Παρακολούθηση stealth
Συντονιστής: Διαχείριση
Re: Παρακολούθηση stealth
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουμε με τα 52+..Γι΄αυτό τα έχουμε παντα φορτωμένα με Αιμ-9...kongrigo έγραψε:Όπως ξέρουμε αυτήν την στιγμή υπάρχουν 2 stealth αεροπλάνα σε υπηρεσία τα F22 και το F117 και ένα που αναμένεται την επόμενη 10τία το F35.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής:
Όταν απογειώνονται για μια καθαρά εκπαιδευτική πτήση αφού είναι stealth πως τα παρακολουθούν τα ραντάρ εδάφους;
Κατ΄ επέκταση όταν με το καλό τα τούρκικα F35 αρχίσουν τις παραβιάσεις στο Αιγαίο, πάνω από την π.χ. Χιο τα τούρκικα ραντάρ εδάφους πως θα τα παρακολουθούν – ενημερώνουν…
Για το πώς θα τα εντοπίζουν τα Ελληνικά είναι άλλο θέμα…
Αny mission,any time,anywhere...
-
- Δημοσιεύσεις: 2595
- Εγγραφή: 09 Μαρ 2005, 22:52
- Τοποθεσία: Θήβα
- Επικοινωνία:
Kovamaniac έγραψε:Ειναι τα Block 52+ Stealth?
Η βαφή τους απορροφά την ακτινοβολία του radar.. Πχ block 52+ vs block 50, head 2 head, το 52άρι θα δεί το 50 στα 30κάτι μίλια ενώ το 50άρι θα δεί το 52+ στα 20κάτι..
Οι παρατηρητικοί (και οι.. μοντελιστές!) θα έχουν δεί οτι η νέα βαφή των 52+ είναι mat και όχι "semi-gloss" όπως τα "καθαρά" παλιότερα blocks. Απο κοντά η νέα βαφή είναι σαγρέ, άγρια λόγο αυτής της ικανότητας, και όχι λεία όπως στα παλιότερα 30άρια και 50άρια. Αυτό βέβαια σημαίνει και περισσότερο drag για το 52+ όμως..
Επίσης να προσθέσω για το δίκτυο των radar παραπάνω, οτι εικόνα πρέπει να πέρνουν και να μοιράζουν επίσης και οι/στις μονάδες του στόλου που έχουν radar..
8)
-
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 2021
- Εγγραφή: 05 Ιουν 2005, 16:34
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Σωστός.raptor έγραψε: Οι παρατηρητικοί (και οι.. μοντελιστές!) θα έχουν δεί οτι η νέα βαφή των 52+ είναι mat και όχι "semi-gloss" όπως τα "καθαρά" παλιότερα blocks. Απο κοντά η νέα βαφή είναι σαγρέ, άγρια λόγο αυτής της ικανότητας, και όχι λεία όπως στα παλιότερα 30άρια και 50άρια. Αυτό βέβαια σημαίνει και περισσότερο drag για το 52+ όμως..
Η επιφάνεια του 52+ μοιάζει με την επιφάνεια του γυαλόχαρτου/ντουκόχαρτου.
Επίσης ένα άλλο "κακό" της νέας βαφής είναι ότι τα αεροσκάφη βρωμίζουν πολύ εύκολα.
:m2k: Eίμαι μόνο Μιραζάκιας :m2k:
Saitek X-52 HOTAS
Saitek Pro Flight Rudder Pedals.
Saitek X-52 HOTAS
Saitek Pro Flight Rudder Pedals.
Οι CFTs όμως δεν βρωμίζουν και μοιάζουν συνήθως σαν ολοκαίνουργιες... Μήπως δεν είναι βαμμένες με radar absorbing χρώματα???manik έγραψε: Επίσης ένα άλλο "κακό" της νέας βαφής είναι ότι τα αεροσκάφη βρωμίζουν πολύ εύκολα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpan την 23 Μαρ 2007, 20:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ενταξει το παραδειγμα δεν ειναι τοσο καλο γιατι δεν εχουν το ιδιο ρανταρ.raptor έγραψε:Η βαφή τους απορροφά την ακτινοβολία του radar.. Πχ block 52+ vs block 50, head 2 head, το 52άρι θα δεί το 50 στα 30κάτι μίλια ενώ το 50άρι θα δεί το 52+ στα 20κάτι..
Αν υποθεσουμε ομως οτι φορανε τα ιδια ρανταρ, ναι εχει διαφορα.
