Cessna T-206 brushless RTF by BMI
Συντονιστής: Διαχείριση
Cessna T-206 brushless RTF by BMI
Λοιπόν λέω να ξεκινήσω και εγώ για R/C planes....με κολλήσατε...
Λέω να πάρω το Cessna T-206 http://www.heliland.com/catalog/index.p ... ts_id=2213
Δεν έχω πάρει ποτέ R/C τελευταία φορά είχα ένα (jeep)MITSUBISHI PAJERO του '90 της ΝΙΚΚΟ όταν ήμουν μικρός...
Για R/C plane...ούτε λόγος.
Γιά πείτε....
Λέω να πάρω το Cessna T-206 http://www.heliland.com/catalog/index.p ... ts_id=2213
Δεν έχω πάρει ποτέ R/C τελευταία φορά είχα ένα (jeep)MITSUBISHI PAJERO του '90 της ΝΙΚΚΟ όταν ήμουν μικρός...
Για R/C plane...ούτε λόγος.
Γιά πείτε....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jimmyhaf την 27 Μάιος 2009, 12:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
δες τα ψιλά γράμματα στο όλο κοστολόγια, και όταν λέω ψιλά γράμματα εννοώ αυτά που δεν σου λέει κανείς αν δεν ρωτήσεις
Δεν το παίζω πολυμαθής, αλλά στην τιμή του πακέτου αυτού έφυγες και πέταξες ;
Όσο για το μοντελάκι δεν το συζητώ, τα cessna τα λατρεύω απο κάτι άλλα μονότονα flat σχέδια
Δεν το παίζω πολυμαθής, αλλά στην τιμή του πακέτου αυτού έφυγες και πέταξες ;
Όσο για το μοντελάκι δεν το συζητώ, τα cessna τα λατρεύω απο κάτι άλλα μονότονα flat σχέδια
e-HAF Admin
Τους ρώτησα και περιμένω απάντηση.
Thanx για το tip.
Νόμιζα οτι επειδή λέει RTF ηλεκτρικό και οτι γράφει στα συμπεριλαμβανόμενα απο κάτω οτι δεν χρειάζεται τίποτα άλλο απ'οτι σε ότι ένα με GAS ή Νitro...
Πάντως για starter - ηλεκτρικο μια χαρά είναι...
Καλά το δικό σου που το είδα...ΣΚΙΖΕΙ και με το σηματάκι της e-haf.!!!
Άντε, ...βάλε κι εσύ κανένα Videaki όπως ο Cannon...
Thanx για το tip.
Νόμιζα οτι επειδή λέει RTF ηλεκτρικό και οτι γράφει στα συμπεριλαμβανόμενα απο κάτω οτι δεν χρειάζεται τίποτα άλλο απ'οτι σε ότι ένα με GAS ή Νitro...
Πάντως για starter - ηλεκτρικο μια χαρά είναι...
Καλά το δικό σου που το είδα...ΣΚΙΖΕΙ και με το σηματάκι της e-haf.!!!
Άντε, ...βάλε κι εσύ κανένα Videaki όπως ο Cannon...
Δέν ξέρω τώρα...πρέπει...θα βρώ κανένα ασφαλές μέρος για αρχή...δεν έχω ξαναπετάξει και μου πάει "να"Anzac έγραψε:εντούτοις....Που σκοπεύεις να το πετάξεις ;
Μάλλον σε καμία αλάνα..ή σε κανένα μοντελοδρόμιο για R/C planes..σε κάποιο Thread νομίζω το έχεις αναφέρει.
Θα βρω...εσύ γιατι το αργείς τοσο πολύ?
Ι know.panpan έγραψε:Jimmy αν έχει 170 και είναι ready to fly είναι πολύ καλή η τιμή του!
Αλλα επειδή μου πάει "να" νατο πετάξω και να το προσγειώσω χεχεχε εβαλά το REAL FLIGHT G4 R/C SIM να κανω τεστ...χαχαχαχαχαχαχα
ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ....ΤΩΡΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ...
Μόνο σε λίγες βδομαδες γιατι την Παρασκευή μπαίνω για επέμβαση κύστης κόκκυγα...αφήστε....
CHECK THE LINK http://www.heliland.com/catalog/index.p ... ts_id=2213.Corsair έγραψε:Ώπα ώπα, γιατί το ready to fly είναι παγίδα. Μπορεί να σημαίνει ότι αν του βάλεις μοτερ, speed controller και σερβο θα πετάξει. Ρώτα το αυτό, την έχουν πατήσει πολλοίpanpan έγραψε:Jimmy αν έχει 170 και είναι ready to fly είναι πολύ καλή η τιμή του!
Γράφει οτι τα έχει αυτα και τα επιβεβαίωσα κιόλας.
Για αυτό είπα και εγω "ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ"
Θερμικό φίλε Rambo είναι τα R/C που δουλεύουν με καύσιμο.
Εγώ επειδή μου πήγε και εμένα "να" , είναι ένας λόγος που ακόμα δεν πέταξα. Ο χώρος που είχε βρεί δεν έκανε τελικά γιατί πέρναγε κόσμος, και ο 0,46 κινητήρας είναι πολύ δυνατός , οπότε και μου πήγε "να" απο την τροχοδρόμιση
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι είχε πρόβλημα στην ευθεία τροχοδρόμιση, αλλά και πάλι θέλω αλάνα και να είμαι μόνος μου, και την θέλω και κοντά μου!
Αν είναι να κάνω ταξίδι για να πάω να πετάξω, να το χέσω
Θερμικό φίλε Rambo είναι τα R/C που δουλεύουν με καύσιμο.
Εγώ επειδή μου πήγε και εμένα "να" , είναι ένας λόγος που ακόμα δεν πέταξα. Ο χώρος που είχε βρεί δεν έκανε τελικά γιατί πέρναγε κόσμος, και ο 0,46 κινητήρας είναι πολύ δυνατός , οπότε και μου πήγε "να" απο την τροχοδρόμιση
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι είχε πρόβλημα στην ευθεία τροχοδρόμιση, αλλά και πάλι θέλω αλάνα και να είμαι μόνος μου, και την θέλω και κοντά μου!
Αν είναι να κάνω ταξίδι για να πάω να πετάξω, να το χέσω
e-HAF Admin