Άσχημα Νέα-Πτώση Αφους Κυπριακών Α/Γ Hellios

Περιοχή συζήτησης για τα Αμυντικά Σώματα της Ελλάδας

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Μπορεί και να σηκώθηκαν από νησιά. Είσαι 100% σίγουρος ότι σηκώθηκε από Βόλο?
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

1. Τα F-16 ήταν της 347. Οι φώτος είναι fake... Και πώς γίνεται α/φη readiness για scrable να έχουν πάνω Harm εκπαιδευτικό!!!??? Εκτός αυτών και το "πιλοτήριο" με την αντανακλάσεις δέν θυμίζουν F-16 pit...!

2. Ο Τσολάκης είναι αυστηρός επαγγελματίας... Μήν περιμένετε να τον δείτε σε παράθυρα! Ειδικά τώρα που όλα ελέγχονται απο εισαγγελέα!

3. Το ποιός θα απογειωθεί για scrable και απο πού νομίζω το καθορίζει εκείνη την ώρα το ΑΤΑ μέσο του ΕΚΑΕ... (?) Εκείνη την ώρα η 347 είχε άμεσα διαθέσιμα α/φη και πληρώματα. Εξάλλου μήν ξεχνάτε οτι έγινε και Κυριακή πρωϊ! Η Τανάγρα ΔΕΝ ΕΙΧΕ άμεσα διαθέσιμα α/φη (εξάλλου έχουν μείνει λίγα λόγο των γνωστών προβλημάτων, αναβαθμίσεων, ανταλλακτικών (άαα ρε κουφάλες γαλλάκια που θέλετε να μας δώσετε και rafale! :evil: Ούστ!!!...) Πράγματι απογειώθηκαν και 2 τυροπιτάκια πολύ αργότερα (τα F-16 ήταν ήδη πολύ κοντά στο α/φος) και μετά απο μιά σύντομη 20λεπτη πτήση επανεκλήθηκαν για προσγείωση... Τα 2 F-16 είχαν φτάσει ήδη και ήταν αρκετά!...

4. Μου φαίνεται αδύνατο το α/φος να έμεινε απο καύσιμα!!! Είπαμε, να προσγειωθεί στον Ελ. Βενιζ. έχοντας αρκετό απόθεμα καυσίμου αλλά και κάτω απο το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος προσγείωσης, αλλά όχι και τόσο κάτω!!! Δηλ άν ο Ελ. Βενιζ. έβγαζε πρόβλημα εκείνη την ώρα και έκλεινε, δέν θα έπρεπε να πάνε σε άλλο εναλλακτικό αεροδρόμιο???

5. Οι πιλότοι των F-16 θα καταθέσουν στον εισαγγελέα κανονικά...

6. Επίσης αποκλείω την περίπτωση τρομοκρατικής ενέργειας... Ασχολίαστο...

7. Επειδή έχω διαβάσει αρκετά ξένα βιβλία και αναλύσεις για διεθνή αεροπορικά ατυχήματα κτλ, θέλω να αναφέρω κάποια "σενάρια"... Υπήρξαν παλιότερα 1-2 ατυχήματα πολύ όμοια με το δικό μας σε κάποια στοιχεία... Πχ βραχυκύκλωμα σε κάποιες καλωδιώσεις στο χώρο του πιλοτηρίου και κάτω απο αυτόν, που έφεραν δηλητηριώδη αέρια στους πιλότους, οι οποίοι ήταν μόνοι και "ασφαλείς" στο κλειστό πιλοτήριο, έξω απο τα περίεργα μάτια των επιβατών της καμπίνας... Στην αρχή τους έβγαλε βλάβη στο air condition, αλλά μετά τα φωτάκια έσβησαν! Βεβαίως όχι γιατί έκαναν κάποια reset, αλλά γιατί τα καλώδια είχαν καεί και κοπεί, βγάζοντας δηλητηριώδης αναθυμιάσεις απο την επικάλυψη των καλωδίων και απο αμίαντο! Ο κυβερνήτης έφυγε απο το πιλοτήριο για να ελέγξει τον χώρο των ηλεκτρονικών (?) προληπτηκά ενώ μετά απο λίγο ο συγκυβερνήτης μόνος του λιποθυμά ακουμπώντας πάνω στο χειριστήρια χωρίς όμως να βγεί ο autopilot!! Ο κυβερνήτης δεν ξαναγύρισε στο pit λόγο των αναθυμιάσεων στον κλειστό χώρο των ηλεκτρονικών... Μετά απο αρκετή ώρα και ενώ ο autopilot είχε το α/φος σε holding patern κάποιος κατάλαβε οτι κάτι δέν πάει καλά... Σενάριο κουφό αλλά έχει γίνει!!! Θα κοιτάξω άν μπορώ να βρώ πού ακριβώς το διάβασα... Ποιός ξέρει... Θα μάθουμε στο μέλλον...

