Καλό το Falcon 4.0 εξομοιωτής, δε λέω,... αλλά.......!

PC Sims, Arcade Sims, Flash Game Sims, Java Game Sims, etc.

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
lupus_hegemonia
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 22:56
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Καλό το Falcon 4.0 εξομοιωτής, δε λέω,... αλλά.......!

Δημοσίευση από lupus_hegemonia »

Γεια χαρά...
Εδώ βρήκα να το γράψω το εν λόγο topic (οι admins ας το "σουτάρουν" και να το βάλουν ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι θα'πρεπε να μπει)...

Καλό λοιπόν το "Falcon 4.0", δε λέω, καλό sim... αλλά!

Αφ'ενός - και sorry στους απανταχού ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ, τα "δόρατα" της Αεροπορίας μας, μία... "ασπίδα" (Μπατζής) σαν εμένα που είχε ΚΡΥΦΟ ΠΟΘΟ να γίνει "δόρυ" στα νιάτα του (αλλά... έλα που ήμουν τεμπελάκος με τα μαθήματα!), δεν πολυγουστάρει(ω) λοιπόν η "ασπίδα" αυτή το συγκεκριμένο αεροπλάνο (F-16)! Για ΠΑΡΑ πολλούς λόγους (απ'αυτά που έχουμε, το Mirage μ'αρέσει περισσότερο) δεν μ'αρέσει και θα προτιμούσα να'χαμε κανένα SU-27 ή κανα MIG-29, ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ανώτερα αεροσκάφη (με ολίγον βέβαια... "αρχαίο" cockpit, που αυτό σημαίνει βέβαια... ΑΝΩΤΕΡΗ από παλιά, τεχνολογία!).

Αφ'εταίρου δε, με κάνει και βαριέμαι "του θανατά", να μπαίνω στη μάχη "υπερηχητικός" ("Supersonic"), να "λοκάρω" στόχους, να πετάω φωτοβολίδες στους επερχόμενους πυραύλους κτλ. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ (καθόλου λόγο ταχύτητας!), έχει να πετάς μ' ένα εμβολοφόρου κινητήρα αεροπλάνο (κατά προτίμηση... FW190 ή P-50 Mastang)!!! Πρώτ' απ' όλα, ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, έπρεπε να σχεδιάσεις ΟΝΤΩΣ την στρατηγική σου, τον τρόπο που θα εμπλακείς και θ' απεμπλακείς απ' τη μάχη! Θα έπρεπε να εκμεταλευτείς ΟΛΟΥΣ τους παράγοντες (Ήλιος, σύννεφα, άνεμοι, ξαφνικές ανώσεις ή απώλεια αέρα, κτλ)... Επίσης, στους εξωμοιωτές Β'Π.Π., μιλάμε για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΧΗ, όχι... "arcade game" που'χει εξελιχθεί ο αεροπορικός πόλεμος! "Κι η κουτσή Μαρία" (να μην αναφέρω... ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ!), άπαξ κι είναι μαθηταράς και μελετά τα μαθήματά του, πιλότος γίνεται!!!... ΑΜ ΔΕ! Πιλότος "έτσι" απλά ΔΕΝ γίνεσαι! Θυμάμαι, έπαιζα το ΠΑΛΙΟ/ΚΑΛΟ "Dog-fight", με έναν φίλο μου ΠΡΩΗΝ πιλότο ("Φαντομά"), με μάχες "on-line"... Εγώ έπαιρνα ένα Spitfire (αν δεν απατώμαι) κι εκείνος ένα F-86 Sabre... To TI "ΠΙΚΡΑ" είχε τραβήξει, δεν λέγεται!!! Διότι "ΣΤΗΡΙΖΟΤΑΝ" στη ταχύτητα του F-86 και την τεχνολογία του και δεν έδινε ανάλογο βάρος στην ΕΥΕΛΙΞΙΑ του "Spit", αλλά και στα ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ 4 πυροβόλα .303 Brownings!...

Όπως και να το κάνεις, το να "ιδρώνεις" να πας στην "ουρά" του αντιπάλου, το ν' αποφεύγεις τα ΠΟΛΥΩΡΑ "blackouts" (διότι, με τα πολλά "Gs" στα σύγχρονα αεροσκάφη, ναι μεν παθαίνεις, αλλά για ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ!), να μην έχεις την "πολυτέλεια" να "λοκάρεις" το στόχο αλλά να σου "βγαίνει ο πάτος" να'χεις τη "Μέρμιθα" (στόχαστρο) μερικά εκατοστά μπροστά απ'το εχθρικό αεροπλάνο - δηλαδή, να ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ την απόσταση, ώστε να στέλνεις τα βλήματα ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ... και πολλά άλλα!
Προτιμώ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ τα simulators του Β'Π.Π., προτιμώ sims με τη "ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ" (Η ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ!), να επιλέγω την Luftwaffe (φυσικά - οι καλύτεροι πιλότοι, EVER, oι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΣΣΟΙ, τόσοι πιλότοι με ΑΝΩ των 300 καταρίψεων!!!), να επιλέγω αρχικά το Me-109 και με την πάροδο των χρόνων να "ξεκλειδώνω" το αγαπημένο μου FokeWulf!... Bασικά, η "Μάχη της Αγγλίας", κατ' εμέ, είναι η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ! Και βέβαια, το μετέπειτα "Ευρωπαϊκό Μέτωπο" (oι ΕΠΙΚΕΣ μάχες μεταξύ αμερικάνικων Β-17 και γερμανικών Me-109 ή Μe-262), επίσης ΦΟΒΕΡΗ εποχή αεροπορικών μαχών...

