Απορίες ( αφορά ενδείξεις στο Falcon cockpit )
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Τα ηχητικά του Νάκου τα χεις ακούσει?Anzac έγραψε:το ίδιο μου έχεις γράψει και σε άλλο ποστpanpan έγραψε:Το catIII δε περιορίζει τα G αλλά την AoA. Mπορείς να τραβήξεις και 9 g σε αυτή τη διαμόρφωση αλλά θέλει να σαι πολύ απαλός με το χειριστήριο...
γύρνα σε CAT III και AG mode και δες τι γράφει το MFD σου !!!!!!!
ακόμα καλύτερα , τράβηξε μου και 9 G με Cat III και μετά έλα δείξε μου τα faults σου!
Αυτά που γράφει ο Raptor τα χεις δει???
Έχουμε πει χίλιες φορές ότι περιορίζει την ΑοΑ (δε θυμόμουν σε πόσο ακριβώς) και συ ακόμα λες 5,5G. Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Heavy or asymmetric loads are called CAT III loads (vs. CAT I loads). The recommended maximum
Gs for CAT III loads are 7.5 Gs. Flights with fuel tanks and an air-to-air loadout should not exceed a
max G rating of 7.5. Air-to-ground munitions reduces the maximum Gs to 6.0.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpan την 30 Νοέμ 2007, 17:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λοιπόν , έπεσε τηλεφωνάκι γιατί δεν γινόταν αλλιώς
Θα σας τα μεταφέρω όσο καλύτερα μπορώ και με βάση πραγματικά στοιχεία και όχι OpenFalcon-ιστικα στοιχεία
CAT I & CAT III είναι και AOA limiter (όπως σωστά αναφέρθηκε) αλλά και G' Limiter.
Το οτι τα δικά μας μαχητικά πετάνε με εξωτερικές δεξαμενές και CAT I είναι μερικώς ανακριβές. Αυτό που κάνουν είναι να γυρνάνε CAT I ΜΟΝΟ όταν αδειάσουν οι εξωτερικές δεξαμενές. Με γεμάτες δεξαμενές αυτό ΔΕΝ επιτρέπεται.
Επίσης , το FLCS είναι ένα έξυπνο σύστημα. Θα έχετε δει και εσείς κάποιες φορές το MASTER CAUTION / STORES CONFIG error.
Αυτό σημαίνει πως αν κατα λάθος αφήσεις CAT Ι και είσαι φορτωμένος με AG φορτία, ο υπολογιστής το καταλαβαίνει , σε ενημερώνει με τις ενδείξεις λάθους/προβλήματος , και ταυτόχρονα σου αποτρέπει κινήσεις κατηγορίας CAT I.
Στα πραγματικά αφη και πάλι, υπάρχει τρόπος να παρακάμψεις τις δικλυδες ασφαλείας αυτές, μόνο όμως για λόγους που αφορούν κρίσημες καταστάσεις. Κάτι σαν το override, αλλά αυτό στο falcon δεν μας ενδιαφέρει !
ΟΚ ?
ΥΓ . Βασικά το πόστ αυτό πρέπει να γίνει ένα θέμα μόνο του
Θα σας τα μεταφέρω όσο καλύτερα μπορώ και με βάση πραγματικά στοιχεία και όχι OpenFalcon-ιστικα στοιχεία
CAT I & CAT III είναι και AOA limiter (όπως σωστά αναφέρθηκε) αλλά και G' Limiter.
Το οτι τα δικά μας μαχητικά πετάνε με εξωτερικές δεξαμενές και CAT I είναι μερικώς ανακριβές. Αυτό που κάνουν είναι να γυρνάνε CAT I ΜΟΝΟ όταν αδειάσουν οι εξωτερικές δεξαμενές. Με γεμάτες δεξαμενές αυτό ΔΕΝ επιτρέπεται.
Επίσης , το FLCS είναι ένα έξυπνο σύστημα. Θα έχετε δει και εσείς κάποιες φορές το MASTER CAUTION / STORES CONFIG error.
Αυτό σημαίνει πως αν κατα λάθος αφήσεις CAT Ι και είσαι φορτωμένος με AG φορτία, ο υπολογιστής το καταλαβαίνει , σε ενημερώνει με τις ενδείξεις λάθους/προβλήματος , και ταυτόχρονα σου αποτρέπει κινήσεις κατηγορίας CAT I.
Στα πραγματικά αφη και πάλι, υπάρχει τρόπος να παρακάμψεις τις δικλυδες ασφαλείας αυτές, μόνο όμως για λόγους που αφορούν κρίσημες καταστάσεις. Κάτι σαν το override, αλλά αυτό στο falcon δεν μας ενδιαφέρει !
ΟΚ ?
ΥΓ . Βασικά το πόστ αυτό πρέπει να γίνει ένα θέμα μόνο του
e-HAF Admin
ΟΛΑ απολυτως σωστα ΕΚΤΟΣ:Anzac έγραψε:Λοιπόν , έπεσε τηλεφωνάκι γιατί δεν γινόταν αλλιώς
Θα σας τα μεταφέρω όσο καλύτερα μπορώ και με βάση πραγματικά στοιχεία και όχι OpenFalcon-ιστικα στοιχεία
CAT I & CAT III είναι και AOA limiter (όπως σωστά αναφέρθηκε) αλλά και G' Limiter.
Το οτι τα δικά μας μαχητικά πετάνε με εξωτερικές δεξαμενές και CAT I είναι μερικώς ανακριβές. Αυτό που κάνουν είναι να γυρνάνε CAT I ΜΟΝΟ όταν αδειάσουν οι εξωτερικές δεξαμενές. Με γεμάτες δεξαμενές αυτό ΔΕΝ επιτρέπεται.
Επίσης , το FLCS είναι ένα έξυπνο σύστημα. Θα έχετε δει και εσείς κάποιες φορές το MASTER CAUTION / STORES CONFIG error.
Αυτό σημαίνει πως αν κατα λάθος αφήσεις CAT Ι και είσαι φορτωμένος με AG φορτία, ο υπολογιστής το καταλαβαίνει , σε ενημερώνει με τις ενδείξεις λάθους/προβλήματος , και ταυτόχρονα σου αποτρέπει κινήσεις κατηγορίας CAT I.
Στα πραγματικά αφη και πάλι, υπάρχει τρόπος να παρακάμψεις τις δικλυδες ασφαλείας αυτές, μόνο όμως για λόγους που αφορούν κρίσημες καταστάσεις. Κάτι σαν το override, αλλά αυτό στο falcon δεν μας ενδιαφέρει !
ΟΚ ?
ΥΓ . Βασικά το πόστ αυτό πρέπει να γίνει ένα θέμα μόνο του
Το οτι τα δικά μας μαχητικά πετάνε με εξωτερικές δεξαμενές και CAT I είναι μερικώς ανακριβές. Αυτό που κάνουν είναι να γυρνάνε CAT I ΜΟΝΟ όταν αδειάσουν οι εξωτερικές δεξαμενές. Με γεμάτες δεξαμενές αυτό ΔΕΝ επιτρέπεται.
Κανεις λαθος, στο επιβεβαιωνω και μολις το συζητουσα με πιλοτο της 340.(να μου λεει μπαρυφες?)Επίσης , το FLCS είναι ένα έξυπνο σύστημα. Θα έχετε δει και εσείς κάποιες φορές το MASTER CAUTION / STORES CONFIG error.
Αυτό σημαίνει πως αν κατα λάθος αφήσεις CAT Ι και είσαι φορτωμένος με AG φορτία, ο υπολογιστής το καταλαβαίνει , σε ενημερώνει με τις ενδείξεις λάθους/προβλήματος , και ταυτόχρονα σου αποτρέπει κινήσεις κατηγορίας CAT I.
Με εξωτερικες ΜΟΝΟ δεξαμενες, ειτε αδειες, ειτε γεματες, πετανε σε CAT I με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ. Το εχω πει και το εχω ξαναπει 100 φορες αυτο το πραγμα. ΠΕΤΑΝΕ με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ.
Θα διαφωνησω μαζι σου στην "εξυπναδα" του συστηματος, αντιθετως, ειναι πανηλιθιο.
Υ.Γ. Τα κεφαλαια ειναι για να τονισω πραγματα, οχι για να φωναξω.
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
μπορείς να μου υποδείξεις ένα απο τα 99 σου πόστ που το έχεις αναφέρει αυτό ;LantirN έγραψε:Με εξωτερικες ΜΟΝΟ δεξαμενες, ειτε αδειες, ειτε γεματες, πετανε σε CAT I με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ. Το εχω πει και το εχω ξαναπει 100 φορες αυτο το πραγμα. ΠΕΤΑΝΕ με STORES CONFIG ΑΝΑΜΕΝΟ.