:wink:
Εικόνα
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

Μολις ακουσα στο ραδιοφωνικο σταθμο Σκαι ολη την πτηση, τις ταχυτητες και τις πορειες του αεροσκαφους, και οτι στην τελικη φαση το αεροσκαφος ανεβηκε απο τα 7000 ποδια στα 7500 και επιταχυνε απο τα 300 ΜΑΩ στα 321 ΜΑΩ. Και δυο λεπτα αργοτερα προσεκρουσε στο εδαφος. Τωρα πως γινεται να επιταχυνει ανερχομενο χωρις καυσιμα.....αυτα μονο ο Jameς Bond τα κανει!!!! Και το περιεργο. Απο τα 7500 ποδια και με 321 ΜΑΩ λογικα προλαβεναι να κανει dead stick landing (αν του ειχαν τελειωσει τα καυσιμα.....χλωμο το κοβω). Και αν δεν κανω λαθος...απο το Γραμματικο ειναι κοντα και η προσεγγιση της Ταναγρας (απο το εξοχικο μου εκει βλεπω συνεχως διλιτρα να περνανε απο πανω). Αρα γιατι να παλευει να παει στο Ελ Βενιζελος και δεν βγηκε ευθεια για Ταναγρα???

PS: Παντως το δοκιμασα απο περιεργεια περισσοτερο στο MSFS 2004 με 737-400, και με 7500 ποδια και 321 ΜΑΩ πανω απο το Γραμματικο, βγαινει και τελικη και προσγειωνεται, τοσο στο Ελ. Βενιζελος, οσο και στη Ταναγρα. Τρομακτικο βεβαια αλλα γινεται. Κοιτα να δεις που απο ενα ατυχημα, πως μπορεις να κανει εκπαιδευση στα emergency στον εξομειωτη!!!
--------------------------
Μα...που πάμε???.....
...Μη μιλάς......
--------------------------
manik
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 05 Ιουν 2005, 16:34
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από manik »

Heater έγραψε:........
Απο εγκυρες πηγες τους (και τους πιστευω επιδη ειναι ΝΕΤ) οτι το αεροσκαφος εκανε :
1) δεξιοστροφους κυκλους πανω απο την Κεα αλλα κατερχομενο απο τα 34000 ποδια :shock: Αν ηταν στο holding δεν μπορει να εκανε κυκλους κατερχομενο χωρις αδεια απο την προσεγγιση του αεροδρομοιυ γιατι στο ιδιο holding βρισκονται και αλλα αεροσκαφη περιμενοντας διοαδικασιες προσεγγισης!!!! Αρα θα πηγαιναμε για πιθανο mid air!!!. Μηπως τελικα δεν εκανε holding αλλα καποιος ειχε βαλει το χερακι του??...........
Από την στιγμή που υπάρχει κατάσταση ανάγκης αποκλείεται οι ελεγκτές να μην είχαν "αδειάσει" τον χώρο του Holding αφού το Β733 υπήρχε περίπτωση να συγκρουστεί με άλλο αεροσκάφος. Επίσης δεν περιμένουν όλα τα αεροσκάφη στο holding για προσέγγιση.Εντάξει Κυριακή ήταν πόση κίνηση να έχει;