Γνώμη μου, σε όλα τα μέλη εδώ, που παίζουν simulators, ΨΑΞΤΕ και βρείτε εξομοιωτές με θέμα Β'Π.Π. και ΚΥΡΙΩΣ "Ευρωπαϊκό Μέτωπο" - "Μάχη Αγγλίας" κτλ. Και ΡΩΣΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ (Β'Π.Π.) αξίζει, ειδικά αν πετάς Ju-87G1 ή Ju-87G3 (με 2 x MG151/20 πολυβόλα και με τα δύο ΦΟΝΙΚΟΤΑΤΑ πυροβόλα ΑΤ 37mm ή το ΘΗΡΙΩΔΕΣ μονό... ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ πυροβόλο BK 3.7 / Flak 18 37mm), τα οποία... "ΞΕΣΚΙΖΑΝ" τα ρώσικα τανκς σαν να'ταν κουτάκια Coca-Cola!
Εϊχα ένα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ εξομοιωτή, αλλά έχασα το CD και ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ το κωλο-όνομα του παιχνιδιού!
(Α! Μη σας "ξενίζει" το οτι επιλέγω τη Luftwaffe. Όπως είπα, οι ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ πιλότοι ήταν Γερμανοί στον Β'Π.Π., αλλά και γιατί μου "ΤΗΝ ΣΠΑΕΙ" να υπάρχουν ΠΑΝΤΑ, παιχνίδια και ταινίες ΜΟΝΟ ΑΠ'ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ των "νικητών"!)...

Αυτά... Αν κάποιος έχει "ανακαλύψει" κανέναν εξομοιωτή/game της εποχής μας, που να'χει βγει τώρα, αλλά να αφορά Β'Π.Π. και Ευρώπη (ακόμα καλύτερα, "Μάχη Αγγλίας"!), ας μου το πει να τρέξω επιτόπου να το πάρω...

(Επίσης, υπήρχε κάποτε κι ένα παιχνίδι stratery ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ, με την "Μάχη της Αγγλίας", αλλά ΔΕΝ θυμάμαι το όνομα επίσης!)...
"Πόλεμος πατήρ πάντων εστι. Πάντων δε βασιλεύς. Και τους μεν θεούς έδειξε, τους δε ανθρώπους. Τους μεν δούλους εποίησε, τους δε ελευθέρους." - Ηράκλειτος
Jester
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3215
Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 00:50
Τοποθεσία: Δρακόλιμνη Γκαμήλας

Δημοσίευση από Jester »

Η καθε εποχη εχει τα δικα της καλα και κακα οσον αφορα τα α/φ. Το ποστ σου εχει ετσι ενα ρομαντικο/αναπολιστικο χαρακτηρα αλλα θεωρω οτι αναλογα μπορει κ καποιος συγχρονος να γραψει κατι με α/φ γ' γενιας. Φυσικα σε αλλους αρεσει το F16,σε αλλους το 2λτρο, σε αλλους το F4,κτλ.
Καλα τα πολυωρα black out, αλλα πιο επικινδυνα ειναι τα απροειδοποιητα GLOC που μπορει να αποβουν και μοιραια.
Επισης δε μπαινεις στη μαχη υπερηχητικος,ουτε το μονο που κανεις ειναι να λοκαρεις στοχους η να πετας φωτοβολιδες. Αν νομιζεις οτι μπαινεις σε μια μαχη με α/φ γ΄γενιας χωρις να εχεις πριν σχεδιασει τι θα κανεις και χωρις να ξερεις να ερμηνευεις τις κινησεις του αντιπαλου εισαι πολυ foul.
Και για να μην μακρυγορω εχω να προτεινω να ασχοληθεις σοβαρα με τα γ' γενιας α/φ και το τι κανουν κ προτου προβεις σε συγκρισεις που κατεμε απλα δεν υφιστανται αλλα το μονο που κανουν ειναι να υποτιμουν τη νεα γενια οτι δεν προσφερει αδρεναλινη η συγκινησεις, να ριξεις μια ματια στο Falcon 4.0.
Και θα φερω το παραδειγμα: Ποση πιο πολυ αδρεναλινη μπορει να εχει καποιος που κανει scramble 15λεπτου και καλειται να αναχαιτησει σουβλακι με υψος πτησης κατω των 5000 ποδων με ταχυτητες της ταξης των 540 μιλιων?

Δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα στα Β'ΠΠ και στα συγχρονα α/φ.Ειναι σα να συγκρινεις τη φορμουλα 1 του 60 με τα σημερινα υπερ-μονοθεσια.
Η ιστορια της αεροποριας βασιστηκε στα γεγονοτα του Β΄ΠΠ μεχρι το βιετναμ οποτε κ η συγκρουση οδηγησε στα γ΄γενιας α/φ και τη σημερινη τεχνη του πολεμου.

Το εν λογω τοπικ θα επρεπε να μπει εκει που λεει αλλοι εξομοιωτες μιας και προκειται για παρουσιαση αλλου εξομοιωτη η γενικοτερα για ενα ρευμα στροφης/αναζητηση προς τους εξομοιωτες Β'ΠΠ.
Jester

A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xrhstaras
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 14:05
Τοποθεσία: Αθήνα, Κάτω Πατήσια

Δημοσίευση από xrhstaras »

Εγώ προσωπικά , γνωρίζω κάποια άτομα που μετά από ένα α` επίπεδο στο dogfight του Falcon 4.0 , μάλλον μέτριο θα έλεγα, παίξανε το IL2 και καταφέρνανε και κερδίζανε "θεωρητικά" καλούς dogfighters στο IL2 από τις πρώτες κιόλας μέρες. Τα δε σχόλια , ήταν κοινά από όλους ..."Falcon 4ever".
Προσωπικά γούστα είναι αυτά, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι ένα df σε Falcon 4.0 δεν είναι συγκινητικό!! Κάθε άλλο ...+ δεν χρειάζεσαι να είσαι υπερηχητικός για να πολεμήσεις. Ρώτα και το Σπύρο :wink:
lupus_hegemonia
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 22:56
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από lupus_hegemonia »

Αγαπητοί φίλοι...
Καταρχάς δεν έχω μιλήσει εμπεριστατωμένα, για να κρίνετε εάν ή όχι διαθέτω γνώσεις του αντικειμένου (πτήση).
Οι μισοί φίλοι μου, είναι χειριστές (πρώην ιπτάμενοι, λόγο ηλικίας και τραυματισμών) της Π.Α., κυρίως των F-4, F-104 & A-7...
Τα GLOC ΟΝΤΩΣ είναι 70-80% μοιραία, αλλά διαθέτεις ΕΣΤΩ... το σύστημα εκτίναξης. Στον Β'Π.Π., δεν διέθετες ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ, παρά ένα "πικραμένο" αλεξίπτωτο, το οποίο ΙΣΩΣ να σ'έσωνε... αν ΑΝΟΙΓΕ η κωλο-καλύπτρα που'χε ΠΑΓΩΣΕΙ απ'το κρύο!
Επίσης, υπερηχητικός δεν μπαίνεις (όχι ΠΑΝΤΑ) στη μάχη, απλά ήταν ένα ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ, για να χρησιμοποιήσω ΣΤΟΙΧΕΙΑ "του σήμερα"! Και... ΠΡΟΦΑΝΩΣ και σχεδιάζεις πριν πετάξεις με Γ' γενιάς α/φ (τι κάνουν στο briefing;;;)! ΕΛΕΟΣ!!! "Λόγου Χάρη" το είπα, για να δώσω έμφαση στις ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ (παρά την "αστεία" τεχνολογία) συνθήκες μάχης, που είχαν οι τότε πιλότοι!
(ΚΑΜΙΑ "αίσθηση χιούμορ", βλέπω...)
Προς πληροφόρησή σας, τυγχάνει να'χω ζήσει (λόγο... "συνθηκών"!) στο Μίραμαρ της Καλιφόρνιας, να'χω μπει ως επισκέπτης στη "εκεί" Σχολή Πολέμου (την... "γνωστή") και να'χω "παίξει" μ'έναν ΕΠΙΣΗΜΟ εξομοιωτή F-14C.
ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΩ τα σύγχρονα αεροσκάφη!!!
ΠΡΟΦΑΝΩΣ μια F-1 φόρμουλα, είναι καλύτερο μηχάνημα από μια Alfa του '60! Αλλά... ΠΟΣΑ ΑΠΕΙΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ έχει η F-1 για να ΒΟΗΘΑ τον πιλότο της και ΠΟΣΑ (;;;) είχε η Alfa του '60;
Το σχόλιό μου ήταν, οτι οι ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ήταν ΠΙΛΟΤΟΙ!!!
Οι "τωρινοί", οι σύγχρονοι... ΕΙΝΑΙ... "ΧΕΙΡΙΣΤΑΙ"!
Οι ίδιοι αποκαλούνται έτσι, "χειριστές"! Είναι όπως στο επάγγελμά μου (illustrator/cartoonist/CG design), που λένε πολύ οτι ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ το Photoshop... αλλά κάποιοι άλλοι ΑΠΛΑ... είναι artists!
Αυτό εννοούσα! ΤΟΤΕ... τον Β'Π.Π., ναι μεν δεν χρειάζονταν μαθηματικά/φυσική/χημεία με βαθμο 19 για να μπεις στη σχολή (πόσο μάλιστα, αφού υπήρχαν έφεδροι ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ πιλότοι!), αλλά... ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΓΟΙ επιζούσαν στη μάχη, γίνονταν άσσοι και τελικά ΕΠΕΖΗΣΑΝ μέχρι το τέλος του Πολέμου!
Επίσης,... κάτι άλλο. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ το λένε, όχι εγώ, ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ υπήρχε τεράστιο "χάσμα" στη σχέση "Νίκες/Απώλειες" στον Β'Π.Π., πόσο μειώθηκε αρκετά στη Κορέα, πόσο ΠΟΛΥ μειώθηκε στο Βιετνάμ (ΣΧΕΔΟΝ... 3/1!!!), για να φτάσουμε στο σήμερα, με τα ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ α/φ, που ο χειριστής τραβάει τη μανέττα για ν'απογειωθεί... και δεν ξέρει αν θα επιστρέψει!!! ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ, η Ιστορία το λέει κι οι στατιστικές!
Στις "Καταιγίδες της Ερήμου", οι ΙΔΙΟΙ οι αμερικανοί έλεγαν, πόσο "έτρεμε το φυλοκάρδι" τους όταν "έβγαιναν"!
ΓΙΑΤΙ;;; ΓΙΑΤΙ οι σύγχρονοι πιλότοι, έχουν δώσει ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ, στα συστήματα του α/φ, στη τεχνολογία, στο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ που κάθονται! ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΟΓΙΑ, αλλά... ΕΛΛΗΝΩΝ "στη σύνταξη" ΙΚΑΡΩΝ!
Και, κατ' εμέ, διαθέτουν "βάση", οι εν λόγο σκέψεις/προβληματισμοί...

