FUEL INDICATOR
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Πολύ σωστα! Το τσέκαρα και με τον Ευτύχιο και έχεις δίκιο!Heater έγραψε:@Antono : Diabasa to PDF gia to G-LOCK kai einai polu kalo apla mia shmeiwsh an mou epitrepeis (den einmai giatros gia na se dior8onw) alla anafereis oti h kataponhsh apo ta G den einai suswreutikh nomizw (an to 8umamai kala). H kataponhsh loipon apo ta G einai suswreutikh dhladh meta apo kapoia lepta sklhrwn strofwn me arketa G, h antoxh tou xeirhsth meiwnete oson afora ton xrono antoxhs, alla kai ston ari8mo twn G. Allwste gia auto to logo exei ka8oristei oti metaksu duo pthsewn prepei na mesolaboun 3-4 wres gia na epanel8ei o organismos.
Δεν είναι σωρευτική η καταπόνηση από το G-LOC per se αλλά συσσωρεύεται η καταπόνηση του πιλότου από τα G και την προσπάθεια να ανταπεξέλθει! Έτσι, στην επόμενη στροφή θα είναι πιο επιρρεπής στο G-LOC!
Thanks! Μ' ενδιαφέρουν κι άλλα σχόλια αν έχεις!! respect
Lt. George 'Antono/LSD' Antonopoulos
Παιδια μια διευκρινιση. Οταν αλλαξετε τη διαμορφωση απο NORM σε WINGS FIRST απο το knob κοντα στο HSI, δεν χρησιμοποιειται το καυσιμο απο τα EXTERNAL WING tanks αλλα το καυσιμο μεσα στα wings του αεροσκαφους. Αν καταλαβα καλα καποιοι ειπαν οτι με το να παρεις το knob σε wings first θα χρησιμοποιηθουν τα EXTERNAL WING tanks πρωτα και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Αυτο ειναι αντιθετα, με το NORM χρησιμοποιουνται τα καυσιμα αν εχεις εξτρα δεξαμενες και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Απλως δοκιμαστε το να δειτε, ξεκινατε ενα απλο TE, βαλτε δεξαμενες, αλλαξετε σε WINGS FIRST και μετα κανετε τις JETTISON (μετα απο 2-3 χιλιαδες καταναλωση) και θα δειτε οτι το καυσιμο που παραμενει ειναι πιο λιγο απο 7162, λογω του οτι χρησιμοποιειται το εσωτερικο καυσιμο πρωτα.
Butcher έγραψε:Παιδια μια διευκρινιση. Οταν αλλαξετε τη διαμορφωση απο NORM σε WINGS FIRST απο το knob κοντα στο HSI, δεν χρησιμοποιειται το καυσιμο απο τα EXTERNAL WING tanks αλλα το καυσιμο μεσα στα wings του αεροσκαφους. Αν καταλαβα καλα καποιοι ειπαν οτι με το να παρεις το knob σε wings first θα χρησιμοποιηθουν τα EXTERNAL WING tanks πρωτα και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Αυτο ειναι αντιθετα, με το NORM χρησιμοποιουνται τα καυσιμα αν εχεις εξτρα δεξαμενες και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Απλως δοκιμαστε το να δειτε, ξεκινατε ενα απλο TE, βαλτε δεξαμενες, αλλαξετε σε WINGS FIRST και μετα κανετε τις JETTISON (μετα απο 2-3 χιλιαδες καταναλωση) και θα δειτε οτι το καυσιμο που παραμενει ειναι πιο λιγο απο 7162, λογω του οτι χρησιμοποιειται το εσωτερικο καυσιμο πρωτα.
To pos douleyei h olh magia analythike parapano kai epibaibeothike kai apo ''mesa''
Gia na sto ksekathariso::: Pes oti exeis 1 F-16 fortomeno me 3 eksoterikes deksamenes + plhrh esoterika kaysima fysika... To a/fos tha trabhksei PROTA TA KAYSIMA TON EKSOTERIKON DEKSAMENON apo default! O pilotos sto mono pou mporei na... parembei einai sto poia deksamenh tha ''katanalothei'' proth analoga kai me to profil ths apostolhs... Dhl meso tou diakopth poy anafereis kai esy an tha einai sto NORM tha trabhksei prota kaysimo apo thn eksoterikh centerline tank ton 300gal eno an o pilotos tha ton balei se WING FIRST tha trabhksei prota apo tis 2 eksoterikes pterygikes deksamenes ton 370/600gal...
Ayta sto real F-16 bebaia... Sto Falcon4 den to exo proseksei ayto pou les ... alla tha to dokimasoume!..
Isos na brhkes kana bug!!!
