Επιβεβαίωση του ρεαλισμού του OF (E.A.& A.)

Γενικά θέματα για το Falcon 4.0

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
anka
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 2006
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 12:01
Τοποθεσία: 37°57'1.29"N - 23°44'41.98"E

Επιβεβαίωση του ρεαλισμού του OF (E.A.& A.)

Δημοσίευση από anka »

Σε άρθρο του Απόλλωνα Λεονταρίτη στην Ελληνική άμυνα & Ασφάλεια (τεύχος 18 - Αύγουστος 2007) γίνεται αναφορά στην ρεαλιστικότητα του Ανοιχτού Γερακιού και πόσο αυτό "βοηθά κάποιον με μηδενική εμπειρία στο πραγματικό α/φος, να αντιδρά με σχετική άνεση σε διάφορες φάσεις της πτήσης παρέχοντας ένα περιβάλλον αντίστοιχο με αυτό που παρέχει ο εξομοιωτής της 115 ΠΜ και κατ' επέκταση με το πραγματικό α/φος"
Εικόνα
Η Σχετική παράγραφος είναι η προτελευταία της σελίδας που φαίνεται
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος anka την 11 Δεκ 2007, 17:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
FLY LOW - HIT HARD
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Ωραίος και σωστά. :wink:

Να προσθέσω οτι και στον Αρχάγγελο που είχαμε πετάξει 1 ώρα και με τον FS του 52+ της Lockheed, αφήσαμε τους Αμερικανούς με ανοιχτό το στόμα.. :twisted:
Εικόνα
atsalis_p
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: 27 Ιαν 2005, 19:41
Τοποθεσία: Χανιά τέλος...

Δημοσίευση από atsalis_p »

Λίγο άσχετο, Κώστα Cannon, βλέπεις τη διαμόρφωση στη φωτό; Μονό βλήμα..

atsalis_p
Εικόνα
ALL GAVE SOME... BUT SOME GAVE ALL

Εικόνα
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Χθές πήρα το περιοδικό..

Λοιπόν, πρόκειτε για το καλύτερο άρθρο για πτήση δημοσιογράφου που έχει δημοσιευθεί μέχρι σήμερα σε ολόκληρο τον ειδικό και μή τύπο..

22 σελίδες και λεπτομέρειες που αναφέρονται στον τύπο για 1η φορά απο έναν άνθρωπο που όπως φαίνεται (ανεξαρτήτως OF κτλ) έχει γνώσεις και αγάπη για το άθλημα..

Μπράβο και πάλι άξιος Απόλλωνα. Για 1η φορά μετά απο πολλάαα χρόνια ( απο εποχές πτήσης του Καββαθά με F-5B στο ΚΕΑΤ κτλ) ένιωσα οτι ήμουν μαζί σου σε όλο το γεγονός και το ζούσα..

:beer: :beer: :beer:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

πόσο έχει το περιοδικό ?
e-HAF Admin
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Anzac έγραψε:πόσο έχει το περιοδικό ?
5 euros sir!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

5.50 SIR
e-HAF Admin
Cannon
Δημοσιεύσεις: 982
Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 10:55

Δημοσίευση από Cannon »

atsalis_p έγραψε:Λίγο άσχετο, Κώστα Cannon, βλέπεις τη διαμόρφωση στη φωτό; Μονό βλήμα..

atsalis_p
Ω, ναι!... :wink:
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS
Εικόνα
aeronomos
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 03 Απρ 2007, 19:46

Ελληνικη Αμυνα & Ασφαλεια

Δημοσίευση από aeronomos »

Στο τευχος του Αυγουστου.
Πετωντας σε επιχειρισιακες συνθηκες με F16D Block 52+ της 340Μ.
Αξιζει να το διαβασετε.
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

>MERGED<
e-HAF Admin
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

atsalis_p έγραψε:Λίγο άσχετο, Κώστα Cannon, βλέπεις τη διαμόρφωση στη φωτό; Μονό βλήμα..

atsalis_p
Λοιπον, ασχετο παλι, μιας και ειπες για διαμορφωση, θυμασαι τη συζητηση που ειχαμε για τις κατηγοριες ?

2 βληματα με 2Χ370 ειναι κατηγορια 1 με stores config αναμενο.

Αυτο συμβαινει σε ολα τα γερακια, και φταιει μια μλκια που εκαναν οι αμερικανοι στο συστημα ελεγχου.

Τεσπα, θα σου πω μετα και για το mil climb... :wink:
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

LantirN έγραψε:
atsalis_p έγραψε:Λίγο άσχετο, Κώστα Cannon, βλέπεις τη διαμόρφωση στη φωτό; Μονό βλήμα..

atsalis_p
Λοιπον, ασχετο παλι, μιας και ειπες για διαμορφωση, θυμασαι τη συζητηση που ειχαμε για τις κατηγοριες ?

2 βληματα με 2Χ370 ειναι κατηγορια 1 με stores config αναμενο.

Αυτο συμβαινει σε ολα τα γερακια, και φταιει μια μλκια που εκαναν οι αμερικανοι στο συστημα ελεγχου.

Τεσπα, θα σου πω μετα και για το mil climb... :wink:

Καταρχάς άν θέλετε μας βάζετε και εμάς στη συζήτηση.. Αλλίως δεν υπάρχει λόγος να συζητάτε public "είδες..?" και "αυτό που λέγαμε.."
Anyway, να μπώ λοιπόν απρόσκλητος :lol: :lol: στη συζήτηση λέγοντας οτι 2 δεξαμενές 370gal μόνο ή έστω ένα Lantirn pod μόνο σε υποχρεώνει να φέρεις το σύστημα σε CAT III..

Τί έκαναν πάλι οι Θεοί?? :?:
Εικόνα
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

Raptorako, ελα στη συζητηση κ εσυ! :lol:

Μην επιμενεις χτες μου το ειπε φιλος απο τη 340 και δε παιζει να κανει λαθος! 8)

Παλιοτερα ειχαμε παρομοια συζητηση και με τον Tim αν θυμασαι, τα ιδια μας ελεγε.
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Jester
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3215
Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 00:50
Τοποθεσία: Δρακόλιμνη Γκαμήλας

Δημοσίευση από Jester »

2x370gal ειναι cat I σε ολα τα F16 μας!

ΟΤ: Μιλαμε τα 52+ κανουν πολυ μα πολυ φασαρια!!!
Jester

A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Jester έγραψε:2x370gal ειναι cat I σε ολα τα F16 μας!
πώς γίνεται αυτό /?
e-HAF Admin
Απάντηση