Πρόταση σχετικά με 321Μ + 391Μ

Δώστε το δικό σας στίγμα για το Forum

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
atsalis_p
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: 27 Ιαν 2005, 19:41
Τοποθεσία: Χανιά τέλος...

Πρόταση σχετικά με 321Μ + 391Μ

Δημοσίευση από atsalis_p »

-> -> -> ->


Ή αλλιώς.. ο ατσάλης ξαναχτυπά! :lol:


:arrow: ΘΕΜΑ 1ο

ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ 321Μ

Η Μοίρα είναι εκπαιδεύσεως αλλά θυμίζει το όνομά της μάχιμη Μοίρα.
Προτείνω να μετονομαστεί σε κάτι που να υποδηλώνει τον χαρακτήρα της
όπως πχ, "Σχολή" ή "ΣΒΑΕ" (Σμήνος ΒΑσικής Εκπ/σης, λέω εγώ τώρα..)
και μη βιαστείτε να κρίνετε, δείτε παρακάτω..

:arrow: ΘΕΜΑ 2ο

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ

Να τροποποιηθεί λίγο το πρόγραμμα ώστε να παρέχει πιο βασική εκπ/ση
με μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα όπως διαδικασίες/ασφάλεια πτήσεων/
πειθαρχία στην πτήση/επικοινωνίες/νύχτα κ.α.
Να είναι ίσως λίγο πιο σύντομο.
Να μην γίνονται βολές με ειδικά όπλα (Laser, Maverick .. ) αλλά πολύ freefall.
Να γίνεται μόνο μια απλή αναφορά σ΄αυτά (και όχι απαραίτητα) μαζί με τα συστήματά
τους για στοχοποίηση κλπ (TGP, FLIR .. )
Αυτά με προοπτική να αφήσει τα πιο ειδικά αντικείμενα στην 391 και
στο ΣΜΕΤ της.. :shock:
δείτε παρακάτω..

:arrow: ΘΕΜΑ 3ο

ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΜΕΤ ΑΠΟ ΤΗΝ 391

Ξεκινάει σιγά σιγά η εκπαίδευση στη Μοίρα κι αν όλα πάνε καλά σε πολύ σύντομο
χρ. διάστημα το επίπεδο θα έχει ανέβει αρκετά ψηλά και πολύ πάνω από το υπάρχον
επίπεδο αποφοίτησης νέων μάχιμων.
Ήδη φαίνεται να πρόκειται να δημιουργηθεί ένα μικρό χάσμα το οποίο και θα καλύπτεται
όπως-όπως, χωρίς μεθοδικότητα παρά μόνο από το μεράκι του κάθενός νεότερου και παλαιότερου μαζί.
Προτείνω το εξής:
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα η 391Μ θα συγκροτεί ΣΜΕΤ για να εκπαιδεύσει
νέους e-Ιπτάμενους στα ειδικά αντικείμενα και να τους προσαρμόσει γρήγορα
στις πιο απαιτητηκές συνθήκες.
Το ΣΜΕΤ θα είναι Αυστηρό και Απαιτητικό στην εκπ/ση.
Θα συγκροτείται όταν συμπληρώνονται τρεις αποφοιτήσεις, ούτως ώστε οι τρεις νέοι εκπ/νοι
τελειώνοντας την εκπ/ση του ΣΜΕΤ να συμπληρώνουν τετράδα μαζί με έναν Flight Lead
που θα τους αναλαμβάνει επιχειρησιακά πλέον για ένα μικρό χρονικό διάστημα.
(αυτό δε σημαίνει ότι για πάντα από εκεί και στο εξής θα πετάνε αυτοί οι 3+1 μαζί,
αργότερα θα μπορούν να πετάνε και με άλλους και να βρουν αυτούς που ταιριάζουν..)

:arrow: ΘΕΜΑ 4ο

ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΑ ΚΛΗΣΗΣ

Λίγο άσχετο από τα προηγούμενα, απλώς λέω να υιοθετίσουμε το σύστημα της ΠΑ και πχ οι πτήσεις
της 391Μ να είναι "ΑΙΟΛΟΣ κάτι 1" και της 321 "ΧΕΙΡΟΝΑΣ κάτι 1"..

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Τα θέματα 1,2 και 3 σχετίζονται μεταξύ τους, το καθένα είναι συνέχεια του προηγούμενου.
Εικόνα
ALL GAVE SOME... BUT SOME GAVE ALL

Εικόνα
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

2ΘΕΜΑ
Βλεπω οτι το γυρνας πολυ στη πραγματικοτητα το πραγμα..καπως ετσι ειναι και κανονικα.
Καλο ακουγεται αλλα θελει δουλεια πολυ αυτο...με λιγα λογια λες αναθεωρηση προγραμματος 321
Σιγουρα θα πρεπει παντως να γινει πιο κατανοητο στους Δοκιμους το κεφαλαιο επικοινωνια στη πτηση.Και θα συμφωνησω ιδιαιτερα εδω γιατι η επικοινωνια του Δοκιμου γεννιεται στη 321.Αν μαθει αλλιως...αντε αλλαξε τα στη 391.