Αυτά, εν ολίγης... Το να μην ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ, φίλτατε "Jester", δεν ισούται με εύνασμα για πικρόχολα σχόλια, δεν νομίζεις;

Γενικά πιστεύω, οτι μπορεί με το Heckler-Koch XM-29 SABR τυφέκιο να "κόβεις κώλους", αλλά ΑΝ ΗΣΟΥΝ "ΜΑΓΚΑΣ" ΚΑΙ "ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ", με το "αρχαία" αλλά αξιόπιστο M-1, τους "άλλαζες τα φώτα"!!! Και δεν χρειαζόσουν ΟΛΑ αυτά τα "καλούδια" που'χει το Heckler-Koch XM-29 SABR... Απλά, να'σουν καλός στρατιώτης χρειάζονταν!

Αυτά...

Φιλικά "Χαίρε" σε όλους σας.
"Πόλεμος πατήρ πάντων εστι. Πάντων δε βασιλεύς. Και τους μεν θεούς έδειξε, τους δε ανθρώπους. Τους μεν δούλους εποίησε, τους δε ελευθέρους." - Ηράκλειτος
Άβαταρ μέλους
xrhstaras
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 14:05
Τοποθεσία: Αθήνα, Κάτω Πατήσια

Δημοσίευση από xrhstaras »

Ουοου! Relax man ! :matador: Κανένας δεν έθιξε τα sim του Β`Παγκοσμίου πολέμου :pilotf: Όλα έχουν τη χάρη τους! Το ανάγεις το θέμα σε Real καταστάσεις και δεν έχω να σου πω πολλά . Έχουμε και πιλότους στην ομάδα που θα μπορούσαν να γράψουν ολόκληρη έκθεση πάνω σ`αυτό το θέμα πιστεύω. Αίσθηση του humor έχω άφθονη , και σε αυτό το μήκος κύματος είναι γραμμένα τα περισσότερα μου posts!
Εν κατακλείδι δεν μπορείς να έρχεσαι τώρα εσύ και να μας προβάλλεις τα sim του Β`παγκοσμίου , σε μια ομάδα που όλοι σχεδόν έχουμε κάνει tatoo το γεράκι στο δεξί μπράτσο κι ένα joystick στο αριστερό...! :em2: :em1: :anim: :beer:
Piece bro knuddel
tageas
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: 23 Μάιος 2007, 17:10
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tageas »

P-50 mastang δεν υπάρχει
P-51 Mustang υπάρχει.

Υπάρχει λόγος που επιμένεις με αυτού του τύπου τα επιχειρήματα να μας εξηγήσεις τη διαφορά πιλότου με χειριστή και αν ναι σε τι ωφελεί;

Θα σου απαντήσω εγώ ... ΠΟΥΘΕΝΑ
billm
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2006, 18:33

Δημοσίευση από billm »

Φίλε μου καταλαβάμε το πνεύμα σου και το νόημα των λόγων σου

Μην επιμένεις όμως άλλο γιατί γίνεσαι κουραστικός

Σε όποιον αρέσουμε,
για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.
Alexander
Δημοσιεύσεις: 930
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 13:29

Δημοσίευση από Alexander »

