Δε λέει τίποτα. Από το Combat flight simulator 3 το cockpit ήταν μόνο τρισδιάστατο. Δεν είναι καινοτομία.raptor έγραψε:Όταν θα είναι έτοιμο, θα βλέπεις και την κίνηση του υδραυλικού γρύλου πίσω απο τα πηδάλια άμα ζουμάρης.. Τα ίδια για το cockpit. Το οτι πλέον θα είναι μόνο 3D ελπίζω να λέει κάτι..
FighterOps
Συντονιστής: Διαχείριση
Ναι αλλά στο CFS3 δεν λειτουργούν τα κουμπιά... Ενώ στο Fighter Ops θα λειτουργούν όλα...gerodinis έγραψε:Δε λέει τίποτα. Από το Combat flight simulator 3 το cockpit ήταν μόνο τρισδιάστατο. Δεν είναι καινοτομία.raptor έγραψε:Όταν θα είναι έτοιμο, θα βλέπεις και την κίνηση του υδραυλικού γρύλου πίσω απο τα πηδάλια άμα ζουμάρης.. Τα ίδια για το cockpit. Το οτι πλέον θα είναι μόνο 3D ελπίζω να λέει κάτι..
Γιώργος
σημειωστε τα λογια μου ξανα. Η Εagle Dynamics Θα βγαλει καινουριο εξομοιωτη για F-16, F/A-18 πρωτου δουμε playable demo fighterops ... (αν φτασει και εκει ποτε)
"πότε θα έρθει η 28η Οκτωβρίου να πάμε σην παρέλαση να δούμε τα τζάμπο και τα στούκας"
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
απλα μια προβλεψη κανω κρινοντας απο την πορεια των πραγματων εως τωρα. Ξεροντας χοντρικα απο που ξεκινησε το fighterops και πότε, και τι εχει γινει μεχρι τωρα (...) και την συμπεριφορα και πορεια της ED απο την εποχη του Flanker 1 ... εκτος του οτι η ED εξακολουθει να ζει και να βασιλευει, εχει κατασκευασει τον εξομοιωτη των Α-10 της USAF και εκανε σκεψεις για επεκταση σε F-16 & F/A-18 απο την εποχη του LockOn ακομη, σκεψεις που συνεχιζει να επιβεβαιωνει καθε τοσο με μικρο διαρροες δηλωσεων προς την κοινοτητα. Ο σκοπος δημιουργιας του DCS (digital combat simulations) ειναι ακριβως αυτος, η δημιουργια μιας επεκτασιμης και ανανεωσιμης πλατφορμας (τεχνολογικα, DirectX κλπ αλλα και απο την κοινοτητα, terrains, objects κλπ) η οποια θα εμπλουτιζεται καθε φορα με μια καινουρια προσθηκη. Φιλοδοξια τους δηλωθηκε οτι ειναι κατι για 1-2 α/φη το χρονο αν θυμαμαι καλα ... το Apache ειναι το επομενο που θα ακολουθησει μετα το ΚΑ-50 και αν καταλαβα καλα μετα πιανουν παλι τα jet, και μαλλον ηδη εχουν αρχισει δουλεια σε αυτα. Κατι ακουσα και τerrain Νellis που ετοιμαζεται αυτη τη στιγμη κιολας ...
http://www.digitalcombatsimulator.com/i ... lt&lang=en
http://www.digitalcombatsimulator.com/i ... lt&lang=en
Q: Your press release indicates that Black Shark is the first in a series of DCS modules, with more aircraft/helicopters to follow. How soon will these new aircraft become available?
A: We are already developing the A-10A “Warthog" and AH-64A “Apache” (with planned front-seat / back-seat multiplayer) and other western and eastern aircraft will follow with an approximate interval of every nine months. To annouce these later aircraft now would be premature because plans can often change and lead to delays due to numerous factors such as our work in the equally important military simulation market.
"πότε θα έρθει η 28η Οκτωβρίου να πάμε σην παρέλαση να δούμε τα τζάμπο και τα στούκας"
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
Είσαι μέλος στην AREA 51??? Ξέρεις που βρίσκονται τώρα???squid έγραψε: απλα μια προβλεψη κανω κρινοντας απο την πορεια των πραγματων εως τωρα. Ξεροντας χοντρικα
1. Καταρχάς να θυμίσω οτι η "εταιρία" XSI είναι μια ομάδα ανθρώπων σε όλο τον κόσμο που επικοινωνούν μεταξύ τους με κάποια πρωτόκολλα, δεν είναι ακριβώς κάτι αντίστοιχο με άλλες εταιρίες κολλοσούς που έχουν προσλάβει 20 άτομα που δουλεύουν 8 και παραπάνω ώρες τη μέρα στον ίδιο όροφο της εταιρίας.. Υπάρχουν δεσμεύσεις ως προς το χρονοδιάγραμμα αυτών που έχουν αναλάβει αλλά τα πάντα πάνε με βάση το χρόνο τους, γιατί όπως καταλαβαίνεις οι developers αυτοί έχουν άλλη κύρια εργασία.. Ο Julian πάντως (αν σας λέει κάτι το όνομα απο το Falcon, ναί αυτός είναι το τιμόνι της XSI) τα έχει οργανώσει όλα πάρα πολύ καλά, και ο κόσμος που έχει "προσλάβει" είναι "state-of-the-art" στον τομέα του.squid έγραψε: απο που ξεκινησε το fighterops και πότε, και τι εχει γινει μεχρι τωρα (...)
