Στρατιωτικές σχολές , μυωπία και Laser

Περιοχή συζήτησης για τα Αμυντικά Σώματα της Ελλάδας

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

θα μπορούσε να δωθεί και μία ευκαιρία σε κόσμο που έχουν κάνει laser επεμβάσεις, αλλά με την προϋπόθεση ότι δεν θα πάνε σε μαχητικά αλλά σε άλλου τύπου αεροσκάφη.

πχ. Μεταγωγικά.....
εκτός και άν πιστεύουν πως γενικά δεν είναι χρήσιμοι τέτοιου είδους πιλότοι οπότε πάω πάσο και τι να πώ άλλο δεν ξέρω.....
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Curgan
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 25 Φεβ 2007, 16:35
Τοποθεσία: Άλεξάνδρεια

Δημοσίευση από Curgan »

Μήπως ανησυχούν σχετικά με την αποτελεσματικότητα ή την αντοχή των επεμβάσεων αυτών στο χρόνο και τις καταπονήσεις των αεροσκαφών? Η μήπως απλά ψάχνουν για κάτι "τέλειο" εκ γενετής?
Παρά δύναμην τολμηται, παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδαι...
(Θουκύδίδης)
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

τότε ας δημιουργήσουμε κλώνους....
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Curgan
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 25 Φεβ 2007, 16:35
Τοποθεσία: Άλεξάνδρεια

Δημοσίευση από Curgan »

Χωρίς να θέλω να ακουστώ απαισιόδοξος ή καταστροφολόγος, κάτι τέτοιο δεν είναι εντελώς απίθανο...
Παρά δύναμην τολμηται, παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδαι...
(Θουκύδίδης)
Johnnie B
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 19 Απρ 2007, 23:28

Δημοσίευση από Johnnie B »

Anzac έγραψε:θα μπορούσε να δωθεί και μία ευκαιρία σε κόσμο που έχουν κάνει laser επεμβάσεις, αλλά με την προϋπόθεση ότι δεν θα πάνε σε μαχητικά αλλά σε άλλου τύπου αεροσκάφη.

πχ. Μεταγωγικά.....
εκτός και άν πιστεύουν πως γενικά δεν είναι χρήσιμοι τέτοιου είδους πιλότοι οπότε πάω πάσο και τι να πώ άλλο δεν ξέρω.....
Βασικά Τίμο αυτό δεν μπορεί να γίνει επειδή το πρόγραμμα της ΣΙ είναι oriented για ιπτάμενους κατηγορίας Α (μαχητικά). Δηλαδή όσοι έμπεναν στην σχολή εκπαιδεύονταν για πιλότοι μαχητικών. Αυτό άλλαξε τα τελευταία χρόνια, νομίζω το 2005, όπου όλοι οι Ίκαροι λαμβάνουν την βασική πτητική εκπαίδευση, πτήση solo και δια οργάνων και αφού τελειώσουν την σχολή τότε χωρίζονται σε αυτούς της κατηγορίας Α και της κατηγορίας Β (μεταγωγικά κλπ.)
killerwing
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2006, 20:43

Δημοσίευση από killerwing »

Να λεμε την αληθεια οι περισσοτεροι προτιμουν να ειναι Β κατηγοριας.

Τα θετικα ειναι τα εξης, μεγαλυτερος μισθος, ξεκουραστη δουλεια, περισσοτερες ωρες, λιγοτερα προβληματα υγειας (βλεπε θρομβωση, ματωματα, φλεβιτιδες, καρκινους απο τις ηλεκτρομαγνητικες ακτινοβολιες που δεχεται ο χειριστης απο το ρανταρ και απο τα οργανα).

Συγγενεις μου πιλοτος 55 χρονων στην πολιτικη αεροπορια με 20000 ωρες καθηλωθηκε στο εδαφος (δικη του αποφαση) πριν μία εβδομαδα επειδη αποκτησε θρομβωση. Τα καλα του επαγγελματος στην πολιτικη αεροπορια φανταστειτε τι γινεται στην πολεμικη...

Αυτα ομως ειναι τα μυστικα του επαγγελματος......
ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΡΙΩΝ ΔΕΙ ΜΕΜΝΗΣΘΑΙ

ΠΡΩΤΟΝ ΜΕΝ ΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΡΧΕΙ

ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΥΣ ΑΡΧΕΙ

ΤΡΙΤΟΝ ΟΤΙ ΟΥΚ ΑΕΙ ΑΡΧΕΙ
Fantasma337
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: 06 Ιουν 2004, 22:49
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Fantasma337 »

killerwing έγραψε:Να λεμε την αληθεια οι περισσοτεροι προτιμουν να ειναι Β κατηγοριας.

Tώρα είπες τη μεγάλη κουβέντα... Για ρώτα κανέναν 3ετή ή 4ετή στην Καλαμάτα ΠΟΥ θέλει να "πάει" και άμα το 90% δε σου απαντήσει C-130 έλα να με φτύσεις...

Τί να λέμε τώρα, εδώ πέρναγαν δίπλα από τον test pilot του Eurofighter και κανένα στραβάδι δεν φιλοτιμήθηκε να τον ρωτήσει 5 πράγματα και το πολύ πολύ να ζήταγαν κανένα πόστερ... Ξεφτύλα...
ACIG Team Member
Εικόνα
ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

και πως σκέφτεται η ΠΑ να αντιδράσει σε αυτή την κατάσταση ?
e-HAF Admin
Nikolas_A
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: 27 Φεβ 2007, 17:46

Δημοσίευση από Nikolas_A »

Το ίδιο συμβαίνει και στον ΣΞ, όπου ο αρχηγός της Ευελπίδων ζητάει Μηχανικό, ΣΕΜ κλπ... :roll:
Johnnie B
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 19 Απρ 2007, 23:28

Δημοσίευση από Johnnie B »

killerwing έγραψε:Να λεμε την αληθεια οι περισσοτεροι προτιμουν να ειναι Β κατηγοριας.
Ναι γιατί όταν θα βγουν στη σύνταξη, γύρω στα 40, θα έχουν πάρα πολλές ώρες πτήσης και οι περισσότεροι πηγαίνουν στην πολιτική αεροπορία που οι μισθοί είναι απο πολύ εώς πάρα πολύ καλύτεροι.
killerwing
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2006, 20:43

Δημοσίευση από killerwing »

Δεν ειναι η πολιτικη αεροπορια, (στην πολιτικη αεροπορια δεν ισχυουν οι ωρες τις πολεμικης), ειναι οτι θα πεταω ηρεμα, θα κουβαλω προσωπικο και πανω απο ολα δεν θα καταπονω το σωμα μου απο τα φορτια. ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ.

.
ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΡΙΩΝ ΔΕΙ ΜΕΜΝΗΣΘΑΙ

ΠΡΩΤΟΝ ΜΕΝ ΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΡΧΕΙ

ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΥΣ ΑΡΧΕΙ

ΤΡΙΤΟΝ ΟΤΙ ΟΥΚ ΑΕΙ ΑΡΧΕΙ
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

killerwing έγραψε:Δεν ειναι η πολιτικη αεροπορια, (στην πολιτικη αεροπορια δεν ισχυουν οι ωρες τις πολεμικης), ειναι οτι θα πεταω ηρεμα, θα κουβαλω προσωπικο και πανω απο ολα δεν θα καταπονω το σωμα μου απο τα φορτια. ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ.

.
Δηλαδή θα γεμίσουμε Ηρακλήδες και θα ψάχνουμε αναχαιτιστές/μαχητές ?

Και η ΠΑ κάθεται με σταυρωμένα χέρια ?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anzac την 10 Μάιος 2007, 12:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
e-HAF Admin
Jester
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3215
Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 00:50
Τοποθεσία: Δρακόλιμνη Γκαμήλας

Δημοσίευση από Jester »

killerwing έγραψε:Να λεμε την αληθεια οι περισσοτεροι προτιμουν να ειναι Β κατηγοριας.

Τα θετικα ειναι τα εξης, μεγαλυτερος μισθος, ξεκουραστη δουλεια, περισσοτερες ωρες, λιγοτερα προβληματα υγειας (βλεπε θρομβωση, ματωματα, φλεβιτιδες, καρκινους απο τις ηλεκτρομαγνητικες ακτινοβολιες που δεχεται ο χειριστης απο το ρανταρ και απο τα οργανα).

Συγγενεις μου πιλοτος 55 χρονων στην πολιτικη αεροπορια με 20000 ωρες καθηλωθηκε στο εδαφος (δικη του αποφαση) πριν μία εβδομαδα επειδη αποκτησε θρομβωση. Τα καλα του επαγγελματος στην πολιτικη αεροπορια φανταστειτε τι γινεται στην πολεμικη...

Αυτα ομως ειναι τα μυστικα του επαγγελματος......
Αναφορικα μονο η πιθανοτητα θρομβωσης ειναι μεγαλυτερη σε ενα πιλοτο πολιτικου α/φ.Η πιθανοτητα αιμοραγιας μεγαλυτερη στο μαχητικο.Οι ηλεκτρομαγνητικες ειναι αλλου παπα ευαγγελιο κ δεν εχουν ενοχοποιηθει μεχρι σημερα για διαδικασιες στον αερα,αλλα μονο στο εδαφος.
Jester

A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Εικόνα
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Anzac έγραψε:
killerwing έγραψε:Δεν ειναι η πολιτικη αεροπορια, (στην πολιτικη αεροπορια δεν ισχυουν οι ωρες τις πολεμικης), ειναι οτι θα πεταω ηρεμα, θα κουβαλω προσωπικο και πανω απο ολα δεν θα καταπονω το σωμα μου απο τα φορτια. ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ.

.
Δηλαδή θα γεμίσουμε Ηρακλήδες και θα ψάχνουμε αναχαιτιστές/μαχητές ?

Και η ΠΑ κάθεται με σταυρωμένα χέρια ?

Εγώ πάντως ξέρω το ανάποδο.
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
killerwing
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2006, 20:43

Δημοσίευση από killerwing »

Mystic_J έγραψε:Εγώ πάντως ξέρω το ανάποδο.
Tοτε για ποιο λογο κλεγονται οι μοιρες οτι δεν εχουν πιλοτους για να επανδρωθουν σωστα.Αν διαβασεις ενθετα και συνεντευξεις τα μαχιμια παραπονιουνται γισ το μισθο τους και οτι δεν υπαρχει νεο αιμα......
ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΡΙΩΝ ΔΕΙ ΜΕΜΝΗΣΘΑΙ

ΠΡΩΤΟΝ ΜΕΝ ΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΡΧΕΙ

ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΥΣ ΑΡΧΕΙ

ΤΡΙΤΟΝ ΟΤΙ ΟΥΚ ΑΕΙ ΑΡΧΕΙ
Απάντηση