(e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία ©
Unofficial Hellenic Air Force Portal
Greek Falcon 4 Community
Main e-HAF Forum

 
Κανονισμός ΛειτουργίαςΚανονισμός Λειτουργίας   Επίσημα Setup ομάδας e-HAFΕπίσημα Setup   Οδηγός για πολλαπλά Falcon 4.0 Setup στο PC ΣαςΟδηγός για πολλαπλά Setup   English SectionEnglish Section
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της 321 Μοίρας Κ.Χ.Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 321Μ   Αποποίηση ΕυθύνηςΑποποίηση Ευθύνης   Forum RSS Feed   Feedback to AdministratorΕπικοινωνία
e-HAF Domain GateΠεντάγωνο   Περιοχή Πτήσεων e-HAFΠεριοχή Πτήσεων   Φοριαμός Αποθήκευσης ΑρχείωνFile Area   Facebook GroupFB Group
...στο Fox2
Συχνές ΕρωτήσειςF.A.Q.   ΑναζήτησηΑναζήτηση   ΕγγραφήΕγγραφή   Δείτε ποιοί είναι Τώρα OnLine στο TeamSpeak !TeamSpeak
ΣύνδεσηΣύνδεση
 News HOT NEWS

AEGEAN - IAP Χάρτης Νέας Αγχιάλου

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> Πακέτα Αναβάθμισης Falcon 4.0
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Eystratiou



Ένταξη: 08 Νοέ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 31 Δεκ 2015
Δημοσιεύσεις: 70
Τόπος: ΠΑΤΡΑ
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιάν, 2012 4:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: AEGEAN - IAP Χάρτης Νέας Αγχιάλου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια χαρά σε όλους τους φίλους της e-HAF .
Όπως είχα πει , πέτυχα ο ΙΑΡ (Instrument Approach Procedure) χάρτης της Νέας Αγχιάλου (LGBL) να γίνει public και να διατεθεί από τώρα .
Εδώ βλέπετε ένα δείγμα του χάρτη που είναι μία φωτό jpg και την τυπώνετε σε χαρτί Α4 (21Χ29,7cm) :


Τον ΙΑΡ χάρτη μπορείτε να τον κατεβάσετε από το παρακάτω link :
http://hotfile.com/dl/141967022/24a25d8/IAP_Nea_Anchialos.zip.html

ΕΔΩ ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ :
Ι) Όσοι έχετε ή όσοι θέλετε να κατεβάσετε τα ρεαλιστικά ραδιοβοηθήματα μαζί με την λίστα τους για το Aegean θέατρο του Falcon BMS 4.32 από εδώ :
http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=14649
(απαιτείται κωδικός για το zip , οπότε στείλτε ένα "πμ" στον Administrator "Anzac") , ΑΓΝΟΕΙΣΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ "station+ils.dat" μέσα από το zip αρχείο "IAP_Nea_Anchialos.zip" ! ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΙΑΡ ΧΑΡΤΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΡΑΔΙΟΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ LINK !
II) Όσοι για κάποιο λόγο δεν θέλετε ή δεν πήρατε τον κωδικό του zip , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον χάρτη , ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ "stations+ils.dat" του zip εκεί που λέει το "Installation instructions.txt" του zip !
Αυτό το αρχείο ("stations+ils.dat") είναι τα default ραδιοβοηθήματα του Aegean και έχει μόνο τις εξείς τροποποιήσεις για το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου , ώστε να λειτουργεί χωρίς conflicts :
TACAN CHANNEL: 103X
TACAN RANGE (N.M.): 100
ILS LOC FREQUENCY (RUNWAY): 110.90 (26)
TOWER UHF / VHF FREQUENCIES: 257.85 / 122.15
Όλα τα λοιπά δεδομένα (π.χ. Final course – TACAN GPS – Rwy ldg – TDZE etc.) του χάρτη ΙΑΡ ισχύουν .

Ο χάρτης είναι υπό κλίμακα , συνεπώς είναι ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟΣ !
Και τώρα να σας δώσω μερικές χρήσιμες πληροφορίες , ώστε να εκτελείται άνετα αλλά και σωστά η διαδικασία προσγείωσης στον RWY 26 της Νέας Αγχιάλου :
1) Για να έχει κάποιος τέλεια ευθυγράμμιση με τον διάδρομο προσγείωσης και επειδή το τελευταίο σημείο πορείας έχει 1 δεκαδικό ψηφίο , πρέπει να εισάγει τις GPS συντεταγμένες του σταθμού TACAN του αεροδρομίου (δίνονται από τον χάρτη) επάνω σε κάποιο steerpoint και το steerpoint αυτό να είναι το τρέχων , έτσι ώστε η εκάστοτε απόστασή του από τον σταθμό TACAN να δίνεται και με ένα δεκαδικό ψηφίο στο HUD , για να μπορέσει να εκτελέσει την στροφή για την τελική πορεία προσέγγισης ακριβώς όπως λέει ο χάρτης και να βρεθεί τέλεια ευθυγραμμισμένος με την centerline του διαδρόμου προσγείωσης .
Επίσης πρέπει να θέσετε το Instr mode σε NAV και την κατάλληλη πορεία στο HSI , π.χ. για τελική πορεία προσέγγισης 270 , για αποτυχημένη προσέγγιση 250 , για πορεία προς holding 153 .
2) Στο FAF σημείο (waypoint ή steerpoint) πρέπει να βρίσκεται κάποιος στο ακριβές υψόμετρο που αναγράφεται στον χάρτη με τις ρόδες κατεβασμένες και τα αερόφρενα πλήρως εκτεταμένα . Μόλις η απόσταση από τον σταθμό TACAN (DME) γίνει ακριβώς όμοια με αυτή του χάρτη για το FAF σημείο (6 DME) , πρέπει να αρχίσει βύθιση 2,5 μοιρών και να κρατήσει τον fpm επάνω στην 2.5 pitch ladder βύθισης . Υπάρχει ένα σημείο μεταξύ του σημείου FAF και του τελευταίου σημείου (αυτού που στρέφουμε για την τελική πορεία προσέγγισης πλήρως ευθυγραμμισμένοι με τον διάδρομο - ANL R-090/2.5 DME) για έλεγχο του υψομέτρου και μικρές διορθώσεις για το localizer .
3) Η στροφή του Missed approach καθώς και οι στροφές του holding πρέπει να εκτελούνται με ακτίνα στροφής 1.1 ΝΜ , δηλαδή με IAS 200 knots και bank angle 30 μοίρες .
4) Οι στροφές για να ακολουθήσουμε το ANL 12 DME arc και να βγούμε από αυτό πρέπει να εκτελούνται με IAS 250 knots και bank angle 30 μοίρες .
5) Έχουμε 3 τμήματα καθόδου : α) Από IAF waypoint (ANL R-153/10 DME) στο ANL R-090/10 DME , είναι το arc . Εδώ έχουμε κάθοδο με ρυθμό 235 FT/NM , που σημαίνει 2.2 μοίρες . β) Από ANL R-090/10 DME στο FAF waypoint (ANL R-090/6 DME) , εδώ έχουμε κάθοδο με ρυθμό 265 FT/NM , που σημαίνει 2.5 μοίρες . γ) Από FAF waypoint (ANL R-090/6 DME) στο runway (RWY) 26 threshold , εδώ έχουμε κάθοδο με ρυθμό 2.5 μοιρών . Αυτό φαίνεται στο προφίλ του χάρτη , κάτω και δεξιά , και είναι το <2.50 (δηλώνει την VDA 'Vertical Descent Angle') και υπολογίζεται από το FAF έως το threshold του runway) .
6) Επειδή στο Falcon BMS 4.32 έχουμε πλέον άνεμο , μπορεί παρά το γεγονώς ότι θα είστε ακριβώς επάνω στο Localizer και θα στρίψετε ακριβώς στο waypoint ANL R-090/2.5 DME , να βρεθείτε παράλληλα και δίπλα από τον διάδρομο προσγείωσης . Αυτό δεν δείχνει αστοχία του χάρτη , με κατάλληλο άνεμο συμβαίνει και στην πραγματικότητα . Εάν λοιπόν συμβεί , πράξτε ως ακολούθως : Ι) Εάν βρεθείτε ΑΡΙΣΤΕΡΑ του διαδρόμου , εκτελέστε Missed approach και στην επόμενη προσέγγιση στρίψτε στο ANL R-090/2.4 DME (και όχι σε 2.5 DME) . ΙΙ) Εάν βρεθείτε ΔΕΞΙΑ του διαδρόμου , εκτελέστε Missed approach και στην επόμενη προσέγγιση στρίψτε στο ANL R-090/2.6 DME (και όχι σε 2.5 DME) .
7) Μην ξεχάσετε να ρυθμίσετε το σωστό QNH στο υψόμετρό σας κατά την διαδικασία προσέγγισης και την μετάβαση από 9,000 FT και προς τα κάτω , ζητώντας το από το πύργο ελέγχου (πλήκτρα "Τ" και "Τ" και "1") .
8 ) Τέλος ο RWY 26 έχει και ILS , συνεπώς μπορείτε να δοκιμάσετε και προσέγγιση ILS (η συχνότητα φαίνεται στον χάρτη επάνω και αριστερά - LOC I-ANC 110.90) . Σημειώστε εδώ ότι μπορεί να μην έχετε ένδειξη GS , διακεκομμένη η GS μπάρα μέσα στο HUD και μη κίνησή της . Εάν συμβεί , κάντε τα εξείς :
Ενημερώστε τον πύργο για "Abort Approach" (πλήκτρα "T" και "4") και στροφή 180 μοιρών . Στο Instr mode ρυθμίστε από ILS/TCN ή ILS/NAV σε TCN ή NAV και απομακρυνθείτε από το αεροδρόμιο μέχρι 10 DME (10 ΝΜ) . Μετά εκτελείτε στροφή 180 μοιρών για να ξεκινήσετε νέα ILS προσέγγιση . Ενημερώστε τον πύργο για "Request Landing" (πλήκτρα "T" και "2") και στο Instr mode ρυθμίστε από TCN ή NAV σε ILS/TCN ή ILS/NAV . Πλέον έχετε εκτός από LOC και GS ένδειξη μέσα στο HUD .

Ελπίζω να απολαύσετε αυτόν τον 1ο χάρτη ΙΑΡ για το Aegean θέατρο του BMS .
Ήδη είναι έτοιμοι της Λάρισας , Τανάγρας , Σούδας και Balikesir (Τουρκίας) και τώρα εργάζομαι για του αεροδρομίου Konya (Τουρκίας) . Μόλις γίνουν public , θα σας ενημερώσω και θα σας τους διαθέσω ΑΜΕΣΑ !
Για όποια απορία ή πιθανή διόρθωση στη διάθεσή σας είτε μέσω αυτού του post είτε μέσω του e-mail μου: neystratiou@gmail.com .
Με εκτίμηση σε όλα τα μέλη της e-HAF .
Νίκος Ευστρατίου - Πάτρα .
Επιστροφή στην κορυφή
Eystratiou



Ένταξη: 08 Νοέ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 31 Δεκ 2015
Δημοσιεύσεις: 70
Τόπος: ΠΑΤΡΑ
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιάν, 2012 3:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: AEGEAN - IAP Χάρτης Νέας Αγχιάλου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια χαρά σε όλους .
Κατόπιν 3 "πμ" που έλαβα , θα ήθελα να αποσαφηνίσω στους καλούς μου φίλους , αλλά με την ευκαιρία αυτή και στα λοιπά μέλη της e-HAF , μία δυσνόηση της διαδικασίας και μία σύγχυση με τον MAIP που εφαρμοζόταν έως τώρα στο ΟF .
Καλοί μου φίλοι , 1ον για το ΟF δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατί δεν σας κρύβω ότι δεν το χρησιμοποίησα ποτέ . Συνεπώς θα σας ενημερώσω για το Falcon BMS 4.32 και το Aegean θέατρο v1.1 .
Ας δούμε λοιπόν πρώτα τον MAIP της Π.Α. και μάλιστα αυτόν που είναι και ILS , για τον λόγο ότι δείχνει πολύ καλύτερα την "σχετική" θέση του σταθμού TACAN ως προς τον διάδρομο προσγείωσης (RWY26) :

Παρατηρήστε την θέση του TACAN που είναι σχεδόν επάνω στη νοητή προέκταση του RWY26 . Τώρα κοιτάξτε από τον δικό μου ΙΑΡ σε μεγέθυνση την "σχετική" θέση του σταθμού TACAN ως προς τον RWY26 :

Όπως βλέπετε στο Aegean του Falcon ο σταθμός TACAN βρίσκεται βορειότερα του RWY26 και αρκετά μακριά από την centerline του .
Εφαρμόζωντας λοιπόν πορεία 259 μοιρών (επάνω στην R-079) , όπως λέει ο MAIP (βέβαια για την θέση του πραγματικού TACAN που είδατε παραπάνω) , βρισκόμαστε εδώ , (φωτό από μέσα) :

εδώ από έξω :

και εδώ το HSI για την ακρίβεια της πορείας :

Όπως βλέπετε είναι αδύνατο να προσεγγίσουμε με πορεία 259 μοιρών (επάνω στην R-079) .
Τέλος για μία ακόμα πιο σαφέστατη επεξήγηση , να σας δείξω μέσα από το πρόγραμμα AutoCAD (για όσους δεν το γνωρίζουν , είμαι πολιτικός μηχανικός) την εικόνα του RWY26 σε κάτοψη μετά την "λύση" της πορείας που έχω κάνει και όπως το βλέπουμε από επάνω προς τα κάτω :

Εδώ λοιπόν βλέπετε με πράσινο τον RWY και δείχνω και το threshold του 26 (THR RWY26) . Το TACAN στην ακριβή του θέση ως προς τον RWY και μάλιστα απέχει κάθετα από αυτόν 0.39ΝΜ και από το threshold του 26 1.20ΝΜ .
Με κόκκινο χρώμα την πορεία 259 (επάνω στην R-079) σύμφωνα με τον MAIP , και με κυανό χρώμα την πορεία του ΙΑΡ μου με 270 (επάνω στην R-090) μαζί με την τελική στροφή στο σημείο ANL R-090/2.5 DME . Επίσης σας έχω τις ανάλογες γωνίες .
Παρατηρήστε την μικρή απόκλιση της απόστασης TACAN και τελικής στροφής , που στον χάρτη λέει 2.5 DME ενώ στην κάτοψη 2.25ΝΜ . Αυτά τα 0.25ΝΜ χρειάζονται για το χρόνο της στροφής , ώστε τελικά να ευθυγραμμιστούμε με την centerline του RWY . Για τον ίδιο λόγο η απόσταση του threshold του 26 έως την τελική στροφή στον ΙΑΡ είναι 1.3ΝΜ ενώ εδώ στην κάτοψη 1.08ΝΜ , διαφορά 0.22ΝΜ .
Ελπίζω πλέον να είναι πλήρως κατανοητό ότι η διαδικασία είναι άψογη και πολύ καλά μελετημένη και ότι στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο , στον RWY 26 δεν μπορούμε να προσεγγίσουμε με πορεία 259 .
Εξ' άλλου μία δοκιμή με πορεία 259 επάνω στην R-079 (όπως είδατε και από τις φωτό) θα σας πείσει οριστικά .
Στη διάθεσή σας για οτιδήποτε άλλο .
Με εκτίμηση .
Νίκος Ευστρατίου .
Επιστροφή στην κορυφή
condor
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot


Ένταξη: 18 Ιάν 2006
Τελευταία Επίσκεψη: 23 Σεπ 2017
Δημοσιεύσεις: 2179
Τόπος: athens
Ομάδες Μελών: 
[320FW Pilot ]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιάν, 2012 12:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημερα φιλε μου..! μπορείς να φέρεις τις διαδικασίες στα μέτρα σου.. πολυ παραστατικός ο τρόπος που μας εδειξες τι ενωεις..

το ιδανικό πιστεύω οτι ειναι να τροποποιήσεις τους κανονικούς ωστε να συμβαδίζουν με τον εξομοιωτή πχ. αν ο κανονικός εχει arc στα 20dme μην το βάλεις εσυ στα 10.. αστο στα 20.. εκτός κ αν εξυπηρετεί κατι άλλο που δεν είδα

απλα μια προταση κάνω..
_________________

C130 322VTTS Arrow HAF525
Επιστροφή στην κορυφή
Eystratiou



Ένταξη: 08 Νοέ 2007
Τελευταία Επίσκεψη: 31 Δεκ 2015
Δημοσιεύσεις: 70
Τόπος: ΠΑΤΡΑ
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιάν, 2012 4:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

condor έγραψε:
καλημερα φιλε μου..! μπορείς να φέρεις τις διαδικασίες στα μέτρα σου.. πολυ παραστατικός ο τρόπος που μας εδειξες τι ενωεις..
το ιδανικό πιστεύω οτι ειναι να τροποποιήσεις τους κανονικούς ωστε να συμβαδίζουν με τον εξομοιωτή πχ. αν ο κανονικός εχει arc στα 20dme μην το βάλεις εσυ στα 10.. αστο στα 20.. εκτός κ αν εξυπηρετεί κατι άλλο που δεν είδα
απλα μια προταση κάνω..


Φίλε μου Μηνά γεια σου .
Πολύ καλά κάνεις και μου προτείνεις , σ' ευχαριστώ .
Όμως άσε με να σου δείξω και είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα συμφωνήσεις ότι την TACAN διαδικασία για τον RWY26 της Νέας Αγχιάλου την έχω τέλεια αντιγράψει και φέρει στα μέτρα του Aegean .
Πάμε λοιπόν παρέα να δούμε πρώτα την TACAN διαδικασία από τον MAIP :

Εδώ λοιπόν έχουμε :
1) Απόσταση THR26 (ΤΗR=threshold) έως FAF (ANL R-079/8DME) = 4.9NM
2) Απόσταση THR26 έως Arc (ANL 14DME) = 4.9+6 (DME14-DME8) =10.9NM
3) Γωνία Arc (από R-142 έως R-079) = 63 deg.
Τώρα ας δούμε την TACAN διαδικασία από τον δικό μου ΙΑΡ :

1) Απόσταση THR26 έως FAF (ANL R-090/6DME) = 4.8NM
2) Απόσταση THR26 έως Arc (ANL 12DME) = 4.8+6 (DME12-DME6) =10.8NM
3) Γωνία Arc (από R-153 έως R-090) = 63 deg.

Οπότε καλέ μου φίλε , όπως βλέπεις τελικά έχουμε :
1) Απόσταση THR26 έως FAF : ΜΑΙΡ=4.9ΝΜ / ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ=4.8ΝΜ (Απόκλιση 0.1ΝΜ)
2) Απόσταση THR26 έως Arc : ΜΑΙΡ=10.9NM / ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ=10.8NM (Απόκλιση 0.1ΝΜ)
3) Γωνία Arc : ΜΑΙΡ=63 deg. / ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ=63 deg. (Απόκλιση 0 deg.)