Ο εξομ/της που ασχολούμαστε είναι το Falcon 4 και όχι 2ου ή 1ου Π.Π. Για εξομ/τη 2ου ΠΠ υπάρχει το Aces High.
Αν τη βρίσκεις περισσoτερο με 2ου Π.Π α/φη ok κανένα πρόβλημα, ο καθένας ότι τον φτιάχνει!! Αφού γουστάρεις 2ου ΠΠ α/φη βρες και αγόρασε το IL-2 sturmovik/Pacific Fighters, εξομοιωτές του 2005 αν θυμάμαι καλά.

lupus νομίζεις λάθος ότι εδώ πετάμε μόνο το falcon και ότι δεν ξέρουμε τις διαιτερότητες(έστω μερικές) του να e-πετάς με το κοψοπτέρυγο, να σημαδεύεις μόνο με το σταυρόνημα,και προσγείωση P-40 χωρίς κινητήρα ξέρω τι εστί.
Α ρε τυχερέ, μακάρι να είχα και εγώ, όχι τους μισούς μου φίλους πιλότους αλλά, έστω έναν. Πες τους να έρθουν από δω να γνωριστούμε.
Να σε πληροφορήσω ότι κάποιοι από δω έχουν μερικές ώρες σε πραγματικό εξομ/τη f-16 (κ μάλιστα ψάρωσαν κάποιους από τη ''γνωστή'' κατασκευάστρια εταιρία) και από επισκέψεις άλλο τίποτα.
Σε ποιές στατιστικές αναφέρεσαι; Που μπορώ να τις βρω αυτές;
panpan
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2016
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 22:31
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panpan »

βασικά σχετικά με τις στατιστικές μάλλον τα έχεις μπερδέψει και γίνεται το ανάποδο... τα Β-17 της USAFE είχαν μέσο όρο ζωής 5 αποστολές αν θυμάμαι καλά....

αν βγεις τώρα με F-22 πχ θα επιστρέψεις... και ξανά...και ξανά... και ξανά..... και θα επιστρέφεις πάντα....
Εικόνα
anka
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 2006
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 12:01
Τοποθεσία: 37°57'1.29"N - 23°44'41.98"E

Δημοσίευση από anka »

panpan έγραψε:βασικά σχετικά με τις στατιστικές μάλλον τα έχεις μπερδέψει και γίνεται το ανάποδο... τα Β-17 της USAFE είχαν μέσο όρο ζωής 5 αποστολές αν θυμάμαι καλά....

αν βγεις τώρα με F-22 πχ θα επιστρέψεις... και ξανά...και ξανά... και ξανά..... και θα επιστρέφεις πάντα....
... μέχρις ότου το F-22 αποσυρθεί από την υπηρεσία :lol: :lol: :lol:
FLY LOW - HIT HARD
Jester
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3215
Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 00:50
Τοποθεσία: Δρακόλιμνη Γκαμήλας

Δημοσίευση από Jester »

Για αρχη ποιο ειναι το πικροχολο σχολιο μου που δε σου αρεσε στο πρωτο μου ποστ? Γιατι με βαση τον ΚΛ απαγορευονται προσωπικοι χαρακτηρισμοι.

Συνεχιζοντας φυσικα καποιοι διαθετουν καποια αισθηση του χιουμορ, ο καθενας ομως σε αλλο βαθμο.
Οσον αφορα τους φιλους πιλοτους και εγω εχω αρκετους φιλους πιλοτους αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με το θεμα μας,ουτε αποτελει επιχειρημα.

Τωρα οσον αφορα το GLOC η τις αλλες δυσκολιες που εχουν οι συγχρονοι πιλοτοι θα ηθελα να κανω μια απλη ερωτηση: Πιστευεις οτι οι συγχρονοι πιλοτοι εχουν μεγαλυτερο λιγοτερο η τον ιδιο φορτο εργασιας και γιατι?
Πιστευεις οτι δεν ειναι πιλοτοι επειδη το FBW επεμβαινει στον ελεγχο του α/φ? Δλδ σημερα δεν απαιτουνται χεραδες? Η δεν υπαρχουν ταλεντα? Μπορει το διαβασμα που απαιτειται να ειναι 10πλασιο απο παλια αλλα ο πιλοτος ειναι αυτος που αξιολογει την καθε κατασταση και απειλη,αυτος που το SA του του δινει νικες, αυτος που η φυσικη του κατασταση του δινει την ευχερεια να τραβαει μπολικα g,αυτος που σπαει το σβερκο του τραβοντας 9 και 10 g στην πρωτη στροφη,αυτος που κανει την διατρηση νεφων,αυτος που πεταει στα 5ft με 450 μιλια. Μπορει να χειριζεται ενα υπερ-μηχανημα αλλα δεν λεγεται χειριστης. Λεγεται πιλοτος. Οσο κ αν θεωρουν οι παλιοι οτι σημερα ολα τα κανει η τεχνολογια αγνοουν τελειως τι workload απαιτει η τεχνολογια και τι περιορισμους θετει για τη σωστη της χρηση, γιατι το α/φ δε κοστιζει μερικες χιλιαδες $ αλλα καμια 30αρια εκατομμυρια $ πια.

