FUEL INDICATOR

Γενικά θέματα για το Falcon 4.0

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Falcon forever reeeeeeeeeeeeee

ti lomac kai prasina aloga


hahahahahahaahh


:)

aktion2 fox 3 ston messaio tou sximatismou

:flyer:
e-HAF Admin
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

@ HEATER: Aplos thn xoritikothta kathe deksamenhs... forward kai rear...

An einai eykolo pes kai gia ta alla (me JP4 / JP8)...

PS: H rear einai ayth pou einai ''ensomatomenh'' pano kai gyro apo ton kinhthra kato apo to katheto stathero???
Εικόνα
Antono
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 19:59
Τοποθεσία: Kantza, Athens

Δημοσίευση από Antono »

Heater έγραψε:@Antono : Diabasa to PDF gia to G-LOCK kai einai polu kalo apla mia shmeiwsh an mou epitrepeis (den einmai giatros gia na se dior8onw) alla anafereis oti h kataponhsh apo ta G den einai suswreutikh nomizw (an to 8umamai kala). H kataponhsh loipon apo ta G einai suswreutikh dhladh meta apo kapoia lepta sklhrwn strofwn me arketa G, h antoxh tou xeirhsth meiwnete oson afora ton xrono antoxhs, alla kai ston ari8mo twn G. Allwste gia auto to logo exei ka8oristei oti metaksu duo pthsewn prepei na mesolaboun 3-4 wres gia na epanel8ei o organismos.
Πολύ σωστα! Το τσέκαρα και με τον Ευτύχιο και έχεις δίκιο!

Δεν είναι σωρευτική η καταπόνηση από το G-LOC per se αλλά συσσωρεύεται η καταπόνηση του πιλότου από τα G και την προσπάθεια να ανταπεξέλθει! Έτσι, στην επόμενη στροφή θα είναι πιο επιρρεπής στο G-LOC!

Thanks! Μ' ενδιαφέρουν κι άλλα σχόλια αν έχεις!! respect
Lt. George 'Antono/LSD' Antonopoulos

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

XA

diorthose to pdf tora

:)
e-HAF Admin
Butcher
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 26 Απρ 2004, 14:06
Τοποθεσία: Λαρνακα, Κυπρος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Butcher »

Παιδια μια διευκρινιση. Οταν αλλαξετε τη διαμορφωση απο NORM σε WINGS FIRST απο το knob κοντα στο HSI, δεν χρησιμοποιειται το καυσιμο απο τα EXTERNAL WING tanks αλλα το καυσιμο μεσα στα wings του αεροσκαφους. Αν καταλαβα καλα καποιοι ειπαν οτι με το να παρεις το knob σε wings first θα χρησιμοποιηθουν τα EXTERNAL WING tanks πρωτα και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Αυτο ειναι αντιθετα, με το NORM χρησιμοποιουνται τα καυσιμα αν εχεις εξτρα δεξαμενες και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Απλως δοκιμαστε το να δειτε, ξεκινατε ενα απλο TE, βαλτε δεξαμενες, αλλαξετε σε WINGS FIRST και μετα κανετε τις JETTISON (μετα απο 2-3 χιλιαδες καταναλωση) και θα δειτε οτι το καυσιμο που παραμενει ειναι πιο λιγο απο 7162, λογω του οτι χρησιμοποιειται το εσωτερικο καυσιμο πρωτα.

Εικόνα


Lt Col Spyros "Butcher" Spyrou
166th "Sabres" Fighter Squadron
16th Air Combat Composite Wing
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Butcher έγραψε:Παιδια μια διευκρινιση. Οταν αλλαξετε τη διαμορφωση απο NORM σε WINGS FIRST απο το knob κοντα στο HSI, δεν χρησιμοποιειται το καυσιμο απο τα EXTERNAL WING tanks αλλα το καυσιμο μεσα στα wings του αεροσκαφους. Αν καταλαβα καλα καποιοι ειπαν οτι με το να παρεις το knob σε wings first θα χρησιμοποιηθουν τα EXTERNAL WING tanks πρωτα και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Αυτο ειναι αντιθετα, με το NORM χρησιμοποιουνται τα καυσιμα αν εχεις εξτρα δεξαμενες και μετα τα εσωτερικα καυσιμα. Απλως δοκιμαστε το να δειτε, ξεκινατε ενα απλο TE, βαλτε δεξαμενες, αλλαξετε σε WINGS FIRST και μετα κανετε τις JETTISON (μετα απο 2-3 χιλιαδες καταναλωση) και θα δειτε οτι το καυσιμο που παραμενει ειναι πιο λιγο απο 7162, λογω του οτι χρησιμοποιειται το εσωτερικο καυσιμο πρωτα.


To pos douleyei h olh magia analythike parapano kai epibaibeothike kai apo ''mesa'' :)

Gia na sto ksekathariso::: Pes oti exeis 1 F-16 fortomeno me 3 eksoterikes deksamenes + plhrh esoterika kaysima fysika... To a/fos tha trabhksei PROTA TA KAYSIMA TON EKSOTERIKON DEKSAMENON apo default! O pilotos sto mono pou mporei na... parembei einai sto poia deksamenh tha ''katanalothei'' proth analoga kai me to profil ths apostolhs... Dhl meso tou diakopth poy anafereis kai esy an tha einai sto NORM tha trabhksei prota kaysimo apo thn eksoterikh centerline tank ton 300gal eno an o pilotos tha ton balei se WING FIRST tha trabhksei prota apo tis 2 eksoterikes pterygikes deksamenes ton 370/600gal...

Ayta sto real F-16 bebaia... Sto Falcon4 den to exo proseksei ayto pou les :shock: ... alla tha to dokimasoume!..
:wink:
Isos na brhkes kana bug!!! :lol:

:wink:
Εικόνα
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

@ raptor:

H xwrhtikothta twn deksamenwn exei ws ekseis :

F-16C

Forward Tanks (Total F-1/F-2)
JP-4
2640Lbs +/-100Lbs

JP-5/8
2770 Lbs +/- 100Lbs


Rear Tanks (A-1)

JP-4
2215Lbs +/-100Lbs

JP-5/8
2320Lbs +/-100Lbs


Forward/Rear Reservoir
JP-4
460Lbs +/-30Lbs

JP5/8
480Lbs +/-30 Lbs



Internal Wing Tanks (L/R)
JP-4
525Lbs +/- 100Lbs(each tank)

JP-5/8
550Lbs +/- 100 Lbs(each tank)


Gia to F-16D h monh diafora einai sthn xwrhtikothta twn Forward Fuselage Tanks logo tou deuterou pilothriou. Etsi ta antoistixa noumera einai:

Forward Fuselage Tanks (Total F-1/F-2)

JP-4
1340Lbs +/- 100 Lbs

JP-5/8
1410 Lbs +/- 100 Lbs

Ara gia to F-16C to total internal fuel einai :

JP-4
6860 Lbs +/-300 Lbs

JP-5/8
7150 Lbs +/- 300Lbs


Gia to F-16 D ta noumera einai :

JP-4
5565Lbs +/- 300 Lbs

JP-5/8
5890 Lbs +/- 300 Lbs
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Eyxaristo file! :wink:
Εικόνα
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

Anytime :wink:
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

@ Heater:

Sorry pou se ksanaprizo alla den mou apanthses: h deksamenh pou einai pano apo ton kinhthra einai h REAR???
Εικόνα
Heater
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 13 Μάιος 2004, 09:57

Δημοσίευση από Heater »

Swsta.......loipon.
Konta ston khnhthra briskontai kai h Rear deksamenh alla kai ta duo reservoir tanks. H Rear deksamenh einai auth pou einai katw apo ton khnhthra (an 8umamai kala...prepei na to dw kai 8a sou pw, pantws den nomizw na einai sto panw meros tou giati ekei einai oi kalwdiwseis tou ASPIS. 8a sou pw aurio gia auto), enw ta duo reservoir tanks einai deksia kai aristera tou khnhthra.
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Heater έγραψε:Swsta.......loipon.
Konta ston khnhthra briskontai kai h Rear deksamenh alla kai ta duo reservoir tanks. H Rear deksamenh einai auth pou einai katw apo ton khnhthra (an 8umamai kala...prepei na to dw kai 8a sou pw, pantws den nomizw na einai sto panw meros tou giati ekei einai oi kalwdiwseis tou ASPIS. 8a sou pw aurio gia auto), enw ta duo reservoir tanks einai deksia kai aristera tou khnhthra.


Den nomizo na einai KATO apo ton kinhthra!!!!!! Dhl otan aytos bgainei gia synthrhsh ti, aferoyn kai ti REAR deksamenh???!!! :lol: :wink:

Oi kalodioseis tou ASPIS nomizo pernoun sth bash tou kathetou statherou...

Ta reservoir tanks ontos einai deksia kai aristera tou kinhthra, sto xoro ths atraktou anamesa se flaps kai elevators...
Εικόνα
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Ante na kentisoume k ligo
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Mystic_J την 30 Ιουν 2004, 15:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

as iremisoume file heater an einai opos ta les nai gia emena exeis dikio isos to geraki to ekane aythormita entaksei kalo tha itan na ta bgalei loipon to syntomotero ean epanalambano einai opos ta les...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Επισκέπτης την 30 Ιουν 2004, 15:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Ωραιος ο Αντωνης :wink: τις εβγαλε σιγουρα μονο κανα-δυο τρεις τις ειδαν εμεις κι εμεις δηλ...παντως να πω την αμαρτια μου προλαβα να τις κατεβασω :oops: (μην ανυσηχητε ειναι σε ασφαλη χερια αστυνομια γαρ) :wink:
Απάντηση