@Fantasma337
Εάν τώρα δόθηκε διαταγή για κατάρριψη γιατί αυτό δεν έγινε επάνω από τη θάλασσα αλλά στη στεριά με όλο το ρίσκο και να γίνει βολή και να έχουμε θύματα στο έδαφος ούτως ή άλλως...? Με jetstream μπορόύσε να "ελεγθεί" η πορεία του Β733?
Πιθανολογώ πως από την στιγμή που οι πιλότοι είδαν άτομα να κινούνται μέσα στο αεροσκάφος δίστασαν να δώσουν οι ανώτεροι εντολή για κατάρριψη.
Για το jetstream αν έλεγες για το αντίστροφο δηλαδή να πέσει F-16 από τα καυσαέρια του 737 θα συμφωνούσα αλλά στην προκειμένη περίπτωση μου φαίνεται λίγο δύσκολο.Η άλλη περίπτωση όμως το να έχει ακουμπήσει το F-16 με το φτερό του στο φτερό του 737 και να του έδωσε κλίση για να πέσει κατά την γνώμη μου "παίζει".Εξάλλου έγινε και στην Αμερική όπου ένα F-16 είχε ρίξει ένα Learjet με αυτό τον τρόπο πριν κάμποσο καιρό.

@raptor
7. Επειδή έχω διαβάσει αρκετά ξένα βιβλία και αναλύσεις για διεθνή αεροπορικά ατυχήματα κτλ, θέλω να αναφέρω κάποια "σενάρια"... Υπήρξαν παλιότερα 1-2 ατυχήματα πολύ όμοια με το δικό μας σε κάποια στοιχεία... Πχ βραχυκύκλωμα σε κάποιες καλωδιώσεις στο χώρο του πιλοτηρίου και κάτω απο αυτόν, που έφεραν δηλητηριώδη αέρια στους πιλότους, οι οποίοι ήταν μόνοι και "ασφαλείς" στο κλειστό πιλοτήριο, έξω απο τα περίεργα μάτια των επιβατών της καμπίνας... Στην αρχή τους έβγαλε βλάβη στο air condition, αλλά μετά τα φωτάκια έσβησαν! Βεβαίως όχι γιατί έκαναν κάποια reset, αλλά γιατί τα καλώδια είχαν καεί και κοπεί, βγάζοντας δηλητηριώδης αναθυμιάσεις απο την επικάλυψη των καλωδίων και απο αμίαντο! Ο κυβερνήτης έφυγε απο το πιλοτήριο για να ελέγξει τον χώρο των ηλεκτρονικών (?) προληπτηκά ενώ μετά απο λίγο ο συγκυβερνήτης μόνος του λιποθυμά ακουμπώντας πάνω στο χειριστήρια χωρίς όμως να βγεί ο autopilot!! Ο κυβερνήτης δεν ξαναγύρισε στο pit λόγο των αναθυμιάσεων στον κλειστό χώρο των ηλεκτρονικών... Μετά απο αρκετή ώρα και ενώ ο autopilot είχε το α/φος σε holding patern κάποιος κατάλαβε οτι κάτι δέν πάει καλά... Σενάριο κουφό αλλά έχει γίνει!!! Θα κοιτάξω άν μπορώ να βρώ πού ακριβώς το διάβασα... Ποιός ξέρει... Θα μάθουμε στο μέλλον...
Τα προβλήματα αυτά τα είχαν τα αεροσκάφη της MD αν δεν κάνω λάθος.

@Heater
Και αν δεν κανω λαθος...απο το Γραμματικο ειναι κοντα και η προσεγγιση της Ταναγρας (απο το εξοχικο μου εκει βλεπω συνεχως διλιτρα να περνανε απο πανω). Αρα γιατι να παλευει να παει στο Ελ Βενιζελος και δεν βγηκε ευθεια για Ταναγρα???
Από την στιγμή που όποιος έπιασε τα χειριστήρια ήταν σε μισολιποθυμική κατάσταση (η εναλλαγή του ύψους του αεροσκάφους τα τελευταία στάδια της πτήσης κατ 'εμέ αυτό μαρτυράει) και δεν έχει πρότερη εμπειρεία στον τύπο χλωμό το κόβω να μπορούσε να διακρίνει τις οθόνες και προς τα που είναι η Τανάγρα ή ο Βενιζέλος.
Επίσης με τις τελευταίες προσπάθειες να σηκώσει το αεροσκάφος και την μετακίνηση του λιγοστού εναπομείναν καυσίμου προς τα πίσω ίσως να διακόπηκε η παροχή του στους κινητήρες και να είχαμε flame-out με συνέπεια να καταπέσει αργότερα.
Το τι έγινε θα το μάθουμε.
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