Σημερα η αδρεναλινη δεν ανεβαινει οταν εχεις tally,αλλα οταν ηδη απο τα 40 μιλια εχεις αποκαλυψη στοχου και αναγκαζεσαι να κανεις crank,beam και αλλα πολλα για να καταληξεις να παιζει σα το ποντικι με τη γατα με τον αντιπαλο. Σημερα μια λαθος ενεργεια η μια παραλειψη των κανονων εμπλοκης η των κανονων ασφαλειας μπορει να σου στοιχισει τη ζωη.
Jester

A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Εικόνα
Nikolas_A
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: 27 Φεβ 2007, 17:46

Δημοσίευση από Nikolas_A »

Κατ' αρχάς, lupus, μην ξαφνιάζεσαι για τις απότομες αντιδράσεις, σε ένα φόρουμ με σχεδόν αποκλειστικό αντικείμενο το F4 είναι λογικό τα μέλη να έχουν ήδη παγιωμένη άποψη επί του θέματος.

Γνώμη μου είναι ότι ο καλός ξεχωρίζει πάντα, ότι και να πετάει. Νομίζω όμως ότι όντως έχεις μπερδέψει τις στατιστικές σου. Λες ότι ο σημερινός χειριστής μπαίνει στο αεροπλάνο και ΑΝ γυρίσει. Στον Β' ΠΠ ήταν χιλιάδες αυτοί που δεν γυρνούσαν. Η πιο πολλοί ήταν "τροφή για τα κανόνια".

Όσο για τη σύγκρισή kill ratio μεταξύ Β'ΠΠ, Κορέας, Βιετνάμ και Περσικού, δεν έχει κανένα νόημα γιατί μιλάμε για συρράξεις μεταξύ αεροποριών με εντελώς διαφορετικές δυνατότητες. Αν θες να συγκρίνεις διαχρονικά τα αεροσκάφη πρέπει να συγκρίνεις συρράξεις με ισοδύναμους αντίπαλους. Όταν συγκρίνεις το USAAF vs Luftwaffe του Β' ΠΠ με το USAF vs nothing του Περσικού τι συμπεράσματα μπορείς να βγάλεις;

Αν "έτρεμε το φυλλοκάρδι" τον Αμερικάνων πιλότων στον Περσικό, έχει με άλλο πράγμα να κάνει: από τον Β' ΠΠ έχει η Αμερική να κάνει πόλεμο, αυτά που κάνει από τότε είναι επεμβάσεις. Την εποχή του Α' ή Β' ΠΠ οι ανθρώπινες απώλειες ήταν τόσο μεγάλες που θεωρούσε κανείς απόλυτα φυσικό να αφανίζεται μια ολόκληρη μονάδα για να πάρει ένα λόφο και συμφιλιωνόταν με την ιδέα πως αύριο ίσως να ήταν η σειρά του. Ο μαχητής είχε χρόνια μπροστά του για να μπει στην ψυχολογία του πολέμου, υπήρχαν έφηβοι που έλεγαν "πότε θα μεγαλώσω να πολεμήσω" και πρόλαβαν να ενηλικιωθούν, να καταταγούν και να πολεμήσουν. Όταν σήμερα τον σηκώνει από τον καναπέ να πολεμήσει ένα πόλεμο μιας εβδομάδας είναι λογικό να είναι ανέτοιμος
killerwing
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2006, 20:43

Δημοσίευση από killerwing »

lupus_hegemonia έγραψε:Επίσης,... κάτι άλλο. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ το λένε, όχι εγώ, ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ υπήρχε τεράστιο "χάσμα" στη σχέση "Νίκες/Απώλειες" στον Β'Π.Π., πόσο μειώθηκε αρκετά στη Κορέα, πόσο ΠΟΛΥ μειώθηκε στο Βιετνάμ (ΣΧΕΔΟΝ... 3/1!!!), για να φτάσουμε στο σήμερα, με τα ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ α/φ, που ο χειριστής τραβάει τη μανέττα για ν'απογειωθεί... και δεν ξέρει αν θα επιστρέψει!!! ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ, η Ιστορία το λέει κι οι στατιστικές!
Στις "Καταιγίδες της Ερήμου", οι ΙΔΙΟΙ οι αμερικανοί έλεγαν, πόσο "έτρεμε το φυλοκάρδι" τους όταν "έβγαιναν"!
ΓΙΑΤΙ;;; ΓΙΑΤΙ οι σύγχρονοι πιλότοι, έχουν δώσει ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ, στα συστήματα του α/φ, στη τεχνολογία, στο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ που κάθονται! ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΟΓΙΑ, αλλά... ΕΛΛΗΝΩΝ "στη σύνταξη" ΙΚΑΡΩΝ!
Και, κατ' εμέ, διαθέτουν "βάση", οι εν λόγο σκέψεις/προβληματισμοί...
Θελω να σου αναφερω απο τεχνικης αποψεως οτι ενα αεροσκαφος που κινειται με 500 - 600 κομβους (IAS) με αυξομειωσης της μανετας ισχυος, ελιγμοι τις ταξεως των 5g (υποθετικα), σημαινει τρομερη φθορα κινητηρα, ατρακτου, αν δεν εχεις ενα υπολογιστη οποιος θα σαρωνει ολο το αεροσκαφος εχεις το θανατο μπροστα σου. Το 1940 ακομα δεν ειχε ειχαν βρει το ΑΒ, στ οποιο κατα την λειτουργια του αν δεν εχει στο pipe σου ανθεκτικα υλικα τα οποια να αντεχουν τις ''εκρηξεις'' και της θερμοκρασιες του καυσιμου Α1 και σενσορες οποιοι θα ειδοποιουν την θερμοκρασια του θαλαμου θα το βρεις το αεροπλανο τριανταφυλλο. Οταν στα σημερινα αεροπλανα τα παντα λειτουργουν πνευματικα και υδραυλικα δεν θα χρειαστεις και τα αναλογα ηλεκτρονικα στα οποια ο χειριστης. Αρα φτανουμε σε ενα σημειο στο οποιο ολο το αεροσκαφος ειναι ηλεκτρονικο, τα παντα πραγματοποιουνται μεσω των FMS, και πρεπει να τα εμπιστευεται ο χειριστης αυτα επειδη του κανουν τη ζωη ποιο ευκολη. (Χωρις τον αυτοματισμο δεν θα ειχαμε ILS, GPS,..... )


