Τηλεκατευθυνόμενος Ανζάκ
Συντονιστής: Διαχείριση
Ε ρε τον ''παππού''....!!!!!! :biggrin:maverick έγραψε:ωχ ο anzac πήρε το cessna ?? κρίμα στο μοντέλο
Που χάθηκες εσύ ρε;
Η ''κλίκα'' των δίλιτρων να επιστρέψει να φάει ''ξύλο'' manik-maverick-dragon ΑΚΟΥΤΕ;;;;:tonque:
@Anzac
Πέτα λίγο μαζί μας ρε κ άσε το cessna...θα το τσακίσεις, καλύτερα να σε τσακίζουμε εμείς
την πια ;;maverick έγραψε:ζηλεύεις ρε ζηλεύεις την ομορφιά μουAnzac έγραψε:... άντε ρε γκαντέμη
photo re-moved
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anzac την 04 Μάιος 2009, 18:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
e-HAF Admin
:fapes: :fapes: :asthanos: :asthanos: :asthanos:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος maverick την 04 Μάιος 2009, 17:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μέλος τριμελούς κλίκας μιραζάκιδων !!!!!!!!
14+ χρόνια εικονικές πτήσης με το falcon
14+ χρόνια εικονικές πτήσης με το falcon
Σήμερα αναγκαστικά αγόρασα και έναν φορτιστή για μπαταρίες αυτοκινήτου (12v).
Η μπαταρία που είχα για να γυρίζει η μίζα , δεν είχε αρκετή δύναμη για να γυρίσει την έλικα και παιδευόμουν αρκετά.
Έβαλα την μίζα κατευθείαν στον φορτιστή και έπαθα πλάκα !!!!
Απο εκείνη την ώρα φορτίζει και η μπαταρία
Η μπαταρία που είχα για να γυρίζει η μίζα , δεν είχε αρκετή δύναμη για να γυρίσει την έλικα και παιδευόμουν αρκετά.
Έβαλα την μίζα κατευθείαν στον φορτιστή και έπαθα πλάκα !!!!
Απο εκείνη την ώρα φορτίζει και η μπαταρία
e-HAF Admin
Σχεδόν κάθε μέρα το βάζω μπροστά. Οι επιτυχίες μου ήταν περίπου 50/50, κυρίως λόγω της μίζας θα έλεγα.
Είχα ένα πρόβλημα με το ρελαντί, το οποίο το έλυσα λύνοντας την ντίζα του γκαζιού απο το σέρβο, και στην θέση του γκαζιού τέρμα κάτω (ρελαντί) άφησα λιγάκι ανοιχτό το καρμπυρατέρ, και εκεί έσφιξα πάλι την ντίζα.
Είχα ένα πρόβλημα με το ρελαντί, το οποίο το έλυσα λύνοντας την ντίζα του γκαζιού απο το σέρβο, και στην θέση του γκαζιού τέρμα κάτω (ρελαντί) άφησα λιγάκι ανοιχτό το καρμπυρατέρ, και εκεί έσφιξα πάλι την ντίζα.
e-HAF Admin
Αυτό που έχω σαν απορία είναι ότι στο σωληνάκι που τροφοδοτώ (γεμίζω) την δεξαμενή με καύσιμο, μπορώ μόνο να τροφοδοτήσω ΑΛΛΑ όχι και να την αδειάσω απο το καύσιμο.
Για να την αδειάσω πρέπει να βγάλω το σωληνάκι που δίνει καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
Φανταστείτε μάλιστα ότι όλους τους πειραματισμούς μου αυτές τις μέρες, τους κάνω με το καπάκι βγαλμένο. Αν δείτε τις φώτο απο το cessna θα καταλάβετε για ποιο καπάκι μιλάω.
Για να την αδειάσω πρέπει να βγάλω το σωληνάκι που δίνει καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
Φανταστείτε μάλιστα ότι όλους τους πειραματισμούς μου αυτές τις μέρες, τους κάνω με το καπάκι βγαλμένο. Αν δείτε τις φώτο απο το cessna θα καταλάβετε για ποιο καπάκι μιλάω.
e-HAF Admin