manik απο την στιγμη που πιστευουμε το σεναριο για αποσυμπιεση, ιατρικως παντα δεν υπαρχει περιπτωση ανθρωπινος οργανισμος να αντεξει στα 34000 ποδια χωρις οξυγονο για πανω απο 15 δευτερα. Και δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολοι επιμενουν σε αυτο. Δεν μπορει το αεροσκαφος να περασε 2 ωρες σε κατασταση αποσυμπιεσης και να επεζησε καποιος!!!. Απλα δεν γινεται!!! Και να γινοταν αυτο θα ηταν σε κατασταση υποξυγοναιμιας που σημαινει οτι ουτε την ικανοτητα να απεμπλεξει τον αυτοματο θα ειχε. Αλλα και αυτο το παραβλεπουμε ολοι. Αυτα γινονται μονο στην ταινια του Σταρ την Παρασκευη "Jumbo 747 σε κινδυνο"!!!
Επισης οι ελεγκτες δεν ηξεραν αν υπαρχει κατασταση αναγκης αφου δεν ειχαν επικοινωνιες. Ενταξυ μπορουσαν να το προβλεψουν και να οδηγησουν τα αλλα αεροσκαφη σε αλλο holding, αλλα απο την ΥΠΑ κανεις δεν εχει πει κατι τετοιο!!!
Οσο για το καυσιμο, ακουστικε οτι ειχε αρκετο για το επομενο σκελος προς Πραγα και δεν θα εκανε ανεφοδιασμο στην Αθηνα. Αρα μιλαμε για μεγιστο φορτιο καυσιμου που σημαινει πανω απο 3 ωρες πτησης. Οταν ημουν φοιτητης, πεταγα με 737 της Virgin προς Λονδινο, μια πτηση 3 ωρων και 15 λεπτων περιπου αν ειχε και κοντρα ανεμο. Βαλε τωρα σε αυτο και το καυσιμο για το εναλλακτικο αεροδρομιο. Αυτο μας κανει πανω απο 4 ωρες πτηση. Να το πω και αλλιως. Με 35580 λιβρες καυσιμου (usable fuel) το εγχειριδιο δινει εμβελεια 2750 ναυτικα μιλια = 4400 χιλιομετρα. Αν υπολογισεις μια μεση ταχυτητα ταξιδιου τα 0.74 μαχ=260 κομβοι=481.52 χλμ/ωρα στα 34000 ποδια αυτο σου δινει ενα χρονο πτησης περιπου 9 ωρων και 13 λεπτων.

Στην παραπανω εξισωση βαλε τωρα και την εξης παραμετρο. Σε προηγουμενο ποστ ρωτησα αν θυμαται κανεις τα μετεορολογικα δεδομενα εκεινης της ημερας (διευθυνση ανεμου και ταχυτητα) Ο λογος που τα ζητησα ειναι ο εξης : Αν οι ανεμοι πανω απο το ανατολικο Αιγαιο την Κυριακη ηταν Νοτιαδες, αυτο σημαινει οτι το αεροσκαφος ειχε ουριο ανεμο, πραγμα που σημαινει οτι μπορουσε να διατηρει την επιθυμητη ταχυτητα πλευσης στα 34000, εχοντας ομως λιγοτερα στοιχεια στους κινητηρες αρα καταναλωνοντας λιγοτερο καυσιμο. Αν ξερει καποιος τι επικρατουσε εκεινη την ημερα ισως δουμε αν πραγματικα επεσε απο καυσιμο :wink:

