Falcon 4.0: Ιστορική αναδρομή και άλλα...

Άρθρα γραμμένα απο τα μέλη μας

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Επισκέπτης

Falcon 4.0: Ιστορική αναδρομή και άλλα...

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Η εξέλιξη του Falcon 4.0 ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 1994, οπότε και ανακοινώθηκε επίσημα από την MicroProse. Λίγοι περίμεναν τι θα ακολουθούσε, ακόμη λιγότεροι πίστευαν πως ο εξομοιωτής αυτός θα κυκλοφορούσε. Όλα τα χαρακτηριστικά του προκατόχου του θα ήταν εκεί. Οι μετατροπές αφορούσαν τις νέες λειτουργίες του radar, πλήρης επανασχεδιασμός των Instant Action, Dogfight, αλλά και του Tactical Engagement Editor. Ειδικά το τελευταίο θα ήταν πλήρως παραμετροποιήσιμο από το χρήστη. Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή ήταν η ιδέα του “Continuous running engine”. Με άλλα λίγα, όταν ο παίκτης βρισκόταν στην κύρια οθόνη του campaign, δεν ήταν σε κάποιο πλασματικό χώρο, αλλά στην ίδια του τη βάση. Έτσι, μπορούσε να σκοτωθεί από εχθρικές επιθέσεις πριν ακόμα βρεθεί μέσα στο αεροσκάφος! Αλλαγές συντελέστηκαν επίσης και στα τμήματα που αφορούσαν το Intelligence. Με μια απλή αλλά πρακτική ιδέα, οι σχεδιαστές κατάφεραν να εισάγουν την έννοια του “fog of war”, όπου ο παίκτης δεν έχει γνώση για όλες τις εχθρικές μονάδες, παρά μόνο όταν κάποια φίλια υπήρχε σε κοντινή απόσταση.

Ακολούθησε το πρώτο demo που ο χρήστης μπορούσε να παίξει, στις 17 Δεκεμβρίου του 1997. Το beta για πρώτη αξιολόγηση άρχισε να διανέμεται σε περιοδικά του χώρου και διάφορους διαδικτυακούς τόπους στις 10 Νοεμβρίου 1998. Τέλος, η MicroProse κράτησε τις υποσχέσεις της. Μετά από 4 χρόνια εξέλιξης, το Falcon 4.0 μπήκε στα ράφια των καταστημάτων πριν τα Χριστούγεννα του ίδιου χρόνου. Θα ήταν περιττό να αναφέρουμε τα διθυραμβικά σχόλια για το ρεαλισμό, τα γραφικά, την πλοκή και πολυπλοκότητα, που ακόμα και σήμερα συνοδεύουν τον εξομοιωτή. Τα πράγματα όμως δεν ήταν τόσο απλά εξαρχής...

Το Falcon μαστιζόταν από πάρα πολλά προβλήματα, σε σημείο που απέτρεπαν τους χρήστες από το να ασχοληθούν περαιτέρω. Με γρήγορες κινήσεις η MicroProse διόρθωσε πολλά από αυτά τα προβλήματα με μια σειρά από διορθωτικά πακέτα. Το πρώτο ήταν η αναβάθμιση στην έκδοση 1.03 (20 Δεκεμβρίου 1998) και το τελευταίο, το 1.08 στις 7 Δεκεμβρίου 1999, το οποίο χρησιμοποιούμε ακόμα και σήμερα. Το 1.08 διόρθωσε και τα τελευταία σοβαρά προβλήματα. Δε μπόρεσε να αποτρέψει όμως το σημαντικότερο: την ίδια μέρα που κυκλοφόρησε το διορθωτικό πακέτο 1.08, η Hasbro Interactive – εταιρία που ανέπτυξε το Falcon 4.0, ανακοινώνει την απόλυση της ομάδας εξέλιξης.

Η ομάδα Realism Patch Group δημιουργείται στις 17-12-1999 με στόχο την βελτίωση του ρεαλισμού και το μεγαλύτερο project της ήταν το Realism Patch 5 που ξεκίνησε να διανέμεται στις 05-08-2001. Στις 9 Απριλίου του 2000 συνέβη το αναπάντεχο: διέρρευσε στο διαδίκτυο ο πηγαίος κώδικας του εξομοιωτή. Οι διάφοροι υποστηρικτές δεν ολιγώρησαν, με αποτέλεσμα τη δημιουργία διαφόρων ομάδων. Παράλληλα με την Realism Patch Group που προαναφέρθηκε, υπήρχαν και άλλες ομάδες εξέλιξης όπως η C6 Team και η eTeam με τα περίφημα τροποποιημένα εκτελέσιμα eFalcon.

Παράλληλα εμφανίστηκαν και διάφορα cockpits. Οι μεγαλύτερες προσθήκες επίσης συντελέστηκαν με την εξέλιξη νέων θεάτρων επιχειρήσεων από διάφορες ομάδες. Έτσι, δημιουργήθηκαν τα θέατρα των Βαλκανίων, του Βιετνάμ, της Χαβάης, του Πολέμου του Κόλπου, της Νεβάδα, του Αφγανιστάν, της Ευρώπης και του Παναμά. Μια από τις μεγαλύτερες ειδήσεις όμως στο χώρο, μετά την παύση της εξέλιξης του εξομοιωτή και τη διαρροή του πηγαίου κώδικα, ήταν η συνένωση των ομάδων Realism Patch Group και eTeam σε αυτή που ονομάζεται σήμερα Falcon 4 Unified Team. Αποτέλεσμα της συνένωσης ήταν η κυκλοφορία στις 13 Νοεμβρίου 2001 του SuperPAK 1. Αυτό δεν ήταν τίποτε άλλο από το συνδυασμό του Realism Patch 5 και του εκτελέσιμου eFalcon 1.10. Στη συνέχεια ακολούθησε το SuperPAK 1a (22-11-2001), το SuperPAK 2 (28-01-2002) και του SuperPAK 3 (04-06-2002) με συνεχείς βελτιώσεις στον εξομοιωτή. Όλοι πια περίμεναν με ανυπομονησία το τέταρτο πακέτο της σειράς...

Στις 25 Απριλίου του 2003 ανακοινώνεται η κυκλοφορία του FreeFalcon v1 από την ομώνυμη ομάδα. Το FF1 δεν ήταν τίποτε άλλο από προσθήκες νέων skins σε αεροσκάφη. Παρ’όλα αυτά, δεν έλειψαν και οι αντιδράσεις από τη διεθνή κοινότητα. Δεδομένου του ότι το SuperPAK 4 είχε αργήσει και θα αργούσε ακόμα περισσότερο να κυκλοφορήσει, πολλοί κατηγόρησαν την FreeFalcon Team πως εμπόδιζε την ανάπτυξη του τελευταίου, καθώς κάποιοι από την F4UT είχαν προσχωρήσει στην «απέναντι» ομάδα. Εν συνεχεία η FreeFalcon Team προχωρά στην κυκλοφορία του FF1a στις 13-05-2003.

Το 2003 δικαιολόγησε τη φήμη του ως η χρονιά των μεγάλων αλλαγών, ειδικά όταν στις 20 Σεπτεμβρίου ανακοινώθηκε πως η ομάδα BenchmarkSims θα ασχοληθεί με τροποποιήσεις του πηγαίου κώδικα του εξομοιωτή! Ήταν κάτι που περίμεναν πολλοί χρήστες, αφού πολλά από τα προβλήματα δεν μπορούσαν να λυθούν χωρίς τροποποιήσεις του κώδικα, ο οποίος είχε στο μεταξύ περάσει από τις 29-01-2001 στην Infogrames (σήμερα λέγεται Atari) που είχε αγοράσει όλα τα περιουσιακά στοιχεία της Hasbro Interactive.

Παράλληλα, όλες οι ομάδες συνεχίζουν την ανάπτυξη και εξέλιξη, η κάθε μια για τα δικά της πακέτα. Η FreeFalcon Team ανακοινώνει στις 29-09-2003 το νέο FF2. Λίγες μέρες μετά, ανακοινώνεται πως δεν επιτρέπεται στην ομάδα F4UT να προχωρήσει περαιτέρω με την ανάπτυξη του SuperPAK 4, καθώς η G2Interactive που έχει αγοράσει τα δικαιώματα (αλλά όχι τον πηγαίο κώδικα) του εξομοιωτή από την Infogrames προτίθεται να κυκλοφορήσει το Falcon 4:Operation Infinite Resolve. Δε χρειάζεται να αναφέρουμε τον όγκο (αλλά και το ύφος...) των αντιδράσεων από τη διεθνή κοινότητα για τη συγκεκριμένη απόφαση... Σε μια κίνηση πανικού, ο πρόεδρος της G2Interactive Claude Cavanaugh (04-10-2003) ζητάει δημόσια συγγνώμη, επιμένει πως το F4:OIR θα κυκλοφορήσει, αλλά αναιρεί την απόφασή του σχετικά με την αναστολή της λειτουργίας της F4UT και την εξέλιξη του SuperPAK 4, το οποίο ανακοινώνεται λίγους μήνες μετά (25-02-2004). Η ανακοίνωση της ασυμβατότητάς του με τη σειρά των πακέτων FreeFalcon ίσως να έκανε μεγαλύτερη αίσθηση από την αντίστοιχη ανακοίνωση της κυκλοφορίας του...

Μιλώντας όμως για την FF, ας αναφέρουμε πως κυκλοφορεί το διορθωτικό πακέτο για το FF2. To FF2.1 λοιπόν κυκλοφορεί σε 2 εκδόσεις: η μια ήταν συμβατή με το εκτελέσιμο των SuperPAKs (FalconSP.exe), ενώ η άλλη με το εκτελέσιμο της BenchmarkSims (F4-BMS.exe) η οποία είχε φτάσει αισίως τη δουλειά της (τη σειρά BMS) στην έκδοση 1.03. Τι πιο φυσικό λοιπόν απ’το να ανακοινωθεί η έκδοση BMS 2.0; Διάφορες εικόνες από τον εξομοιωτή κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, προϊδεάζοντας τους χρήστες για το τι θα επακολουθήσει. To πολυαναμενόμενο patch κυκλοφορεί στα τέλη Μαΐου του 2004 σε 2 εκδόσεις οι οποίες αντίστοιχα υποστήριζαν ή δεν υποστήριζαν το σετ εντολών SSE για σύγχρονους επεξεργαστές, με την πρώτη έκδοση να προσφέρει καλύτερα Frames per Second. Κατά τα άλλα, το BMS 2.0 και στις 2 παραλλαγές του δεν ήταν τίποτε άλλο από μια beta προ-έκδοση. Γιατί όμως; Κανείς όμως (κανείς εκτός ίσως από την ομάδα αυτή, την BenchmarkSims) δεν περίμενε πως κάποιος θα έβαζε ένα τέλος σε όλα αυτά. H Atari με δήλωσή της αναιρεί κάθε συμφωνία με την εν λόγω ομάδα εξέλιξης, απαιτεί την παύση της εξέλιξής και της κυκλοφορίας-διανομής του BMS 2.0 από την ιστοσελίδα της ομάδας FreeFalcon. Αυτή ήταν η περίφημη «επιστολή» Παύσης και Αναστολής (Cease and Desist). Η εν λόγω εταιρεία ανακοινώνει επίσης την αναστολή του προγράμματος του F4:OIR…

Οι δύο εναπομείναντες ομάδες (FreeFalcon και Falcon 4 Unified Team) συνεχίζουν κανονικά τα προγράμματά τους. Έτσι ανακοινώνεται από τη δεύτερη το SP 4.2 HiRes Patch (νέα μοντέλα 3D και υψηλότερης ανάλυσης skins και το SP 4.2 Data fix ώστε το SuperPAK 4 να είναι πλήρως συμβατό με τις δύο τελευταίες εκδόσεις του BMS (BMS 1.3 και BMS 2.0).

