Καλό το Falcon 4.0 εξομοιωτής, δε λέω,... αλλά.......!

PC Sims, Arcade Sims, Flash Game Sims, Java Game Sims, etc.

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Sierraxray
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56

Δημοσίευση από Sierraxray »

Συμφωνώ με την άποψη του Χαρου και να προσθέσω τα εξής:

Η γενίκευση πάει σύννεφο!
Νομίζω ότι όλα είναι θέμα γούστου και τίποτα παραπάνω. Μια αεροπορική μάχη είναι το ΙΔΙΟ επικίνδυνη όταν μάχεσαι με πυροβόλα σε κλειστή αερομαχία και όταν μάχεσαι με πυραύλους ΑΑ πέραν του ορίζοντα. Και τα δύο σε σκοτώνουν με συχνότητα και ευκολία που εξαρτώνται από την εκπαίδευση του αντιπάλου σε σύγκριση με τη δική σου. Είναι σαν να λες ότι με το σπαθί στην αρχαιότητα οι πολεμιστές ήταν περισσότερο άνδρες ενώ στην απόβαση στην Νορμανδία δεν ήταν γιατί, οι σφαίρες έρχονταν από μακριά και δεν υπήρχε σωματική επαφή με τον αντίπαλο. Βλακείες. Το αίμα έρρεε σε όλες τις περιπτώσεις και ο πόνος υπήρχε. Επίσης συγκρίσεις αεροσκαφών με τη λογική του Simulator δεν έχουν μεγάλη αξία. Στον εξομοιωτή οι περισσότεροι έχουμε ψοφήσει πάνω από 1000 φορές και το παίζουμε έξυπνοι ότι πετάμε τα αεροπλάνα μας στα όρια του φακέλου πτήσης. Στην πραγματικότητα οι πιλότοι δεν φτάνουν τα αεροσκάφη στα όριά τους αν δεν απειλούνται άμεσα από κατάρριψη γιατί αλλιώς κινδυνεύουν να μην αποκτήσουν ποτέ την απαιτούμενη εμπειρία για να γίνουν Ασσοι. Με αυτό το δεδομένο, είναι λογικό κατά καιρούς να ακούμε ότι το FW είναι καλύτερο από τα άλλα ή οτι το spitfire ήταν το καλύτερο μαχητικό κτλπ, αφού στο τέλος η αποτελεσματικότητα ενος αεροπλάνου κρίνεται κυρίως από την σωστή επιλογή τακτικών και ρόλου. Επίσης φράσεις τύπου "εγώ από το F4 ρίχνω έναν καλό από το IL2" και "εγώ με spit ρίχνω έναν πραγματικό πιλότο που πετάει F86" είναι δύσκολα πιστευτές και άν είναι αληθινές κάτι άλλο παίζεται. Ή ο άλλος δεν ήταν και τόσο καλός αντίπαλος, ή ο πραγματικός πιλότος που έριχνες δεν ξέρει να παίζει το "παιχνίδι" που εμείς φωνάζουμε εξομοιωτή, αλλά μέχρι αποδείξεως του εναντίον, είναι αυτός που πιλοτάρει πραγματικό αεροπλάνο και όχι εσύ....
Όσο για το ποιοι πιλοτοι είταν καλύτεροι στον ΒΠΠ αυτό έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύπλοκο ζήτημα. Εξαρτάται κατα πολύ από τον οπλισμό που έφεραν τα μαχητικά, από τις τακτικές που αναγκάζονταν να χρησιμοποιούν οι πιλότοι, και άλλα. Μην ξεχνάμε ότι ό γερμανοί κρατούσαν τους έμπειρους πιλότους στο μέτωπο ενώ οι σύμμαχοι προτιμούσαν να τους αποσύρουν ώς εκπαιδευτές (κάτι που αποδείχτηκε καλύτερο ώς τακτική και φάνηκε στο τέλος του πολέμου). Επίσης όταν από τα μισά και έπειτα του πολέμου τα συμμαχικά αεροπλάνα έφεραν καλό οπλισμό, πλέον η αναλογία γερμανικών-συμμαχικών είχε ανατραπεί οπότε αντιστοιχούσαν λιγότεροι στόχοι ανά σύμμαχο πιλότο. Ακόμα οι γερμανοί ήταν γνωστοί για την εκμετάλλευση των "βοηθών" τους προκειμένου να κάνουν καταρρίψεις.
Τέλος αν νομίζεται ότι η λογική του αεροπορικού πολέμου έχει αλλάξει είστε λάθος. Η λογική του αεροπορικού πολέμου δεν αλλάζει. όποτε νόμιζαν οι Αμερικανοί ότι άλλαξε την πάτησαν. Απλά εξελίσσεται με την πρόσθεση νέων παραμέτρων. Δέν διαγράφονται όμως παλαιότερες παράμετροι και οι πιλότοι πρέπει να τα μαθαίνουν όλα. Δέστε στο Βιετνάμ όταν οι αμερικανοί αφαίρεσαν τα πολυβόλα από τα Phantom και αναγκάστηκαν να ξαναεγκαταστήσουν τα PODS αργότερα. Αυτό αποδείκνυε ότι ακόμα και αν ο πιλότος είχε να κάνει με πυραύλους ΑΑ βρέθηκε να αντιμετωπίζει πάλι τα προβλήματα των πιλότων του ΒΠΠ.
Εικόνα
Orion
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 16:57
Τοποθεσία: Ηράκλειο - Κρήτη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Orion »