Και αν μπορει καποιος να μας πει γιατι........βρεθηκε μονο το περιβλημα του Voice Recorder και το περιεχομενο ελλειπε εγω δεν θα ξαναγραψω τιποτα για αυτο το θεμα. Αυτο το πραγμα δεν ειναι θηκη για γυαλια που το ανοιγεις τα βγαζεις και το κλεινεις!!!! Σημερα το βραδυ οι ειδησεις ειπαν οτι βρεθηκε μονο το περιβλημα αλλα το περιεχομενο εχει κανει φτερα!!!! Ενω (και εδω ειναι το τρελο) ο κος Τσολακης ειπε οτι το Data Recorder βρεθηκε σε αριστη κατασταση!!!!!
--------------------------
Μα...που πάμε???.....
...Μη μιλάς......
--------------------------
Άβαταρ μέλους
Slick
Δημοσιεύσεις: 716
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2004, 13:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Slick »

raptor έγραψε:2. Ο Τσολάκης είναι αυστηρός επαγγελματίας...
Καλά. Μην τον κάνουμε και θεό. Άνθρωπος είναι... :lol: :wink:
Εικόνα
"Εχωμεν δε και ψυχάς συν τοις θεοίς αμείνονας"
Ξενοφώντος, Κύρου Ανάβαση
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

@manik
"Τα προβλήματα αυτά τα είχαν τα αεροσκάφη της MD αν δεν κάνω λάθος."

Δέν θυμάμε... Πάντως λόγο του ατυχήματος είχαν αλλάξει πολλά, τόσο απο υλικά κατασκευής όσο και απο διαδικασίες και συστήματα... Anyway, το Boeing υποτείθετε πως είναι νεώτερη σχεδίαση (?), άρα θα πρέπει να ενσωματώνει αυτές τις βελτιώσεις...


"Η άλλη περίπτωση όμως το να έχει ακουμπήσει το F-16 με το φτερό του στο φτερό του 737 και να του έδωσε κλίση για να πέσει κατά την γνώμη μου "παίζει".Εξάλλου έγινε και στην Αμερική όπου ένα F-16 είχε ρίξει ένα Learjet με αυτό τον τρόπο πριν κάμποσο καιρό."

Πότε έγινε αυτό??? Μάλλον μου διέφυγε!!! Γιά πές τίποτα...?




@Heater
"Ενω (και εδω ειναι το τρελο) ο κος Τσολακης ειπε οτι το Data Recorder βρεθηκε σε αριστη κατασταση!!!!!"

Πιστεψέ τον τότε!!!



Κοιτάχτε να δείτε που στο τέλος θα βγάλουν οτι φταίει το παλικάρι που ήταν στο πιλοτήριο για την συντρηβή!!! Οτι και καλά άν και με βλάβες το αεροπλάνο πέταγε και μπορούσε να προσγειωθεί κάπου...!!! :roll: :x Το ερώτημα μένει όμως::: Τί έπαθαν οι πιλότοι??? Το να έμειναν απο καύσιμα δύσκολο... το να έγινε αποσυμπίεση της καμπίνας ίσως, αλλά θα αποδειχτεί μόνο άν έχει καταγράψει στοιχεία ο flight recorder...
Εικόνα
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Μάλλον, το μέγα αίνιγμα είναι τι σόι άνθρωπος ήταν ο Γερμανός, γιατί δεν τον αναζητά κανείς από την οικογένειά του, γιατί οι παλίοι συνάδελφοί του είναι φειδωλοί, γιατί έλειπε από το cockpit και που είναι το πτώμα του?
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
manik
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 05 Ιουν 2005, 16:34
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από manik »

