FF3 KAI BMS 2.0 - SSE (ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΡΕ/ΔΕΥΤΕΡΟΛ)

Περιοχή αναφοράς πακέτων αναβάθμισης<br>(FreeFalcon, SuperPack, OpenFalcon)

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Arty
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1795
Εγγραφή: 01 Απρ 2004, 10:34

FF3 KAI BMS 2.0 - SSE (ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΡΕ/ΔΕΥΤΕΡΟΛ)

Δημοσίευση από Arty »

Λοιπόν σχετικά με το θέμα όπως λένε τα παλικάρια στο freefalcon http://www.freefalcon.com/forum/viewtopic.php?t=6079
αν έχουμε κρατηνένο από παλιά εγκατάσταση το .exe αρχείο από το BMS2 μέ τα SSE το κάνουμε rename σε F4-BMS2.exe το βάλουμε μέσα στο C:\MicroProse\Falcon4 και τρέχουμε αυτό το EXE αντί του νέου που έχει το FF3 τότε είναι σαν να μην έχουμε καμία διαφορά σχετικά με τα καλούδια του FF3 αλλά έχουμε το SSE και φοβερά καρέ ανα δευτερόλεπτο.
Κάποιοι λένε ότι υπάρχει πρόβλημα με το Bubble και το Radar δεν μπορεί να κάνει lock σε campaign μακρύτερα από τα 25ΝΜ. Ο τύπος που το δοκίμασε έχει και screenshot που αποδικνύει το αντίθετο.
Εγώ θα το δοκιμάσω σύντομα.
Υπάρχει κάποιος που να έχει άποψη επί του θέματος? (ο Mystic_j έκανε post στο συγκεκριμένο θέμα στο freefalcon λεγοντας ότι υπάρχει πρόβλημα) ή πείτε μου τι να ψάξω για να σιγουρέψουμε ότι λειτουργεί σωστά?
Η άποψή μου είναι ότι το BMS έμεινε το ίδιο και απαράλαχτο. Ο admin του freefalcon και οι δημιουργοί του FF3 δεν έχουν τοποθετηθεί επίσημα. Ίσως κάνουν την "πάπια" επειδή υπάρχουν και τα προβλήματα με την Atari κ.λ.π. οπότε πιθανό είναι αυτή και να είναι η λύση για να παίξει το FF3 με SSE.
Arty out...
Arty out...

Εικόνα
Palpatine
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 22:36

Δημοσίευση από Palpatine »

Θα το κοιτάξω και εγώ το απόγευμα να δω αν πράγματι λειτουργει, πρώτα το παιχνίδι και δεύτερον το ρανταρ πέρα από τα 28 μίλια.
Naval aircraft don't land, they crash under controlled conditions
Monster
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 19:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Monster »

Δυστυχώς μετά από δοκιμές που έκανα στο FF3 μπορώ να πω με αρκετή σιγουριά ότι το πρόβλημα του bubble δεν έχει διορθωθεί. Έβαλα σε ένα T.E. (στο θέατρο της Κορέας φυσικά) δύο σηματισμούς να απογειωθούν την ίδια ώρα από δύο διαφορετικά Α/Δ που έχουν διαχωρισμό περίπου 160 ν.μ. με αντίθετες πορείες και ίδια steerpoints. Οι σχηματισμοί ήταν όλοι φίλιοι, F-16CG για να μην κάνουν οι στόχοι ελιγμούς και να πετάνε ευθεία. Οι στόχοι ήταν τετράδα, στα 18000' ενώ εγώ ήμουν μονός.

Έβαλα τον αυτόματο πιλότο, κλίμακα του Radar στα 80 ν.μ. με το Radar cursor να είναι στα 10 ν.μ. (για να μην αποκαλυφθούν από το bubble του cursor) και περίμενα. Δυστυχώς οι στόχοι εμφανίστηκαν ξαφνικά στα 20ν.μ. περίπου σαν να μην υπήρχαν πριν. Επίσης δεν είχα ούτε ένδειξη στο RWR (που κανονικά έπρεπε να είχα έστω και αν δεν μου έκαναν Lock-on). Ένδειξη στο RWR είχα ταυτόχρονα με την αποκάλυψη στο Radar.

Κρίμα... :cry:
Σάκης "Monster" Γκιόκας
391 SQ Pilot
315 SQ CO
Εικόνα
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

To epivevaiono ki ego auto, an kai arketoi to diapseudoun...


Auto einai douleia tis FF kai ante BMS team. Emeis tora prepei na kanoume to ATO sumvato me FF3.