Είναι δύο διαφορετικά πράγματα παιδιά.

Το μόνο τους κοινό στοιχείο είναι ότι χρειάζεσαι joystick για να τα πετάξεις αλλα δέν υπάρχει καμία περίπτωση αυτά που κάνεις στο ένα να τα κάνεις στο άλλο και ενοώ ότι δέν πρόκειται ποτέ με το falcon να κάνεις Boom n Zoom απο τα 20.000 ft στα 1.000 για μιά βολή με το πυροβόλο απο τα 25m.

Το IL2 έχει να κάνει με τακτικές μάχης, ελιγμούς κ.τ.λ. Το F4 εκτός απο τους ελιγμούς έχει δύο μεγάλα manuals που πρέπει να μάθεις με τις λειτουργίες του αεροπλάνου το radar τον οπλισμό και χίλια δύο άλλα.

Όποιος ασχολείται μόνο με το ένα δέν μπορεί να πετάξει το άλλο και όποιος ασχολείται καί με τα δύο γνωρίζει τα πάντα για την αερομαχία ειδικά την κλειστή.

Άν πιάσουμε όμως το falcon τότε μιλάμε για τον απόλυτο εξομοιωτή F16 και δέν αναφέρομαι στην πτήση αλλα στο ίδιο το αεροσκάφος και τις λειτουργίες του και αυτή είναι η ουσία, η πτήση είναι δευτερεύουσα. Όποιος θέλει να ασχοληθεί μόνο με την πτήση μπορεί να πετάξει και το MS FS που είναι κορυφή στην κατηγορία των commercial.

Απλά πράγματα παιδιά αλλα όσον αφορά την "αδρεναλίνη" τότε θα πώ οτι είτε σε κυνηγάει ένα spitfire είτε ένας sidewinder το ίδιο είναι :)

Η ουσία είναι μόνο μία, να περνάμε ευχάριστα μερικές ώρες απο τον ελέυθερο χρόνο μας και να ρίχνουμε τα μπινελίκια μας online με όποιον εξομοιωτή μας αρέσει.

Εδώ όμως πετάνε Falcon και εδώ είναι η διαφορά :D
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Sierraxray έγραψε: Επίσης φράσεις τύπου "εγώ από το F4 ρίχνω έναν καλό από το IL2" και "εγώ με spit ρίχνω έναν πραγματικό πιλότο που πετάει F86" είναι δύσκολα πιστευτές και άν είναι αληθινές κάτι άλλο παίζεται. Ή ο άλλος δεν ήταν και τόσο καλός αντίπαλος, ή ο πραγματικός πιλότος που έριχνες δεν ξέρει να παίζει το "παιχνίδι" που εμείς φωνάζουμε εξομοιωτή, αλλά μέχρι αποδείξεως του εναντίον, είναι αυτός που πιλοτάρει πραγματικό αεροπλάνο και όχι εσύ....

Είναι γνωστό πλέον και απο ρεπορταζ που έχει δείξει και η TV, οτι νέοι Ίκαροι που τοποθετούνται στα ΣΜΕΤ Mirage και F-16 και έχουν επαφή προηγουμένος με εξομειωτές Η/Υ, έχουν πολύ καλύτερη και γρηγορότερη εξικείωση με τους real flight simulators και με το α/φος στο τέλος. Θυμάμε μου είχε πεί παλιότερα ο διοικητής του F/S των Mirage 2000 για νέους που έρχονται απο ΣΙ με εμπειρία στο Falcon4 και ζωγραφίζανε..
Εικόνα
raptor
Δημοσιεύσεις: 4943
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 09:00
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

Orion έγραψε: Η ουσία είναι μόνο μία, να περνάμε ευχάριστα μερικές ώρες απο τον ελέυθερο χρόνο μας και να ρίχνουμε τα μπινελίκια μας online με όποιον εξομοιωτή μας αρέσει.


Υπάρχει καλύτερο πράγμα απο το να τη λές στους τυροπιτάκιδες??????? :twisted: :twisted: :twisted:

:b52:
Εικόνα
panpan
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2016
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 22:31
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panpan »

Nαι να σκίζεις τρακτεράκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Sierraxray
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56

Δημοσίευση από Sierraxray »

Raptor:
Είναι γνωστό πλέον και απο ρεπορταζ που έχει δείξει και η TV, οτι νέοι Ίκαροι που τοποθετούνται στα ΣΜΕΤ Mirage και F-16 και έχουν επαφή προηγουμένος με εξομειωτές Η/Υ, έχουν πολύ καλύτερη και γρηγορότερη εξικείωση με τους real flight simulators και με το α/φος στο τέλος. Θυμάμε μου είχε πεί παλιότερα ο διοικητής του F/S των Mirage 2000 για νέους που έρχονται απο ΣΙ με εμπειρία στο Falcon4 και ζωγραφίζανε..
Μα και βέβαια ισχύει αυτό. Πολύ απλά όμως, επειδή το μέτρο σύγκρισης είναι η πραγματική πτήση (αφού πάντα προς τα κεί τείνουν να εξελίσσονται οι εξομοιωτές), δεν αξίζει να συγκρίνουμε με απολυτότητα την αποτελεσματικότητά μας ως simmers κόντρα στην αποτελεσματικότητα ενός χειριστή, χρησιμοποιώντας ως proving ground εναν εξομοιωτή. Και ότι οι εξομοιωτές δίνουν προβάδισμα σε πιλότους έναντι αυτών που δεν ασχολούνται χομπιστικά είναι δεδομένο. Αλλά τουλάχιστον και οι δύο πλευρές είναι πιλότοι. Και αυτό που λές σε τίποτε δεν έρχεται σε κόντρα με αυτά που είπα στο ποστ, αφού και οι δύο ξέρουμε ότι το F4 δέν είναι μάθημα εκπαίδευσης αλλά απλά ένα βοήθημα.

Καλά τέλος πάντων για να μην μακρυγορούμε για αυτό το ζήτημα της σύγρισης, που ήταν απλά μια παρατήρησή μου, να πώ ότι δεν έθεσα ποτέ σε αμφισβήτηση την εκπαιδευτική ιδιότητα ενός εξομοιωτή, απλά δεν μπορώ να βλέπω σχόλια που λαμβάνουν δεδομένη την ορθότητα των flight models και την πληρότητα του εξομοιωτή σε επίπεδα διαδικασιών. Πολλά από αυτά που κάνουμε στον εξομοιωτή δεν ισχύουν στην πραγματικότητα γιατί υπάρχουν περιορισμοί που αλλάζουν τα δεδομένα. Αρα και οποιαδήποτε σύγκριση αεροπλάνων ή πιλότων μέσα σε έναν εξομοιωτή δεν αντανακλά απόλυτα και τις πραγματικές δυνατότητες των πιλότων σε αληθινά αεροπλάνα και τις δυνατότητες των αεροπλάνων αυτών συγκριτικά μεταξύ τους. Οταν τα Spitfire πετάγανε με καύσιμα 100 οκτανίων ενώ τα BF με καύσιμα 85 οκτανίων υπήρχε πρόβλημα για τα δεύτερα. στην πραγματικότητα αυτό δεν άφηνε τους πιλότους να δούνε τις πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα. Τώρα στον εξομοιωτή δεν με αφορά αυτό το πρόβλημα γιατί και να ζορίσω τον κινητήρα, στην επόμενη πτήση θα είναι σαν καινούριος. Πού είναι η μαγκιά μου λοιπόν? Μέχρι και η κλίση του καθίσματος μετράει (κάτι που δεν αλλάζει σε τίποτα τον αντίκτυπο των G πάνω μου όταν παίζω εξομοιωτή, αλλά στην πραγματικότητα τον αλλάζει και πολύ μάλιστα)
Εικόνα
Απάντηση