Heater έγραψε:manik απο την στιγμη που πιστευουμε το σεναριο για αποσυμπιεση, ιατρικως παντα δεν υπαρχει περιπτωση ανθρωπινος οργανισμος να αντεξει στα 34000 ποδια χωρις οξυγονο για πανω απο 15 δευτερα. Και δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολοι επιμενουν σε αυτο. Δεν μπορει το αεροσκαφος να περασε 2 ωρες σε κατασταση αποσυμπιεσης και να επεζησε καποιος!!!. Απλα δεν γινεται!!! Και να γινοταν αυτο θα ηταν σε κατασταση υποξυγοναιμιας που σημαινει οτι ουτε την ικανοτητα να απεμπλεξει τον αυτοματο θα ειχε. Αλλα και αυτο το παραβλεπουμε ολοι. Αυτα γινονται μονο στην ταινια του Σταρ την Παρασκευη "Jumbo 747 σε κινδυνο"!!!
Αν άκουσες ειδήσεις οι ιατροδικαστές το αποκλείουν το ενδεχόμενο της αποσυμπίεσης αφού όλοι σχεδόν οι επιβάτες ήταν ζωντανοί κατά την πρόσκρουση μη έχοντας της αισθήσεις τους. Δεν μπορούν οι πιλότοι των F-16 να έβλεπαν πουλάκια στο πιλοτήριο..
Επισης οι ελεγκτες δεν ηξεραν αν υπαρχει κατασταση αναγκης αφου δεν ειχαν επικοινωνιες. Ενταξυ μπορουσαν να το προβλεψουν και να οδηγησουν τα αλλα αεροσκαφη σε αλλο holding, αλλα απο την ΥΠΑ κανεις δεν εχει πει κατι τετοιο!!!
Από την στιγμή που ένας ελεγκτής δεν έχει επαφή με ένα αεροσκάφος είναι δυνατόν να μην θεωρηθεί κατάσταση ανάγκης έστω και αν το αεροσκάφος δεν το έχει δηλώσει; Απλά ήταν όλοι κωλόφαρδοι που δεν έγινε τίποτα χειρότερο και με τον αυτόματο έφτασε εκεί που έφτασε το αεροσκάφος.
Οσο για το καυσιμο, ακουστικε οτι ειχε αρκετο για το επομενο σκελος προς Πραγα και δεν θα εκανε ανεφοδιασμο στην Αθηνα. Αρα μιλαμε για μεγιστο φορτιο καυσιμου που σημαινει πανω απο 3 ωρες πτησης.............Αν ξερει καποιος τι επικρατουσε εκεινη την ημερα ισως δουμε αν πραγματικα επεσε απο καυσιμο :wink:
Σ' αυτό το θέμα δεν μπορούμε να ξέρουμε πόση ποσότητα είχε διαθέσιμη ακόμα το 737, πάντως πρέπει να τελείωναν.
Και αν μπορει καποιος να μας πει γιατι........βρεθηκε μονο το περιβλημα του Voice Recorder και το περιεχομενο ελλειπε εγω δεν θα ξαναγραψω τιποτα για αυτο το θεμα. Αυτο το πραγμα δεν ειναι θηκη για γυαλια που το ανοιγεις τα βγαζεις και το κλεινεις!!!! Σημερα το βραδυ οι ειδησεις ειπαν οτι βρεθηκε μονο το περιβλημα αλλα το περιεχομενο εχει κανει φτερα!!!! Ενω (και εδω ειναι το τρελο) ο κος Τσολακης ειπε οτι το Data Recorder βρεθηκε σε αριστη κατασταση!!!!!
No comment. Ποιός ξέρει; :shock:

@raptor
"Η άλλη περίπτωση όμως το να έχει ακουμπήσει το F-16 με το φτερό του στο φτερό του 737 και να του έδωσε κλίση για να πέσει κατά την γνώμη μου "παίζει".Εξάλλου έγινε και στην Αμερική όπου ένα F-16 είχε ρίξει ένα Learjet με αυτό τον τρόπο πριν κάμποσο καιρό."

Πότε έγινε αυτό??? Μάλλον μου διέφυγε!!! Γιά πές τίποτα...?
http://www.kcstar.com/item/pages/printe ... .a25,.html
Επίσημα το αεροσκάφος έπεσε μετά την εξάντληση των καυσίμων.
Οι φήμες λέγανε για "υποβοήθηση" των F-16 στο να αλλάξει πορεία.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος manik την 18 Αύγ 2005, 10:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
thanOS
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 19:33
Τοποθεσία: Plymouth - UK
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από thanOS »

Heater έγραψε: PS: Παντως το δοκιμασα απο περιεργεια περισσοτερο στο MSFS 2004 με 737-400, και με 7500 ποδια και 321 ΜΑΩ πανω απο το Γραμματικο, βγαινει και τελικη και προσγειωνεται, τοσο στο Ελ. Βενιζελος, οσο και στη Ταναγρα. Τρομακτικο βεβαια αλλα γινεται. Κοιτα να δεις που απο ενα ατυχημα, πως μπορεις να κανει εκπαιδευση στα emergency στον εξομειωτη!!!
Heater, χωρίς παρεξήγηση, αυτό "βγαίνει" απο την άνεση του γραφείου μας και ένα νηφάλιο νού...Στα 34000 πόδια, με ψυχική αναστάτωση (για να μη πώ πανικό), έλλειψη οξυγόνου και καμιά 100στή άτομα "νεκρά" στο θάλαμο επιβατών είναι λίγο δύσκολο να βρείς τον αεροδιάδρομο.

