζόντια 12 η ώρα. Σε 40 μίλια απόσταση.
Στην αρχή ήμασταν αρκετά μακριά, και πάλι σε CRM δεν τους έβλεπε. Πέρασαν 1-2 λεπτά μέχρι να έρθουμε σε οπτική επαφή.
Όταν ήρθαμε σε οπτική επαφή, σε df mode (ACM δηλαδή) τους κλείδωνε κανονικά (τον έφαγαν τον iris-t κιόλας, ΜΠΟΥ ΧΑ ΧΑ!).
Και όσο για το break lock, ούτε εγώ ούτε οι στόχοι έκαναν βίαιους ελιγμούς. Και οι δύο ευθεία και οριζόντια 12 η ώρα. Σε 40 μίλια απόσταση.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
- Σταυροφόρος
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 167
- Εγγραφή: 30 Σεπ 2008, 15:22
O AI στο OF ΔΕΝ έρχεται ποτέ head-on στο DF, ούτε καν αν είναι Guns Only match.
Πάντα κάνει ελιγμούς, σε βάζει στην 6 του, βγαίνει στο beam, μέχρι να φτάσεις πολύ κοντά.
Όσο είναι στο beam δεν θα τον πιάσεις σε CRM ενώ σε ACM, αν έχεις προσέξει, τον πιάνει, τον αφήνει, τον ξαναπιάνει...
Όταν σε έχει στην 6 του δεν τον πιάνεις εύκολα αλλά πιάνεται ευκολότερα απ' ότι όταν είναι στο beam.
Ρίξε μια ματιά με εξωτερικές κάμερες (αν δεν το έχεις κάνει ήδη).
Πάντα κάνει ελιγμούς, σε βάζει στην 6 του, βγαίνει στο beam, μέχρι να φτάσεις πολύ κοντά.
Όσο είναι στο beam δεν θα τον πιάσεις σε CRM ενώ σε ACM, αν έχεις προσέξει, τον πιάνει, τον αφήνει, τον ξαναπιάνει...
Όταν σε έχει στην 6 του δεν τον πιάνεις εύκολα αλλά πιάνεται ευκολότερα απ' ότι όταν είναι στο beam.
Ρίξε μια ματιά με εξωτερικές κάμερες (αν δεν το έχεις κάνει ήδη).
Γιατί με στεναχωρείς; :allesgut:
Είδες κάτι που σου παρουσίασε το rwr & σου εξήγησα πως έχουν τα πράγματα στο OF όταν πετάς σε df & όχι σε ΤΕ ή εκστρατεία. Ρε gerodini το ότι είσασταν κοντά ή μακριά δεν έχει σημασία.
Τι άλλο ποια; Με κούρασες ρε gerodini & νύσταξα...
Alexander_RTB(Return To Bed)
Είδες κάτι που σου παρουσίασε το rwr & σου εξήγησα πως έχουν τα πράγματα στο OF όταν πετάς σε df & όχι σε ΤΕ ή εκστρατεία. Ρε gerodini το ότι είσασταν κοντά ή μακριά δεν έχει σημασία.
Το ότι τους βλέπει το rwr δεν σημαίνει ότι κ με το ραντάρ σίγουρα θα τους βρεις. Το rwr σου δίνει, πρωτίστος, από που σε ''φωτιζει'' το ραντάρ & το πόσο ''επικίνδυνη'' είναι η συγκεκριμένη εκπομπή. Σου δίνει μία γενική ιδέα από που σε ''φωτίζουν'' για να γυρίσεις να ψάξεις με το ραντάρ σου. Μια χαρά δεν στα εξηγώ;Τους έβλεπα στο RWR, και έστριψα ώστε να τους έχω φάτσα κάρτα στις 12'. Το ραντάρ δεν έδειχνε τίποτα.
Όσο ποιό κοντά έρχεται ο στόχος τόσο ποιο δύσκολο είναι, σε οποιασδήποτε διαμόρφωση(μιλάω για τις διαμορφώσεις CRM & όχι ACM), να τον βρεις & να τον εγκλωβίσεις...θέλει ταχύτητα & πείρα στο χειρισμό του ραντάρ. Και επειδή είναι δύσκολο, υπάρχουν οι διαμορφώσεις ACMs.Μέχρι που έφτασαν σε visual range δεν έπιανε τίποτα
Με ταλαιπωρείς πάλι ρε gerodini....το στόχο τον είχες STT ή SAM; Σε τι αποστάσεις από το στόχο; Σε τι αζιμούθιο έχεις το ραντάρ;Μετά από 3-4 δευτερόλεπτα έχανε το στόχο. Και οι τέσσερις Phoenix χαμένοι. Γιατί;
Είχαν music on τα εχθρικά; Σε ποιά διαμόρφωση ήταν το ραντάρ σου;TWS;RWS;VLS;VSR;Και όσο για το break lock, ούτε εγώ ούτε οι στόχοι έκαναν βίαιους ελιγμούς.
ΈρχεταιO AI στο OF ΔΕΝ έρχεται ποτέ head-on στο DF
Το AF είναι super duper α/φος όπως κ οι amraams... μη συγκρίνεις ηλεκτρονικά AF & OF.Παρεμπιπτόντως στο AF δε μου κάνει τέτοια.
