F-15E+

Περιοχή συζήτησης για τα Αμυντικά Σώματα της Ελλάδας

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
kongrigo
Δημοσιεύσεις: 3248
Εγγραφή: 24 Μάιος 2005, 14:50
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

F-15E+

Δημοσίευση από kongrigo »

:D

http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=46

Η Boeing προχώρησε στην αποκάλυψη λεπτομερειών για το νέο μαχητικό F-15E+ Super Eagle, η οποία προσφέρεται ως αεροσκάφος 4+ γενιάς στην Αμερικανική αεροπορία.

Ως γνωστόν το αεροσκάφος προσφέρεται ως ενδιάμεση λύση στην Αμερικανική αεροπορία στην περίπτωση που το πρόγραμμα του F-35 Joint Strike Fighter της F-35 Joint Strike Fighter αντιμετωπίσει σημαντικές καθυστερήσεις. Το F-15E+ Super Eagle θα προσφερθεί σε τιμή 59 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ (τιμή 2006) έναντι των 60 τουλάχιστον εκατ. δολαρίων ΗΠΑ του βασικού F-35 το οποίο θα είναι διαθέσιμο το 2012-2013 εφόσον η απόφαση για εκκίνηση πλήρους παραγωγής του προγράμματος ληφθεί μέχρι το 2009. Η χρονική συγκυρία εξυπηρετεί απόλυτα τον σχεδιασμό της Boeing καθώς περί το 2009 θα εξέρχεται από τη γραμμή παραγωγής το τελευταίο F-15SG της Σιγκαπούρης. Άρα θα είναι εφικτή η παραγωγή πρόσθετων αεροσκαφών της έκδοσης F-15E+ Super Eagle (αν αυτό γίνει αποδεκτό από την Αμερικανική αεροπορία) σε σχετικά σύντομο χρόνο και θα παραταθεί η ζωή της γραμμής παραγωγής. Πρέπει να επισημανθεί όμως ότι η αντίδραση της Αμερικανικής αεροπορίας ήταν «ψυχρή». Ο πτέραρχος Michael Moseley, αρχηγός του επιτελείου απάντησε πολύ απλά: «I like F-22, F-22 and F-22», όταν ρωτήθηκε για τις πρώτες τρεις προτεραιότητες του. Η Boeing όμως επιμένει ότι το F-15E+ αποτελεί μία πολύ αξιόπιστη εναλλακτική επιλογή στην περίπτωση που το πρόγραμμα του F-35JSF αντιμετωπίσει μία μεγάλη («καταστροφική») καθυστέρηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία που αποδεσμεύθηκαν το αεροσκάφος θα επιχειρεί με σύστημα σκόπευσης επί κάσκας (Joint Helmet Mounted Cueing System) και θα φέρει ένα ακόμη μη επιλεγμένο ρντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης (AESA: active electronically scanned array). Επιπρόσθετα θα διαθέτει 19 σταθμούς ανάρτησης εξωτερικών φορτίων (οπλισμού) και δυνατότητα μεταφοράς «έξυπνων» όπλων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται το Laser JDAM (LJDAM), τα Brimstone και HSSW (Hypersonic Standoff Weapon), και μία εκτεταμένης εμβέλειας πυραυλοκίνητη έκδοση της SDM (small diameter bomb). Ο εξοπλισμός του αεροσκάφους θα περιλαμβάνει επίσης εξελιγμένους ηλεκτροοπτικούς αισθητήρες, όπως ατρακτίδια ναυτιλίας και σκόπευσης και ένα σύστημα έρευνας και ιχνηλάτησης υπερύθρων ενσωματωμένο σε πυλώνα. Τέλος προηγμένο θα είναι και το σύστημα αυτοπροστασίας του αεροσκάφους το οποίο μεταξύ των άλλων θα περιλαμβάνει συρόμενο σύστημα παραπλάνησης ALE-50, σύστημα προειδοποίησης επερχόμενου πυραύλου AAR-57, δέκτη προειδοποίησης ραντάρ, παρεμβολέα και εκτοξευτές αναλωσίμων.
...είμαι και μιραζάκιας...
Η ΦΥΣΙΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΓΝΩΣΙΝ
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, οφείλουμε να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας...Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

