Νέο σενάριο για την πτώση του ελικοπτέρου στα Ίμια

Περιοχή συζήτησης για τα Αμυντικά Σώματα της Ελλάδας

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Νέο σενάριο για την πτώση του ελικοπτέρου στα Ίμια

Δημοσίευση από Mystic_J »

Σύμφωνα με το Κυριακάτικο Παρόν, το ελικόπτερο Agusta Bell, ΙΣΩΣ έπεσε από φίλια πυρά και δη από το CIWS Phalanx της φρεγάτας "Ναβαρίνο". Κατά πληροφορίες της εφημερίδος, το πλήρωμα είχε θέσει το Phalanx στη θέση "auto" Το Phalanx στη θέση "auto" στοχοποιεί και βάλει σε ό,τι κινείται με ταχύτητα πάνω από 100 κόμβους. Το μοιραίο Agusta Bell, όταν προσέγγιζε τη φρεγάτα για την προσνήωση επέστρεφε με 103 κόμβους.
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

...και το ριμάδι βαράει πολλές. Ο αδερφός μου που ήταν στην φραγάτα Μακεδονία το είχε δει εν λειτουργεία αλλά ήταν σε SIM mode. Στο mode αυτό απλά ακολουθεί ότι κινείται χωρίς να βάλει. Είναι εντυπωσιακό μασίνι αν το δεις και το γεγονός ότι είναι εντελός αυτόνομο έχει τα καλά του αλλά έχει και τα κακά του.

Μακάρι να μην έπεσαν από αυτό.

-Γιάννης
matador
Δημοσιεύσεις: 661
Εγγραφή: 30 Μαρ 2005, 17:05
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από matador »

ysam έγραψε:...και το ριμάδι βαράει πολλές. Ο αδερφός μου που ήταν στην φραγάτα Μακεδονία το είχε δει εν λειτουργεία αλλά ήταν σε SIM mode. Στο mode αυτό απλά ακολουθεί ότι κινείται χωρίς να βάλει. Είναι εντυπωσιακό μασίνι αν το δεις και το γεγονός ότι είναι εντελός αυτόνομο έχει τα καλά του αλλά έχει και τα κακά του.

Μακάρι να μην έπεσαν από αυτό.

-Γιάννης
Πως λένε τον αδερφό σου???!!!
Το 'Μακεδονία΄ήταν η πρώτη μου μετάθεση!!!
Ήμουν εκεί απο Μάιο 93 εώς Ιούλιο 94.
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

Tο εχω ξανακουσει αυτο Νακο,πολλοι το υποστηριζουν.
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Δέν υσχύει... Περισσότερα απο κοντά στο μέλλον... :wink:


Γενικά μήν πιστεύετε ότι διαβάζετε στις εφημερίδες!... :lol: :twisted:
Εικόνα
Kovamaniac
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 09 Μαρ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Θήβα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Kovamaniac »

raptor έγραψε:Δέν υσχύει... Περισσότερα απο κοντά στο μέλλον... :wink:


Γενικά μήν πιστεύετε ότι διαβάζετε στις εφημερίδες!... :lol: :twisted:
Εχει δικιο ο Raptor.Αλλο εγινε.Αλλα δεν το βγαζουνε στη φορα.
ΕικόναΕικόνα
Ειρωνεύτηκες τη γκαρσόνα??? Την έβαψες.........
thundercat
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 23:08

Δημοσίευση από thundercat »

Kovamaniac έγραψε:
raptor έγραψε:Δέν υσχύει... Περισσότερα απο κοντά στο μέλλον... :wink:


Γενικά μήν πιστεύετε ότι διαβάζετε στις εφημερίδες!... :lol: :twisted:
Εχει δικιο ο Raptor.Αλλο εγινε.Αλλα δεν το βγαζουνε στη φορα.
Σε καμια 20αρια χρονια..!Ως τοτε υποθετουμε.

akoustika
****\NTG/****
Εικόνα
Arty
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1795
Εγγραφή: 01 Απρ 2004, 10:34

