Aeron - Air combat maneuvering simulator

PC Sims, Arcade Sims, Flash Game Sims, Java Game Sims, etc.

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Sugarmate
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 23:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Aeron - Air combat maneuvering simulator

Δημοσίευση από Sugarmate »

Ένας sim που επικεντρώνεται κυρίως στο BFM, χωρίς περίπλοκα γραφικά, avionics και πολύ ελαφρύς για το σύστημα.

http://aeron.sourceforge.net/

Features:
Realistic flight dynamics
The flight dynamics strongly depend on graphing, to ensure the general performance factors of the aircraft match their real life counterparts.


Simple controls
No avionics to worry about...focus is straight on maneuvering. Playable with keyboard.


Advanced Artificial Intelligence
Lots of time and effort put into the A.I. to make sure it will make a good opponent!


LAN/Network support for up to 32 clients
Connect up with your friends and engage bandits in massive furballs, up to 4 teams.


Full TacView ACMI Recording support
Review your moves and grooves after you finish your moving and grooving. Exports to TacView format ACMI. (Requires TacView to play those recordings.)


Low System Requirements
Built on solid C++ code, using the well-known OpenGL graphics library. Combine that with simple non-intensive abstract graphics, and you got something that runs on a dump.


Joystick support
Plug in your favourite flight stick or even gamepad.


Seven flyable real-world jets
Fly your favourite modern jet! Raptors, Fulcrums, Vipers and more!


Free and Open Source
A free beer with the recipe provided and license to change and re-distribute it so if you don't like the taste you can get the recipe and make your own beer. What is there to lose?
Άβαταρ μέλους
jimmyhaf
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: 05 Φεβ 2007, 22:39

Δημοσίευση από jimmyhaf »

Nice! :wink:
Sugarmate
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 23:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Sugarmate »

Πολύ εθιστικό...!
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

αυτά τα γραφικά θα έχει ; ( Hello Amstrad, we meet again! )
e-HAF Admin
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Πόσο "realistic" είναι ακριβώς; Εμένα μου φάνηκε πιο πολύ για Ace Combat.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
hypernewbie

Δημοσίευση από hypernewbie »

Γειά!

Είμαι ο κατασκευαστής αυτού του παιχνιδιού, και είμαι πολύ heppy να βρούμε ανθρώπους που ενδιαφέρονται είναι αυτό.
Δεν μιλούν ελληνικά, και είμαι με το Google μεταφραστή, οπότε συγγνώμη αν η μετάφραση είναι κατά πολύ από το τέλειο.
Για να απαντήσετε στην ερώτηση, ο ρεαλισμός είναι κάτι περισσότερο από αρκετό για την BFM θεωρία είστε εξοικειωμένοι με την πλήρη εφαρμογή σε αυτό το παιχνίδι. Είναι σίγουρα δεν Falcon 4.0, αλλά είναι επίσης σίγουρα δεν στοά φυσική. :D

Ευχαριστώ,
HyperNewbie
Απάντηση