γιατι δεν παραγγελνουμε απο αυτα καλυτερα λεω εγω?
e-HAF Admin
kongrigo
Δημοσιεύσεις: 3248
Εγγραφή: 24 Μάιος 2005, 14:50
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kongrigo »

...και άλλο, πισωγύρισμα... !!!
...είμαι και μιραζάκιας...
Η ΦΥΣΙΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΓΝΩΣΙΝ
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, οφείλουμε να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας...Εικόνα
Άβαταρ μέλους
backseater
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 23 Αύγ 2006, 22:53

Δημοσίευση από backseater »

I'm in..

Από τα λεγόμενα ενός....από την επιτροπή του 1997 που συνέταξε τις .... αναφορές από τα 5 διαγωνιζόμενα για την επιλογή του νέου μαχητικού αεροσκάφους το F-15E Stike Eagle ήταν πρώτο!

Το πισωγύρισμα ανάγεται σε άλλες διαδικασίες και όχι στο συγκεκριμένο αεροσκάφος. Το αεροπλάνο αυτό το κατασκευάζει κολοσσός (McDonnell Douglas) και διαθέτει την φιλοσοφία του F-4 Phantom ως αεροσκάφος Δ/Β. Προτιμώ 1000/100 αυτό από την νέα πατάτα που ονομάζεται F-35.
Το πρόβλημα με την ΠΑ είναι ότι πρέπει να επανδρώνει την πίσω θέση με Χειριστές Οπλικών Συστημάτων (WSO) και όχι με συγκυβερνήτη, όπως κάνει τόσα χρόνια με το F/RF-4E Phantom καθιστόντας το άλλο ένα προκεχωρημένο εκπαιδευτικό αεροσκάφος!

Αυτό και εάν είναι πισωγύρισμα!!!
Για να μη σου πώ πως τους ονομάζουν τους συγκυβερνήτες των Phantom κάποιοι που επειδή πετάνε μονοθέσιο έγιναν και μάγκες..
Εικόνα

... they shall mount up with wings as eagles;
-Isaiah 40:31
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

Γιατι οι συγκυβερνητες στα F-4 τα δικα μας τι εννοεις οτι κανουν απο τη πισω θεση ?

Ναυτιλια και οπλα ειναι!

Δε καταλαβαινω τι εννοεις με το "προκεχωρημενο εκπαιδευτικο".

Συμφωνω για το F-15.
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
kongrigo
Δημοσιεύσεις: 3248
Εγγραφή: 24 Μάιος 2005, 14:50
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kongrigo »

Δηλαδή μου λέτε να αγοράσουμε εν ετη 2006 και βάλε ένα μαχητικό αεροπλάνο που κουνάει τα φτερά του με ...συρματόσχοινα...

Εδώ καλά δεν το θέλουν οοι Αμερικάνοι και θα το πάρουμε εμείς :?:

Και σε τί ρόλο θα το έχουμε :?: αναχαίτιση ή βομβαρδισμό :?:
...είμαι και μιραζάκιας...
Η ΦΥΣΙΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΓΝΩΣΙΝ
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, οφείλουμε να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας...Εικόνα
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Anzac έγραψε:γιατι δεν παραγγελνουμε απο αυτα καλυτερα λεω εγω?
Epidi exei ksanasizirithi kai ksanasizitithi to idio thema, h parakgelia neon toipon aeroskafon typou F-15 Su33 ktl , epitasi nea domh shelter nea ekpeudeush mhxanikwn kai genika nees engatastasis, san Ellada koitame me to ligotero "xrhmatiko" kostos na paroume oti "kalhtero"prosferetai me auta ta xrhmata!!

