Το κουμπάκι...

Περιοχή συζήτησης για τα Αμυντικά Σώματα της Ελλάδας

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Δεν γνωρίζω πως λέγεται. Θα το μάθω. Απλά ξέρω ότι κάνουν απότομη βύθιση και μετά σπάσιμο για τελική. Δεν νομίζω να το κάνουν μεταγωγικά αυτό. Ίσως λέμε άλλη προσέγγιση.
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
yak167
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 03:00
Τοποθεσία: Guildford, England, UK

Δημοσίευση από yak167 »

Την προσέγγιση που διάβασα την κάνουν επιβατηγά αεροσκάφη. Airbus, Boeing etc. Αυτό που λες ακούγεται διαφορετικό όντως.
Dimi, I love flying bars ... why am building TVs??
Άβαταρ μέλους
backseater
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 23 Αύγ 2006, 22:53

Δημοσίευση από backseater »

Assault or Kne sanh approach or Sarajevo dive-approach....

Oταν ο Κοκκινοτρίχης, αυτός που κάνει μάθημε στο Γιεσιλκόι, ναι-ναι ο Sharkey Ward, κατέρριψε στα Mαλβινας/Falklands 1 Αργεντινέζικο C-130 αντιδράσαν πολλα πληρώματα της RAF και από το 1985 περίπου βγήκε η εντολή (AIR-) έτσι ώστε τα C-130C1K να φορεσουν Σ/Α. Αυτα μπηκαν κάπου στο 1990-92 με αυτό τον τροπο βγήκαν και νέες διαδικασίες evasive maneuevering για τα πληρώματα των Βρετανικών C-130.

Για τους Αμερικανούς ούτε λόγος να γίνεται από πότε έχουν Σ/Α πάνω τους, όσον αφορα άλλες χώρες κάτι Bέλγοι κάτι Δανοί κάτι Καναδοί φοράνε τσαφόφλερα στα C-130H από μέσα του 90 όταν επαίζαν πάνω απο τη Γιογκοσλαβία μέρα-νυχτα σε ανθρωπιστικές ρίψεις, αποστολές, ΟΗΕ κλπ.

Το θέμα δεν είναι τι κάνουνε αυτοι αλλά εμείς. Δλδ σε περίπτωση πολέμου κανένας δεν θα λυπηθεί one big fat juicy target και θα το καταρρίψει.. γιατί είναι ΗVΑ

Oπότε το ΝΑΤΟ δεν έχει την ευθύνη εάν η ΠΑ (ο χρήστης) έχει τα C-130 31 χρόνια σε υπηρεσία και δεν έχει σχεδίασει και εφοδίασει ένα Σ/Α πάνω τους...

Τόσοι ΣΜΑ-τζήδες πάνω έξω στα Cranfield και στo Monterey για μαστερ και PhD.Γιατί? τσάμπα είναι?
Το ΚΕΤΑ δεν μπορεί να σχεδιάσει την τοποθέτηση ενός παλαιού Σ/Α από τα αποσυρμένα μαχητικά στην ουρά του -130? Η ΣΜΑ δεν είναι το ανωτερο αεροπορικό ινστιτουτο της χωρας..ας έρθουν σε επαφή με άλλες αεροδυναμικές σύρραγες τoυ εξωτερικού και να το φτίαξουν το μοντέλο σε 1/48 να κολλήσουν 2 τσαφόφλερα και 1 RWR και να τελείωσει το παραμύθι.

Δεν μπορούνε να σχεδιάσουν την θέση στην ουρά ενός -130 ένα Σ/Α RWR και να τοποθετήσουν ένα έτοιμο ALR-66 από τα αποσυρμένα F-1CG ή τα F-4E SRA...?

Εδώ δεν μπορέσαν να βάλουν τα τσαφόφλερα από τα F-104G στα F-1CG, θα μου πεί κάποιος αυτό θα μπορέσουν να βάλουνε...?

Και όμως στη δύσκολη δεκαετία του'80 είχαμε δεν ξέρω πως μυαλά, ή στενό κορσε στο budget και τοποθετήσανε RWR στα F-5 και στα F-104 made in Greece

Οπότε πάμε στην γνωστή και πεπατημένη οδό του ΕΜΠΑΕ βάλε εκεί 1 Σ/Α βάλε κάποια εκατομύρρια ευρώ για αγορά νεό Σ/Α,RWR και συνεχίζει να πλήρωνει ο φουκαράς ο φορολογούμενος....

όσον αφορα την ασφάλεια πτήσεων, άλλο το air-worthy και άλλο το battle-worthy....!

BTW το A-340 της OA πού πήγε να φέρει του δικούς μας δεν έχει ούτε RWR ούτε τσαφόφλερα...!

Πως μου το είπε ο άλλος από την ..ΑF?

"There are two kinds of air forces. Those that go to battle, and those that go to airshows and parades"
Εικόνα

... they shall mount up with wings as eagles;
-Isaiah 40:31
yak167
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 03:00
Τοποθεσία: Guildford, England, UK

Δημοσίευση από yak167 »

Right on backseater...!!!
Dimi, I love flying bars ... why am building TVs??
Απάντηση