Τον Ιούλιο του 2004 η FreeFalcon ανακοινώνει την Τρίτη έκδοση του πακέτου της που θεωρείται το πιο φιλικό στο χρήστη. Με αυτό, ο χρήστης δε χρειάζεται ταλαιπωρηθεί στην εγκατάσταση όπως γινόταν μέχρι τώρα. Απλά, εγκαθιστά τον εξομοιωτή από το CD και μετά εγκαθιστά το FreeFalcon 3. Το FreeFalcon 3 βασίζεται στο SuperPAK 3 και σε μια νεότερη έκδοση του BMS 2.0 όπου και διορθώνονται πολλά από τα προβλήματά του. Το μεγαλύτερο παραμένει όμως... Ο μόνος καιρός που θα δείτε στο FreeFalcon 3 (όπως και στο BMS 2.0) θα είναι... ένας καταγάλανος ουρανός. Η συγκεκριμένη ομάδα προχωρά στην κυκλοφορία 2 διορθωτικών πακέτων, με το τελευταίο (FreeFalcon 3 1n2 patch) να είναι και το πιο σημαντικό, ενσωματώνοντας και τις αλλαγές του προκατόχου του. Με άλλα λόγια, είναι το μοναδικό patch για το FF3 που χρειάζεται ο χρήστης.

Τον Ιανουάριο του 2005 κυκλοφορεί το Cobra 1.0 Patch για το FreeFalcon 3. Συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του BMS 2.0 δίνοντας στο χρήστη τη δυνατότητα επιλογής καιρικών συνθηκών. Στις αρχές Μαρτίου του 2005 παρουσιάζεται το FreeFalcon 3.1, καθώς και το Hotfix του.

Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλείψουμε και κάποια άτομα που χωρίς να ανήκουν σε κάποια ομάδα, συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινότητα του Falcon. Ποιός δεν έχει ακούσει σήμερα για το F4Patch του Joel Bierling, το TacEdit και το Terrain Viewer του Julian Onions, το LodEditor του Fred Balding; Εκτός από τα άτομα που έγραφαν τις εφαρμογές, υπάρχουν και αυτοί που έκαναν τον εξομοιωτή ακόμα πιο ελκυστικό σε οπτικά θέματα. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους Eric “Aeyes” deBest, Dr. Stop, Paul Wilson που δημιούργησαν διάφορα cockpits, τον Thomas Walti που δημιούργησε το πολύ ωραίο έδαφος υψηλής ανάλυσης, τον Dave “Panther” Donaldson που έφτιαξε φωτορεαλιστικά skins και πολλούς άλλους...
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

ουαου :shock: :shock: :shock:

ρε Λαζαρε δικο σου ειναι?
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Ω ναι...

Υπάρχει δημοσιευμένο και αλλού... :wink:
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

viper έγραψε:ουαου :shock: :shock: :shock:

ρε Λαζαρε δικο σου ειναι?
Εμ !!!

γι' αυτο λεγεται και άρθρα μελών ντε :twisted:
e-HAF Admin
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Ω ΘΕΕ ΜΟΥ :!: :shock:
Επισκέπτης

Re: Falcon 4.0: Ιστορική αναδρομή και άλλα...

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Silverson έγραψε:.....που έφτιαξε φωτορεαλιστικά skins και πολλούς άλλους...
ξεχασες το silverson που μας εδωσε στο...πιατο το story του αγαπημενου μας εξομοιωτη :wink: 8)
Baron-Rojo
Δημοσιεύσεις: 3916
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 14:18

Δημοσίευση από Baron-Rojo »

Polu kalh douleia, bravo Lazarako 8)
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

παραδειγμα προς μιμηση

well Done Lazarous !!!

κοιτα τι σε περιμενει !!!

http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=1093
e-HAF Admin
Alexander
Δημοσιεύσεις: 930
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 13:29

Δημοσίευση από Alexander »

Εξαίρετο άρθρο!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ-ΜΠΡΑΒΟ-ΜΠΡΑΒΟ bravo ΛΑΖΑΡΕ!!!!!
Απάντηση