Δημοσίευση από Arty »

koitaje gia na min lene kai na to kriboyn BIP tha egine sigoura...
Arty out...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Slick
Δημοσιεύσεις: 716
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2004, 13:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Slick »

Ναι αλλα τι ΒΙΡ έγινε ρε παιδιά??
Πεστε μας να καταλάβουμε γιατι όλο αοριστολογίες είμαστε και η ουσία πάει περίπατο...
Εικόνα
"Εχωμεν δε και ψυχάς συν τοις θεοίς αμείνονας"
Ξενοφώντος, Κύρου Ανάβαση
Baron-Rojo
Δημοσιεύσεις: 3916
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 14:18

Δημοσίευση από Baron-Rojo »

Αυτη η εκδωχη μου κανει πολυ για τον ........
Ωραια πες οτι το πλήρωμα είχε θέσει το Phalanx στη θέση "auto" γιατι δεν το εριξε μετο που απονειωθηκε????
Τα παιδια στο ΚΠΜ του Ναβαρινου τι εκαναν????/Κοιμοταν????
Ελεος 8)
Fantasma337
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: 06 Ιουν 2004, 22:49
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Fantasma337 »

Το να γίνει μ@μ@κί@ είναι το πιό συνηθισμένο σε περιόδους κρίσεων, ούτε οι δικοί μας έχουν το αλάθητο. Θεωρητικά είναι πιθανόν, τώρα άν πραγματικά έτσι έγινε είναι άλλο θέμα...

Εδώ δεν έχουμε μάθει ακόμα - παρά την παρέλευση της 35ετίας και τον χαρακτηρισμό ώς εμπόλεμης περιόδου - τί ακριβώς έγινε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 1974 ανάμεσα στην ΠΑ και την ΤΗΚ, σιγά μη μάθουμε ποτέ τί έγινε στα Λιμνιά...
ACIG Team Member
Εικόνα
ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)
Orion
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 16:57
Τοποθεσία: Ηράκλειο - Κρήτη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Orion »

βασικά τώρα το είδα αυτό το post, άν και καθυστερημένα εγώ θα αναφέρω μερικά πράγματα και βγάλτε τα συμπεράσματα σας, όσοι τα είδατε έχει καλώς αλλα σίγουρα υπάρχουν και μερικοί που δέν τα προλάβανε γιατί ήταν λιγο πιό μικροί αλλα κάποια πράγματα δέν πρέπει να λέγονται στο ντούκου.

Δείτε και αυτό για να γνωρίζεται για πιά περιοχή μιλάμε και τί λένε και οι χάρτες:

Εικόνα

http://www.hri.org/docs/imia-hri/

1ο
Τί απέγινε το κουφάρι του ελικοπτέρου ?

Μεταφέρθηκε νύχτα σε φυλασόμενο πεδίο βολής για να κάνει τον στόχο, έχω και φωτογραφία μάλιστα θα ψάξω να την βρώ για να δείτε τι ενοοώ. Κάποιον λόγο θα είχαν !!!

2ο
Τι διαμέτρημα έχει αυτό το μαραφέτι (CIWS Phalanx) ? προφανώς όχι 7.62 mm γιατί όπως αναφέρθηκε και στο επίσημο πόρισμα η άτρακτος ήταν διάτρητη και η απάντηση που δώθηκε ήταν τάχαμου τάχα μου τα περτσίνια που πετάχτηκαν απο την πίεση και την διάβρωση του νερού.... με την διαφορά ότι οι τρύπες είχαν είσοδο και παραδόξως μιάζαν πολύ με αυτές του G3, όταν ρωτήθηκε αυτό είπαν πως τα περτσίνια απο την πίεση του νερού επιστρέψαν και κάναν τις διατρήσεις καί προς τα μέσα !!!! η θεωρία της διάβρωσης δέν στέκει γιατί το ελικόπτερο δέν ήταν του στρατού ξηράς αλλα φτιαγμένο για την Θάλασσα (αυτά είναι επίσημα και γραφτήκαν και στις εφημερίδες)

3ο Γιατί δέν εμφάνισαν την ουρά του ελικοπτέρου ? και ενώ την ανασύρανε είπαν πως δέν βρέθηκε ?