Σημασία έχει το πόσες μοίρες πάνω ή κάτω κοιτάει η κεραία & η επιλεγμένη εμβέλεια του ρανταρ & όχι αν οι κέρσορες είναι στο κέντρο της MFD. Το αν είναι στο κέντρο, π.χ των 40νμ, οι κέρσορες έχει σημασία για άλλο πράγμα.οι κέρσορες ήταν στο κέντρο της οθόνης
Τι άλλο ποια; Με κούρασες ρε gerodini & νύσταξα...
Alexander_RTB(Return To Bed)
- Σταυροφόρος
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 167
- Εγγραφή: 30 Σεπ 2008, 15:22
Πάλι δεν καταλάβατε τι συνέβη. Μάλλον εγώ παρέλειψα κάτι.
Επειδή παρατήρησα ότι το ραντάρ δεν έπιανε τίποτα, τους έφερα στις 12' πατώντας Shift + 6 και απλά στρίβοντας. Το ότι τους είχα ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ είναι σίγουρο, αφού μόλις διανύσαμε κάποια απόσταση αυτοί και εγώ πάτησα L (zoom δηλαδή) για να βεβαιωθώ πως όντως τους είχα στις 12'.
Γενικώς με την κάμερα τους έφερα μπροστά μου, γι' αυτό και βλέπετε να επιμένω σε αυτό, γιατί ήμουν σίγουρος πως τους είχα φάτσα κάρτα.
Το αζιμούθιο δεν το δείχνει το μπλε "T" στα αριστερά της MFD; Ε, αυτό ήταν στο κέντρο.
Σε τι διαμόρφωση ήταν το ραντάρ; RWS στην αρχή, μετά VLS. Τίποτα σε κανένα από τα δύο.
Επειδή παρατήρησα ότι το ραντάρ δεν έπιανε τίποτα, τους έφερα στις 12' πατώντας Shift + 6 και απλά στρίβοντας. Το ότι τους είχα ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ είναι σίγουρο, αφού μόλις διανύσαμε κάποια απόσταση αυτοί και εγώ πάτησα L (zoom δηλαδή) για να βεβαιωθώ πως όντως τους είχα στις 12'.
Γενικώς με την κάμερα τους έφερα μπροστά μου, γι' αυτό και βλέπετε να επιμένω σε αυτό, γιατί ήμουν σίγουρος πως τους είχα φάτσα κάρτα.
Το αζιμούθιο δεν το δείχνει το μπλε "T" στα αριστερά της MFD; Ε, αυτό ήταν στο κέντρο.
Σε τι διαμόρφωση ήταν το ραντάρ; RWS στην αρχή, μετά VLS. Τίποτα σε κανένα από τα δύο.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Κατεβασε τους κερσορες προς το κατω μερος της MFD διατηρώντας σωστο elevation και μπορει να τους πιασεις...αν τον δεις οπτικα πετα του το ACM πάνω για αν τον πιασεις στα σίγουρα.
Το προβλημα που αντιμετωπιζεις εχει να κανει με τη γεωμετρια που σκαναρει το radar και είναι λίγο πιο πολύπλοκο για να στο εξηγήσω εδώ.
Τραβα τους κέρσορες προς τα κατω σε 20nm Radar Range π.χ, και παίζε με το elevation.
Το προβλημα που αντιμετωπιζεις εχει να κανει με τη γεωμετρια που σκαναρει το radar και είναι λίγο πιο πολύπλοκο για να στο εξηγήσω εδώ.
Τραβα τους κέρσορες προς τα κατω σε 20nm Radar Range π.χ, και παίζε με το elevation.
Tσου...το πλάγιο Τ σου δείχνει πόσο κάτω (αν Τ κάτω από τη μέση της MFD) ή πόσο πάνω (αν Τ πάνω από τη μέση της MFD) κοιτάει η κεραία. Στη μέση της MFD η κεραία είναι στις 0 μοίρες.Το αζιμούθιο δεν το δείχνει το μπλε "T" στα αριστερά της MFD; Ε, αυτό ήταν στο κέντρο.
Το VLS το χρησιμοποιούμε για ανίχνευση στόχων με μεγάλο RCS & σε κλίμακα εμβέλειας της τάξης των 80-160νμ...& ανιχνεύει α ρ γ ά ά ά ά ά ά ά.....φτιάξε καφέ και κάτι θα έχει εντοπίσει zzzzZZZ.......περισσότερο χρησιμοποιύμε RWS ή TWS.
Ούτε σε TWS τους έβλεπε.
Κάτσε, θα το ξανακοιτάξω άλλη μία. Να δοκιμάσω και τα όσα προτείνατε.
Κάτσε, θα το ξανακοιτάξω άλλη μία. Να δοκιμάσω και τα όσα προτείνατε.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Αμα δε τους βλεπεις σε RWS mode σιγα μη τους δεις σε TWS mode.gerodinis έγραψε:Ούτε σε TWS τους έβλεπε.
Κάτσε, θα το ξανακοιτάξω άλλη μία. Να δοκιμάσω και τα όσα προτείνατε.
Επισης δε νοειται να μη γνωριζεις βασικους κανονες Radar Scanning οσον αφορα Azimouth,Range,Elevation.
Ενταξει το να μη γνωριζεις τα modes ok.
Παντως δεν ειναι προβλημα το οτι δε βρισκει τους στοχους το ρανταρ, ισα ισα, πολλες φορες συμβαινει αυτο στη πραγματικοτητα...
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]