Θα διαφωνησω μαζι σου στην "εξυπναδα" του συστηματος, αντιθετως, ειναι πανηλιθιο.
Υ.Γ. Τα κεφαλαια ειναι για να τονισω πραγματα, οχι για να φωναξω.
e-HAF Admin
Με ΑοΑ 15 μοιρες αν τα βαλεις κατω θελεις μια ταχυτητα...αστο..για να πιασεις τα 9g.panpan έγραψε:Το catIII δε περιορίζει τα G αλλά την AoA. Mπορείς να τραβήξεις και 9 g σε αυτή τη διαμόρφωση αλλά θέλει να σαι πολύ απαλός με το χειριστήριο...
Μπορει και να κερδιζε.Δε παιζουν ρολο τα max g. Παιζουν πολλα. Απλα σου φαινεται παραλογο γιατι ξερεις οτι το F16 εχει κινητηρα...δλδ παρατεταμενο turn rate...δλδ αμα μπλεξεις με ενεργειακο παιχτη shit high & look away, κοινως οπως λενε και σε αλλο thread ξερεις απο βεσπα? Και μιας και ακομη περιμενουμε το ποστ "προβειτε" το F16 ζηταει την ενεργειακη μαχη η αλλιως "γυρω γυρω ολοι στη μεση ο μανωλης" ακριβως γιατι οχι απλα δε ξεμενει απο ισχυ,αλλα εχει αρκετη οποτε την απαιτησει ο χειριστης. 8) Το θεμα ειναι να μαθεις να την εκμεταλευεσαι σωστα.panpan έγραψε:Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
ΠΧ σαν εμενα Lantirn θυμασαι??Jester έγραψε:Με ΑοΑ 15 μοιρες αν τα βαλεις κατω θελεις μια ταχυτητα...αστο..για να πιασεις τα 9g.panpan έγραψε:Το catIII δε περιορίζει τα G αλλά την AoA. Mπορείς να τραβήξεις και 9 g σε αυτή τη διαμόρφωση αλλά θέλει να σαι πολύ απαλός με το χειριστήριο...
Μπορει και να κερδιζε.Δε παιζουν ρολο τα max g. Παιζουν πολλα. Απλα σου φαινεται παραλογο γιατι ξερεις οτι το F16 εχει κινητηρα...δλδ παρατεταμενο turn rate...δλδ αμα μπλεξεις με ενεργειακο παιχτη shit high & look away, κοινως οπως λενε και σε αλλο thread ξερεις απο βεσπα? Και μιας και ακομη περιμενουμε το ποστ "προβειτε" το F16 ζηταει την ενεργειακη μαχη η αλλιως "γυρω γυρω ολοι στη μεση ο μανωλης" ακριβως γιατι οχι απλα δε ξεμενει απο ισχυ,αλλα εχει αρκετη οποτε την απαιτησει ο χειριστης. 8) Το θεμα ειναι να μαθεις να την εκμεταλευεσαι σωστα.panpan έγραψε:Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Στο τελος μ' εριχνες βεβαια
Το ανέφερα σαν παράδειγμα μόνο για τα max g. Το ξέρω ότι παίζουν πολλά ρόλο στα DF και πώς το ποιο ά/φος θα υπερισχύσει δεν εξαρτάται από τα g και μόνο.Jester έγραψε:panpan έγραψε:panpan έγραψε:Δηλαδή ένα γυμνό από φορτία F-1 με μέγιστα 7,5G θα κέρδιζε ένα F-16 σε CATIII???( σα παραδειγμα το αναφέρω)Ίσως 9 να μην τραβάει οκ αλλά έχω τραβήξει μέχρι 7.5 χωρίς πρόβλημα.
Όσο για το 9G σε CAtIII ήταν υπερβολή για να δείξω ότι δεν είναι μόνο G limiter. 8)
Στη προσγείωση του αεροπλάνου μου(όταν το καταφέρνω)ενώ ενεργοποιώ το drag chute παραταύτα,δν ανοίγει το άτιμο τι να κάνω για να ενεργοποιηθεί;;;;
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΜΟΝΑΧΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ
ΝΑ'ΧΕΙΣ ΓΙ'ΑΣΠΙΔΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΚΙ ΑΝ ΠΕΤΑΣ
ΚΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΑ Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ
ΝΑ'ΧΕΙΣ ΓΙ'ΑΣΠΙΔΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΚΙ ΑΝ ΠΕΤΑΣ
ΚΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΑ Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