Aeroskafh polaplon rolon exoume kai einai pola!!
Ekpeudeush xriazomaste! :wink:
Άβαταρ μέλους
backseater
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 23 Αύγ 2006, 22:53

Δημοσίευση από backseater »

Geraki,

συμφωνώ απόλυτα με σένα. Αλλά για ποιά χρήματα μιλάς, αυτά που ξοδεύονται για την αγορά αεροσκαφών, όταν οι Γερμανοί μας έδιναν 40 Alpha-jet εμείς τους είπαμε όχι, τώρα που μας δίνουν οι Αμερικανοί S-3B Viking οι δικοί μας οι ναυταίοι σφυρίζουν κλέφτικα, δηλαδή εάν τώρα μας έδιναν οι Αμερικανοί F-14 Tomcat τι νομίζεις ότι θα τους λέγαμε..φυσικά και όχι.

Για το F-15E το αεροπλάνο δεν είναι για αναχαίτιση αλλά για την αντισκατάσταση των F-4E στον ρόλο Δ/Β, για αναχαίτιση έχουμε να διαλέξουμε από την κορυφή της ευρωπαικής τεχνολογίας και πάλι μας βρωμάει το ένα και ξυνίζει το άλλο, τι άλλο να πούμε τώρα?

Όσον αφορά την εκπαίδευση, πρέπει να γίνει ριζική αναδιοργάνωση στον τομέα επιλογής Ιπταμένων, Ναυτίλων..επιτρέπετε χώρα μέλος του ΝΑΤΟ να κάνει διαγωνισμό μέσω πανελλαδικων εξετάσεων για τους πιλότους της εν έτει 2006, τι είμαστε..άστα δίνει εξετάσεις η σάρα και η μάρα και μετά τι περιμένεις..? (έλα με τους καλύτερους.....)

Καλά Lantirn στα F-4E όταν είναι μετά από 3 χρόνια να αξιολογηθείς για κυβερνήτης αφότου έχεις κάτσει 3 χρόνια στην Β θέση χωρίς να πιάσεις το stick, τι περιμένεις να γίνει? Ελευσίνα CL-215, C-130 τέτοια πράγματα.. Δεν λέω υπάρχουν και τα παιδιά που γουστάρουν το εργαλείο και ασχολοιούνται αλλά όταν εκπαιδεύεσαι για Ιπτάμενος εντάξει, και πετάς Τ-2 για 1 έτος και μετά ασχολείσαι με ραντάρ και όπλα άντε και λίγη ναυτιλία ε αυτό δεν είναι πισωγύρισμα: τα περισσότερα ατυχήματα με F-4E στην ΠΑ έχουν να κάνουν με αυτόν ακριβώς τον λόγο, δηλαδή της επάνδρωσης συγκυβερνητών και όχι ΧΟΣ στην Β θέση. Είμαστε η μόνη χώρα του ΝΑΤΟ που διαθέτει συγκυβερνήτες στην Β θέση και όχι ΧΟΣ στα F/RF-4E της..Εκπαίδευση και νοοτροπία χρειαζόμαστε ανάλογη με αυτή των Αμερικανών και Βρετανών αλλά όταν τα λές στα ανώτερα κλιμάκια σου λένε "ε εμείς δεν είμαστε USAF τι ψάχνεις τώρα?"

Προκεχωρημένο εκπαιδευτικό το λέμε γιατι ο κυβερνήτης ασχολείται με το να λέει στο νεαρό συγκυβερνήτη διάφορα πράγματα στον συγκυβερνήτη για την έκβαση της αποστολης ή για το χειρισμό του αεροπλάνου για να βγεί μια ημέρα κυβερνήτης. Ε αυτό τι είναι επιχειρησιακή αποστολή ή εκπαίδευση? για πείτε μου εσείς..

