Απορίες ( αφορά ενδείξεις στο Falcon cockpit )

Γενικά θέματα για το Falcon 4.0

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Και το MFD σε AG Cat IIΙ τι αναγράφει ;
e-HAF Admin
panpan
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2016
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 22:31
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panpan »

Anzac έγραψε:
panpan έγραψε:Το catIII δε περιορίζει τα G αλλά την AoA. Mπορείς να τραβήξεις και 9 g σε αυτή τη διαμόρφωση αλλά θέλει να σαι πολύ απαλός με το χειριστήριο...
το ίδιο μου έχεις γράψει και σε άλλο ποστ

γύρνα σε CAT III και AG mode και δες τι γράφει το MFD σου !!!!!!!

ακόμα καλύτερα , τράβηξε μου και 9 G με Cat III και μετά έλα δείξε μου τα faults σου!
Τα ηχητικά του Νάκου τα χεις ακούσει?
Αυτά που γράφει ο Raptor τα χεις δει???
Έχουμε πει χίλιες φορές ότι περιορίζει την ΑοΑ (δε θυμόμουν σε πόσο ακριβώς) και συ ακόμα λες 5,5G. Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Heavy or asymmetric loads are called CAT III loads (vs. CAT I loads). The recommended maximum
Gs for CAT III loads are 7.5 Gs. Flights with fuel tanks and an air-to-air loadout should not exceed a
max G rating of 7.5. Air-to-ground munitions reduces the maximum Gs to 6.0.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpan την 30 Νοέμ 2007, 17:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Λοιπόν , έπεσε τηλεφωνάκι γιατί δεν γινόταν αλλιώς

Θα σας τα μεταφέρω όσο καλύτερα μπορώ και με βάση πραγματικά στοιχεία και όχι OpenFalcon-ιστικα στοιχεία

CAT I & CAT III είναι και AOA limiter (όπως σωστά αναφέρθηκε) αλλά και G' Limiter.

Το οτι τα δικά μας μαχητικά πετάνε με εξωτερικές δεξαμενές και CAT I είναι μερικώς ανακριβές. Αυτό που κάνουν είναι να γυρνάνε CAT I ΜΟΝΟ όταν αδειάσουν οι εξωτερικές δεξαμενές. Με γεμάτες δεξαμενές αυτό ΔΕΝ επιτρέπεται.

Επίσης , το FLCS είναι ένα έξυπνο σύστημα. Θα έχετε δει και εσείς κάποιες φορές το MASTER CAUTION / STORES CONFIG error.
Αυτό σημαίνει πως αν κατα λάθος αφήσεις CAT Ι και είσαι φορτωμένος με AG φορτία, ο υπολογιστής το καταλαβαίνει , σε ενημερώνει με τις ενδείξεις λάθους/προβλήματος , και ταυτόχρονα σου αποτρέπει κινήσεις κατηγορίας CAT I.

Στα πραγματικά αφη και πάλι, υπάρχει τρόπος να παρακάμψεις τις δικλυδες ασφαλείας αυτές, μόνο όμως για λόγους που αφορούν κρίσημες καταστάσεις. Κάτι σαν το override, αλλά αυτό στο falcon δεν μας ενδιαφέρει !

ΟΚ ?

ΥΓ . Βασικά το πόστ αυτό πρέπει να γίνει ένα θέμα μόνο του
e-HAF Admin
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

Anzac έγραψε:Λοιπόν , έπεσε τηλεφωνάκι γιατί δεν γινόταν αλλιώς

Θα σας τα μεταφέρω όσο καλύτερα μπορώ και με βάση πραγματικά στοιχεία και όχι OpenFalcon-ιστικα στοιχεία

CAT I & CAT III είναι και AOA limiter (όπως σωστά αναφέρθηκε) αλλά και G' Limiter.

Το οτι τα δικά μας μαχητικά πετάνε με εξωτερικές δεξαμενές και CAT I είναι μερικώς ανακριβές. Αυτό που κάνουν είναι να γυρνάνε CAT I ΜΟΝΟ όταν αδειάσουν οι εξωτερικές δεξαμενές. Με γεμάτες δεξαμενές αυτό ΔΕΝ επιτρέπεται.

Επίσης , το FLCS είναι ένα έξυπνο σύστημα. Θα έχετε δει και εσείς κάποιες φορές το MASTER CAUTION / STORES CONFIG error.
Αυτό σημαίνει πως αν κατα λάθος αφήσεις CAT Ι και είσαι φορτωμένος με AG φορτία, ο υπολογιστής το καταλαβαίνει , σε ενημερώνει με τις ενδείξεις λάθους/προβλήματος , και ταυτόχρονα σου αποτρέπει κινήσεις κατηγορίας CAT I.

Στα πραγματικά αφη και πάλι, υπάρχει τρόπος να παρακάμψεις τις δικλυδες ασφαλείας αυτές, μόνο όμως για λόγους που αφορούν κρίσημες καταστάσεις. Κάτι σαν το override, αλλά αυτό στο falcon δεν μας ενδιαφέρει !

ΟΚ ?

ΥΓ . Βασικά το πόστ αυτό πρέπει να γίνει ένα θέμα μόνο του
ΟΛΑ απολυτως σωστα ΕΚΤΟΣ:
Το οτι τα δικά μας μαχητικά πετάνε με εξωτερικές δεξαμενές και CAT I είναι μερικώς ανακριβές. Αυτό που κάνουν είναι να γυρνάνε CAT I ΜΟΝΟ όταν αδειάσουν οι εξωτερικές δεξαμενές. Με γεμάτες δεξαμενές αυτό ΔΕΝ επιτρέπεται.
Επίσης , το FLCS είναι ένα έξυπνο σύστημα. Θα έχετε δει και εσείς κάποιες φορές το MASTER CAUTION / STORES CONFIG error.
Αυτό σημαίνει πως αν κατα λάθος αφήσεις CAT Ι και είσαι φορτωμένος με AG φορτία, ο υπολογιστής το καταλαβαίνει , σε ενημερώνει με τις ενδείξεις λάθους/προβλήματος , και ταυτόχρονα σου αποτρέπει κινήσεις κατηγορίας CAT I.
Κανεις λαθος, στο επιβεβαιωνω και μολις το συζητουσα με πιλοτο της 340.(να μου λεει μπαρυφες?)
Με εξωτερικες ΜΟΝΟ δεξαμενες, ειτε αδειες, ειτε γεματες, πετανε σε CAT I με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ. Το εχω πει και το εχω ξαναπει 100 φορες αυτο το πραγμα. ΠΕΤΑΝΕ με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ.
Θα διαφωνησω μαζι σου στην "εξυπναδα" του συστηματος, αντιθετως, ειναι πανηλιθιο.

Υ.Γ. Τα κεφαλαια ειναι για να τονισω πραγματα, οχι για να φωναξω. :lol:
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

LantirN έγραψε:Με εξωτερικες ΜΟΝΟ δεξαμενες, ειτε αδειες, ειτε γεματες, πετανε σε CAT I με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ. Το εχω πει και το εχω ξαναπει 100 φορες αυτο το πραγμα. ΠΕΤΑΝΕ με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ.
Θα διαφωνησω μαζι σου στην "εξυπναδα" του συστηματος, αντιθετως, ειναι πανηλιθιο.

Υ.Γ. Τα κεφαλαια ειναι για να τονισω πραγματα, οχι για να φωναξω. :lol:
μπορείς να μου υποδείξεις ένα απο τα 99 σου πόστ που το έχεις αναφέρει αυτό ;
e-HAF Admin
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

ευχαριστώ

μήπως όμως η πληροφορία αυτή αφορά τα b.52 ;
e-HAF Admin
LantirN
Δημοσιεύσεις: 2734
Εγγραφή: 11 Ιουν 2004, 12:54
Τοποθεσία: 4.7D in SUD 260R

Δημοσίευση από LantirN »

Για ολα το ηξερα εγω.

Τωρα εαν σε καποια κομματια (30ρια) το κανουν λογω καταπονησης, δεν ξερω δεν εχω ακουσει κατι αλλα δεν γνωριζω κ ολας.
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Jester
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3215
Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 00:50
Τοποθεσία: Δρακόλιμνη Γκαμήλας

Δημοσίευση από Jester »

panpan έγραψε:Το catIII δε περιορίζει τα G αλλά την AoA. Mπορείς να τραβήξεις και 9 g σε αυτή τη διαμόρφωση αλλά θέλει να σαι πολύ απαλός με το χειριστήριο...
Με ΑοΑ 15 μοιρες αν τα βαλεις κατω θελεις μια ταχυτητα...αστο..για να πιασεις τα 9g.
panpan έγραψε:Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Μπορει και να κερδιζε.Δε παιζουν ρολο τα max g. Παιζουν πολλα. Απλα σου φαινεται παραλογο γιατι ξερεις οτι το F16 εχει κινητηρα...δλδ παρατεταμενο turn rate...δλδ αμα μπλεξεις με ενεργειακο παιχτη shit high & look away, κοινως οπως λενε και σε αλλο thread ξερεις απο βεσπα?:wink: Και μιας και ακομη περιμενουμε το ποστ "προβειτε" το F16 ζηταει την ενεργειακη μαχη η αλλιως "γυρω γυρω ολοι στη μεση ο μανωλης" ακριβως γιατι οχι απλα δε ξεμενει απο ισχυ,αλλα εχει αρκετη οποτε την απαιτησει ο χειριστης. 8) Το θεμα ειναι να μαθεις να την εκμεταλευεσαι σωστα.
Jester

A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Εικόνα
STARSERIF
Δημοσιεύσεις: 3340
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 13:27
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από STARSERIF »

Jester έγραψε:
panpan έγραψε:Το catIII δε περιορίζει τα G αλλά την AoA. Mπορείς να τραβήξεις και 9 g σε αυτή τη διαμόρφωση αλλά θέλει να σαι πολύ απαλός με το χειριστήριο...
Με ΑοΑ 15 μοιρες αν τα βαλεις κατω θελεις μια ταχυτητα...αστο..για να πιασεις τα 9g.
panpan έγραψε:Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Μπορει και να κερδιζε.Δε παιζουν ρολο τα max g. Παιζουν πολλα. Απλα σου φαινεται παραλογο γιατι ξερεις οτι το F16 εχει κινητηρα...δλδ παρατεταμενο turn rate...δλδ αμα μπλεξεις με ενεργειακο παιχτη shit high & look away, κοινως οπως λενε και σε αλλο thread ξερεις απο βεσπα?:wink: Και μιας και ακομη περιμενουμε το ποστ "προβειτε" το F16 ζηταει την ενεργειακη μαχη η αλλιως "γυρω γυρω ολοι στη μεση ο μανωλης" ακριβως γιατι οχι απλα δε ξεμενει απο ισχυ,αλλα εχει αρκετη οποτε την απαιτησει ο χειριστης. 8) Το θεμα ειναι να μαθεις να την εκμεταλευεσαι σωστα.
ΠΧ σαν εμενα :lol: :lol: :lol: Lantirn θυμασαι??
Στο τελος μ' εριχνες βεβαια :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:
Εικόνα


Ο Τσοπανομοντελογδυτης
http://starserif.spaces.live.com/default.aspx
panpan
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2016
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 22:31
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panpan »

Jester έγραψε:
panpan έγραψε:
panpan έγραψε:Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Το ανέφερα σαν παράδειγμα μόνο για τα max g. Το ξέρω ότι παίζουν πολλά ρόλο στα DF και πώς το ποιο ά/φος θα υπερισχύσει δεν εξαρτάται από τα g και μόνο.:wink:

Όσο για το 9G σε CAtIII ήταν υπερβολή για να δείξω ότι δεν είναι μόνο G limiter. 8)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xrhstaras
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 14:05
Τοποθεσία: Αθήνα, Κάτω Πατήσια

Δημοσίευση από xrhstaras »

Good to know all !! 8)
Leo
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 03 Σεπ 2007, 13:52
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από Leo »

Κατι άλλο,το ΑΑ.... που είναι πάνω απο το Gun cross στο dogfight mode τι δείχνει;
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΜΟΝΑΧΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ
ΝΑ'ΧΕΙΣ ΓΙ'ΑΣΠΙΔΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΚΙ ΑΝ ΠΕΤΑΣ
ΚΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΑ Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ
melerin
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 09 Δεκ 2007, 19:12
Τοποθεσία: Βόλος

Δημοσίευση από melerin »

del
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος melerin την 21 Δεκ 2008, 12:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Leo
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 03 Σεπ 2007, 13:52
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από Leo »

Στη προσγείωση του αεροπλάνου μου(όταν το καταφέρνω)ενώ ενεργοποιώ το drag chute παραταύτα,δν ανοίγει το άτιμο τι να κάνω για να ενεργοποιηθεί;;;;
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΜΟΝΑΧΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ
ΝΑ'ΧΕΙΣ ΓΙ'ΑΣΠΙΔΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΚΙ ΑΝ ΠΕΤΑΣ
ΚΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΑ Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ
Απάντηση