Οι παρατηρήσεις όμως είναι σωστές. Φαίνεται πολύ βολικό να τελείωσαν τα κάυσιμα σε τέτοιο σημείο ώστε να "πέσει" σε εκείνη τη περιοχή.

Υπάρχουν ενδείξεις για το ποιός μπορεί να πήρε τον έλεγχο τις τελευταίες στιγμές;
0 1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 89
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

thanOS, δδεν εννοουσα οτι το δοκιμασ ακαι γινετεαι και γιατι δεν το εκανε και αυτο!!! Σαφως και σε μια τετοια κατασταση αμφιβαλω αν το πραγματικο πληρωμα θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο, ποσο μαλλον ενας ερασιτεχνης!!! Απλα απο περιεργια ηθελα να δω τι γινετε σε ενα simulator που η FAA θεωρει οτι μπορει να χρησιμοποιηθει σαν εργαλειο εκπαιδευσης. Τιποτε αλλο.

Και οσον αφορα τα καυσιμα. Επειδη ολο0ι το σκευτομαστε αλλα κανεις δεν το λεει, ποιος μας επιβαιβεωνε οτι επεσε απο καυσιμα??? ΚΑΝΕΙΣ. Ποιος μας επιβεβαιωνει οτι εγινε αποσυμπιεση?? ΚΑΝΕΙΣ. Ποιος μας λεει για τους χρονους πτησης και το χρονο που εμεινε στο holding?? ΚΑΝΕΙΣ.
Και το ποιο απλο ειναι να παρουν το σχεδιο πτησης που κατατεθηκε στην Λαρνακα πριν την πτηση, οπου αναφερετε ο τυπος του αεροσκαφους, τα ονοματα του πληρωματος, ο αριθμος των επιβατων, τα σωστικα που εχει το αεροσκαφος, η πορεια του και τα σημεια αναφορας....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΒΑΣΙΚΟ....Η ΠΟΣΟΣΤΗΤΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. Το οποιο μπορει να διασταυρωθει και απο τα αρχεια την εταιριας handling που εβαλε καυσιμο στο αεροσκαφος. Αλλα "πολυ βολικα" κανενας δεν αναζητα τα δυο αυτα στοιχεια και ολοι λενε οτι επεσε απο καυσιμα. Σαν πολυ βολικα ειναι ολα τα στοιχεια σε αυτη την ιστορια λεω εγω.
--------------------------
Μα...που πάμε???.....
...Μη μιλάς......
--------------------------
thanOS
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 19:33
Τοποθεσία: Plymouth - UK
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από thanOS »

Heater έγραψε:thanOS, δδεν εννοουσα οτι το δοκιμασ ακαι γινετεαι και γιατι δεν το εκανε και αυτο!!! Σαφως και σε μια τετοια κατασταση αμφιβαλω αν το πραγματικο πληρωμα θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο, ποσο μαλλον ενας ερασιτεχνης!!! Απλα απο περιεργια ηθελα να δω τι γινετε σε ενα simulator που η FAA θεωρει οτι μπορει να χρησιμοποιηθει σαν εργαλειο εκπαιδευσης. Τιποτε αλλο.
ΟΚ, κατανοητό....Τα σέβη μου.
Heater έγραψε: Και το ποιο απλο ειναι να παρουν το σχεδιο πτησης που κατατεθηκε στην Λαρνακα πριν την πτηση, οπου αναφερετε ο τυπος του αεροσκαφους, τα ονοματα του πληρωματος, ο αριθμος των επιβατων, τα σωστικα που εχει το αεροσκαφος, η πορεια του και τα σημεια αναφορας....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΒΑΣΙΚΟ....Η ΠΟΣΟΣΤΗΤΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. Το οποιο μπορει να διασταυρωθει και απο τα αρχεια την εταιριας handling που εβαλε καυσιμο στο αεροσκαφος. Αλλα "πολυ βολικα" κανενας δεν αναζητα τα δυο αυτα στοιχεια και ολοι λενε οτι επεσε απο καυσιμα. Σαν πολυ βολικα ειναι ολα τα στοιχεια σε αυτη την ιστορια λεω εγω.
"The answer my friend, is blowing in the wind...
the answer is blowing in the wind..."
Bob Dylan.
0 1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 89
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