Aρνητικον, αυτο που λες συμβαινει στις απλες δεξαμενες, οχι στις CFT.Οι CFT ειναι βαμμενες απο το ιδιο υλικο(δεν θυμαμαι πως στο καλο το λενε), απλα ειναι πιο φρεσκες γιατι δεν χρησιμοποιουνται τοσο συχνα οσο τα αεροσκαφη σκετα.panpan έγραψε:Οι CFT's όμως δεν βρωμίζουν και μοιάζουν συνήθως σαν ολοκαίνουργιες... Μήπως δεν είναι βαμμένες με radar absorbing χρώματα???
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Re: Παρακολούθηση stealth
Τι εννοεις για τον AIM-9?Block50 έγραψε:Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουμε με τα 52+..Γι΄αυτό τα έχουμε παντα φορτωμένα με Αιμ-9...
Δεν το πιασα αυτο.
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Thanks! bravoLantirN έγραψε:Aρνητικον, αυτο που λες συμβαινει στις απλες δεξαμενες, οχι στις CFT.Οι CFT ειναι βαμμενες απο το ιδιο υλικο(δεν θυμαμαι πως στο καλο το λενε), απλα ειναι πιο φρεσκες γιατι δεν χρησιμοποιουνται τοσο συχνα οσο τα αεροσκαφη σκετα.panpan έγραψε:Οι CFT's όμως δεν βρωμίζουν και μοιάζουν συνήθως σαν ολοκαίνουργιες... Μήπως δεν είναι βαμμένες με radar absorbing χρώματα???
LantirN έγραψε:Ενταξει το παραδειγμα δεν ειναι τοσο καλο γιατι δεν εχουν το ιδιο ρανταρ.raptor έγραψε:Η βαφή τους απορροφά την ακτινοβολία του radar.. Πχ block 52+ vs block 50, head 2 head, το 52άρι θα δεί το 50 στα 30κάτι μίλια ενώ το 50άρι θα δεί το 52+ στα 20κάτι..
Αν υποθεσουμε ομως οτι φορανε τα ιδια ρανταρ, ναι εχει διαφορα.
Σωστά, αλλά χοντροκομμένα αναλογικά τα λέω.. Δεν λέμε και τις πραγματικές αποστάσεις..!! Πιπέεριιιι!!
Σωστόν επίσης..!LantirN έγραψε:Aρνητικον, αυτο που λες συμβαινει στις απλες δεξαμενες, οχι στις CFT.Οι CFT ειναι βαμμενες απο το ιδιο υλικο(δεν θυμαμαι πως στο καλο το λενε), απλα ειναι πιο φρεσκες γιατι δεν χρησιμοποιουνται τοσο συχνα οσο τα αεροσκαφη σκετα.panpan έγραψε:Οι CFT's όμως δεν βρωμίζουν και μοιάζουν συνήθως σαν ολοκαίνουργιες... Μήπως δεν είναι βαμμένες με radar absorbing χρώματα???
Αυτό που εννοεί ο Block 50 για τον AIM-9, είναι οτι τον φορτώνουν για να έχει μεγαλύτερο RCS το α/φος. Λάθος βέβαια, τους φορτώνουν για εκπαίδευση, εκπαιδευτικά βλήματα είναι.. Και ακόμα και αν είχε βάση η υπόθεση σου, το RCS του AIM-9 είναι πολύ μικρό, ακόμα και σε σχέση με κάποια εξωτερική δεξαμενή..
8)
Oι εξωτερικες, εκτος των CFT, δεν εχουν αυτη τη βαφη.(Δεν μπορω ακομα να θυμηθω την συγκεκριμενη ονομασια..)Block50 έγραψε:Κανένα λάθος,ο αιμ-9 εχει ματαλλικές επιφάνειες,ενώ και οι δεξαμενες εχουν αντιστοιχη βαφή..Βαφή RAM<Radar Absorbing Material>...
Κατι που σημαινει οτι οι τυπικες εξωτερικες δεξαμενες φυσικα αυξανουν το RCS.
Οσο για το RCS των AIM-9, οπως και να το κανουμε, εχουν καποιο υπολογισημο RCS. Οποιο και αν ειναι αυτο, κατι ειναι.
Αλλα θεωρω απαραδεκτο να πιστευουμε οτι φορανε τα F-16 βληματα μονο για αυτο το λογο.(Να τους βλεπει το ρανταρ εδαφους δλδ)
Εξ αλλου, υπαρχει και το IFF.
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN