Earendil έγραψε:Νομίζω ότι δεν έγινα κατανοητός.
Έστω κι αν υπάρχουν πιθανότητες αποκόλλησης στην εγχειρηση, αν πετύχει, υπάρχει ακόμη πιθανότητα να πάθεις αποκόλληση την ώρα της πτήσης; Βέβαια, πάντα υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο, εννοώ αν υπάρχει αυξημένος κίνδυνος... Γιατί αν, μετά την επέμβαση έχεις τις ίδιες πιθανότητες για αποκόλληση με έναν μη μύωπα, νομίζω ότι δε χρειάζεται να σκεφτώ κατι...
Το παρόν thread έχει 4 σελίδες πόστ!
Η απάντηση στην ερώτηση σου έχει δοθεί σε μια απο τις προηγούμενες σελίδες.
Ρίξε μια ματιά απο την αρχή αν θες να έχεις πλήρη εικόνα!
Καλησπέρα σε όλους,
σας επαναφέρω στο θέμα μυωπίας και Σ.Ι. και απλά από προσωπική εμπειρία θα σας πω το εξής : Έχω δώσει δύο φορές εξετάσεις για την Σ.Ι. . Την πρώτη χρονιά που έδωσα λόγω λίγων μορίων δεν πέρασα αλλά για καλή μου τύχη λογο κάποιου προβλήματος δεν μπόρεσα να πάω και στις αθλητικές-σωματικές εξετάσεις που δίνονται πριν βγούν οι βάσεις και τα αποτελέσματα.Λίγο καιρό πρίν από τα αθλήματα , ανακάλυψα μια μικρή "θολούρα" στα μάτια μου,έκανα εξετάσεις, μου βρίκαν αστυγματισμό-υπερμετροπία και λόγο του ότι ήμουν τρελλαμένος με την Σ.Ι. πήγα και έκανα laser και περίμενα άλλο ένα χρόνο για να ξαναδώσω εξετάσεις και να επουλωθούν οι πληγές.Τελικά ξαναέδωσα τον επόμενο χρόνο,έβγαλα τα μόρια που ήθελα αλλα ματογιατροί όπως λέτε με πετσόκοψαν γιατί απλά βρήκαν ότι έκανα laser...οπότε ακομα και με επέμβαση δύσκολα τα πράγματα.Από 'κει και πέρα για βίσματα και άτομα που φορούσαν γυαλιά όπως αναφέρθε σε προηγούμενα post απλά θα πώ ότι κι εγώ έβαλα βίσμα και πολύ μεγάλο μάλιστα(βλέπε ιεραρχία ΓΕΕΘΑ κλπ κλπ) αλλα και πάλι....τίποτα όσων αφορά Σ.Ι. και ιπτάμενους.
Με εγχειριση στα ματια δε μπαινεις. Με 025 μυωπια μπορεις να πιανεις 15-12/10.Οριο ειναι τα 10/10 οποτε μπαινεις.
Η αραχνοειδης κυστη ειναι αλλο. Δεν ειναι στο ματι.
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]