zafos έγραψε:Εντάξει,το κατάλαβα!Απλά ήθελα να ξέρω.Αμφιβάλω αν ο υδραυλικός μπορεί να βγάλει πτυχίο χειριστή με τα λεφτά που χρειάζονται για την εκπαίδευση!!!
Πάντως να ξέρεις ότι αρκετοί "υδραυλικοί" οι οποίοι είναι και μέλη μας, και είχαν την επιθυμία να μάθουν να πιλοτάρουν, το πραγματοποίησαν έστω κι αν ξεκίνησαν πετώντας με Flight Simulator εξομοιώνοντας πτήσεις....
Ε όχι επαγγελματικά αλλά θεωρητικά τουλάχιστον.Νομίζω πως πρέπει να είναι υποχρεωτικό για έναν μηχανικό αεροσκαφών ή αεροναυπηγό να ξέρει να πιλοτάρει αεροσκάφος.
Tο συγκεκριμένο ζήτημα δεν είναι να μάθω να πιλοτάρω (αν και το θέλω πάρα πολύ) αλλά η υποχρεωτική γνώση από μεριάς αεροναυπηγών και μηχανικών να ξέρουν να πιλοτάρουν.Πως γίνεται στο κάτω-κάτω να δουλέψεις πάνω στα αεροσκάφη χωρίς να ξέρεις να τα πιλοτάρεις?
Η περισσοτερη μηχανικη ξερουν να πιλοταρουν ομως δεν μπορουν να το απογειωσουν, γιατι δεν εχουν την αδεια. το αεροπλανο το πεταει ενας πιλοτος και ο μιχανικος σαν Κ2 κανει τα πτητικα τεστ.κανενα αεροπλανο που εχει περασει πληρη επισκευη δεν βγαινει χωρις να το δοκιμασει μηχανικος-πιλοτος.
Αναλογα τον μηχανικο, σε πολλες τεχνικες βασεις υπαρχουν πιλοτοι- μηχανικοι οποιοι ειναι δοκιμαστες αυτοι το απογειωνουν μαζι με εναν πιλοτο Κ1.
Δεν νομιζω καποιος πιλοτος να παρει το αεροπλανο απο το υποστεγοκαι να εμπιστευεται τον υπολογιστη.Οι παραδοση ενος αεροπλανου απο το υποστεγο γινεται εξης. Ερχεται δυο πιλοτοι και μαζι με τους μηχανικους το απογειωνουν κανουν ενα ταξιδι ολιγολεπτο, προσγειωνουν και γραφουν μια αναφορα οποια αναφερει οτι το αεροσκαφος ειναι οκ. και το παιρνουν.
οι περισσοτεροι δοκιμαστες ειναι προισταμενο,1ος μηχανικος τις εταιρειας,με τρομερη πειρα.