H diadikasia einai gnosti. Opote anamenetai
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Palpatine
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 22:36

Δημοσίευση από Palpatine »

Οπότε το "νέο" version του BMS.EXE που έχει το FF3 δεν έχει λύσει το πρόβλημα με το bubble? Αυτοί που έλεγαν ναι μπερδεύοταν με το bubble των radar cursors (ακριβώς αυτό πως λειτουργεί;)

Επίσης για το bubble, κάπου το είχα διαβάσει ως λύση αλλά δεν το έψαξα παραπέρα, να αυξήσεις το bubble slider στο 6-7 ώστε να "διορθωθεί" το πρόβλημα. Ισχύει αυτό;
Naval aircraft don't land, they crash under controlled conditions
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Nai, arketoi auksanoun to bubble sta 5-6-7. Alla exei epiptoseis. Pera apo FPS hit (stin hdh yparxousa zoferi katastasi) epirreazei arnitika to IADS bubble, opote me liga logia, DEN SUNISTATAI.

Ypomoni mexri na vgei sta krufa ena hotfix to opoio EINAI etoimo apo ton Mrivers alla den vgainei episima logo ATARI.
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Arty
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1795
Εγγραφή: 01 Απρ 2004, 10:34

Δημοσίευση από Arty »

Μόλις το δοκίμασα και εγώ. Το ίδιο πρόβλημα και με το καθαρό FF3 και με την αντιγραφή του exe του BMS2.
Κρίμα και μόλις ξεκίνησα την άδειά μου... σνιφ σνιφ.... οοοοοοοουυυυυυυυυααααααααααααααα.
Επίσης αυτό που είδα είναι με την αντιγραφή του exe ανεβάζει τα καρέ τελικά. Άρα αν είναι να είσαι στο FF3 καλύτερα να είναι με το SSE exe από το BMS 2. Επίσης στο campaign στην τροχοδρόμηση οι ρόδες δεν γυρίζουν. Άρα περιμένουμε λύση ακόμη.
:zx:
Arty out...
Arty out...

Εικόνα
Palpatine
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 22:36

Δημοσίευση από Palpatine »

Πραγματι με το BMS SSE ανεβαίνουν τα καρέ.

Άλλη λύση με το FF3 exe για να ανέβουν αρκετά τα καρέ και ιδιαίτερα κοντά στα α/δ (που εγώ είχα 8-14 κατά την προσγείωση) είναι να αλλάξεις τον χρόνο που εμφανίζονται τα α/φ πριν την απογείωση ή μένουν μετά την προσγείωση. Εγώ από 10 λεπτά που είναι το default το πήγα στα 4 και τώρα είμαι στα 40-50 fps από 25-30 fps μέσο όρο.

Υ.Γ. Τα δέντρα τα έχω off.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Palpatine την 24 Ιούλ 2004, 02:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Naval aircraft don't land, they crash under controlled conditions
Arty
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1795
Εγγραφή: 01 Απρ 2004, 10:34

Δημοσίευση από Arty »

Ναι αλλα με το radar τι κάνουμε? υποτίθετε ότι είχε λυθει το πρόβλημα...
Arty out...
Arty out...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

min ksexnate kai to thema tou FLIR
e-HAF Admin
Palpatine
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 22:36

Δημοσίευση από Palpatine »

Τι πρόβλημα υπάρχει με το FLIR?
Naval aircraft don't land, they crash under controlled conditions
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

To FLIR exei apenergopoiithei apo to BMS2.0 epeidi den htan realistiko (ontos) vasika to FLIR htan mia NVG eikona pano-kato. H BMS2.0 eixe etoimo to neo realistiko FLIR alla bike i ATARI.

FLIR eikona pleon, mono meso TFR.

Opote me liga logia perimenoume ta eksis fix


1)Bubble issue

2)Weather issue

3)FLIR issue
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

paizei flir sto ff3?

den to exo dei

alla epeidi to bms 2.0 den to eixe developed profanos den iparxei kai sto FF3

borei kapoios na mou pei?
e-HAF Admin
Palpatine
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 22:36

Δημοσίευση από Palpatine »

Εννοείτε την "μεταφορά" της εικόνας του TFR στο HUD? Τώρα που το δοκίμασα στο FF3 δεν λειτουργεί (Shift-H έτσι;). Αλλά δεν είναι και τρομερό πρόβλημα, πιο πολύ έλλειψη ρεαλισμού.

H σειρά που έβαλε ο Νάκος τα προβλήματα είναι η σωστή.
Naval aircraft don't land, they crash under controlled conditions
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

ego pandos stis ekpaidefseis sto ff2
doulevo flir gia nixterines ptiseis kai oxi nvg's

episis den einai akrivos to idio to nvg me to flir

to flir tin nixta sou deixnei sto hud stoxous px pano se ena lofo, pragma to opoio me nvg den tha to evlepes ........

ligo sto view xanei (kapos san na einai unzooom i eikona) ,den einai kai toso tromero to error
e-HAF Admin
Απάντηση