2. Συνυπολόγισε λοιπόν οτι όλη αυτή η "ομάδα" είναι η αφρόκρεμα των hard-core simmers, που προσπαθεί να φτιάξει αυτό που ο κάθε hard-core simmer ήθελε και δεν κατάφερε να πάρει έως σήμερα. Κάτι το οποίο σημαίνει πλήρης λειτουργικότητα, ρεαλιστικότητα κτλ κτλ στο παιχνίδι. Και τεχνολογικά νέοι κώδικες multiplayer, επεκτασιμότητα στο μέλλον κτλ. Όλα αυτά απαιτούν χρόνο, και ο real hard-core simmer όπως έχει αποδειχθεί είναι διαθετιμένος να περιμένει πολύ..
3. Επειδή συζητήθηκε και εκεί πρόσφατα.. Η XSI έχει καταφέρει πολύ περισσότερα ΚΑΙ με δείγματα απο ότι η Microprose με το Falcon 4 στον ίδιο χρόνο, δεδομένου και με το 1. που ανέφερα παραπάνω..
Και τί σημαίνει αυτό??squid έγραψε: και την συμπεριφορα και πορεια της ED απο την εποχη του Flanker 1 ... εκτος του οτι η ED εξακολουθει να ζει και να βασιλευει,
Δεν αντιλέγω, και εμένα αν μου δώσουν όλα τα τεχνικά στοιχεία και τα απαραίτητα φράγκα (που στις Αμερικάνικες ΕΔ έχουν πολλά μηδενικά) σου προσλαμβάνω κάτι αστέρια και σου φτιάχνω ότι θές απο software.. Τώρα απο hardware όπως μπορεί να επιβεβαιώσει και ο Νικόλας, με 30-40 χιλιαρικάκια σου ετοιμάζουμε pit F-16 που δεν έχουν δεί ούτε τα Αμερικανάκια έτσι, και το πουλάμε την μισή τιμή του α/φους..squid έγραψε: εχει κατασκευασει τον εξομοιωτη των Α-10 της USAF
Επίσης και η XSI. Το πρώτο release θα είναι εκπαιδευτικά T-6 και T-38 μαζί με ένα τόνο manuals και την κανονική εκπαίδευση της USAF.. Ακολουθούν F-15/-16, μετά A-10 στη συνέχεια Naval-Ops, με τελική επιθυμία ενα πραγματικά Virtual-Playable world..squid έγραψε: και εκανε σκεψεις για επεκταση σε F-16 & F/A-18 απο την εποχη του LockOn ακομη, σκεψεις που συνεχιζει να επιβεβαιωνει καθε τοσο με μικρο διαρροες δηλωσεων προς την κοινοτητα.
Όπως επίσης, θα οργανώσει εικονικές μοίρες σε όλο τον κόσμο, μία για κάθε χώρα, θα τους δώσει τα απαραίτητα εργαλεία να κάνουν custom οτι θέλουν, α/φη, αεροδρόμια, πραγματικές μοίρες-serial α/φων κτλ κτλ, κτήρια, terrain, πόλεις κτλ. Όλα αυτά τα στέλνεις πίσω στην XSI για έλεγχο συμαβατότητας και τα κάνουν update σε διεθνή server ώστε να τα έχουν όλοι, ίδιο setup, version κτλ.. Όπότε καταλαβαίνεις πλέον την έννοια του real virtual world..squid έγραψε: terrains, objects κλπ) η οποια θα εμπλουτιζεται καθε φορα με μια καινουρια προσθηκη. Φιλοδοξια τους δηλωθηκε οτι ειναι κατι για 1-2 α/φη το χρονο αν θυμαμαι καλα
οταν και αν βγει κατι playable απο την XSI φοβαμαι οτι κυριολεκτικα θα εχω βγει στη συνταξη. Ηδη συμπληρωσα περιπου δεκαετια που ακουω παρομαιες ιστοριες και το καλυτερο που συνεβηκε ηταν το AF, και τα FF & OpenFalcon ολα εξαρτημενα απο το οriginal F4. H εμπειρια εχει δειξει οτι δυστυχως αν δεν υπαρχει εμπορικο κινητρο και καθαρα εταιρικη αναμιξη και υποστηριξη τετοια project δεν επιβιωνουν.
"πότε θα έρθει η 28η Οκτωβρίου να πάμε σην παρέλαση να δούμε τα τζάμπο και τα στούκας"
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
squid έγραψε:οταν και αν βγει κατι playable απο την XSI φοβαμαι οτι κυριολεκτικα θα εχω βγει στη συνταξη. Ηδη συμπληρωσα περιπου δεκαετια που ακουω παρομαιες ιστοριες και το καλυτερο που συνεβηκε ηταν το AF, και τα FF & OpenFalcon ολα εξαρτημενα απο το οriginal F4. H εμπειρια εχει δειξει οτι δυστυχως αν δεν υπαρχει εμπορικο κινητρο και καθαρα εταιρικη αναμιξη και υποστηριξη τετοια project δεν επιβιωνουν.
Κατα την γνωμη μου. Νομιζω οτι εαν ηταν να το βγαλουν για κονσολα θα το ειχαν κανει παρα πολυ γρηγορα. (Μεγαλες εταιριες απο πισω και μεγαλο κερδος!!!)
ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΤΙΜΗΣΩ