Κάνει Ζέστα λέμε...

Γενικά θέματα για το Falcon 4.0

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Κάνει Ζέστα λέμε...

Δημοσίευση από thanosc »

Σε δοκιμή είμαι... έχει μέλλον ακόμα... αλλά έτσι ένα πολύ πρόχειρο preview που λέμε...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6_bI_4qC ... e=youtu.be[/youtube]
Εικόνα Εικόνα
sparta
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008, 18:51
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευση από sparta »

Πολύ καλό
Εικόνα
Εικόνα
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Δεύτερη Έκδοση... για πείτε????

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O48WFXKf ... e=youtu.be[/youtube]
Εικόνα Εικόνα
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Μερικές μικρές φωτογραφίες:
photobucket.com/bmsheatblur
Εικόνα Εικόνα
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Λοιπόν αποκλειστικά για την E-HAF.

[spoil]Tο video link:
Arty Heat Blur Video Test

Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να το δοκιμάσει live το μόνο που έχει να κάνει είναι το εξής: (Τον εύκολο τρόπο τον έχω στο τέλος... lol)

Για να μη γίνει κανα μόνιμο πρόβλημα πρώτα κάντε ένα αντίγραφο του αρχείου particlesys.ini

Το αρχείο υπάρχει στο φάκελο: C:\Falcon BMS 4.32\Data\Terrdata

Ανοίξτε το αρχείο particlesys.ini με το notepad.

Πάτε στις γραμμές που λέει "ENGINE HEAT BLUR" και αντικαταστήστε τις με αυτές που έχω παρακάτω:

Για να μη ψάχνετε με τις ώρες (Είναι πολλές οι γραμμές στο αρχείο) κάντε ανεύρεση ή find και δηλώστε του να βρει το:
# ENGINE HEAT BLUR

Κώδικας: Επιλογή όλων

#################################################
#	ENGINE	HEAT BLUR			#
#################################################

id=$PS_AIRCRAFT_HEAT_EFFECT
	lifespan= 0
	handled=1
	visibledistance = 4500          #Arty was 1800
	inheritvelocity=0
	alpha=1
	size = 5                        #Arty was 10
	texture=HEAT
	drawtype=streak                 #Arty was poly
	run=heat-blur-trail
	run=aircraft_exhaust

id=heat-blur-trail	;do not edit
	visibledistance=4500            #Arty was 1500
	alpha= 1
	size[0]=5                       #Arty addition
        texture=HEAT
	drawtype = streak               #Arty was poly
	streak.amount= 1
	initialvelocity = 100           #Arty was 1 (maybe wrong value? goes from 0 to 1???)
	gravity = -1
	#drag = .1                      #Arty removed it
	bounce = 0
	trail.type = new
	trail.emissionrate = 30
	trail.emissionrateVariation = .05 #Arty was 0
	trail.lifespan = .5               #Arty was .1
	trail.initialSize = 5
	trail.initialgrowthRate = 250     #Arty was 150
	trail.inheritvelocity = 100       #Arty was 1 (maybe wrong value? goes from 0 to 1???)
	#trail.randomvelocity = 0         #Arty removed it
	#trail.dragfactor = .3            #Arty removed it
Κάντε save ή Ελληνιστή σώστε το και είστε έτοιμοι... Δοκιμάστε το.

Εναλλακτικά για εμάς τους τεμπέληδες έχω έτοιμο το αρχείο οπότε το αντικαθιστάτε και είστε έτοιμοι:

Arty modedd Particlesys.ini

Και σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά σας έχω και το original καλού κακού:
Original Particlesys.ini

Θερμή παράκληση να μείνει μόνο στην E-haf... περιμένω να το δουν και οι dev του BMS.
[/spoil]

Θέλω όμως να το δοκιμάσετε και να μου πείτε τη γνώμη σας.
Δεν επηρεάζει το Multiplayer σε περίπτωση που κάποιος θέλει να το δοκιμάσει online.
Δείτε πρώτα τα καρέ σας πριν το βάλετε και μετά. Θα ήθελα να ξέρω αν σας μειώνει τα καρέ και πόσο.
Υπάρχουν περιθώρια σε αυτό απλά μετά θα χάσουμε λίγο στην ποιότητα του εφε.

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και το χρόνο σας.

Arty out...
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Αποκλειστικά φίλε Θάνο, αλλά το πόσταρες σε μη Private Area.

Anyway στο έκλεισα μεσα σε σπόιλ
e-HAF Admin
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Private area???
Καλά δεν είναι και τόσο τραγικό πιστεύω, απλά αν μου πουν ότι δε το θέλουν ή δε τους αρέσει κ.λ.π.
Μεταξύ μας είμαστε εδώ... δεν είναι international section αυτό.
Το particlesys.ini μπορεί να το πειράξει όποιος θέλει. Άλλωστε τα εφε εκεί μέσα και η παραμετροποίησή τους είναι η βασική δε το δούλεψαν και τόσο τρελά. Γι'αυτό και το Heat Blur έμεινε έτσι κωλοβό... lol
Ευχαριστώ πάντος, δεν ήξερα ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο με το forum...
Εικόνα Εικόνα
thanosc
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 10 Αύγ 2009, 16:52

Δημοσίευση από thanosc »

Οκ μόλις πήρα απάντηση δεν υπάρχει λόγος να το έχουμε κρυφό... οπότε βαράτε ελεύθερα...
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

ok, εγώ δεν γνωρίζω, αλλά επειδή είπες μεταξύ μας όφειλα να σε ενημερώσω.

όταν λέω private area, εννοω σε χώρο που δεν είναι ορατό σε μη logged on χρηστες.
e-HAF Admin
Απάντηση