Εάν τώρα το 0.1ΝΜ απόκλιση το πούμε μη ρεαλισμό .... Wink , ΔΕΝ νομίζω .
Συνεπώς τώρα θέλω να πιστεύω πως είναι πεντακάθαρο στα μέλη της e-HAF ότι η TACAN διαδικασία του RWY26 της Νέας Αγχιάλου είναι ΑΨΟΓΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ , και τροποποιήθηκε ελαφρώς ώστε να μπορεί να έχει εφαρμογή στο Aegean .
Και εδώ να πω ότι θα μπορούσα π.χ. να θέσω για FAF τα 6.1DME και Arc στα 12.1DME , για τον απόλυτο ρεαλισμό , αλλά 1ον δεν έχω δει ποτέ μου Arc με δεκαδικό ψηφίο (και έχω μελετήσει πολύ καλά πάνω από 200 πραγματικούς χάρτες ΙΑΡ) και 2ον με το να βάλω το FAF στα 6.1DME δεν αλλάζει και τίποτα , εδώ βέβαια θα μπορούσα να το κάνω , FAF waypoints υπάρχουν με δεκαδικό ψηφίο , αλλά τις κατά πολύ περισσότερες φορές είναι ακέραιο .
Η μόνη παρατυπία μου από τον MAIP , είναι η θέση του IAF . Στον MAIP είναι επάνω στην R-142 και στα 14DME , δηλαδή στην τομή με το Arc . Εγώ τώρα το IAF το έχω επάνω στην R-153 και στα 10DME , ενώ θα έπρεπε να το έχω επάνω στην R-153 μεν αλλά στα 12DME στην τομή με το Arc . Αυτό το έκανα για να μην είναι "απότομη" η συνέχεια από IAF σε Arc . Στις περισσότερες διαδικασίες που έχω δει εφορμόζεται όπως το έχω στον ΙΑΡ μου , δηλαδή το waypoint που αποτελεί και το σημείο εκκίνησης για την στροφή για το Arc , αυτό είναι και το IAF .
Αυτά λοιπόν όσον αφορά το πόσο καλά είναι αντιγραμμένη η TACAN διαδικασία του RWY26 της Νέας Αγχιάλου .
Για όποια άλλη απορία στη διάθεσή σας .
Καλές προσγειώσεις στη Νέα Αγχίαλο και κάθε φορά που θα εκτελείτε αυτόν τον χάρτη IAP , να θυμάστε πως ότι κάνετε εσείς , κάνουν ακριβώς το ίδιο στην ίδια ακριβώς θέση τα παλικάρια της Πολεμικής μας Αεροπορίας .
Με εκτίμηση .
Νίκος Ευστρατίου .
Επιστροφή στην κορυφή
condor
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot


Ένταξη: 18 Ιάν 2006
Τελευταία Επίσκεψη: 23 Σεπ 2017
Δημοσιεύσεις: 2179
Τόπος: athens
Ομάδες Μελών: 
[320FW Pilot ]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιάν, 2012 11:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω το arc το θυμομουν στα 20 dme γι'αυτο το εγραψα..
οσο για την παρατυπια με το initial approach fix (IAF)..
οταν εχεις μια αποτυχημενη προσεγγιση μπαινεις σε holding pattern.. οταν θες να βγεις(απο το holding) θα κανεις την εξοδο οπως ακριβως την αναφερει το iap σου ο λογος που η πραγματικη διαδικασια δεν εχει εκει το IAF ειναι γιατι υπο φυσιολογικες συνθηκες δεν την ξεκινας απο το R-153 DME10... Wink
τουλαχιστον ετσι θυμαμαι..
btw το dme arc του iap που εδωσες ως παραδιγμα διχνει το arc στα 14dme.. αλλα τα νουμερα σου ειναι σωστα... Rolling Eyes
_________________

C130 322VTTS Arrow HAF525
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> Πακέτα Αναβάθμισης Falcon 4.0 Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Commercials
Powered by phpBB 2.0.23 © 2001, 2002 phpBB Group for e-HAF.org

Board Security