Απόκτηση διπλώματος για ανεμοπλάνο
Συντονιστής: Διαχείριση
Χτες βρεθηκα εκτος προγραμματος (για να μην βριζουν μερικοι) στο Τατοι οπου ειχα την τυχη να κανω πτηση με ανεμοπλανο της Ανεμολεσχης ΑΘηνων και τον εκπαιδευτη Δημητρη Χριστοπουλο (οποια ομοιοτητα στο επιθετο και τις καταπλητικες πτητικες ικανοτητες ειναι εντελως συμπωματικη).
Τα μελη της λεσχης ηταν πολυ φιλικα, αγαπουν υπερβολικα αυτο που κανουν και το κανουν καλα παρ΄ολες τις αντιξοοτητες που εχουν να αντιμετωπισουν στο Ελλαδισταν.
Η πτηση με ανεμοπτερο ειναι μια εμπειρια που πρεπει να ζησει οποιος ειναι λατρης του συγκεκριμενου χωρου. Εαν και παλαιοτερα ειχα και εγω πολλους ενδιασμους για το τι συγκηνηση μπορει να σου προσφερει κατι που πατει "χωρις μηχανη" μπορω πλεον να πω οτι αξιζει τον κοπο. Δεν υπαρχει αλλωστε αλλο ερασιτεχνικο ιπταμενο μεσο (εκτος ισως απο τα ακροβατικα) που μπορεις να κανεις ελιγμους να τραβηξεις G και διαφορα αλλα σε μια πτηση που μοιαζει, με ολους τους ενγενει περιορισμους για να μην παρεξηγηθω, με αυτους του μαχητικου.
Δεν θα πω τι ελιγμους καναμε και ποσα G τραβηξαμε και τραβηξα αλλα αυτο που μπορω να πω ειναι οτι απο εδω και περα πολλα Σαββατοκυριακα θα τα περναω εκει περιμενοντας να μπω σε καποια απο τις επομενες εκπαιδευτικες σειρες.
Σας παραθετω μερικες απο τις φωτογραφιες που μπορεσα να βγαλω οση ωρα την χερια μου ηταν ελευθερα
Τατοι 16_10_2010
Τα μελη της λεσχης ηταν πολυ φιλικα, αγαπουν υπερβολικα αυτο που κανουν και το κανουν καλα παρ΄ολες τις αντιξοοτητες που εχουν να αντιμετωπισουν στο Ελλαδισταν.
Η πτηση με ανεμοπτερο ειναι μια εμπειρια που πρεπει να ζησει οποιος ειναι λατρης του συγκεκριμενου χωρου. Εαν και παλαιοτερα ειχα και εγω πολλους ενδιασμους για το τι συγκηνηση μπορει να σου προσφερει κατι που πατει "χωρις μηχανη" μπορω πλεον να πω οτι αξιζει τον κοπο. Δεν υπαρχει αλλωστε αλλο ερασιτεχνικο ιπταμενο μεσο (εκτος ισως απο τα ακροβατικα) που μπορεις να κανεις ελιγμους να τραβηξεις G και διαφορα αλλα σε μια πτηση που μοιαζει, με ολους τους ενγενει περιορισμους για να μην παρεξηγηθω, με αυτους του μαχητικου.
Δεν θα πω τι ελιγμους καναμε και ποσα G τραβηξαμε και τραβηξα αλλα αυτο που μπορω να πω ειναι οτι απο εδω και περα πολλα Σαββατοκυριακα θα τα περναω εκει περιμενοντας να μπω σε καποια απο τις επομενες εκπαιδευτικες σειρες.
Σας παραθετω μερικες απο τις φωτογραφιες που μπορεσα να βγαλω οση ωρα την χερια μου ηταν ελευθερα
Τατοι 16_10_2010
Και ενα video με το τι μπορει να κανει ενα glider (χτες οχι δεν τα καναμε ολα για να προλαβω ερωτησεις )
glider aerobatics
glider aerobatics
Κι εγώ θέλω PPL παιδιά. Δεν έχω οικονομικό περιορισμό γι' αυτό, αλλά δε μπορώ τώρα λόγω πιεστικού προγράμματος. Σε κάνα-δύο χρόνια ίσως.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Μπα... δεν έχω διάθεση για καλές πράξεις αυτό τον καιρό.Anzac έγραψε:αν δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα, μπορώ να πάω εγώ στην θέση σου
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Στα υπερελαφρά η πτήση εθισμού δυστυχώς πιάνει η ρημάδα... ΔΕΝ συνειστάται παιδες γιατί τα 9500€ άντε να σου περισσέψουν. Αν λυτώσεις και τα χρήματα των βιβλίων άμα μαζεύεις υλικό ή τα βρεις απο αλλού και τα συναφή, αναλόγως το πόσο το γουστάρεις δηλαδή.
Αλλά εδώ βλέπω για g's, roll, ανάποδα, το κάθε τι..
Πρέπει να κ@λολέεει όμως, συμφωνώ στο οτι είναι το πιο κοντινό στα "χωράφια" μας. Kαλά τα λες, τι να παρεξηγηθείς. Άντε και καλόμαθαν μερικοί με τις Tft, τα home cockpits και τις πολυθρονάρες και τα bugs.
Απο ρίσκο/ασφάλεια/αντοχή/αλλαγές ροών αέρα/////// γενικά τι παίζει αντικειμενικά, τι σου είπαν , τι κατάλαβες kai εσύ στην πράξη nik chris; Τι περιορισμοί, υποκατηγορίες και τα σχετικά εν Ελλάδι. Πολυπλέκεται η κατάσταση για έξτρα γνώσεις αεροδυναμικής, τακτικές για την ενέργεια, γεωγραφικού αναγλύφου και ιδιοτήτων και ιστορίες; Για να βγάλεις το δίπλωμα αυτό εννοώ.
YΓ. Τελικά πως είναι να νοιώθεις σαν u(c )av ή στην προσγείωση μέχρι που σου φτάνει η αδρεναλίνη ΑΚΡΙΒΩΣ;;;; Ή τότε που σε αφήνει το ρημουλκό..
Αλλά εδώ βλέπω για g's, roll, ανάποδα, το κάθε τι..
Πρέπει να κ@λολέεει όμως, συμφωνώ στο οτι είναι το πιο κοντινό στα "χωράφια" μας. Kαλά τα λες, τι να παρεξηγηθείς. Άντε και καλόμαθαν μερικοί με τις Tft, τα home cockpits και τις πολυθρονάρες και τα bugs.
Απο ρίσκο/ασφάλεια/αντοχή/αλλαγές ροών αέρα/////// γενικά τι παίζει αντικειμενικά, τι σου είπαν , τι κατάλαβες kai εσύ στην πράξη nik chris; Τι περιορισμοί, υποκατηγορίες και τα σχετικά εν Ελλάδι. Πολυπλέκεται η κατάσταση για έξτρα γνώσεις αεροδυναμικής, τακτικές για την ενέργεια, γεωγραφικού αναγλύφου και ιδιοτήτων και ιστορίες; Για να βγάλεις το δίπλωμα αυτό εννοώ.
YΓ. Τελικά πως είναι να νοιώθεις σαν u(c )av ή στην προσγείωση μέχρι που σου φτάνει η αδρεναλίνη ΑΚΡΙΒΩΣ;;;; Ή τότε που σε αφήνει το ρημουλκό..