ΒΜS 4 Preview ( Black Falcon )

Περιοχή αναφοράς πακέτων αναβάθμισης<br>(FreeFalcon, SuperPack, OpenFalcon)

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Cipher έγραψε:
GERAKI έγραψε: το να κρατάς το release για να βάλεις νέα 3d κτήρια ,διαδρόμους θέατρα .k.t.l μπορούν να γίνουν σταδιακά και με την εμπλοκή πολλών developers μετά το release...
Geraka αυτό που λες δεν γίνεται πουθενά. φαντάζεσαι να έβγαινε το word αλλά να είχε τα μισά functionalities και να σου λέγανε ότι θα τα βγάζανε ένα - ένα;
Δεν αναφέρομαι σε functions ...απλά έχω την αίσθηση ότι θέλουν να προσθέσουν καλούδια και καλούδια ...Display smokes και kt.l (check six forum)...αυτά εννοώ θα μπορούν να μπουν και μετά και με την βοήθεια πολλών.. δεν συζητάω για vital functions h updates , η bug fixes... λογικό είναι όταν δεν έχουν φτιαχτεί αυτά να καθυστερεί και αυτό είναι σωστό....
Cipher
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 29 Δεκ 2008, 16:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από Cipher »

αν κάθε μήνα σου βγάζανε και update όμως θα ξενέρωνες.. κάτι σαν τα windows ένα πράμα.. :P εξάλλου δεν ξέρουμε γιατί το καθυστερούν. εκτός και αν ξέρεις και δεν μας λες!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
sungsam
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 18:26
Τοποθεσία: ELEFSINA - GREECE

Δημοσίευση από sungsam »

Sungsam - Dimitris
Εικόνα
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Αρχαίο.
Εικόνα
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Πάντως και το mirage στην υπογραφή του Cipher έχει HDR προβλήματα θα έλεγα... χεχεχεχε
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Κοιτάξτε που ξεκινήσαμε με DirectX 5.0 και κάτι textures 64x64 (τόσο δεν ήταν;) και φτάσαμε να μιλάμε για HDR. :P
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
sungsam
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 18:26
Τοποθεσία: ELEFSINA - GREECE

Δημοσίευση από sungsam »

Ενημερωτικά ..... οι τελευταίες φήμες ειναι:

BMS is working on a new version of Falcon ( the "underground version":)) which would be released in 3-4 weeks..... ok ok......it should be this years. the main features are, as always with BMS, the realism, the avionics and the flight models with some graphics enhancements.

But LP is also working on a new sims based on Falcon 4.0 too, but they redo a lot of things (espacially the terrain and graphics engine) that is why they prefer to stay quiet.

http://www.fighterops.com/forum/showpos ... stcount=12

ή

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=38580&page=26
Sungsam - Dimitris
Εικόνα
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Cipher έγραψε:αν κάθε μήνα σου βγάζανε και update όμως θα ξενέρωνες.. κάτι σαν τα windows ένα πράμα.. :P εξάλλου δεν ξέρουμε γιατί το καθυστερούν. εκτός και αν ξέρεις και δεν μας λες!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Δε θα με χάλαγε καθόλου.
To falcon είναι τόσο μεγάλο project με την ιδιαιτερότητα ότι δεν είναι φτιαγμένο από την αρχή αλλά πάνω σε παλιό κώδικα που σημαίνει μπες στο μυαλό του αρχικού προγραμματιστή το οποίο είναι Η ΓΙΟΓΚΑ...
Προσωπικά πιστεύω ότι για τα επόμενα 10 χρόνια ακόμη δεν θα έχει γίνει final release.
Δείτε το και έτσι: πες ότι φτιάχνεις home cockpit περιμένεις μέχρι να το τελειώσεις όλο και μετά το πριζώνεις??? ή κομάτι κομάτι που το τελειώνεις το δοκιμάζεις και το λειτουργείς?
Ο validator και το awacs πρόγραμμα πως ξεκίνησε και που έφτασε... κάθε φορά ήταν και είναι και beep τα εργαλεία...

Προσωπικά πιστεύω "εικάζω" ότι είναι στο ίδιο στάδιο που ήταν το OF όταν έγινε "leak" (Τα ίδια ακριβώς γίνονταν και τότε...) και ορίστε περάσαμε 4-5 χρόνια και με development από το 4.5 στο 4.7 και με σταμάτημα του 4.8. Γιατί σταμάτησε το 4.8 λίγο πρίν βγει? Γιατί είπαν στον developer του taiwan theater που ήρθε στο OF από την FF team να μη ξεκινήσει να το φτιάξει για OF και να περιμένει?
Με λίγα λόγια "φως φακός" κατάσταση από απλή παρατήρηση των post και μόνο.

