(e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία ©
Unofficial Hellenic Air Force Portal
Greek Falcon 4 Community
Main e-HAF Forum

 
Κανονισμός ΛειτουργίαςΚανονισμός Λειτουργίας   Επίσημα Setup ομάδας e-HAFΕπίσημα Setup   Οδηγός για πολλαπλά Falcon 4.0 Setup στο PC ΣαςΟδηγός για πολλαπλά Setup   English SectionEnglish Section
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της 321 Μοίρας Κ.Χ.Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 321Μ   Αποποίηση ΕυθύνηςΑποποίηση Ευθύνης   Forum RSS Feed   Feedback to AdministratorΕπικοινωνία
e-HAF Domain GateΠεντάγωνο   Περιοχή Πτήσεων e-HAFΠεριοχή Πτήσεων   Φοριαμός Αποθήκευσης ΑρχείωνFile Area   Facebook GroupFB Group
...στο Fox2
Συχνές ΕρωτήσειςF.A.Q.   ΑναζήτησηΑναζήτηση   ΕγγραφήΕγγραφή   Δείτε ποιοί είναι Τώρα OnLine στο TeamSpeak !TeamSpeak
ΣύνδεσηΣύνδεση
 News HOT NEWS

Ποια έκδοση του F-16 είναι πιο ευέλικτη;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gerodinis



Ένταξη: 11 Αύγ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 23 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 2063

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιούν, 2011 10:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ποια έκδοση του F-16 είναι πιο ευέλικτη; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα συνφορουμίτες. Μια βοήθεια παρακαλώ. Ψάχνω να βρω ποια έκδοση του F-16 είναι πιο ευέλικτη σε κλειστές αερομαχίες.

Σύμφωνα με τα όσα λέγονται στο forum εδώ, τα -52 και -52+ υστερούν σε σχέση με τα -Α και τα -30.

Με τα δεδομένα που βρήκα στο f-16.net, κάνοντας τη διαίρεση για να βρω το λόγο ώσης προς βάρους, μου βγαίνει υπέρτερο το -52.
Για αριθμητή έβαλα τη μέγιστη ώση του κινητήρα με μετάκαυση και για παρονομαστή το "σύνηθες" φορτίο που αναφέρεται στην ίδια ιστοσελίδα.

Τελικά τι ισχύει;
_________________
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Επιστροφή στην κορυφή
thundercat



Ένταξη: 29 Μάρ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 23 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 1064

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιούν, 2011 8:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Όσον αφορά τις ελληνικές εκδόσεις, το 30αρι είναι λίγο πιο ευέλικτο, αλλά ο κινιτήρας του είναι μακράν λιγότερο αξιόπιστος απο τον PW.
Τώρα, αν στο 52άρι βάλεις και τις σύμμορφες δεξαμενές, η ευελιξία περιορίζεται..
_________________
****\NTG/****
Επιστροφή στην κορυφή
PREDATOR



Ένταξη: 13 Νοέ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 07 Μάρ 2015
Δημοσιεύσεις: 3310

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιούν, 2011 2:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από λόγια F-16άρηδων και κατα γενική παραδοχή των, η πιο ευέλικτη έκδοση των Γερακιών είναι το Block 30, χωρίς να ληφθούν υπόψη παράγοντες όπως CFTs -όπως πολύ σωστά ανέφερε ο thundercat-, που όντως μειώνουν την ευελιξία...
_________________
''TRAIN AS YOU WILL FIGHT''
HAF
Επιστροφή στην κορυφή
raptor



Ένταξη: 31 Μάρ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 22 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 4943
Τόπος: Athens
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιούν, 2011 3:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PREDATOR έγραψε:
CFTs - που όντως μειώνουν την ευελιξία



Για να είμαστε ακριβείς, και στο αναλογικό FLCS του Block 30 και στο ψηφιακό του Block 52 φορτωμένο με CFTs οι G limiters σταματούν στο 9 (και 9.3 κάτω απο ορισμένες προϋποθέσεις), για καθαρή διαμόρφωση. Οπότε με αυτή την παραδοχή έχουν την ίδια "ευελιξία". Η διαφορά είναι στο οτι το 30άρι με το μικρότερο βάρος και τον (λίγο) δυνατότερο κινητήρα χάνει δυσκολότερα ταχύτητα άρα και ικανότητα διατήρησης παρατεταμένων στροφών και Gs σε σχέση με το 52άρι που και με τις CFTs πάνω λόγο drag θα χάσει γρηγορότερα ταχύτητα, άρα "ευελιξία". Wink
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
PREDATOR



Ένταξη: 13 Νοέ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 07 Μάρ 2015
Δημοσιεύσεις: 3310

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιούν, 2011 4:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίος mate! Wink Αναλυτικότατος και σωστότατος!
_________________
''TRAIN AS YOU WILL FIGHT''
HAF
Επιστροφή στην κορυφή
gerodinis



Ένταξη: 11 Αύγ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 23 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 2063

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν, 2011 9:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ συνάδελφοι για τις απαντήσεις σας.
_________________
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Επιστροφή στην κορυφή
gerodinis



Ένταξη: 11 Αύγ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 23 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 2063

Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν, 2011 1:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια διευκρίνηση: όταν λέμε αναλογικό FLCS, τι εννοούμε; Το σύστημα ελέγχου πτήσης του F-16 δεν ήταν εξαρχής ψηφιακό;
_________________
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Επιστροφή στην κορυφή
keadas
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot


Ένταξη: 12 Μάι 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 416
Τόπος: ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ομάδες Μελών: 
[320FW Pilot ]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν, 2011 2:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιο ευελικτο ειναι αυτο με το ποιο "ποιο καλο χερι"
που βρισκετε στο καθισμα του! Wink
_________________

_ΑΛΕΕΣ ΔΕ ΑΡΙΣΤΟΙ ΑΝΔΡΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ

"Λακεδαιμόνιοι κατά μεν ένα μαχόμενοι ουδαμών εισί κακίονες ανδρών, αλέες δε άριστοι ανδρών άπαντων"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Commercials
Powered by phpBB 2.0.23 © 2001, 2002 phpBB Group for e-HAF.org

Board Security