4 Χρόνια Σχολή, 2 χρόνια Επιχειρησιακό στάδιο 4 χρόνια για να βγεί κυβερνήτης, σύνολο 10 χρόνια εκπαίδευσης....για κάνε τη σούμα και πες μου πόσο είναι τα λεφτά εκπαίδευσης γιατι "άμα είναι να φτίαχνουμε νευροχειρούργους" όπως μου είπε ένας πρώην Μοίραρχος άστο ψάχνουμε και αλλού...
Εικόνα

... they shall mount up with wings as eagles;
-Isaiah 40:31
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

GERAKI έγραψε:
Anzac έγραψε:γιατι δεν παραγγελνουμε απο αυτα καλυτερα λεω εγω?
Epidi exei ksanasizirithi kai ksanasizitithi to idio thema, h parakgelia neon toipon aeroskafon typou F-15 Su33 ktl , epitasi nea domh shelter nea ekpeudeush mhxanikwn kai genika nees engatastasis, san Ellada koitame me to ligotero "xrhmatiko" kostos na paroume oti "kalhtero"prosferetai me auta ta xrhmata!!

Aeroskafh polaplon rolon exoume kai einai pola!!
Ekpeudeush xriazomaste! :wink:
καλα τα λες πως τα εξουμε ξαναματαπει

αν επιλεξουν τα F-35 θα χωρανε στα ηδη υπαρχοντα
οπως ειπαμε σε αλλο ποστ, η απαντηση ηταν ΟΧΙ

αν δουλευει μια νεα εκδοση του F-15 Strike Eagle ακομα με συρματοσχοινα ας το κρατησουν για την παρτη τους

αλλα λιγο χλωμο το κοβω, να πετα χωρις FBW
αν γνωριζει κανεις κατι ας το παραθεσει...
e-HAF Admin
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

EDITED
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
TIM
Δημοσιεύσεις: 1232
Εγγραφή: 09 Ιουν 2004, 14:32

Δημοσίευση από TIM »