Μακάρι να ήταν 3-4 εβδομάδες πάντως...
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

thanosc έγραψε: To falcon είναι τόσο μεγάλο project με την ιδιαιτερότητα ότι δεν είναι φτιαγμένο από την αρχή αλλά πάνω σε παλιό κώδικα που σημαίνει μπες στο μυαλό του αρχικού προγραμματιστή το οποίο είναι Η ΓΙΟΓΚΑ...
Και προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να ξαναγραφεί από την αρχή ο κώδικας, καθώς δεν είμαστε στην εποχή του 200ΜΜΧ. Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζονται 2-3 χρόνια οκτάωρα και δε νομίζω ότι μπορεί να το κάνει η community.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
sungsam
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 18:26
Τοποθεσία: ELEFSINA - GREECE

Δημοσίευση από sungsam »

gerodinis έγραψε:
thanosc έγραψε: To falcon είναι τόσο μεγάλο project με την ιδιαιτερότητα ότι δεν είναι φτιαγμένο από την αρχή αλλά πάνω σε παλιό κώδικα που σημαίνει μπες στο μυαλό του αρχικού προγραμματιστή το οποίο είναι Η ΓΙΟΓΚΑ...
Και προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να ξαναγραφεί από την αρχή ο κώδικας, καθώς δεν είμαστε στην εποχή του 200ΜΜΧ. Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζονται 2-3 χρόνια οκτάωρα και δε νομίζω ότι μπορεί να το κάνει η community.
Καλημέρα !

Αυτή την στιγμή υπάρχει στην αγορά κώδικας που μπορεί να εξυπηρετήσει το F-16. H Εagle Dynamics κάνει κατά την γνώμη μου, σωστά βήματα.

- To flaming Cliffs διαθέτει απλά Avionics με πολύ καλά Physics για Fixed Wind σκάφη. Η ίδια λέει ότι αφορά Low Fidelity Market.

- To black Shark είναι DCS γραμμή παραγωγής, και απευθύνεται σε Hardcore Simmers, με άριστα Avionics και Physics.

- Πρόσφατα ενοποιήσει τις μηχανές του Flaming Cliffs 2 με το DCS με σκοπό να έχουν κοινό Θέατρο.

Έχοντας ενιαία πλατφόρμα λοιπόν, προχωρά στο DCS Α-10C Module. Με το Α-10C, έχει αποκτήσει το 80% των Avionics του F-16/18.

Όπως η ίδια λέει, προτίθεται να προχωρήσει και σε έκδοση νέως Fixed Wing modules με το F-16 / ΑΗ-64 ως πιθανότατα Modules.
Είναι γνωστό ότι θα το κάνει, γιατί παράλληλα αναπτύσσει και την ενιαία πλατφόρμα TBS για την στρατιωτική αγορά που η ED συμμετέχει.

Στα παρακάτω Video υπάρχει το DCS A10-C εν υπηρεσία (με τα δικαμου μάτια βλέπω ένα F-16 να έρχεται σύντομα).

http://www.youtube.com/watch?v=gQxrHFDR ... eature=sub
http://www.youtube.com/watch?v=2J1E8Ev_yjE&NR=1
Sungsam - Dimitris
Εικόνα
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Βασικά ο κώδικας έχει σχεδόν γραφεί από την αρχή αν σκεφτείς τις παρακάτω αλλαγές.
GFX upgrade to dx9
New Flight Models
New terrain Engine.
Αυτό που πρέπει να μένει το ίδιο εδω και καιρό πρέπει να είναι το Campaign Engine. (Το οποίο θέλει δουλειά πιστεύω αλλά και τρελλές γνώσεις)
Έχω μια εντύπωση ότι το νέο Flight Model θα είναι ανώτερο από του FC2.
Εικόνα Εικόνα
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

