The pilots Gsh-7 or similar helmet has one feature not found on western helmets. It has a row of holes (about 5) across the top. These holes provide a very specific and important function. They allow for the airflow across the helmet to be interrupted to a small degree. This prevents the helmet from acting as a wing and providing lift. Lift on a helmet is bad for two reasons. First it often causes loss of the helmet and oxygen mask and the protection they provide. Second the lift force is applied to the aircrew via his/her spine. This causes stretching of the spine which can be a precurser to an injury if the windflow forces the head to one side or the other.
Τα κοινά κράνη σε περίπτωση εγκατάλειψης πάνω από κάποια ταχύτητα λειτουργούν αεροδυναμικά και σαν πτέρυγα με συνέπεια τραυματισμούς στο σβέρκο ή λαιμό,ή ακόμη και να βγεί το κράνος και η μάσκα σε περίπτωση εγκατάλειψης με υψηλή ταχύτητα.
Οι τρύπες είναι στην ουσία παίζουν το ρόλο αεροδυναμικού βοηθήματος και φροντίζουν να κρατάνε το κεφάλι σταθερό και κάτω...
Μπορεί τα δυτικά κράνη να μην έχουν τρύπες,μπορεί όμως να είναι σχεδιασμένα αεροδυναμικά ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο ο κίνδυνος για τέτοιου είδους ατυχήματα.
Και μεταξύ μας δεν έχω ακούσει τίποτα για σπασμένους σβέρκους και κράνη που βγαίνουν.
Δεν είναι μηχανόβιοι που δεν δένουν τους ιμάντες
mmaker έγραψε:Μπορεί τα δυτικά κράνη να μην έχουν τρύπες,μπορεί όμως να είναι σχεδιασμένα αεροδυναμικά ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο ο κίνδυνος για τέτοιου είδους ατυχήματα.
Και μεταξύ μας δεν έχω ακούσει τίποτα για σπασμένους σβέρκους και κράνη που βγαίνουν.
Δεν είναι μηχανόβιοι που δεν δένουν τους ιμάντες