Επιβεβαίωση του ρεαλισμού του OF (E.A.& A.)
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
-
- 320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
- Δημοσιεύσεις: 2006
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 12:01
- Τοποθεσία: 37°57'1.29"N - 23°44'41.98"E
Επιβεβαίωση του ρεαλισμού του OF (E.A.& A.)
Σε άρθρο του Απόλλωνα Λεονταρίτη στην Ελληνική άμυνα & Ασφάλεια (τεύχος 18 - Αύγουστος 2007) γίνεται αναφορά στην ρεαλιστικότητα του Ανοιχτού Γερακιού και πόσο αυτό "βοηθά κάποιον με μηδενική εμπειρία στο πραγματικό α/φος, να αντιδρά με σχετική άνεση σε διάφορες φάσεις της πτήσης παρέχοντας ένα περιβάλλον αντίστοιχο με αυτό που παρέχει ο εξομοιωτής της 115 ΠΜ και κατ' επέκταση με το πραγματικό α/φος"
Η Σχετική παράγραφος είναι η προτελευταία της σελίδας που φαίνεται
Η Σχετική παράγραφος είναι η προτελευταία της σελίδας που φαίνεται
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος anka την 11 Δεκ 2007, 17:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
FLY LOW - HIT HARD
Χθές πήρα το περιοδικό..
Λοιπόν, πρόκειτε για το καλύτερο άρθρο για πτήση δημοσιογράφου που έχει δημοσιευθεί μέχρι σήμερα σε ολόκληρο τον ειδικό και μή τύπο..
22 σελίδες και λεπτομέρειες που αναφέρονται στον τύπο για 1η φορά απο έναν άνθρωπο που όπως φαίνεται (ανεξαρτήτως OF κτλ) έχει γνώσεις και αγάπη για το άθλημα..
Μπράβο και πάλι άξιος Απόλλωνα. Για 1η φορά μετά απο πολλάαα χρόνια ( απο εποχές πτήσης του Καββαθά με F-5B στο ΚΕΑΤ κτλ) ένιωσα οτι ήμουν μαζί σου σε όλο το γεγονός και το ζούσα..
Λοιπόν, πρόκειτε για το καλύτερο άρθρο για πτήση δημοσιογράφου που έχει δημοσιευθεί μέχρι σήμερα σε ολόκληρο τον ειδικό και μή τύπο..
22 σελίδες και λεπτομέρειες που αναφέρονται στον τύπο για 1η φορά απο έναν άνθρωπο που όπως φαίνεται (ανεξαρτήτως OF κτλ) έχει γνώσεις και αγάπη για το άθλημα..
Μπράβο και πάλι άξιος Απόλλωνα. Για 1η φορά μετά απο πολλάαα χρόνια ( απο εποχές πτήσης του Καββαθά με F-5B στο ΚΕΑΤ κτλ) ένιωσα οτι ήμουν μαζί σου σε όλο το γεγονός και το ζούσα..
Ελληνικη Αμυνα & Ασφαλεια
Στο τευχος του Αυγουστου.
Πετωντας σε επιχειρισιακες συνθηκες με F16D Block 52+ της 340Μ.
Αξιζει να το διαβασετε.
Πετωντας σε επιχειρισιακες συνθηκες με F16D Block 52+ της 340Μ.
Αξιζει να το διαβασετε.
Λοιπον, ασχετο παλι, μιας και ειπες για διαμορφωση, θυμασαι τη συζητηση που ειχαμε για τις κατηγοριες ?atsalis_p έγραψε:Λίγο άσχετο, Κώστα Cannon, βλέπεις τη διαμόρφωση στη φωτό; Μονό βλήμα..
atsalis_p
2 βληματα με 2Χ370 ειναι κατηγορια 1 με stores config αναμενο.
Αυτο συμβαινει σε ολα τα γερακια, και φταιει μια μλκια που εκαναν οι αμερικανοι στο συστημα ελεγχου.
Τεσπα, θα σου πω μετα και για το mil climb...
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
LantirN έγραψε:Λοιπον, ασχετο παλι, μιας και ειπες για διαμορφωση, θυμασαι τη συζητηση που ειχαμε για τις κατηγοριες ?atsalis_p έγραψε:Λίγο άσχετο, Κώστα Cannon, βλέπεις τη διαμόρφωση στη φωτό; Μονό βλήμα..
atsalis_p
2 βληματα με 2Χ370 ειναι κατηγορια 1 με stores config αναμενο.
Αυτο συμβαινει σε ολα τα γερακια, και φταιει μια μλκια που εκαναν οι αμερικανοι στο συστημα ελεγχου.
Τεσπα, θα σου πω μετα και για το mil climb...
Καταρχάς άν θέλετε μας βάζετε και εμάς στη συζήτηση.. Αλλίως δεν υπάρχει λόγος να συζητάτε public "είδες..?" και "αυτό που λέγαμε.."
Anyway, να μπώ λοιπόν απρόσκλητος στη συζήτηση λέγοντας οτι 2 δεξαμενές 370gal μόνο ή έστω ένα Lantirn pod μόνο σε υποχρεώνει να φέρεις το σύστημα σε CAT III..
Τί έκαναν πάλι οι Θεοί??