Όσοι υπηρετήσαν στο στρατό και γνωρίζουν πέντε πράγματα γνωρίζουν πως ένα ελικόπτερο πέφτει και με μιά απλή βολή απο ένα G3, άν καταφέρεις να χτυπήσεις το στροφείο της ουράς, άν χτυπηθεί αυτό τότε το ελικόπτερο χάνει την δυνατότητα της ευθείας πτήσης και πέφτει σάν περιστρεφόμενος κάδος πλυντηρίου (όπως έγινε και με το δικό μας και δέν ανοίξαν ούτε οι πλωτήρες) σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ακόμα και με απώλεια του κινητήρα απλά κάνει αναγκαστική προσγείωση μιάς και το στροφείο του γυρίζει ακόμη και το κατεβάζει σχετικά ομαλά, ανάλογα με το ύψος.

Θυμόσατε ρε σίς τον μπάρμπα τον Ιρακινό που κατέβασε το AH 64 με τον Γκρά ? τύχη θέλει ή πολλές βολές απο πολλά όπλα.[/img]
Εικόνα

Τον καιρό που έγιναν αυτά υπηρετούσα ώς ανθυπολοχαγός σε μονάδα πρώτης γραμμής στην Θράκη και βγήκα και εγώ έξω με -5 στην παγωνιά και γνωρίζαμε απο πρίν ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο κάποτε , (ήταν η απάντηση για την φόλα που φάγανε με το Sismik το 1987, όσοι το γνωρίζουν) το χερότερο λοιπόν δέν ήταν ότι βγήκαμε για πόλεμο και αδειάσαμε την μονάδα αλλα η επόμενη μέρα που ντρεπόμασταν που φορούσαμε στολή ειδικά όταν μας ρωτούσαν οι πολίτες και οι γνωστοί να τους πούμε τί έγινε τελος πάντων εκείνο το βράδυ.

Το θέμα είναι οτι ποτέ δέν θα μάθουμε απο επίσημη αρχή τί έγινε πραγματικά και ίσως είναι καλύτερο να μείνει έτσι, το άσχημο είναι οτι την πλήρωσαν τα παιδιά που χάσανε την ζωή τους ένας απο τους καλύτερους αξιωματικούς (Λυμπέρης) για να ακούσουμε κάποιες ευχαριστίες την επόμενη κιόλας ημέρα.

Επίσης γράφτηκε σε ένα διεθνές περιοδικό που ασχολείται με αμυντικά θέματα, μιά δήλωση που έγινε απο τους Ρώσους εκείνο τον καιρό ( αυτοί τα βλέπανε όλα απο πάνω) με αποδέκτες τους γείτονες. η δήλωση έλεγε το παρακάτω:

"Να ευχαριστείτε το θεό τον Ελλήνων που δέν έγινε πόλεμος εκείνο το βράδυ"

Όσοι το γνωρίζουν ο στόλος μας ήταν έξω (το έδειχνε ο ΒΛΑΚΑΣ ο Βερίκιος στο ΣΚΥ ζωντανά, αυτόν ειδικά έπρεπε να τον στήσουν στον τοίχο, τί να την κανουν την ΜΙΤ, αρκούσε να ανοίξουν την τηλεόραση), ενώ οι τούρκοι είχαν μόνο ακτεωρούς και τον στόλο τους μέσα στα στενά με τα υποβρύχια μας απο έξω να περιμένουν, τα υπόλοιπα δικά μας ήταν πίσω απο τις βραχονησίδες και σημαδέυανε απέναντι.

Ο Λυμπερης ήταν ξεκάθαρος όταν του ζητήθηκε λύση για το θέμα των Ιμίων, είπε άν όντως υπάρχουν καταδρομείς επάνω στο νησί (ποτέ δεν πατήσαν το πόδι τους εκει οι τούρκοι μόνο αυτοί με την σημαία) θα ρίξουμε με τα πυροβόλα και θα εξαφανίσουμε οτιδήποτε υπάρχει επάνω (η στρατιωτική λύση, το είπε και στην τηλεόραση λίγες ημέρες μετα), η πολιτική λύση ήταν να στείλουν ελικόπτερο με αναμένους προβολείς να περάσει ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ πάνω απο τα Ιμια δίπλα απο τις τουρκικές ακτεωρούς και σε απόσταση βολής.

Τέλος ο πατέρας του Γιαλοψού είπε.

"ας μήν ανοίξω το στόμα μου"

Άν μάθεναν όλοι οι Έλληνες τί έγινε εκείνο το βράδυ, όπως ήταν ζεστά τα πράγματα θα βγαίναν στους δρόμους και θα ζητούσαν πόλεμο με τους απέναντι την επόμενη μέρα το χειρότερο ήταν να χάνανε τις καρέκλες τους μερικοί που πήραν απολυτήριο στρατού απο το ΡΟΥΦ.

Όλος τυχαίως λίγες ημέρες μετά έπεσε ένα τουρκικό ελικόπτερο και σκοτωθήκανε όλοι οι Τούρκοι που είχαν συμετοχή με την αποστολή στα Ίμια, δέν λέω πως το πιστεύω γιατί οι τούρκοι είναι καλοί στο θέατρο και στο να κλείνουν στώματα.

Τέλος απο πρακτικής πλευράς ήταν αδύνατον να πλησιάσουν Zodiak εκείνο το βράδυ γιατί είχε πολλά μποφόρ (περισσότερα απο 6) και όπως έδειξε η τουρκική τηλεόραση οι τούρκοι έφυγαν απο ακτή της τουρκίας ημέρα και όχι νύχτα με ΑΣΠΡΑ ΚΑΛΥΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ των φουσκωτών , άμα αυτό λέγεται καταδρομική ενάργεια τότε μπράβο τους.
Οι μοναδικοί που πατήσαν το πόδι τους ήταν αυτοί εδώ και πήγαν με ελικόπτερο μέρα μεσημέρι και σίγουρα δέν ήταν δημοσιογράφοι: http://www.see.ed.ac.uk/~kap/Aegean/Imi ... /Imia.html , επίσης δέν επιστράφηκε ποτέ αυτή η κουρελιασμένη Ελληνική σημαιούλα την οποία την κρατήσαν ώς λάφυρο.
Εικόνα
(Στην φωτογραφία αυτή φαίνονται καθαρά τα μεμέτια και ο άσπρος και άσχετος κινητήρας για νυχτερινή αποστολή, επίσης όπως θα δέιτε η Θάλασσα είναι λάδι ενώ την ημέρα εκείνη γινόταν της τρελής στο Αιγαίο)

Τα παραπάνω είναι απόψεις μου και αναφέρω απλά περιστατικά που κάποιοι θα τα θυμόσαστε, αλλα κάτι πρέπει να γράψουμε προς τιμή των παλικαριών που χάθηκαν εκείνο το βράδυ. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΔΩΣΑΝΕ ΑΡΧΙΚΑ ΣΕ VERTICO και καταχωρήθηκε ώς Pilot Error.

Ούτε ότι χτυπήθηκαν απο δικό μας όπλο μήν πιστέυετε ότι κοτσάνα πετάει ο κάθε επιδοξος δημοσιογράφος για να κάνει όνομα, αν ήταν όπως λέτε θα είχε χτυπηθεί απο το πρώτο πέρασμα και όχι στο τρίτο, το ελικόπτερο πετούσε για αρκετή ώρα πάνω απο τα Ίμια.

Τέλος εδώ θα βρείτε πολλές απαντήσεις για το πώς έπεσε το ελικόπτερο. Ψάξτε για τον τίτλο

ΙΜΙΑ 1996: ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΝΤΡΟΠΗΣ

http://www.noitikiantistasis.com/archive_2004_01.html

Πιστεύω να σας κάλυψα.
Απάντηση