Το ποιο απλο: Δες ενα αεροπλανο cessna 150 με συρματοσκοινα και ενα Diamond. με ποιο αεροπλανο ταξιδευεις ποιο ευχαριστα?

Φανταζεσαι να κανεις ελιγμους με 7g και να εχεις συρματοσκοινα στα πηδαλια?

Ακομη θα ηθελα να σου αναφερω οτι η στατιστικη ειναι η μεγαλυτερη πλανη, και αυτο που λες για τους αμερικανους δεν ξερω αν ισχυει, ωστοσο δεν νομιζω οτι το F16 F 15 F 14 F 18 ειναι νεκροφορες, τοσο χρονια στην υπηρεσια (30) και ηταν και ειναι τα ποιο ισχυρα ιπταμενα οπλα.

Περι πολυβολων (πρωτης γενιας οπλα)κλπ δεν νομιζω οτι αν εχεις πολυβολο και ο αλλος εχει stinger εσυ θα γλιτωσεις? (πυροβολικαριος σου το λεει αυτο).

Για δες ατυχηματα που εχουν γινει στην δικια μας ΠΑ απο καθε νεκροφορο που ειχαμε τις δεκαετιες 50-60, με αναφλεξεις δεξαμενων, εκρηξεις κινητηρων, με στολαρισματα λογω ασταθειας κλπ.

Το ποιο βασικο τα κεφαλαια γραμματα.

[/img]
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Μεγάλη συζήτηση..

Σύμφωνοι οτι μαθαίνεις στα α/φη του Β' ΠΠ.. Και εγώ απο αυτά ξεκίνησα, εκεί μαθαίνεις τακτικές που λές, πως κινήσε στο χώρο, και εκεί μαθαίνεις απο τα χειριστικά σου λάθη.

Να διαφωνήσω λίγο στο προς το οτι "με κάνει και βαριέμαι του θανατά" γιατί απο την στιγμή που θα έχεις scrable με ενα P-51D για incoming Stukas στα 100 μίλια θα χρειαστείς γύρω στα.. 30 λεπτά για να αποκτήσεις οπτική επαφή (άν αποκτήσεις) στα 12-15 μίλια και μετά θές άλλα 5 λεπτά για να φτάσετε σε αποστάσεις βολής πυροβόλων.. Οπότε σε αυτό το σενάριο που έχεις visual δεν μπορείς ούτε να αιφνιδιάσεις ούτε να εφαρμόσεις τακτική παρα μόνο μετά την αρχή της μάχης.. Έχεις "χάσει" είδη 35 λεπτά on-line παιχνιδιού μόνο για "ευθεία και οριζόντια πτήση", μιάς και αναφέρεσε στο "παιχνίδι" Falcon4..

Στη σημερινή εποχή, άν μπεί ο γείτονας μέσα και τον εντοπίσουν στα 100 μίλια απο τη βάση σου δίνοντας σου scrable, θές 4 λεπτά για take off και με δεδομένου 2 συγκλίνουσες ταχύτητες απο ας πούμε 500 κόμβους μετά ο καθένας, άλλα 3 λεπτά μέχρι το visual.. Με radar θα έχεις επαφή εννοείτε με το που βγείς στο heading, οπότε εκεί μπορείς να παίξεις με τακτική κτλ..

Αυτό σχετικά με τη βαριεμάρα που λές και το "arcade game που'χει εξελιχθεί ο αεροπορικός πόλεμος! "Κι η κουτσή Μαρία" (να μην αναφέρω... ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ!), άπαξ κι είναι μαθηταράς και μελετά τα μαθήματά του, πιλότος γίνεται"..