Ok ειμαι ετοιμος να φαω το καπελο μου οπως ο Ρομπαξ στα μικυ μαους, για οτι ειπα για το καυσιμο αλλα και παλι κατι δεν μου κολλαει. Βγηκε ο Δανεζης απο Λαρνακα και ειπε οτι στο supplement (το εξτρα εγγραφο που κατατιθετε με το σχεδιο πτησης) αναφερετε σαν ποσοστητα καυσιμου 7 τονοι= 15.541 λιβρες, που του εδινε χρονο πτησης 2 ωρες και 40 λεπτα. Αν οντως αυτο ισχυει το τε εκανα λαθος, και παω να φαω το καπελο μου. :) Αλλα....λεω αλλα....παλι κατι δεν κολλαει εδω. Το αεροπλανο καλυψε μια ωρα πτησης, συν 76 λεπτα στο holding συν 23 λεπτα καθοδου = 159 λεπτα πτησης (2 ωρες και 39 λεπτα). Αν υπολογισουμε και τα 10-15 λεπτα τροχοδρομισης τοτε εχουμε 2 ωρες και 50 λεπτα. Παρα πολυ μεγαλη ακριβια και με βαση τα οσα εχουν ακουστει δεν την πολυ-πιστευω, αν αναλογιστουμε οτι δεν προβλεποταν (συμφωνα με τα πρωτα ρεπορταζ) να παρει καυσιμα απο Αθηνα.
--------------------------
Μα...που πάμε???.....
...Μη μιλάς......
--------------------------
mmaker
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 24 Απρ 2005, 00:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από mmaker »

http://www.forecasts.gr/
Ψάξτε το λίγο,για το αν λέει καιρό για προηγούμενες μέρες..
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

Γιωργη το κοιταξα αλλα δεν εχει καιρο περαμενων ημερων :(

Οσο για το καπελο μου, που παω να φαω, πριν ξεκινησω την μασα εκανα κατι υπολογισμους. Λενε οτι το 737 καταναλωνει 1150 γαλονια καυσιμου την ωρα. Εκανα λοιπον κατι υπολογισμους και βλεπω οτι μονο για την μια ωρα πτηση και τα 76 λεπτα στο holding πρεπει να εκαψε 7.926 κιλα καυσιμου, χοντρικα 8 τονους. Βαλτε τωρα και το καυσιμο για την προ απογειωσης τροχοδρομηση και τα 23 λεπτα την πτωσης και παμε συν 2505 κιλα καυσιμου αρα στους 10,5 τονους. Που ειναι αυτοι οι 7 μολις τονοι καυσιμου που εδωσαν απο την Λαρνακα??

Απλα για να ασχοληθουμε με κατι τωρα που ειναι και καλοκαιρι μπορει κανεις να επαληθευσει τους υπολογισμους μου??

1 US galon = 3.7854118 lt
απο ενα pdf που εχω της Boeing για το handling του 737 λεει gia to καυσιμο οτι
5311 US galons =35525 lbs = 20000 lt = 16150 kgr
χρονοι πτησης. 10-15 λεπτα εκκινηση και τροχοδρομηση και 1 ωρα απο λαρνακα για αθηνα (δεν βαζω τα 20 λεπτα της προσεγισης) και 76 λεπτα σε κυκλους και 23 λεπτα καθοδος.
Για υπολογιστε αν δεν βαριεστε να δουμε τι βγαζετε και εσεις
--------------------------
Μα...που πάμε???.....
...Μη μιλάς......
--------------------------
Απάντηση