backseater έγραψε:Όσον αφορά την εκπαίδευση, πρέπει να γίνει ριζική αναδιοργάνωση στον τομέα επιλογής Ιπταμένων, Ναυτίλων..επιτρέπετε χώρα μέλος του ΝΑΤΟ να κάνει διαγωνισμό μέσω πανελλαδικων εξετάσεων για τους πιλότους της εν έτει 2006, τι είμαστε..άστα δίνει εξετάσεις η σάρα και η μάρα και μετά τι περιμένεις..? (έλα με τους καλύτερους.....)
Ως τώρα το σύστημα δουλεύει μια χαρά (άσε που είναι από τα λίγα αξιοκρατικά πράγματα σε αυτή τη χώρα). Γιατί να το αλλάξουμε; Το να λέμε οτι κάποια πράγματα είναι λάθος χωρίς να προτείνουμε λύσεις δεν είναι κριτική, είναι γκρίνια. Πρότεινε λύσεις και τις συζητάμε στο ελληνικό πρίσμα.
backseater έγραψε:Καλά Lantirn στα F-4E όταν είναι μετά από 3 χρόνια να αξιολογηθείς για κυβερνήτης αφότου έχεις κάτσει 3 χρόνια στην Β θέση χωρίς να πιάσεις το stick, τι περιμένεις να γίνει? Ελευσίνα CL-215, C-130 τέτοια πράγματα.. Δεν λέω υπάρχουν και τα παιδιά που γουστάρουν το εργαλείο και ασχολοιούνται αλλά όταν εκπαιδεύεσαι για Ιπτάμενος εντάξει, και πετάς Τ-2 για 1 έτος και μετά ασχολείσαι με ραντάρ και όπλα άντε και λίγη ναυτιλία ε αυτό δεν είναι πισωγύρισμα: τα περισσότερα ατυχήματα με F-4E στην ΠΑ έχουν να κάνουν με αυτόν ακριβώς τον λόγο, δηλαδή της επάνδρωσης συγκυβερνητών και όχι ΧΟΣ στην Β θέση. Είμαστε η μόνη χώρα του ΝΑΤΟ που διαθέτει συγκυβερνήτες στην Β θέση και όχι ΧΟΣ στα F/RF-4E της..Εκπαίδευση και νοοτροπία χρειαζόμαστε ανάλογη με αυτή των Αμερικανών και Βρετανών αλλά όταν τα λές στα ανώτερα κλιμάκια σου λένε "ε εμείς δεν είμαστε USAF τι ψάχνεις τώρα?"
Για τη Β' θέση τώρα. Ο κάθε άνθρωπος το βλέπει διαφορετικά. Άλλο οι σχέσεις μεταξύ των Ι και άλλο αν κάποιος χάνει χρόνο στην πίσω θέση. Ίσως ήταν καλύτερα να είχαμε WSOs. Γιατί όμως σταματήσαμε σε 1 μόνο σειρά εδώ στην Ελλάδα...? Ατυχήματα λόγω αυτού του πράγματος; Δλδ αν από το Τ-2 κάποιος πάει στην Α' θέση του F-4 θα είναι λιγότερα τα ατυχήματα; Σε προκαλώ να πεις ένα ατύχημα όπου έχει να κάνει
με αυτόν ακριβώς τον λόγο, δηλαδή της επάνδρωσης συγκυβερνητών και όχι ΧΟΣ στην Β θέση
backseater έγραψε:Προκεχωρημένο εκπαιδευτικό το λέμε γιατι ο κυβερνήτης ασχολείται με το να λέει στο νεαρό συγκυβερνήτη διάφορα πράγματα στον συγκυβερνήτη για την έκβαση της αποστολης ή για το χειρισμό του αεροπλάνου για να βγεί μια ημέρα κυβερνήτης. Ε αυτό τι είναι επιχειρησιακή αποστολή ή εκπαίδευση? για πείτε μου εσείς..
Είσαι εντελώς λάθος. Ο κυβερνήτης (ιδίως σε δύσκολες ασκήσεις) χτίζει SA με αυτά που του λέει ο συγκυβερνήτης και εμπιστεύεται την κρίση του απόλυτα. Τόσο πολυ που ο λόγος του είναι εκτελεστική οδηγία. Το F-4 πετάει από μπροστά και πολεμάει από πίσω έχει επωθεί. Δε μιλάω για άτομα με <100 ώρες στη B' θέση. Αλλά με παραπάνω. Με τόσο μικρές εμπειρίες είναι παντού το ίδιο (μονοθέσιο, διθέσιο Α'-Β').
backseater έγραψε:4 Χρόνια Σχολή, 2 χρόνια Επιχειρησιακό στάδιο 4 χρόνια για να βγεί κυβερνήτης, σύνολο 10 χρόνια εκπαίδευσης....για κάνε τη σούμα και πες μου πόσο είναι τα λεφτά εκπαίδευσης γιατι "άμα είναι να φτίαχνουμε νευροχειρούργους" όπως μου είπε ένας πρώην Μοίραρχος άστο ψάχνουμε και αλλού...
Δε λέω ότι είσαι λάθος απλά ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

8)
Άβαταρ μέλους
backseater
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 23 Αύγ 2006, 22:53

Δημοσίευση από backseater »

Tim,

μήπως πρέπει για όλα αυτά να τα πούμε από κοντα, ή επιμένεις στο forum? δεν νομίζο ότι τα εν οίκω είναι σωστό να βγαίνουν έξω αλλά πολύ περισσότερο δεν είναι πρέπον να προκαλούμε ο ένας τον άλλο γιατί άλλος είναι ο αντίπαλος, και όχι εμείς (μεταξύ μας....).

Εν τάχει, δηλαδή υπονοείς ότι Αγγλοι Γάλλοι, Αμερικανοί με επιλογή Ιπταμένων σε 5 σώματα διαθέτουν συστήματα επιλογής Ιπταμένων και Ναυτίλων μη αξιοκρατικά, έτσι?
Που το βλέπεις το αξιοκρατικό, εδώ?

Για τα ατυχήματα από κοντά+μόνο...