@ raptor:
H xwrhtikothta twn deksamenwn exei ws ekseis :
F-16C
Forward Tanks (Total F-1/F-2)
JP-4
2640Lbs +/-100Lbs
JP-5/8
2770 Lbs +/- 100Lbs
Rear Tanks (A-1)
JP-4
2215Lbs +/-100Lbs
JP-5/8
2320Lbs +/-100Lbs
Forward/Rear Reservoir
JP-4
460Lbs +/-30Lbs
JP5/8
480Lbs +/-30 Lbs
Internal Wing Tanks (L/R)
JP-4
525Lbs +/- 100Lbs(each tank)
JP-5/8
550Lbs +/- 100 Lbs(each tank)
Gia to F-16D h monh diafora einai sthn xwrhtikothta twn Forward Fuselage Tanks logo tou deuterou pilothriou. Etsi ta antoistixa noumera einai:
Forward Fuselage Tanks (Total F-1/F-2)
JP-4
1340Lbs +/- 100 Lbs
JP-5/8
1410 Lbs +/- 100 Lbs
Ara gia to F-16C to total internal fuel einai :
JP-4
6860 Lbs +/-300 Lbs
JP-5/8
7150 Lbs +/- 300Lbs
Gia to F-16 D ta noumera einai :
JP-4
5565Lbs +/- 300 Lbs
JP-5/8
5890 Lbs +/- 300 Lbs
H xwrhtikothta twn deksamenwn exei ws ekseis :
F-16C
Forward Tanks (Total F-1/F-2)
JP-4
2640Lbs +/-100Lbs
JP-5/8
2770 Lbs +/- 100Lbs
Rear Tanks (A-1)
JP-4
2215Lbs +/-100Lbs
JP-5/8
2320Lbs +/-100Lbs
Forward/Rear Reservoir
JP-4
460Lbs +/-30Lbs
JP5/8
480Lbs +/-30 Lbs
Internal Wing Tanks (L/R)
JP-4
525Lbs +/- 100Lbs(each tank)
JP-5/8
550Lbs +/- 100 Lbs(each tank)
Gia to F-16D h monh diafora einai sthn xwrhtikothta twn Forward Fuselage Tanks logo tou deuterou pilothriou. Etsi ta antoistixa noumera einai:
Forward Fuselage Tanks (Total F-1/F-2)
JP-4
1340Lbs +/- 100 Lbs
JP-5/8
1410 Lbs +/- 100 Lbs
Ara gia to F-16C to total internal fuel einai :
JP-4
6860 Lbs +/-300 Lbs
JP-5/8
7150 Lbs +/- 300Lbs
Gia to F-16 D ta noumera einai :
JP-4
5565Lbs +/- 300 Lbs
JP-5/8
5890 Lbs +/- 300 Lbs
Swsta.......loipon.
Konta ston khnhthra briskontai kai h Rear deksamenh alla kai ta duo reservoir tanks. H Rear deksamenh einai auth pou einai katw apo ton khnhthra (an 8umamai kala...prepei na to dw kai 8a sou pw, pantws den nomizw na einai sto panw meros tou giati ekei einai oi kalwdiwseis tou ASPIS. 8a sou pw aurio gia auto), enw ta duo reservoir tanks einai deksia kai aristera tou khnhthra.
Konta ston khnhthra briskontai kai h Rear deksamenh alla kai ta duo reservoir tanks. H Rear deksamenh einai auth pou einai katw apo ton khnhthra (an 8umamai kala...prepei na to dw kai 8a sou pw, pantws den nomizw na einai sto panw meros tou giati ekei einai oi kalwdiwseis tou ASPIS. 8a sou pw aurio gia auto), enw ta duo reservoir tanks einai deksia kai aristera tou khnhthra.
Heater έγραψε:Swsta.......loipon.
Konta ston khnhthra briskontai kai h Rear deksamenh alla kai ta duo reservoir tanks. H Rear deksamenh einai auth pou einai katw apo ton khnhthra (an 8umamai kala...prepei na to dw kai 8a sou pw, pantws den nomizw na einai sto panw meros tou giati ekei einai oi kalwdiwseis tou ASPIS. 8a sou pw aurio gia auto), enw ta duo reservoir tanks einai deksia kai aristera tou khnhthra.
Den nomizo na einai KATO apo ton kinhthra!!!!!! Dhl otan aytos bgainei gia synthrhsh ti, aferoyn kai ti REAR deksamenh???!!!
Oi kalodioseis tou ASPIS nomizo pernoun sth bash tou kathetou statherou...
Ta reservoir tanks ontos einai deksia kai aristera tou kinhthra, sto xoro ths atraktou anamesa se flaps kai elevators...
Ante na kentisoume k ligo
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Mystic_J την 30 Ιουν 2004, 15:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
as iremisoume file heater an einai opos ta les nai gia emena exeis dikio isos to geraki to ekane aythormita entaksei kalo tha itan na ta bgalei loipon to syntomotero ean epanalambano einai opos ta les...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Επισκέπτης την 30 Ιουν 2004, 15:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.