Και πάλι θα μου επιτρέψεις κατά την προσωπική μου άποψη να διαφωνήσω με το τελευταίο. Στον Β'ΠΠ, χειριστής γινόσουν πανεύκολα, no εξετάσεις, τα βασικά ιατρικά, manual αεροσκάφους σύνολο 200 σελίδες, άλλες 200 τακτικές και safety, σε 3 εβδομάδες Max έβγαινες ετοιμοπόλεμος στην 1η γραμμή. Σήμερα (ας αφήσω απέξω την Ελλάδα και το σύστημα των εξετάσεων της), περνάς απο ΚΟΣΚΙΝΟ πρίν, μετά, και κάθε 1 χρόνο, το manual του F-16 είναι σύνολο.. 7 manuals, περίπου 8000 φύλλα, μετά manual τακτικών εκπαίδευσης, HAF, μοίρας, NATO, safety, διαλέξεις, σεμινάρια.. βάλε άλλα τόσα φύλλα, μια ζωή διαβάζεις και μαθαίνεις. Πιό πολύ πιλότοι φεύγουν απο τις μοίρες μας με F-16 γιατί δεν μπορούν να αντεπεξέλθούν στο διάβασμα και στους χρόνους παρά για οποιοδήποτε άλλο λόγο.. Απλά υπολόγιζε, Harm, Maverick G, Lantirn, JHMS, Iris-T, AIM-120C, νέες LGBs, ASPIS II, βάλε άλλα 8000 φύλλα, έχεις χάσει την προσωπική σου ζωή, και μόνο αν αγαπάς και πιστεύεις κάτι τόσο πολύ μπορείς να βάλεις την προσωπική σου ζωή σε 2η μοίρα..

Συνοψίζοντας, 24000 φύλλα διάβασμα, θές 1 χρόνο για να βγείς απλός έτοιμος για τα βασικά, άλλο 1 για να βγείς στο Αιγαίο.. ούτε αρχηγός ζεύγους στην αρχή.. Οπότε καταλαβαίνεις, ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι ο χεράς στον Β'ΠΠ θα ήταν και χεράς ΣΗΜΕΡΑ (πχ Η.Καρταλαμάκης), αλλά, σήμερα χρειάζονται πολύ περισσότερα πράγματα και ικανότητες και δεν είναι καθόλου μα καθόλου arcade game.. Τον ίδιο ιδρώτα, φόβο και αδρεναλίνη θα ένιωθες τότε αν είχες head 2 head το Spitfire σου με ένα FW-190, το ίδιο θα ένιωθες και σήμερα αν είσουν καβάλα σε 1 απο τα 5 F-15C του CAP σου και το μόνο που άκουγες είναι το Fox-2.. kill στους άλλους απο ενα F-22 που δεν πρόκειτε να το δείς ποτέ εκεί πάνω παρά μόνο στο έδαφος και καταλαβαίνεις οτι είσαι ένας απο τους επόμενους..

Για να καταλήξω, όπως αναφέρθηκε εδώ ασχολούμαστε με σύγχρονα πράγματα, Falcon4, F-16 κτλ κτλ.. Οι περισσότεροι ασπάζονται αυτά που λές οτι στα α/φη Β'ΠΠ μαθαίνεις, αλλά γοητεύονται πολύ περισσότερο απο το να διαβάσουν το SOP της μοίρας και να κάνουν ενα briefing 1ας ώρας πρίν και μετά την πτήση, να μάθουν την τεχνολογία, radar, πυράυλους, διαδικασίες, manuals κτλ απο το να απογειωθούν απο ένα χωράφι με χόρτο η PSP..

Anyway, personal choise & opinion.. Πάντως για μένα, πιλότοι και χειριστές, μήν παίζουμε με τις λέξεις γιατί σήμερα οι περισσότεροι αυτοαποκαλούνται απλά "αξιωματικοί", είναι και θα είναι είτε ενα παληκάρι που σκοτώθηκε στον Β'ΠΠ με Helldiver στην 1η αποστολή με 3 ώρες πτήσης, είτε άτομα σαν τον Ακριβό Τσολάκη με 24000 ώρες..

Όσο για το "καλός στρατιώτης", αν έχουμε την ίδια εκπαίδευση (όπως αναφέρεις εσύ οτι γίνεται σήμερα), και πάρεις εσύ ένα απλό Μ4 και εγώ ένα Μ4, η μάλλον ένα HK-417 φορτωμένο με όλα τα καλούδια, τότε απλά έχω πολύ περισσότερες πιθανότητες να σε κερδίσω. Έχει να κάνει με αυτό που λέγεται "πολλαπλασιαστής ισχύος". Και ΝΑΙ ο άνθρωπος είναι ο μεγαλύτερος πολλαπλασιαστής ισχύος αλλά νομίζω οτι ο πιλότος ενός F-22 έχει πολύ διαφορετική άποψη απο εμάς..
Εικόνα
Block50
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 16:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από Block50 »

Ο παππους μου,οταν ημουν μικρος κι εκανα τον εξυπνο,ελεγε...τοσα ξερεις,τοσα λες..
Αny mission,any time,anywhere...Εικόνα
Απάντηση