Για το Τ-2, πως νομίζεις ότι έβγαζαν άγγλοι και οι Αμερικάνοι Ιπταμένους διαθέσιμους στο F-4 (F-14) του Ναυτικού τους, έχεις ανέβει σε αεροπλανοφόρο να δεις που πρωσγειωνόσαντε τα ρημαδια...? σε γήπεδο του μπάσκετ προσγειωνόντουσαν τα F-4 και στο Αμερικανικό και στο Αγγλικό Ναυτικό με χειριστάς κατευθείας από τα Τ-2, ή τα Hawk δίχως 4 χρόνια εκπαίδευσης στη Β θέση!! Μετά το ΣΜΕΤ για το αεροπλανοφόρο ή διαδικασία ήταν 3 προσγειώσεις ημέρας και 1 νυχτερινή με βαθμολογία άνω του μέσω όρου και γύρω στα 10 touch-n-goes. Αλλιώς σε άλλο τύπο α/φους. Δηλαδή αυτά τα τυπάκια (USN) είναι τίποτα ασχετούληδες έτσι....?

Για τους ΧΟΣ επειδή μάλλον δεν γνωρίζεις, η δεν σου έχουν πεί, πολύ κυβερνήτες δεν είχαν ξαναδεί αποκάλυψη στόχου σε τέτοια απόσταση όταν πετούσαν με ΧΟΣ στη πίσω θέση, και κάποιοι ήθελαν να πετάνε μόνο με ΧΟΣ στην Β θέση. Το γιατί η ΠΑ δεν ξαναέβαλε μετά τις 2 σειρές εκπαίδευσης ΧΟΣ και άλλους, είναι ένα πολύ εύλογο ερώτημα αλλά δεν θα το απαντήσω τώρα. Πάντως σίγουρα όχι επείδή απέτυχαν οι ΧΟΣ....

όσον αφορά το CRM γνωρίζο το θέμα πάρα πολύ καλά...!
Εικόνα

... they shall mount up with wings as eagles;
-Isaiah 40:31
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

backseater έγραψε:Geraki,
τώρα που μας δίνουν οι Αμερικανοί S-3B Viking οι δικοί μας οι ναυταίοι σφυρίζουν κλέφτικα,
Αυτη η πληροφορια πως βγηκε? το γραψε περιοδικο,site η κατι αλλο? :D
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

backseater έγραψε:Εν τάχει, δηλαδή υπονοείς ότι Αγγλοι Γάλλοι, Αμερικανοί με επιλογή Ιπταμένων σε 5 σώματα διαθέτουν συστήματα επιλογής Ιπταμένων και Ναυτίλων μη αξιοκρατικά, έτσι?
Που το βλέπεις το αξιοκρατικό, εδώ?
Για το Τ-2, πως νομίζεις ότι έβγαζαν άγγλοι και οι Αμερικάνοι Ιπταμένους διαθέσιμους στο F-4 (F-14) του Ναυτικού τους, έχεις ανέβει σε αεροπλανοφόρο να δεις που πρωσγειωνόσαντε τα ρημαδια...? σε γήπεδο του μπάσκετ προσγειωνόντουσαν τα F-4 και στο Αμερικανικό και στο Αγγλικό Ναυτικό με χειριστάς κατευθείας από τα Τ-2, ή τα Hawk δίχως 4 χρόνια εκπαίδευσης στη Β θέση!! Μετά το ΣΜΕΤ για το αεροπλανοφόρο ή διαδικασία ήταν 3 προσγειώσεις ημέρας και 1 νυχτερινή με βαθμολογία άνω του μέσω όρου και γύρω στα 10 touch-n-goes. Αλλιώς σε άλλο τύπο α/φους. Δηλαδή αυτά τα τυπάκια (USN) είναι τίποτα ασχετούληδες έτσι....?
Γιατι συγκρινεις ομως την μικρη Ελλαδιτσα με την Αμερικη ?
Εχουμε τους ιδιους οικονομικους πορους ?
Την Αμερικη δεν την ενδιαφερει αν χασει 2-5-7-20 αεροπλανα γιατι εχει αλλα 700 ιδιου τυπου και περιμενουν..
Με αυτη τη λογικη βαζουν και τη γιαγια τους να το πεταξει.

Η Ελλαδα δεν μπορει να βαζει "οτι να ναι" στα πιλοτηρια με μικρη εκπαιδευση, γιατι ενας θα βρεθει να κανει το λαθος και θα κλαιμε το αεροπλανο..

Ειναι πρωτοφανες..

Θα σου θυμισω κατι που εγραψες λιγο πριν σε ενα αλλο thread, το οποιο μου αρεσε πολυ.
"Professionalism is achieved only after extended training and preparation."

Γιατι αν κρινω απο την κουλτουρα των αμερικανων πιλοτων και τα "εξυπνα ατυχηματα τους..." χαιρετισματα..
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Arty
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1795
Εγγραφή: 01 Απρ 2004, 10:34

Δημοσίευση από Arty »

backseater έγραψε:Tim,

μήπως πρέπει για όλα αυτά να τα πούμε από κοντα, ή επιμένεις στο forum? δεν νομίζο ότι τα εν οίκω είναι σωστό να βγαίνουν έξω αλλά πολύ περισσότερο δεν είναι πρέπον να προκαλούμε ο ένας τον άλλο γιατί άλλος είναι ο αντίπαλος, και όχι εμείς (μεταξύ μας....).

Εν τάχει, δηλαδή υπονοείς ότι Αγγλοι Γάλλοι, Αμερικανοί με επιλογή Ιπταμένων σε 5 σώματα διαθέτουν συστήματα επιλογής Ιπταμένων και Ναυτίλων μη αξιοκρατικά, έτσι?
Που το βλέπεις το αξιοκρατικό, εδώ?

Για τα ατυχήματα από κοντά+μόνο...

Για το Τ-2, πως νομίζεις ότι έβγαζαν άγγλοι και οι Αμερικάνοι Ιπταμένους διαθέσιμους στο F-4 (F-14) του Ναυτικού τους, έχεις ανέβει σε αεροπλανοφόρο να δεις που πρωσγειωνόσαντε τα ρημαδια...? σε γήπεδο του μπάσκετ προσγειωνόντουσαν τα F-4 και στο Αμερικανικό και στο Αγγλικό Ναυτικό με χειριστάς κατευθείας από τα Τ-2, ή τα Hawk δίχως 4 χρόνια εκπαίδευσης στη Β θέση!! Μετά το ΣΜΕΤ για το αεροπλανοφόρο ή διαδικασία ήταν 3 προσγειώσεις ημέρας και 1 νυχτερινή με βαθμολογία άνω του μέσω όρου και γύρω στα 10 touch-n-goes. Αλλιώς σε άλλο τύπο α/φους. Δηλαδή αυτά τα τυπάκια (USN) είναι τίποτα ασχετούληδες έτσι....?

Για τους ΧΟΣ επειδή μάλλον δεν γνωρίζεις, η δεν σου έχουν πεί, πολύ κυβερνήτες δεν είχαν ξαναδεί αποκάλυψη στόχου σε τέτοια απόσταση όταν πετούσαν με ΧΟΣ στη πίσω θέση, και κάποιοι ήθελαν να πετάνε μόνο με ΧΟΣ στην Β θέση. Το γιατί η ΠΑ δεν ξαναέβαλε μετά τις 2 σειρές εκπαίδευσης ΧΟΣ και άλλους, είναι ένα πολύ εύλογο ερώτημα αλλά δεν θα το απαντήσω τώρα. Πάντως σίγουρα όχι επείδή απέτυχαν οι ΧΟΣ....

όσον αφορά το CRM γνωρίζο το θέμα πάρα πολύ καλά...!
Μήπως είστε ή είσασταν και οι 2 ΧΟΣ?
Λεω τώρα εγώ...
Arty out...

Εικόνα
Απάντηση