3ΘΕΜΑ
Καπως ετσι θα γινει Παναγιωτη τα εχουμε συζητησει αυτα στο περιπου.
Ο καθε νεος που θα μπαινει θα εκπαιδευεται απο παλιοτερους.Δηλαδη περιπου θα λειτουργει σαν την 321.
Εσυ για να καταλαβω προτεινεις συγκροτηση Εκπαιδευτικου Σμηνους 391?
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

:shock: :shock: :shock: :?: :?:
Δεν κατάλαβα τίποτα, ειλικρινά....
Εμένα μου έκανε καλό η εκπαίδευση ως έχει και οι αποτυχίες μου στα εβαλ ακόμα μεγαλύτερο.
Επίσης κάτι για τις επικοινωνίες...Αν θέλουμε να το κάνουμε όπως είναι στην πραγματικότητα, τότε πρέπει να αναθεωρήσουμε πολλά.
Παράδειγμα δεν νομίζω οτι σε κλειστή αερομαχία θα χρησιμοποιούσε κανείς το callsign του η θα έλεγε μπλακ 1-2 ο μπλακ 1-1 ταλλυ δυο 5 η ωρα εναμιση ναυτικό.
Μέχρι να το πείς αυτό, έχεις φάει κανα-δύο φοξ 2.
Μες στον πανικό το πιό λογικό ειναι να πεις κάτι σαν : τάλλυ 2 πεντε η ώρα εναμιση ναυτικό. Και παράλληλα να κάνεις break δεξιό αφήνοντας chaff-flares.
Σορρυ εαν είμαι οφ-τόπικ.Παρακαλώ τους αρμόδιους να με διορθώσουν, και πάλι σε καλό θα βγεί. :wink:
Φιλικά
Δημήτρης
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

Δημητρη λαθος καταλαβες.
Αυτο που λεει ο Παναγιωτης ειναι ισως να μικραινε λιγο στα οπλα η 321(αν και τωρα που το σκευτομαι δεν μου πολυαρεσει η ιδεα) και να δινοταν εμφαση μεγαλυτερη στις επικοινωνιες. Οτι πρεπει να δωθει στις επικοινωνιες ειναι σιγουρο.Σιγουρα εχεις δικιο σε αυτο που λες για τα callsigns,αλλα οχι και να σου λεει ο αλλος στη πτηση οτι να ναι.
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
atsalis_p
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: 27 Ιαν 2005, 19:41
Τοποθεσία: Χανιά τέλος...

Δημοσίευση από atsalis_p »

Μερικές διευκρινήσεις..

-> Λέγοντας μετονομασία εννοώ το 321 κι όχι το "Κένταυρος Χείρωνας"

-> Γενικότερα το σκεπτικό μου είναι να υπάρχουν δου φάσεις στην εκπαίδευση,
μια εύκολη-γρήγορη-βασική και μια ..advanced (που λέει κι ένας φίλος..)
Η μια θα σε μαθαίνει να πετάς τα βασικά και να έχεις μια καλή γενική γνώση του αεροσκάφους,
και η άλλη Hardcore απ΄ την οποία θα βγαίνεις ικανός για αποστολή κι όχι απλά να καταλαβαίνεις
τι σου λένε και τι γίνεται.
Στη βασική θα μπορεί να πηγαίνει ο καθένας κι αν θέλει να αρκείται στο πτυχίο του και να κάνει το
κέφι του έχωντας διαβάσει και μάθει το αεροσκάφος,
ενώ το "ΣΜΕΤ" θα διοργανώνεται αποκλειστικά από και για την 391Μ, θα υπάρχουν ζόρια
από την αρχή ως το τέλος, πχ θα έχει προΰπόθεση καλής βαθμολογίας πτυχίου σχολής βασικής,
διάβασμα και πρακτική, συγκεκριμένες ώρες πτήσης ή συγκεκριμένους αριθμούς εξόδων κ.α.

Για ρίχτε γνώμες ρε παίδες να ψαχτούμε λίγο όλοι μαζί ...
Εικόνα
ALL GAVE SOME... BUT SOME GAVE ALL

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

εγω λεω το εξης

το προγραμμα εκπαιδευσης συγκροτηθηκε απο τους εκπαιδευτες της 321, οταν αυτοι ηταν καπως πολυαριθμοι

αρα και πολλες διαφορετικες αποψεις πεσανε στο τραπεζι και εγινε αυτο το προγραμμα χωρισμενο σε 4 ενοτητες

και οπως λεει και στο τελος το προγραμμα...
Το πρόγραμμα έχει φτιαχτεί με γνώμονα:

1) να καλύπτει παντελώς άσχετους και σχετικούς με εξομοιωτές δόκιμους
2) να έχει κυμαινόμενη δυσκολία
3) να επιτρέπει στο δόκιμο να μάθει ορισμένα χρήσιμα πράγματα για το online gaming νωρίς (weapons) και να αφήνει τα πιο εξεζητημένα για αργότερα (flameout landing)
4) να ορίζει στον εκπαιδευτή με σαφήνεια την ύλη που πρέπει να καλύψει
5) να επιτρέπει τους εκπαιδευτές να αναλαμβάνουν ο ένας τους μαθητές του άλλου
δεν νομιζω οτι εστιαζει τελειως ουτε στις επικοινωνιες ουτε τελειως στα οπλικα συστηματα

στο κατω κατω αν δεν ξερεις να μιλησεις σωστα στην αποστολη δεν τρεχει και τοσο μεγα θεμα απο το να πας πανω απο τον στοχο και να μην ξερεις να ριξεις στην lgb σου ή να μην ξερεις γιατι δεν φευγει η lgb σου !!!!

!!!!!

οσο για την μετονομασια της μοιρας, αυτο εχει γινει ηδη μια φορα στο παρελθον
η 321 λεγοτανε 621
και μετονομαστηκε σε 321 για να ειναι συμβατη ας πουμε η αριθμοθοτηση των μοιρων της ehaf
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
mechgr
Δημοσιεύσεις: 997
Εγγραφή: 01 Αύγ 2005, 19:04
Τοποθεσία: Kipseli
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από mechgr »

Δηλαδή να διωργανώνεται κάτι σαν το Red Flag ας πούμε??
Οι επικοινωνίες είναι πολύ βασικό και πρέπει να το μάθουμε (ως δόκιμοι) από την αρχή.....
Ωστόσο, νομίζω ότι είναι καλή η πρόταση του Παναγιώτη....θα βγαίνουμε νωρίτερα (ελαφρώς) από την μοίρα εκπαιδεύσεως και θα έχουμε "joint operations" με την μάχιμη μοίρα!

Ακούγεται πολύ όμορφα!!
X-52Pro Profiled by Matador (Divine Profile)!!!
Εικόνα
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Πανο, εννοείς οτι αυτοί που θα είναι στην ΣΜΕΤ θα μπορουν να πετάνε με την 391?
Και οι υπόλοιποι απλά θα κάνουν μαζί με τους άλλους πτήσεις στυλ 320?
Γιατί αν εννοείς εκπαιδευτική μοίρα μέσα στην 391, αυτό ισχύει και αν δεν έχει όνομα, ούτως η άλλως γίνεται!
Απλά ο λόγος ποιός είναι δεν καταλαβαίνω...Να πετάνε γρηγορότερα οι μαθητευόμενοι στις εβδομαδιαίες?
Ούτως η άλλως Δ3 γίνεται κάποιος πολύ γρήγορα και μπορεί να συμμετέχει.
Και σε αυτό που είπε ο Τίμος συμφωνώ, δεν παίζει ρόλο ο ασύρματος, το τι καταφαίρνεις μετρά περισσότερο.
Μην ξεχνάμε οτι εδώ πολύς κόσμος μπαίνει για να ξεχαστεί απο τα προβλήματά του και να διασκεδάσει και λιγάκι...Τώρα αν αρχίσουμε βαθμούς, γραφειοκρατία και τέτοια... ε, νομίζω ότι θα πρέπει μετά να συναντιόμαστε και να ντυνόμαστε άγημα και να κάνουμε και τελετές άπονομής παρασήμων κτλ....
(τι είναι η LGB???) :lol: :lol:
Δημήτρης
kongrigo
Δημοσιεύσεις: 3248
Εγγραφή: 24 Μάιος 2005, 14:50
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kongrigo »

:arrow: :arrow: helldiver :arrow:

ΣΩΣΤΟΣ :!: :!: :!:
...είμαι και μιραζάκιας...
Η ΦΥΣΙΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΓΝΩΣΙΝ
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, οφείλουμε να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας...Εικόνα
atsalis_p
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: 27 Ιαν 2005, 19:41
Τοποθεσία: Χανιά τέλος...

Δημοσίευση από atsalis_p »

Χμμ...

Μάλλον το έχω πάρει λίγο πιο ζεστά...

(αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό...)

τεσπα...

...

:ldr:
Εικόνα
ALL GAVE SOME... BUT SOME GAVE ALL

Εικόνα
Απάντηση