thanosc έγραψε:Βασικά ο κώδικας έχει σχεδόν γραφεί από την αρχή αν σκεφτείς τις παρακάτω αλλαγές.
GFX upgrade to dx9
New Flight Models
New terrain Engine.
Αυτό που πρέπει να μένει το ίδιο εδω και καιρό πρέπει να είναι το Campaign Engine. (Το οποίο θέλει δουλειά πιστεύω αλλά και τρελλές γνώσεις)
Έχω μια εντύπωση ότι το νέο Flight Model θα είναι ανώτερο από του FC2.
Με το να ξαναγραφεί ο κώδικας δεν εννοώ τα γραφικά μόνο, αυτό είναι το λιγότερο. Και το Duke Nukem 3D έχει mod που το κάνει να λειτουργεί με πολύγωνα (σε OpenGL) αλλά παραμένει ίδιο με το αρχικό.
Δεν ξέρω από προγραμματισμό, αλλά φαντάζομαι ότι 12-13 χρόνια μετά την αρχική έκδοση το Campaign θα μπορούσε να γραφεί με πιο αποδοτικούς αλγόριθμους που θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των σημερινών συστημάτων. Φανταστείτε μόνο πόσο θα ανέβουν τα καρέ/sec αν μπορέσει να αξιοποιήσει ν-πύρηνους επεξεργαστές.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Με τα πολύ λίγα που ξέρω για εκμετάλευση ν-πυρήνων έξυπνα θέλει πλήρη έλεγχο όλης της εφαρμογής σε κάθε επίπεδο. Αλλιώς υπάρχει και το κάντο μόνος σου το οποίο είναι σχετικό το κατα πόσο κάνει και τόσο καλή δουλειά.
Αυτό από μόνο του θέλει και ένα επανασχεδιασμό της εφαρμογής αλλά και ένα ξεχωριστό beta test team για να κάνεις optimize.
Πάντως καθαρά και μόνο με το DX9 είμαι σίγουρος ότι τα καρέ θα απογειωθούν... γιατί το cpu δε θα υπολογίζει τίποτα από τα γραφικά.
Για το Campaign που είναι και η ψυχή του Falcon, το οποίο απ'ότι έχω καταλάβει σε όλες τις εκδόσεις είναι πολύ χάλια και απλά δεν έχει ανταγωνιστή από άλλο Compat Flight Sim.
Βασικά το Campaign από την αρχή ήθελε βελτίωση απλά για τότε ακόμη ήταν το τέλειο.
Λογικά αυτό που λες θα έπρεπε να είχε γίνει και σε κάθε έκδοση να υπάρχει και κάποια σημαντική βελτίωση αλλά... μάλλον δεν δόθηκε αρκετή βαρύτητα ή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Δεν είναι μόνο θέμα αλγόριθμου αλλά και στρατηγικών που θέλει εξειδικευμένες γνώσεις και όχι μόνο από ιπτάμενους.
Με λίγα λόγια σενάρια επί χάρτου...

Για να κάνεις κάτι από την αρχή σημαίνει ότι κατανοείς πλήρως και σε κάθε λεπτομέρεια τι κάνει τι και απλά το κάνεις με διαφορετικό τρόπο.
Το θέμα είναι ότι ακόμα υπάρχουν κομάτια του κώδικα που δε ξέρει κανένας τι κάνουν.
Το να επιχειρήσεις να κάνεις κάτι από την αρχή με τα δεδομένα που υπάρχουν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις κάτι πολύ "φτωχό" ή βαρετό.
Γι'αυτό εδώ και χρόνια τους έχω πρήξει να ενωθούν μπας και βγάλουν άκρη αλλά στου κουφού την πόρτα πάρε την πόρτα και φύγε. Το προσπάθησαν και μία φορά και σκοτώθηκαν χειρότερα απ'ότι ήταν.
Ελπίζω το νέο BMS να αλλάξει την κατάσταση αισθητά προς το καλύτερο αλλά σίγουρα θα υπάρχουν πολλά επεισόδια ακόμη για να δούμε, κάποιοι θα βγούμε και στην σύνταξη και παραπέρα...
Άβαταρ μέλους
Xanthiotis
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 31 Μαρ 2009, 10:54
Τοποθεσία: Ξάνθη

Δημοσίευση από Xanthiotis »

Kαλημερα!Μετα απο πολυ καιρο επανηρθα.Θα με βλεπετε πιο συχνα στο ts.Αυτο το νεο "falcon" ποτε το περιμενουμε να βγει?Μακαρι να βγει συντομα γιατι επαθα πλακα με τα screenshots.
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

thanosc έγραψε: Το να επιχειρήσεις να κάνεις κάτι από την αρχή με τα δεδομένα που υπάρχουν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις κάτι πολύ "φτωχό" ή βαρετό.
Γι'αυτό εδώ και χρόνια τους έχω πρήξει να ενωθούν μπας και βγάλουν άκρη αλλά στου κουφού την πόρτα πάρε την πόρτα και φύγε. Το προσπάθησαν και μία φορά και σκοτώθηκαν χειρότερα απ'ότι ήταν.
Αυτή την τάση για... σχίσμα Εκκλησιών που έχουν οι εκάστοτε ομάδες ανάπτυξης της κοινότητας δεν την καταλαβαίνω. Ποιό είναι το πρόβλημα που έχουν μεταξύ τους;
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Απάντηση